Bleef het maar bij een uurquote:Op zondag 6 december 2015 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ha ha drie maanden van tevoren willen weten of een trein rijdt![]()
Een uurtje is soms al te veel gevraagd tegenwoordig
ovtijden.com geeft nu een aanrijding als redenquote:Op zondag 6 december 2015 20:28 schreef b2py het volgende:
Doe dat vooral, wij gaan linkerspoor naar Apeldoorn toe
Hangt er vanaf wat je aanrijdt he. Als het een vlindertje is kan ik me voorstellen dat je er op 1 spoor langs mag. Mits viersporig baanvak natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2015 20:32 schreef b2py het volgende:
Ja die zag ik ook, maar normaalgesproken wordt het volledige treinverkeer dan toch stilgelegd?
Achja, we zijn net Barneveld aansluiting voorbij en gingen daar terug naar rechts. Ik vind het allemaal wel prima, zolang we in Wierden maar voor de trein uit Zwolle komen :dquote:Op zondag 6 december 2015 20:35 schreef dennistd het volgende:
Ja, zou ik ook denken. Sowieso al zo'n vage wisselstoring de hele dag, waarbij niet gecommuniceerd wordt welke treinen wel en niet rijden..
Wel eerlijk!quote:Op zondag 6 december 2015 20:51 schreef ReisT het volgende:
Net met +7 uit Rotterdam vertrokken (richting Utrecht). Als reden werd opgegeven dat er eerst braaksel uit de trein verwijderd moest worden.
Niet toevallig vanwege terugkomst functionarissen van de klimaattop?quote:Op zondag 6 december 2015 20:57 schreef J.B. het volgende:
Wat betreft die veiligheidsmaatregelen op Thalys-stations: in Luik is heel perron 3 afgezet met dranghekken.
Ik stapte pas in Utrecht in, wist ik niet. Maar dan gaat het dus over de Intercity Utrecht - Rotterdam. +7 is gewoon schandalig.quote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef dennistd het volgende:
Die zou sowieso maar tot Utrecht rijden vanwege werkzaamheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |