quote:Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Fylax natuurlijk meteen weer piemelfoto's baar me sturen
Ja misschien kunnen we Elf terugruilen voor jou.quote:Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik Ome Henk weggejaagd heb.
Is het weer over?quote:Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik Ome Henk weggejaagd heb.
Die houden ook zo van Mariah Carreyquote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zapte even nietsvermoedend langs Sky Radio...was even vergeten dat ik die moet vermijden tot na de kerst nu![]()
"Hello ..."quote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zapte even nietsvermoedend langs Sky Radio...was even vergeten dat ik die moet vermijden tot na de kerst nu![]()
Was het maar het zo'n feest.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
We moeten zo snel mogelijk minder afhankelijk worden van zowel olie als aardgas. Nog los van de schade voor het milieu zijn daar twee belangrijke redenen voor: fossiele brandstoffen raken ooit op én we moeten niet afhankelijk willen zijn van dubieuze regimes.
Ja lach maar.quote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef Uccie het volgende:
Ik word ook gewoon te oud om al die social media zut te snappen...ik heb iets geshared, maar ik zie het nergens meergelukkig geen genante foto's
Op FB?quote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef Uccie het volgende:
Ik word ook gewoon te oud om al die social media zut te snappen...ik heb iets geshared, maar ik zie het nergens meergelukkig geen genante foto's
Nee van Instagram naar Flickr.quote:
Dat is gewoon kut. Maar dan kan je dus filmpjes of foto's sturen met een tijdspanne waarin ze automatisch weer verdwijnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |