Misschien..quote:Op zondag 29 november 2015 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maak ik nu kans bij je zusje?
Is goed, ze wacht op je.quote:Op zondag 29 november 2015 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als Ariana mij toch niet meer wilt dan stuur ik je een DM voor haar nummer
Dat topic gaat over piemels.quote:Op zondag 29 november 2015 02:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
SEX / Moeite met erectie behouden
Dit moet wel fake zijn. Fylax behoort forever fok maagd te zijnquote:
D'r staat toch nergens dat hij d'r op mocht?quote:Op zondag 29 november 2015 09:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit moet wel fake zijn. Fylax behoort forever fok maagd te zijn
Het staat sowieso nergensquote:Op zondag 29 november 2015 09:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
D'r staat toch nergens dat hij d'r op mocht?
Heb jij een zusje voor mij?quote:Op zondag 29 november 2015 09:33 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Geen bron betekent dat ik je zusje vannacht ga doen.
proest daar gaat mijn koffiequote:
Daar twijfel ik over.quote:Op zondag 29 november 2015 13:04 schreef Catkiller het volgende:
Heeft hij haar al wel ooit in het echt gezien dan?
Ze komt uit (de omgeving van) Rotterdam en hij mocht er niet heen van zijn moeder zei hij vannacht.quote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over.
Theorie 1: Hij heeft zijn rechterhand een meisjesnaam gegeven ergo hij heeft haar in het echt ontmoet.
Theorie 2: Hij heeft haar via internet geregeld en heeft haar nooit in het echt gezien.
Theorie 3: Hij heeft een vriendin verzonnen en heeft haar dus ook nog nooit in het echt gezien.
Weet niet welke theorie de meeste voeten in de aarde heeft.
Waar woont Fylaxje zelf eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2015 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze komt uit (de omgeving van) Rotterdam en hij mocht er niet heen van zijn moeder zei hij vannacht.
Snap er ook niks van. Sowieso zijn zusje.quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er staat een foto in het user foto topic, Daar staat ie hand in hand. Kan ook z'n zusje zijn natuurlijk
Hij gaat ineens wel keihard zegquote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er staat een foto in het user foto topic, Daar staat ie hand in hand. Kan ook z'n zusje zijn natuurlijk
Op wie bedoel je. Nou ja nu handjes vasthouden morgen baby's maken zo gaan die dingenquote:
Wie/wat is denk ik niet het dilemma hier. Ben allang blij dat hij 'iets' heeft om hard op te gaan.quote:Op zondag 29 november 2015 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op wie bedoel je. Nou ja nu handjes vasthouden morgen baby's maken zo gaan die dingen
Wat is dit. Fylax behoort alleen te blijven voor FOK!.quote:Op zondag 29 november 2015 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie/wat is denk ik niet het dilemma hier. Ben allang blij dat hij 'iets' heeft om hard op te gaan.
Gelukkig hoeft niet elk subforum van FOK! het te weten.quote:
True that, Fylax maagd is een Fok! baken geworden, maar zijn seksuele frustraties beginnen af en toe ook wel irritant te worden.quote:Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat is dit. Fylax behoort alleen te blijven voor FOK!.
Ach zijn vorige "relatie" duurde een maandje.quote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True that, Fylax maagd is een Fok! baken geworden, maar zijn seksuele frustraties beginnen af en toe ook wel irritant te worden.
Heeft Fylaxje dan al een relatie achter de rugquote:Op zondag 29 november 2015 13:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ach zijn vorige "relatie" duurde een maandje.
Mijn theorie is dat hij homo is geworden en een vieze oude man hem opgepakt heeft, of dat hij hetero is en de vieze oude man zich voordoet als vrouw maar nooit voor de cam gaat.quote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over.
Theorie 1: Hij heeft zijn rechterhand een meisjesnaam gegeven ergo hij heeft haar in het echt ontmoet.
Theorie 2: Hij heeft haar via internet geregeld en heeft haar nooit in het echt gezien.
Theorie 3: Hij heeft een vriendin verzonnen en heeft haar dus ook nog nooit in het echt gezien.
Weet niet welke theorie de meeste voeten in de aarde heeft.
quote:Op zondag 29 november 2015 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze komt uit (de omgeving van) Rotterdam en hij mocht er niet heen van zijn moeder zei hij vannacht.
US / Userfoto's #351 Verschut.quote:
Geeft niet zo'n troep zo laat op de avondquote:
Dacht hetquote:Op zondag 29 november 2015 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft Fylaxje dan al een relatie achter de rug
Beetje zoals jij dus?quote:Op zondag 29 november 2015 09:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit moet wel fake zijn. Fylax behoort forever fok maagd te zijn
Nu ik er iets langer over nagedacht heb wil ik eigenlijk niet eens bewijs zien. Ben bang dat ik vreemde opblaasbare dingen te zien ga krijgenquote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zal wel heel dubieus bewijs zijn.
Jep, er moet een kliekje op Fok! blijven die eeuwig maagd zijn waar we om kunnen lachen als ze hun seksuele frustraties komen uitenquote:
Braddie ook maar terug halen dan.quote:Op zondag 29 november 2015 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, er moet een kliekje op Fok! blijven die eeuwig maagd zijn waar we om kunnen lachen als ze hun seksuele frustraties komen uiten
Denk dat fylax wel kan in de gaywereld.quote:Op zondag 29 november 2015 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ik er iets langer over nagedacht heb wil ik eigenlijk niet eens bewijs zien. Ben bang dat ik vreemde opblaasbare dingen te zien ga krijgen
Nah, braddie is wel een beetje uitgekauwd naar mijn mening.quote:Op zondag 29 november 2015 14:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Braddie ook maar terug halen dan.
Braddie moet sowieso terug. Maakt me echt geen kut uit om welke redenen.quote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, braddie is wel een beetje uitgekauwd naar mijn mening.
Misschien braddie terug halen voor de rustige dagen om nog wat te lachen te hebben
Fylax zou het wel goed doen in de gaywereld. Maar dat heeft ook maar een beperkte houdbaarheid ben ik bang. Hij zal niet voor altijd dat 'jonge snoepje' blijven.quote:Op zondag 29 november 2015 14:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat fylax wel kan in de gaywereld.
Welke foto's?quote:Op zondag 29 november 2015 14:34 schreef MrSalazar het volgende:
Als ie niet naar Rotterdam mocht zal het wel dat lelijke kind zijn van een van die ouwe foto's van hem.
De levens van sommige mensen zijn vrij oneerlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fylax zou het wel goed doen in de gaywereld. Maar dat heeft ook maar een beperkte houdbaarheid ben ik bang. Hij zal niet voor altijd dat 'jonge snoepje' blijven.
Braddiequote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, braddie is wel een beetje uitgekauwd naar mijn mening.
Misschien braddie terug halen voor de rustige dagen om nog wat te lachen te hebben
Die vriendin met wie ie naar ariana grande is geweest (die is 13 ofzo).quote:Op zondag 29 november 2015 14:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke foto's?
En zij is wel al in Nimma geweest he.
Vgm kwam die ook uit Nimma toch?quote:Op zondag 29 november 2015 14:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die vriendin met wie ie naar ariana grande is geweest (die is 13 ofzo).
Ja en nee. Maar was lelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vgm kwam die ook uit Nimma toch?
Verder geen link naar de pics zeker?
Ja maar je kunt niet zien wie er op die lame foto staan.quote:Op zondag 29 november 2015 14:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die chick die die nu heeft komt uit Roffa he.
Maar wat doe je eraan. Beter een paar jaar plezier dan een hele leven lang als een zolderkamer autist een beetje op Fok! zitten janken over hoe kut de wereld daar buiten is.quote:Op zondag 29 november 2015 14:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De levens van sommige mensen zijn vrij oneerlijk.
Ja dat is zo. Sneeuwleeuw is wel blij met zijn leven. Kan niet klagen, maar ik hoef ook niet perse een vriendin ben wel blij alleen. Dus ach wat stelt het voor. Fylax hij zal gewoon met braddie en nog wat andere moeten meeten en dan op vakantie gaan met elkaar.quote:Op zondag 29 november 2015 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wat doe je eraan. Beter een paar jaar plezier dan een hele leven lang als een zolderkamer autist een beetje op Fok! zitten janken over hoe kut de wereld daar buiten is.
Dit zou misschien wel wat dingen verhelpen. Op deze manier zouden een aantal welbekende fokkers hun ware aard kunnen ontdekken in alle veiligheid van gelijkgestemde.quote:Op zondag 29 november 2015 15:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Sneeuwleeuw is wel blij met zijn leven. Kan niet klagen, maar ik hoef ook niet perse een vriendin ben wel blij alleen. Dus ach wat stelt het voor. Fylax hij zal gewoon met braddie en nog wat andere moeten meeten en dan op vakantie gaan met elkaar.
Ja ik zou wel met Geerd willen chillen en zuipen. Jij komt bij mij al vaak over de vloer vanwege zaken. Trouwens ik heb Arafat uit de weg geruimd.quote:Op zondag 29 november 2015 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit zou misschien wel wat dingen verhelpen. Op deze manier zouden een aantal welbekende fokkers hun ware aard kunnen ontdekken in alle veiligheid van gelijkgestemde.
Du bist homoquote:Op zondag 29 november 2015 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit zou misschien wel wat dingen verhelpen. Op deze manier zouden een aantal welbekende fokkers hun ware aard kunnen ontdekken in alle veiligheid van gelijkgestemde.
Goed nieuws zo op de zondagmiddag. Goed gedaan, je bent een toppertjequote:Op zondag 29 november 2015 15:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik zou wel met Geerd willen chillen en zuipen. Jij komt bij mij al vaak over de vloer vanwege zaken. Trouwens ik heb Arafat uit de weg geruimd.
Ik zou Fylax DM'en om je een campeer weekend te bespreken, misschien kun jij er ook nog wat dingetjes ontdekken.quote:
Ik was hem moe. Trouwens ene MC Martin heeft mij de oorlog verklaard toen ik Zeeland ging aanvallen. Ik ben al aan het kijken wat ik kan doen daartegen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed nieuws zo op de zondagmiddag. Goed gedaan, je bent een toppertje
Als je wat extra hulp nodig hebt dan heb ik nog wat mannetjes in de buurt van Venlo zitten misschien nog wat voor je kunnen betekenen. Laat maar even weten wat je plannen zijn en of je nog eventueel wat extra hulp nodig hebt.quote:Op zondag 29 november 2015 15:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik was hem moe. Trouwens ene MC Martin heeft mij de oorlog verklaard toen ik Zeeland ging aanvallen. Ik ben al aan het kijken wat ik kan doen daartegen.
Ja komt goed ik wil doortrekken naar België bijna het hele zuiden zit in mijn pocket.quote:Op zondag 29 november 2015 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je wat extra hulp nodig hebt dan heb ik nog wat mannetjes in de buurt van Venlo zitten misschien nog wat voor je kunnen betekenen. Laat maar even weten wat je plannen zijn en of je nog eventueel wat extra hulp nodig hebt.
Goed om te horen dat de zaken goed gaan.quote:Op zondag 29 november 2015 15:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja komt goed ik wil doortrekken naar België bijna het hele zuiden zit in mijn pocket.
Ja hoop dat het je lukt. Die wapens die ik je breng zijn prima.quote:Op zondag 29 november 2015 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed om te horen dat de zaken goed gaan.
Ik heb bijna de gehele randstad in mijn zak zitten, heb alleen nog wat probleempjes in Den Haag waar er nog een paar enige tegenstand bieden, maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Daarom, met die extra bewapening moet het in Den Haag niet al te lang meer duren.quote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja hoop dat het je lukt. Die wapens die ik je breng zijn prima.
Pas wel op met die rpgs ik denk dat je ze niet nodig hebt maar toch.quote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom, met die extra bewapening moet het in Den Haag niet al te lang meer duren.
Die RPGS bewaar ik sowieso tot het einde, maar ik denk inderdaad dat die niet nodig zijn Zou toch meer schade aanbrengen dan strikt nodig is.quote:Op zondag 29 november 2015 15:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas wel op met die rpgs ik denk dat je ze niet nodig hebt maar toch.
Ineens grootste vrienden met fylax en sneeuwleeuw?quote:Op zondag 29 november 2015 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die RPGS bewaar ik sowieso tot het einde, maar ik denk inderdaad dat die niet nodig zijn Zou toch meer schade aanbrengen dan strikt nodig is.
Fylax is maar een klein mannetje, dus van grootse vrienden kan geen spraken zijn. Sneeuwleeuw is een goede zakenpartner en een aardig vent om af en toe mee te pilsenquote:Op zondag 29 november 2015 16:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ineens grootste vrienden met fylax en sneeuwleeuw?![]()
Ik wil ook vriendjes met je worden hoe doe ik dat?
baasquote:Op zondag 29 november 2015 16:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Is gewoon schijn om zijn homoseksualiteit te verbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 november 2015 23:18 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Die foto. Hoe wanhopig moet je zijn om dat te posten. En is Fylax de rechter of de linker? En hoe ziet die vriendin eruit? Als een varken omdat hij niet haar hele lichaam durfde te laten zien.
JaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je je dagelijkse eiwitten binnenquote:Op zondag 29 november 2015 18:52 schreef pipojansen het volgende:
daarom geen water meer uit de kraan drinken. teveel sukkels die boven de pot aan het rukken zijn. bah.
Hij heeft tenminste contact met een meid.. beter dan non-stop zwaardvechten met paarse lansenquote:Op zondag 29 november 2015 23:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Handje vasthouden staat nog niet gelijk aan een chick hebben
quote:Op zondag 29 november 2015 23:18 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Die foto. Hoe wanhopig moet je zijn om dat te posten. En is Fylax de rechter of de linker? En hoe ziet die vriendin eruit? Als een varken omdat hij niet haar hele lichaam durfde te laten zien.
De geruchten zeggen dat het Ariana Grande isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben geil
Doe jij dat in je gedachten met Fylax ofzo, dat je je zo genoodzaakt voelt om voor je vriendje op te komenquote:Op zondag 29 november 2015 23:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste contact met een meid.. beter dan non-stop zwaardvechten met paarse lansen
Helaas is Fylax niet mijn vriendje.. hij heeft namelijk een chick hequote:Op zondag 29 november 2015 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Doe jij dat in je gedachten met Fylax ofzo, dat je je zo genoodzaakt voelt om voor je vriendje op te komen
Het is Fylax zeker gegund.. Maar door zijn chick zal hij minder op FOK! zijnquote:
Dit niet dagelijks doen om te kijken wie het mannelijkst is.quote:Op zondag 29 november 2015 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Doe jij dat in je gedachten met Fylax ofzo, dat je je zo genoodzaakt voelt om voor je vriendje op te komen
niet zo dramatisch, hij mag niet elke keer de trein pakkenquote:Op zondag 29 november 2015 23:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Het is Fylax zeker gegund.. Maar door zijn chick zal hij minder op FOK! zijn![]()
We zullen je missen Fylaxgod
Het is nog steeds Fylax. Al zou die mogen, hij durft haar nog niet eens aan te kijken. Waarom denk je dat die foto in zo'n rare hoek in genomen?quote:Op zondag 29 november 2015 23:29 schreef Geerd het volgende:
Zou die al aan haar mossel mogen zitten ??
Dat moet nog een jaartje of drie wachten denk ik.quote:Op zondag 29 november 2015 23:29 schreef Geerd het volgende:
Zou die al aan haar mossel mogen zitten ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |