quote:Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Fylax natuurlijk meteen weer piemelfoto's baar me sturen
Ja misschien kunnen we Elf terugruilen voor jou.quote:Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik Ome Henk weggejaagd heb.
Is het weer over?quote:Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik Ome Henk weggejaagd heb.
Die houden ook zo van Mariah Carreyquote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zapte even nietsvermoedend langs Sky Radio...was even vergeten dat ik die moet vermijden tot na de kerst nu![]()
"Hello ..."quote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zapte even nietsvermoedend langs Sky Radio...was even vergeten dat ik die moet vermijden tot na de kerst nu![]()
Was het maar het zo'n feest.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
We moeten zo snel mogelijk minder afhankelijk worden van zowel olie als aardgas. Nog los van de schade voor het milieu zijn daar twee belangrijke redenen voor: fossiele brandstoffen raken ooit op én we moeten niet afhankelijk willen zijn van dubieuze regimes.
Ja lach maar.quote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef Uccie het volgende:
Ik word ook gewoon te oud om al die social media zut te snappen...ik heb iets geshared, maar ik zie het nergens meergelukkig geen genante foto's
Op FB?quote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef Uccie het volgende:
Ik word ook gewoon te oud om al die social media zut te snappen...ik heb iets geshared, maar ik zie het nergens meergelukkig geen genante foto's
Nee van Instagram naar Flickr.quote:
Dat is gewoon kut. Maar dan kan je dus filmpjes of foto's sturen met een tijdspanne waarin ze automatisch weer verdwijnen.quote:
Oh dan hoef ik dat niet.quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut. Maar dan kan je dus filmpjes of foto's sturen met een tijdspanne waarin ze automatisch weer verdwijnen.
Ik duidelijk ook nietquote:Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen verstand van.
Wajoo ze noemt je flikker.quote:Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen verstand van.
quote:
Die kon niet komen vandaag, helaas.quote:Op zondag 6 december 2015 15:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet jij niet bij je vriendin zijn?
Moet je mij ff volgen, krijg je leuke pics van mijn vriendin en mij te zien.quote:Op zondag 6 december 2015 15:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga van de week ook eens even instagram installeren.
Stuur je Snapchat inDM.quote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik stuur ook wel eens snapchat foto's van mijn benen naar iedereen in mijn lijst, maar dat is dan niet per ongeluk.
Heb ik al gezien.quote:Op zondag 6 december 2015 15:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je mij ff volgen, krijg je leuke pics van mijn vriendin en mij te zien.
Wel leuke foto's hoor. Ik ben blij voor jullie.quote:Op zondag 6 december 2015 15:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oja.
Voordelen van Redactie Frontpage zijn.
Moet je wel alles van mij leuk vindenquote:Op zondag 6 december 2015 15:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga van de week ook eens even instagram installeren.
Sowieso!quote:Op zondag 6 december 2015 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je wel alles van mij leuk vinden.
Vanaf 1 januari ga ik elke dag een foto maken, posten lukt misschien niet elke dag, een jaar lang.quote:
Cool cool cool! Je verwacht het niet, maar zelf maak ik regelmatig selfiesquote:Op zondag 6 december 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari ga ik elke dag een foto maken, posten lukt misschien niet elke dag, een jaar lang.
Bang dat je camera kapot gaatquote:Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef Fylax het volgende:
Ik maak, wat jullie niet zouden verwachten, echt weinig selfies.
Gelukkig maar, ik heb die kop van jou al veel te vaak gezienquote:Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef Fylax het volgende:
Waar maak je wel foto's van?quote:Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef Fylax het volgende:
1 selfie maar? Ik heb zo'n raar clubje waar elke dag wel een thema is of zo, of een oproep en dan doe ik vaak mee met mijn hoofd. Morgen is het weer MoeilijkKijkMaandagquote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar maak je wel foto's van?
Ik heb ook maar 1 selfie.
Bijna nergens vanquote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met duckface?quote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |