Misschien..quote:Op zondag 29 november 2015 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maak ik nu kans bij je zusje?
Is goed, ze wacht op je.quote:Op zondag 29 november 2015 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als Ariana mij toch niet meer wilt dan stuur ik je een DM voor haar nummer
Dat topic gaat over piemels.quote:Op zondag 29 november 2015 02:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
SEX / Moeite met erectie behouden
Dit moet wel fake zijn. Fylax behoort forever fok maagd te zijnquote:
D'r staat toch nergens dat hij d'r op mocht?quote:Op zondag 29 november 2015 09:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit moet wel fake zijn. Fylax behoort forever fok maagd te zijn
Het staat sowieso nergensquote:Op zondag 29 november 2015 09:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
D'r staat toch nergens dat hij d'r op mocht?
Heb jij een zusje voor mij?quote:Op zondag 29 november 2015 09:33 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Geen bron betekent dat ik je zusje vannacht ga doen.
proest daar gaat mijn koffiequote:
Daar twijfel ik over.quote:Op zondag 29 november 2015 13:04 schreef Catkiller het volgende:
Heeft hij haar al wel ooit in het echt gezien dan?
Ze komt uit (de omgeving van) Rotterdam en hij mocht er niet heen van zijn moeder zei hij vannacht.quote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over.
Theorie 1: Hij heeft zijn rechterhand een meisjesnaam gegeven ergo hij heeft haar in het echt ontmoet.
Theorie 2: Hij heeft haar via internet geregeld en heeft haar nooit in het echt gezien.
Theorie 3: Hij heeft een vriendin verzonnen en heeft haar dus ook nog nooit in het echt gezien.
Weet niet welke theorie de meeste voeten in de aarde heeft.
Waar woont Fylaxje zelf eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2015 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze komt uit (de omgeving van) Rotterdam en hij mocht er niet heen van zijn moeder zei hij vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |