S'avonds niet. dat ga je midden januari al wel merken. Op mijn verjaardag is het al 20 minuten langer licht savonds dan nu het geval isquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Erg snel al. Je merkt er pas begin midden februari pas iets van.
Het langste donker smorgens is 2 januari pas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef DJMO het volgende:
Mijn jongens klagen al dagen dat ze in het donker naar school willenMaar het blijkt dus dat we de donkerste dag al weer bijna bereikt hebben?
En vanaf 15 december wordt het 's avonds alweer langer lichtquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Het langste donker smorgens is 2 januari pas.
ja maar .. dan hebben ze vakantiequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Het langste donker smorgens is 2 januari pas.
Die tweede bevalt me echt totaal nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
Wat een onzekerheid op lange termijn. Elke run is weer anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijgen toch niet weer zo'n valse hoop winter he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
Wat een onzekerheid op lange termijn. Elke run is weer anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat betwijfel ik.quote:
nee. Maar negen van de tien keer kan het ook zomaar ineens omslaan hier in NL is mijn ervaringquote:
helemaal mee eensquote:
Buienluchtenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geef mij deze luchten maar![]()
[ afbeelding ]
Dat is die niet.. voorlopig is het bittere ellende voor een winterliefhebber.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
onzekerheid is groot. Kan nog alle kanten op.
De 17e kun je gewoon in de tuin hangen met een t-shirtquote:
Gelukkig maar. Met deze temperaturen is het tenminste nog een beetje uit te houden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Volgens mij zit een witte Kerst er niet meer in.
We kunnen hier bijna barbecuen met kerst. Een kennis van mij die in de VS woont heeft altijd mooi weer in Santa Monica, hij heeft nu mogelijk een witte kerst in aantochtquote:Op vrijdag 11 december 2015 01:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De 17e kun je gewoon in de tuin hangen met een t-shirt
Oooh 15+ of -5. Spreiding van lik me vessie.quote:
Zon is altijd welkom.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
15 graden ook gewoon![]()
Zou mooi zijn als er nog een zonnetje bij komt.[ afbeelding ]
Zekerheid heb je nooit maar hoeveel leden gaan er nu voor koude? Flink cluster gaat voor zacht tot veel te zacht weer. Maar een lid of 3 gaat voor kou.quote:
Die pluim die je gister liet zien zag er heel anders uit...quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zekerheid heb je nooit maar hoeveel leden gaan er nu voor koude? Flink cluster gaat voor zacht tot veel te zacht weer. Maar een lid of 3 gaat voor kou.
Dus ja wat pluimen betreft worden ze niet bepaald veel nog meer eensgezind. Zeker niet in de winter met structureel (veel) te hoge temps van het jaar.
Of wil je dit echt onzeker noemen?
Volgende keer upload ik hem, maar dan snap ik je opmerking wel. Ik doelde op die je nu ziet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Die pluim die je gister liet zien zag er heel anders uit...
Maar die van vandaag is zeker niet koud. Antiwinters zelfs.
uploaden is handiger iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgende keer upload ik hem, maar dan snap ik je opmerking wel. Ik doelde op die je nu ziet.
Hoppa, terug naar de dubbele cijfers zoals het hoortquote:
De horrorwinter komt wat langzaam opgangquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoppa, terug naar de dubbele cijfers zoals het hoort
Alleen die kl*te wind mag wel eens ophoepelen.
Zijn we nou 2013 aan het verslaan?
2013 was ook uitzonderlijk warmquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:04 schreef aloa het volgende:
[..]
De horrorwinter komt wat langzaam opgang
2013-14 was een zeer zachte milde winter idd, en gevolgd door een prima lente en zomer. Pas vrij laat in het jaar werd het wat nattiger volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |