quote:Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Fylax natuurlijk meteen weer piemelfoto's baar me sturen
Ja misschien kunnen we Elf terugruilen voor jou.quote:Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik Ome Henk weggejaagd heb.
Is het weer over?quote:Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik Ome Henk weggejaagd heb.
Die houden ook zo van Mariah Carreyquote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zapte even nietsvermoedend langs Sky Radio...was even vergeten dat ik die moet vermijden tot na de kerst nu![]()
"Hello ..."quote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zapte even nietsvermoedend langs Sky Radio...was even vergeten dat ik die moet vermijden tot na de kerst nu![]()
Was het maar het zo'n feest.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
We moeten zo snel mogelijk minder afhankelijk worden van zowel olie als aardgas. Nog los van de schade voor het milieu zijn daar twee belangrijke redenen voor: fossiele brandstoffen raken ooit op én we moeten niet afhankelijk willen zijn van dubieuze regimes.
Ja lach maar.quote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef Uccie het volgende:
Ik word ook gewoon te oud om al die social media zut te snappen...ik heb iets geshared, maar ik zie het nergens meergelukkig geen genante foto's
Op FB?quote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef Uccie het volgende:
Ik word ook gewoon te oud om al die social media zut te snappen...ik heb iets geshared, maar ik zie het nergens meergelukkig geen genante foto's
Nee van Instagram naar Flickr.quote:
Dat is gewoon kut. Maar dan kan je dus filmpjes of foto's sturen met een tijdspanne waarin ze automatisch weer verdwijnen.quote:
Oh dan hoef ik dat niet.quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut. Maar dan kan je dus filmpjes of foto's sturen met een tijdspanne waarin ze automatisch weer verdwijnen.
Ik duidelijk ook nietquote:Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen verstand van.
Wajoo ze noemt je flikker.quote:Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen verstand van.
quote:
Die kon niet komen vandaag, helaas.quote:Op zondag 6 december 2015 15:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet jij niet bij je vriendin zijn?
Moet je mij ff volgen, krijg je leuke pics van mijn vriendin en mij te zien.quote:Op zondag 6 december 2015 15:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga van de week ook eens even instagram installeren.
Stuur je Snapchat inDM.quote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik stuur ook wel eens snapchat foto's van mijn benen naar iedereen in mijn lijst, maar dat is dan niet per ongeluk.
Heb ik al gezien.quote:Op zondag 6 december 2015 15:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je mij ff volgen, krijg je leuke pics van mijn vriendin en mij te zien.
Wel leuke foto's hoor. Ik ben blij voor jullie.quote:Op zondag 6 december 2015 15:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oja.
Voordelen van Redactie Frontpage zijn.
Moet je wel alles van mij leuk vindenquote:Op zondag 6 december 2015 15:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga van de week ook eens even instagram installeren.
Sowieso!quote:Op zondag 6 december 2015 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je wel alles van mij leuk vinden.
Vanaf 1 januari ga ik elke dag een foto maken, posten lukt misschien niet elke dag, een jaar lang.quote:
Cool cool cool! Je verwacht het niet, maar zelf maak ik regelmatig selfiesquote:Op zondag 6 december 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari ga ik elke dag een foto maken, posten lukt misschien niet elke dag, een jaar lang.
Bang dat je camera kapot gaatquote:Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef Fylax het volgende:
Ik maak, wat jullie niet zouden verwachten, echt weinig selfies.
Gelukkig maar, ik heb die kop van jou al veel te vaak gezienquote:Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef Fylax het volgende:
Waar maak je wel foto's van?quote:Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef Fylax het volgende:
1 selfie maar? Ik heb zo'n raar clubje waar elke dag wel een thema is of zo, of een oproep en dan doe ik vaak mee met mijn hoofd. Morgen is het weer MoeilijkKijkMaandagquote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar maak je wel foto's van?
Ik heb ook maar 1 selfie.
Bijna nergens vanquote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met duckface?quote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die selfie heet ook...the selfie omdat het moet ofzo.quote:Op zondag 6 december 2015 16:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 selfie maar? Ik heb zo'n raar clubje waar elke dag wel een thema is of zo, of een oproep en dan doe ik vaak mee met mijn hoofd. Morgen is het weer MoeilijkKijkMaandag
Nee, dat ging mij serieus te ver.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:34 schreef Fokker89 het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom
#viesdik.
Lekker.quote:Op zondag 6 december 2015 16:34 schreef Fokker89 het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom
#viesdik.
Hoe denk je anders dat ik die kleur behoud!quote:Op zondag 6 december 2015 16:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij die chocolademelk drinkt, hmmmmmmmmmm.![]()
![]()
Ik dacht dat dit soort posts nu wel tot de verleden tijd zouden horen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij die chocolademelk drinkt, hmmmmmmmmmm.![]()
![]()
Ik heb er ontsmettingsalcohol bij.quote:Op zondag 6 december 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
![]()
Uccie is weer aan het douchen met Dettol.
Oja fuck.quote:Op zondag 6 december 2015 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Als die meid ooit jouw FOK! account vindt he.
En gezellig meeluisteren naar Fylax Friday.quote:Op zondag 6 december 2015 16:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oja fuck.
Dat weet ze trouwens al, ze leest wel eens mee.
Yas.quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En gezellig meeluisteren naar Fylax Friday.
In dat geval.....hey vriendinnetje van Fylax, maak 's wat meer tijd voor hem, we zijn hem nu wel echt zat.quote:Op zondag 6 december 2015 16:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oja fuck.
Dat weet ze trouwens al, ze leest wel eens mee.
Ik zie haar op het vroegst pas over twee weken weer.quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dat geval.....hey vriendinnetje van Fylax, maak 's wat meer tijd voor hem, we zijn hem nu wel echt zat.
Kennen jullie elkaar via de Ariana fanboards?quote:Op zondag 6 december 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie haar op het vroegst pas over twee weken weer.
Pffffffquote:Op zondag 6 december 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Duurt dat opladen zo lang joh?quote:Op zondag 6 december 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar hij is de laatste tijd al een stuk minder aanwezig hier dan een half jaar terug. Zelfs met Ibood was hij nergens te bekennen.quote:
Als de ratio vrouwen hier te hoog wordt, krijg je weer de hele tijd ruzie.quote:
Zoiets, ja.quote:Op zondag 6 december 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar via de Ariana fanboards?
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar hij is de laatste tijd al een stuk minder aanwezig hier dan een half jaar terug. Zelfs met Ibood was hij nergens te bekennen.
Ja, en terug nu Elf weg is.....je gaat je toch afvragen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar hij is de laatste tijd al een stuk minder aanwezig hier dan een half jaar terug. Zelfs met Ibood was hij nergens te bekennen.
Oeps.quote:Op zondag 6 december 2015 16:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en terug nu Elf weg is.....je gaat je toch afvragen.
Relatief wel ja. Rotterdam-Nijmegen.quote:
Alweer een terroristische aanslag uit het Pjo kamp. Dit gaat helemaal fout.quote:Op zondag 6 december 2015 16:47 schreef Uccie het volgende:
De vader van Pjo heeft net een gouden kettinkje van mijn moeder doormidden geknaagd
Pjo heeft het gewoon niet van een vreemde.
Kwajongerij, ze vervelen zich, geen koffiehuis enzo, mogen niet op stage.quote:Op zondag 6 december 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alweer een terroristische aanslag uit het Pjo kamp. Dit gaat helemaal fout.
[ afbeelding ]
Wat zegt google?quote:
Klinkt niet alsof je moet terugbellen.quote:
Ah, dan heb je vast een probleem met je windows computer, die mensen willen je graag helpen, dus doe gewoon wat ze zeggen dan komt het wel goedquote:
Afrikaans land toch?quote:Op zondag 6 december 2015 16:54 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben weleens naar Mauritius geweest.
Maar Mauritanië
Dan ligt het vast bij Nigeria in de buurt.quote:Op zondag 6 december 2015 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, dan heb je vast een probleem met je windows computer, die mensen willen je graag helpen, dus doe gewoon wat ze zeggen dan komt het wel goed.
Nou, daar in India kunnen ze er ook wat van.quote:Op zondag 6 december 2015 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ligt het vast bij Nigeria in de buurt.
Wat is het complete nummer dan? Mag ook in DMquote:Op zondag 6 december 2015 16:57 schreef anonymoussie het volgende:
Het nr belde net.
Ik heb natuurlijk niet opgenomen.
Gewoon heel raar.
Nee, dat zijn echte ICT helpdesk medewerkers.quote:Op zondag 6 december 2015 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, daar in India kunnen ze er ook wat van.
Ik heb sowieso geen Facebook.quote:Op zondag 6 december 2015 16:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb echt nooit last van dat soort dingen heh.. Van die vage telefoontjes/mailtjes of vage mensen die je zomaar gaan toevoegen op social media. Echt helemaal niets.
Ik telefonisch ook niet, maar ik ben ook 1e eigenaar van dit nummer, sinds 1997.quote:Op zondag 6 december 2015 16:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb echt nooit last van dat soort dingen heh.. Van die vage telefoontjes/mailtjes of vage mensen die je zomaar gaan toevoegen op social media. Echt helemaal niets.
Nouja, als je maar niet terugbelt, maar opnemen kan opzich geen kwaad.quote:
Jaja.quote:Op zondag 6 december 2015 17:00 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je het Fred, ik haal het zo weer weg.
Kan ook niks vinden, maar dat netnummer is wel bekend van scams uit die landen, dus lekker laten gaan.quote:
Oh? Linkje?quote:Op zondag 6 december 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan ook niks vinden, maar dat netnummer is wel bekend van scams uit die landen, dus lekker laten gaan.
Stond wel bij de landnummers van scam telefoontjes.quote:Op zondag 6 december 2015 17:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat niet.
quote:Op zondag 6 december 2015 17:10 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed, volgende keer gewoon opnemen, niet praten, dan kan je niks overkomen.
Weet je meteen waar het over gaat.
Of zeggen dat je een Mac hebt en ophangen.quote:Op zondag 6 december 2015 17:10 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed, volgende keer gewoon opnemen, niet praten, dan kan je niks overkomen.
Weet je meteen waar het over gaat.
I have a big mac.quote:Op zondag 6 december 2015 17:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Of zeggen dat je een Mac hebt en ophangen.
Klopt.quote:Op zondag 6 december 2015 17:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat niet.
Jammer, ik houd meer van quarter pounders, ghahahahahaha.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer, ik houd meer van quarter pounders, ghahahahahaha.
Ik zie rechts nog wel een plekje voor extra bacon.quote:
Want er zit nog niet genoeg opquote:Op zondag 6 december 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie rechts nog wel een plekje voor extra bacon.
Er is NOOIT genoeg baconquote:
Respect als je deze baconburger op kan etenquote:
Dat lukt mij niet, moet je eigenlijk ook niet willen.quote:Op zondag 6 december 2015 18:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Respect als je deze baconburger op kan eten.
Anyway, het is even tijd voor gezond eten dag drie; Spaghetti!
Leg haar dan maar niet uit wat Pinterest is...mijn moeder heeft dat sinds kort.quote:Op zondag 6 december 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder is sinds kort helemaal verslaafd aan Facebook en nu wil ze me de hele tijd kattenfilmpjes laten zien.
Heeft jouw familie aandelen in een zoete aardappel bedrijf ofzo. Je eet die zooi bijna elke dagquote:Op zondag 6 december 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet, moet je eigenlijk ook niet willen.
Wij eten soep, zoete aardappelpatat en iets wat ik nog niet weet.
Zie wel als het voor me staat
Ik eet dat veelquote:Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heeft jouw familie aandelen in een zoete aardappel bedrijf ofzo. Je eet die zooi bijna elke dag
Ik had al zo'n vaag onderbuikgevoel.quote:Op zondag 6 december 2015 17:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.iex.nl/Forum/T(...)door-dit-nummer.aspx
Er staat "ik wordt"quote:Op zondag 6 december 2015 18:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag onderbuikgevoel.
Random telefoonnummergenerator òf je hebt je nummer ergens ingevoerd en het is verkocht.quote:Op zondag 6 december 2015 18:49 schreef anonymoussie het volgende:
Maar hoe in de hell komen ze daar aan mijn nummer
Veeg me op.quote:
Ik zie hem niet.quote:
Dacht ik al...maar hij klopt niet helemaal.quote:
Nee, staat in spiegelbeeld of zo.quote:Op zondag 6 december 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dacht ik al...maar hij klopt niet helemaal.
Missen pootjesquote:Op zondag 6 december 2015 19:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, staat in spiegelbeeld of zo.
Gewaagd hoorquote:Op zondag 6 december 2015 19:07 schreef Specularium het volgende:
Straks even richting Lombok fietsen met mijn aansteker.
Oh dan moet ik mijn swastika kennis oppoetsen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij klopt wel.
4 binnen, 4 buiten.
Nou, wel aardig, nu jij er bent al weer een stuk beter.quote:Op zondag 6 december 2015 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal op deze zondagavond?
quote:Op zondag 6 december 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, wel aardig, nu jij er bent al weer een stuk beter.
FOK! is niks zonder ons.quote:Op zondag 6 december 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
FB / Hoe gaat het nu met FOK!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze willen ons weg hebben jongens.
Ik voer nooit mijn nr ergens zomaar in. Sowieso niet mijn mobiele privénr.quote:Op zondag 6 december 2015 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Random telefoonnummergenerator òf je hebt je nummer ergens ingevoerd en het is verkocht.
Ik ze me ook niet zo uniek voelen, want met jou worden een miljoen andere Nederlanders wel eens gebeld.quote:Op zondag 6 december 2015 20:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik voer nooit mijn nr ergens zomaar in. Sowieso niet mijn mobiele privénr.
Kan jij niet wat naaste familielieden optrommelen om zich hier te registreren? Dun kunnen we zeker weer een tijdje vooruit.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
FB / Hoe gaat het nu met FOK!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze willen ons weg hebben jongens.
Het is een trieste zaak.quote:Op zondag 6 december 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jullie het even weten.
Dan wordt het tijd dat jullie wat salaris inleveren.quote:Op zondag 6 december 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jullie het even weten.
Doe ik met liefde.quote:Op zondag 6 december 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat jullie wat salaris inleveren.
Mijn zusje van 12 vindt dit vast een leuk forum.quote:Op zondag 6 december 2015 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan jij niet wat naaste familielieden optrommelen om zich hier te registreren? Dun kunnen we zeker weer een tijdje vooruit.
Ok op zich heb ik het niet zo op kinderen enzo maar als het echt een zus van jou is zal ze wel ok zijn!quote:Op zondag 6 december 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mijn zusje van 12 vindt dit vast een leuk forum.
Dat is een grote lul, is dat David?quote:Op zondag 6 december 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk surprise-idee voor volgend jaar
[ afbeelding ]
Nee, ze gaat een levensgrootte LKDTV maken.quote:Op zondag 6 december 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een grote lul, is dat David?
#TeamSoepOpZaterdagquote:
Dit weekend had ik zelfs ook nog soep op zondagquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 december 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit weekend had ik zelfs ook nog soep op zondag
Die Goulashsoep.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die Goulashsoep.
Volgende week denk ik pompoen want ik wil een liter invriezen.
Ik heb een keer couscous gemaakt met sinaasappel en kaneel er ook in, dat was ook erg lekker.quote:Op zondag 6 december 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had gisteren pompoensoep met ook wortel en sinaasappel, was lekker.
En vandaag chinese tomatensoep uit blik.
Haha, toevallig heb ik ook vorige week couscous met sinaasappel gemaakt, ook echt in sinaasappelsap ipv kokend waterquote:Op zondag 6 december 2015 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een keer couscous gemaakt met sinaasappel en kaneel er ook in, dat was ook erg lekker.
Ging alleen denk ik ook kip doorheen, maar misschien dat jij dat met tofu zou kunnen maken.
Ja, dat deed ik ook. Was heel lekker.quote:Op zondag 6 december 2015 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, toevallig heb ik ook vorige week couscous met sinaasappel gemaakt, ook echt in sinaasappelsap ipv kokend water
Was best lekker idd. Kaneel is wel een goede toevoeging,
Hm, koriander vind ik dan weer heel vies. Ik ben van de zeepsopgroep wat dat betreft.quote:Op zondag 6 december 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook. Was heel lekker.
En ik heb ook eens een couscous salade met rode ui, rode peper en koriander gehad als bijgerecht en dan koud. Dat was ook wel een topshow.
Oh jammer.quote:Op zondag 6 december 2015 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, koriander vind ik dan weer heel vies. Ik ben van de zeepsopgroep wat dat betreft.
We kunnen het ook over junkfood hebben.quote:
Ben je aan het zinken?quote:
Ik heb mini ritters. Ik gebruik van Alpro de amandel/kokosmelk voor mijn melkschuim in de koffie.quote:Op zondag 6 december 2015 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit nu trouwens dit naar binnen te werken, best wel prima
[ afbeelding ]
Nah, babbel maar lekker door hoor.. vind het enig.quote:Op zondag 6 december 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We kunnen het ook over junkfood hebben.
Valt wel mee.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
De scheidslijn tussen fanatiek gelovig zijn en geestelijk ziek zijn is flinterdun.
En van je moederquote:Op maandag 7 december 2015 06:01 schreef anonymoussie het volgende:
Het is allemaal de schuld van John Lennon.
Gadverdamme. Moet je eens met sojamelk doen. Tip vd dag, heerlijk.quote:Op zondag 6 december 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mini ritters. Ik gebruik van Alpro de amandel/kokosmelk voor mijn melkschuim in de koffie.
Ik had vandaag groentesoep uit blik. Dat was geen succesverhaalquote:Op zondag 6 december 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had gisteren pompoensoep met ook wortel en sinaasappel, was lekker.
En vandaag chinese tomatensoep uit blik.
Is ook lekker...trouwens, pannekoeken van sojamelk zijn ook erg lekker.quote:Op maandag 7 december 2015 06:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gadverdamme. Moet je eens met sojamelk doen. Tip vd dag, heerlijk.
Vanillesmaak #10/10quote:Op maandag 7 december 2015 07:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is ook lekker...trouwens, pannekoeken van sojamelk zijn ook erg lekker.
Wat voor examensquote:Op maandag 7 december 2015 07:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet deze week examens doen. Naar school dus.......
Neuj, maar vind het altijd wel vermakelijk.quote:Op maandag 7 december 2015 17:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is dat net zoals de Tour de France voor Mani is voor jou?
Die hoor je nog vaak genoeg als je daar naar kijktquote:Op maandag 7 december 2015 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond zit Typhoon bij DWDD om het SR anthem te onthullen, mis dat niet!
Joepie.quote:Op maandag 7 december 2015 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond zit Typhoon bij DWDD om het SR anthem te onthullen, mis dat niet!
En Peter R de Vries zit er om over het vluchtelingenprobleem te praten.quote:
Die man heeft ook echt overal verstand van he.quote:Op maandag 7 december 2015 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Peter R de Vries zit er om over het vluchtelingenprobleem te praten.
Vindt ie leuk. Lekker interessant doen.quote:Op maandag 7 december 2015 17:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die man heeft ook echt overal verstand van he.
Joepie.
Beetje zoals LDTKV dus.quote:Op maandag 7 december 2015 17:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vindt ie leuk. Lekker interessant doen.
quote:
Het is tijd om je UI aan te passen want het is bijna kerst Fylax!quote:Op maandag 7 december 2015 18:16 schreef Fylax het volgende:
Iemand had mij wel mogen vertellen dat het tijd was om mijn UI aan te passen.
Dan ga ik sadpanda worden en een Henkje doen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:28 schreef anonymoussie het volgende:
Kunnen we Yoki weer gek maken met Mariah Carey enzo.
Hij werd een beetje ziek van ons, en dat was helemaal niet de bedoeling en nu zijn we allemaal verdrietig.quote:Op maandag 7 december 2015 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte, waarom is elf er niet? Toch niet ziek?
werdtquote:Op maandag 7 december 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij werdt een beetje ziek van ons, en dat was helemaal niet de bedoeling en nu zijn we allemaal verdrietig.
quote:
Deze is wel grappig.quote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het toch nog een keer proberen.
[..]
Ik verbeterde Uccie net ook al.quote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Fokker die gaat janken over spelfouten.
Dan word je gewoon een betweterige saaie lul inderdaad, maar wel een productieve betweterige saaie lul.quote:Op maandag 7 december 2015 18:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik verbeterde Uccie net ook al.
#Geenalcoholmaaktmeergoeddanjeliefis.
Waarheid als een heilige koe. Da's weer een andere groep.quote:Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het toch nog een keer proberen.
[..]
Jammer genoeg wordt die man nooit moe van zichzelf. Die man zit de hele dag teletekst te verversen in de hoop dat er ergens een lijk boven komt drijven of uit de kast komt rollen.quote:Op maandag 7 december 2015 19:02 schreef YokiKater het volgende:
Elke dag krijg ik steeds meer een hekel aan Peter Rudolf de Vries. I word echt vreselijk moe van die walgelijke man.
Hoho, dit is 'de zaak bestuderen' waardoor hij zijn 3000 euro per avond dubbel en dwars waard is!quote:Op maandag 7 december 2015 19:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jammer genoeg wordt die man nooit moe van zichzelf. Die man zit de hele dag teletekst te verversen in de hoop dat er ergens een lijk boven komt drijven of uit de kast komt rollen.
Ja, want geen cadeautjes voor kerst is ongeveer net zo erg als geen eten of gezondheidszorg, enzo.quote:
Er zijn blijkbaar echt mensen die zich er enorm druk over zitten te maken. Ik ben al twee protestplaatjes tegengekomenquote:Op maandag 7 december 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, want geen cadeautjes voor kerst is ongeveer net zo erg als geen eten of gezondheidszorg, enzo.
Maar ondertussen roken pa en ma wel een pakje shag per dag weg.quote:Op maandag 7 december 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, want geen cadeautjes voor kerst is ongeveer net zo erg als geen eten of gezondheidszorg, enzo.
Ik hoop dat dat allemaal in de fik vliegt.quote:Op maandag 7 december 2015 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga denk ik wel een paar keer 'teringherrie' aanvragen bij Serious Request, dat vind ik leuk.
Meh, dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op maandag 7 december 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat allemaal in de fik vliegt.
Ik vind jullie ook leuk.quote:Op maandag 7 december 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
Uccie en ik vinden SR leuk.
Wij vinden elkaar ook leuk
Wat moet jij hier nou weer ouwe greppelheks?quote:
Imagine...quote:Op maandag 7 december 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Oh wacht Fylax en Fokker hebben nu zelfs een skype relatie waar ze voor elkaar gaan douchen.
Wat een wereld.
quote:Op maandag 7 december 2015 20:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga vanavond gewoon vroeg naar bed.
Zou je dat chatvenster niet even censureren?quote:Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
LTKVD is always on our mind.
Gelukkig maar, komt er misschien ooit een eind aan deze SC.quote:
Ik hou wel van jou hoor Mani.quote:Op maandag 7 december 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet jij hier nou weer ouwe greppelheks?
Huuuuhhh.... Typfout zie ik nuquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je dat chatvenster niet even censureren?
Moet je kijken wat daar allemaal staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |