Klinkt wel heerlijk gedateerd 80s.quote:Op maandag 7 december 2015 21:30 schreef Odaiba het volgende:
Nog niemand voor Sandra. Dan gaat mijn stem naar haar toe, omdat ik die stiekem toch wel het lekkerste nummer in deze ronde vind.
Sandra dus.
Ben ik stiekem dan toch wel benieuwd naarquote:Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt wel heerlijk gedateerd 80s.Er is vandaag nog een complete muziekscene vol met bands die deze sound produceren.
Ik twijfelde ook even over dat vraagteken...quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo een makkie als je het niet zeker weet?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo een makkie als je het niet zeker weet?
1969 dan toch. Puur toevallig uitgebracht net voor de maanlanding, en daardoor ook toen al een grote hit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:09 schreef Odaiba het volgende:
Dat Space Oddity van David Bowie uit 1965 komt is bekend, maar hij kwam teven in 1975 in de hitlijst terug en bereikte een nog hogere positie.
Ja, het is inderdaad 1969. Foutje van mij. Ik moet af en toe toch wat met re-entries doen, aangezien er soms niet heel veel werd uitgebracht in een decennia in vergelijking met de andere. De stemmers kunnen dan zelf bepalen of ze er op willen stemmen of niit. Stiekem ben ik blij dat een paar dat dus ook niet hebben gedaan en we een andere winnaar hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
1969 dan toch. Puur toevallig uitgebracht net voor de maanlanding, en daardoor ook toen al een grote hit.
Maar Bowie heeft in 1975 niet echt iets te zoeken inderdaad, ook al is het het beste nummer in deze ronde. Ook maar een stem voor Therapy dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |