SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 08-12-2015 13:10:07 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet van te fanatiek lopen, wel van lang lopen. Dat hardlopen de darmen stimuleert is een bekend feit. Wat je eraan kunt doen; een paar uur van tevoren niets meer eten, zorgen dat je goed naar de wc bent geweest van tevoren, goed drinken en al te vezelrijk voedsel vermijden. Ik weet dat bij mij fruit en gedroogd fruit als rozijnen etc. vaak de boosdoener zijn bij lange duurlopen. Teveel suiker kan trouwens ook verkeerd uitpakken.quote:Op zondag 6 december 2015 14:47 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik ben niet echt een fanatieke poster, maar loop wel braaf elke week m'n rondje van een km of 8 in het westen van het land. Het is de laatste weken wel drama met die wind zeg, begint een beetje irritant te worden. Volgens mij al de vierde week op rij met een stevige wind. Laatst ook hagel gehad onderweg.
Vandaag heb ik te hard gelopen volgens mij. Ben gelijk aan de schijterij geraakt.Hebben meer mensen hier last van bij te fanatiek lopen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een topprestatie. Je eerste marathon op de weg met zware omstandigheden en gelijk onder de 3 uurquote:Op zondag 6 december 2015 14:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Wind![]()
Was lekker pittig.
2.46'39, wel dikke negatieve split. Doeltijd niet gehaald, maar zeer tevreden mee met deze omstandigheden.
. We hadden dit natuurlijk allemaal wel verwacht maar je moet het toch altijd nog even doen.
![]()
https://www.strava.com/activities/445450713
Kleine update van mijn marathon, wat een wind vooral! Eerste 21km vooral tegenwind gehad. Moest echt iets rustiger lopen, hartslag was sowieso al wat hoog. Ook door spanning enzo. Maar toch redelijk kunnen doortrekken rond de 4'/km. Op de stukken met meewind liep ik 3'45 tot 3'55/km, dat was wel lekker.
Tweede helft gelukkig vooral meewind gehad, daardoor gemiddelde iets omhoog kunnen halen. Laatste 6km wel weer heel zwaar uiteraard, krampscheutjes in mijn linkerkuit, maar die zetten gelukkig niet door. Blij dat ik er toen eindelijk was.
Tijd was 2.46'39, 5e plek overall en 3e plek senior. Dus nog even op podium mogen staan, tof!
Eigenlijke doel was 2.42 tot 2.45, maar vooral met die wind zat dat er gewoon niet in. Wel supertevreden met mijn tijd! Was erg leuk om te doen ook, toch wel wat anders dan trailen.![]()
![]()
No shit Sherlockquote:Op zondag 6 december 2015 16:49 schreef Jero_nimo het volgende:
toch wel wat anders dan trailen.
Goed, even om te kijken wat je nog van je record moet aflopen ging ik even googlen en kwam zo op de Wikipedia pagina over Gerard Nijboer, er is dus nog wel wat ruimte voor verbeteringMaar daar las ik ook het volgende, bizar
quote:Zijn grootste succes was het winnen van een zilveren medaille op de Olympische Spelen van 1980 in Moskou. Hij liet alleen de regerend kampioen Waldemar Cierpinski (DDR) voor zich, ondanks het feit dat hij tot twee keer toe zijn water miste. Op het 30 kilometerpunt veegde Cierpinski alle bekers water van tafel, en op het 35 kilometerpunt stonden de verzorgers niet achter de tafel, maar ervoor.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gefeliciteerd met deze superprestatie.quote:Op zondag 6 december 2015 16:49 schreef Jero_nimo het volgende:
Kleine update van mijn marathon, wat een wind vooral! Eerste 21km vooral tegenwind gehad. Moest echt iets rustiger lopen, hartslag was sowieso al wat hoog. Ook door spanning enzo. Maar toch redelijk kunnen doortrekken rond de 4'/km. Op de stukken met meewind liep ik 3'45 tot 3'55/km, dat was wel lekker.
Tweede helft gelukkig vooral meewind gehad, daardoor gemiddelde iets omhoog kunnen halen. Laatste 6km wel weer heel zwaar uiteraard, krampscheutjes in mijn linkerkuit, maar die zetten gelukkig niet door. Blij dat ik er toen eindelijk was.
Tijd was 2.46'39, 5e plek overall en 3e plek senior. Dus nog even op podium mogen staan, tof!
Eigenlijke doel was 2.42 tot 2.45, maar vooral met die wind zat dat er gewoon niet in. Wel supertevreden met mijn tijd! Was erg leuk om te doen ook, toch wel wat anders dan trailen.Dat je met deze omstandigheden zo'n geweldige tijd neer kan zetten is gewoon ontzettend knap en dat belooft wat voor volgende marathons met normaal weer!
Heb je nog in een groepje kunnen lopen die eerste helft of moest je het in je eentje doen?
Ik heb vandaag weer eens lekker afgezien bij de Duinrellcross. Geen last van de wind, maar wel van heuvels (de allerhoogste berg van Zuid Holland geloof ik). Dat rennen door het zand met die heuveltjes is niks voor mij, geef mij maar vlak asfalt, maar je wordt er kennelijk sterker van.. Ben nog onderuit gegaan doordat ik een boomstronk over het hoofd zag. Maar stiekem was het verder nog best leuk.
![]()
Zeer profi tijd, jero
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jero is top!![]()
Montferlandrun was helemaal![]()
Prachtige omgeving, leuk publiek. Heuvels waren prima te doen. Ik vind 'm niet per se zwaarder dan de 7H, maar dat kan komen doordat ik deze rustig heb gelopen zodat ik kon genieten (én ik was een half uur voor de start weer door mijn enkel gegaan). Tot de helft stiekem achter een collega gelopen, daarna samen gelopen/gehaast. Oh, en Guppy en haar moeder gezien.
Volgend jaar weer!![]()
Aangezien het alweer zo lang geleden was dat ik een marathon heb gelopen, heb ik me zojuist ingeschreven voor Hamburg
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 06-12-2015 17:49:04 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toen ik nog 10 kilometer mocht kwam Jero blijkbaar al over de finish. Ik heb er dus iets langer van mogen genieten. Na 3:44:45 mocht ik er uiteindelijk mee ophouden. Het was een loopje waarin Zwabber trots op mij zou zijn.![]()
Leuk he, wind?quote:Op zondag 6 december 2015 17:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Toen ik nog 10 kilometer mocht kwam Jero blijkbaar al over de finish. Ik heb er dus iets langer van mogen genieten. Na 3:44:45 mocht ik er uiteindelijk mee ophouden. Het was een loopje waarin Zwabber trots op mij zou zijn.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooie tijd!quote:Op zondag 6 december 2015 17:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Toen ik nog 10 kilometer mocht kwam Jero blijkbaar al over de finish. Ik heb er dus iets langer van mogen genieten. Na 3:44:45 mocht ik er uiteindelijk mee ophouden. Het was een loopje waarin Zwabber trots op mij zou zijn.
Ik ben ook trots op je.![]()
![]()
Knap gedaan TWC, ondanks de kramp! Wat was je PR op de marathon ook alweer?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Montferlandrun zo op omroep Gelderland, tijdens Gelderland Vandaag. Wordt elk uur herhaald.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat is het ook al weer? Twee of drie weken?quote:Op zondag 6 december 2015 17:34 schreef Guard het volgende:
Aangezien het alweer zo lang geleden was dat ik een marathon heb gelopen, heb ik me zojuist ingeschreven voor Hamburg
Stilstand.![]()
Ik ga ook maar eens plannen maken. Nog geen enkel loopje gepland voor 2016.![]()
![]()
Ik ben zelfs ook al bezig met 2017, op zoek naar een voorjaarsmarathon. Voorlopig is Dusseldorf de koploperquote:Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is het ook al weer? Twee of drie weken?
Stilstand.![]()
Ik ga ook maar eens plannen maken. Nog geen enkel loopje gepland voor 2016.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb ook nog niks gepland. Überhaubt nog niet, ik mag me pas weer inschrijven van mezelf als ik weer werk hebquote:Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is het ook al weer? Twee of drie weken?
Stilstand.![]()
Ik ga ook maar eens plannen maken. Nog geen enkel loopje gepland voor 2016.![]()
Matig verslagje van Omroep Gelderland, ben ik beter van ze gewend. Nu maar eens naar de NOS kijken, heb ik heb opgenomen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De vrouw die languit op de grond uithijgt is ook niet bepaald flatteus in beeld gebracht.quote:Op zondag 6 december 2015 18:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Montferlandrun zo op omroep Gelderland, tijdens Gelderland Vandaag. Wordt elk uur herhaald.![]()
In het geheel niet... Zo wil je toch ook niet op tv verschijnen als je niet minstens net de Olympische limiet gemist hebtquote:Op zondag 6 december 2015 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
De vrouw die languit op de grond uithijgt is ook niet bepaald flatteus in beeld gebracht.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gevallen of medische problemen?quote:Op zondag 6 december 2015 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
De vrouw die languit op de grond uithijgt is ook niet bepaald flatteus in beeld gebracht.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Neuh, gewoon op na de finish. Werd omhoog gehesen door een vrijwilliger. Kon charmanterquote:Op zondag 6 december 2015 18:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gevallen of medische problemen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: