Kansje op inderdaad richting eind van het jaar / begin januari. Wel allemaal nog theoretisch en mits / mogelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:41 schreef Adrie072 het volgende:
Die foto hoeven we dus niet te zien
Ik lees wat berichtjes over n eventuele opkomende koudeprik, zien jullie dat ook?
ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand zijn zending cocaïne verloren?
Blij dat ik geen last heb van die ellende.quote:
De grootste prik komt in zuidoost europa en zelfs daar koelt het af tot een paar graden boven gemiddeld. Laten we ons verzetten tot de lente.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:41 schreef Adrie072 het volgende:
Die foto hoeven we dus niet te zien
Ik lees wat berichtjes over n eventuele opkomende koudeprik, zien jullie dat ook?
Sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef aloa het volgende:
Mooie start van de winter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm... kouder, ok. Maar gelijk zo overdreven?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef aloa het volgende:
Mooie start van de winter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog ver weg. Maar beide modellen komen ermee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehm... kouder, ok. Maar gelijk zo overdreven?
Dat wordt ook een flink stormpje volgens mij
Ik hoop dat het uitkomt. Dan gaan er flink wat "meteorologen' door de mand vallen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Laten we eerst dit jaar maar afsluiten met 15 graden op 31 januari 23:59
Dan lig ik dubbelquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het uitkomt. Dan gaan er flink wat "meteorologen' door de mand vallen.
Bij jou wel, denk dat ik maar even op vakantie ga!quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:35 schreef Dven het volgende:
Het kan vriezen, het kan dooien. Komt die Balkanwinter nu of niet?
[ afbeelding ]
Ik heb al een aantal weermannen horen zeggen dat we deze december geen vorst gaan krijgenquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[..]
Dan lig ik dubbelhelaas is de kans dat dit uitkomt erg klein. Maar voor kouder weertype ben ik nog niet overtuigd maar we zullen het meemaken
Ik vrees dat het weer op niets uitloopt. Maar het ziet er 'beter' uit dan voorheen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij jou wel, denk dat ik maar even op vakantie ga!
Ver vooruit kijken inderdaad, en als je het zelf dan gaat zeggen dat het niet betrouwbaar is ben je zelf dus ook niet betrouwbaar bezigquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal weermannen horen zeggen dat we deze december geen vorst gaan krijgenDat is ver vooruit kijken, wat volgens dezelfde mensen niet betrouwbaar is
Je hebt tenminste vorst, daar moeten wij nog even op wachten, met beetje pech zelfs tot volgend jaar. Jan/Feb worden wel redelijke wintermaanden maar in hoeverre dat zal aanhouden is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vrees dat het weer op niets uitloopt. Maar het ziet er 'beter' uit dan voorheen.
Afgelopen nacht afgekoeld naar -2.6 overigens. Wat wel nog steeds een graad boven het gemiddelde is.
onzekerheid is groot.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ver vooruit kijken inderdaad, en als je het zelf dan gaat zeggen dat het niet betrouwbaar is ben je zelf dus ook niet betrouwbaar bezig![]()
Maar geef het wel toe, geef het weinig kans de komende weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |