Hebben ze ook niet, maar sommige die niet al te veel boven de ogen hebben menen dat wel te kunnenquote:Op zondag 6 december 2015 16:22 schreef dennistd het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een simpele agent dat recht heeft...
Vaak kan je aan internationale verbindingen zien of er iets is, zo heb ik op mn werk in maart een vervroegd vertrek gezien van de Thalys vanaf Gare du Nordquote:Op zondag 6 december 2015 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
die roosters van die knutselmensjes zullen toch ook wel ruim genoeg van tevoren vastgesteld worden lijkt me
Het lijkt erop dat de .53 IC uit Amersfoort niet rijdtquote:Op zondag 6 december 2015 18:10 schreef b2py het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het patroon is in de storing Amersfoort - Deventer? Ik moet zo uit Noord-Holland naar Enschede
Ja dat dus..quote:Op zondag 6 december 2015 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja net zoals dat er in dat reisfolderpapiertje van de ICE naar Amsterdam ook altijd staat dat hij op 27 april maar tot Utrecht rijdt etc
Een nachttrein dan he.....quote:Op zondag 6 december 2015 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ha ha drie maanden van tevoren willen weten of een trein rijdt![]()
Een uurtje is soms al te veel gevraagd tegenwoordig
Thanks!quote:Op zondag 6 december 2015 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de .53 IC uit Amersfoort niet rijdt
daar komt nul dienstregeling in voor.quote:Op zondag 6 december 2015 18:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kijk dit soort spul
http://medias.sncf.com/sncfcom/pdf/guides/Guide_Intercites.pdf
plus de losse lijnfolders is gewoon niet meer verkrijkgbaar , niet op papier, niet als download
vanmiddag reed CXX tussen Barneveld en Amersfoort ook een paar keer niet, en hebben ook een paar keer in het "verkeerde pad" gereden tussen Barneveld Centrum en Amersfoort, namelijk een kwartier later dan normaal. Nu reed hij dus een paar keer in het pad van de Amersfoort-Barneveld pendel.quote:Op zondag 6 december 2015 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de .53 IC uit Amersfoort niet rijdt
Zwangsbremsung!quote:Op zondag 6 december 2015 18:52 schreef dennistd het volgende:
Denk je rustig in het Ruhebereih voorin de ICE te kunnen zitten, roept er zo'n mens de hele tijd 'Sifa, Sifa' en zit de machinist kerstliedjes te fluiten...
Die heb ik ook nog een keer gehoord ja. Het valt me nu trouwens pas op dat Oldenzaal-Zutphen op zondag niet symmetrisch is: naar Amsterdam kun je wel direct via Arnhem met de ICE, maar terug heb je een half uur extra overstaptijd... Nou ja, dan maar via Deventer en dan de vertraagde pimpel of de IC van een kwartier later. Anders zit ik een half uur op het godsverlaten Zutphen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:29 schreef Anno1982 het volgende:
Oh ik ken alleen: "Störung! Störung! Störung! Störung! Störung! Störung! Störung! Störung! Störung!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |