Misschien..quote:Op zondag 29 november 2015 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maak ik nu kans bij je zusje?
Is goed, ze wacht op je.quote:Op zondag 29 november 2015 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als Ariana mij toch niet meer wilt dan stuur ik je een DM voor haar nummer
Dat topic gaat over piemels.quote:Op zondag 29 november 2015 02:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
SEX / Moeite met erectie behouden
Dit moet wel fake zijn. Fylax behoort forever fok maagd te zijnquote:
D'r staat toch nergens dat hij d'r op mocht?quote:Op zondag 29 november 2015 09:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit moet wel fake zijn. Fylax behoort forever fok maagd te zijn
Het staat sowieso nergensquote:Op zondag 29 november 2015 09:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
D'r staat toch nergens dat hij d'r op mocht?
Heb jij een zusje voor mij?quote:Op zondag 29 november 2015 09:33 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Geen bron betekent dat ik je zusje vannacht ga doen.
proest daar gaat mijn koffiequote:
Daar twijfel ik over.quote:Op zondag 29 november 2015 13:04 schreef Catkiller het volgende:
Heeft hij haar al wel ooit in het echt gezien dan?
Ze komt uit (de omgeving van) Rotterdam en hij mocht er niet heen van zijn moeder zei hij vannacht.quote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over.
Theorie 1: Hij heeft zijn rechterhand een meisjesnaam gegeven ergo hij heeft haar in het echt ontmoet.
Theorie 2: Hij heeft haar via internet geregeld en heeft haar nooit in het echt gezien.
Theorie 3: Hij heeft een vriendin verzonnen en heeft haar dus ook nog nooit in het echt gezien.
Weet niet welke theorie de meeste voeten in de aarde heeft.
Waar woont Fylaxje zelf eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2015 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze komt uit (de omgeving van) Rotterdam en hij mocht er niet heen van zijn moeder zei hij vannacht.
Snap er ook niks van. Sowieso zijn zusje.quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er staat een foto in het user foto topic, Daar staat ie hand in hand. Kan ook z'n zusje zijn natuurlijk
Hij gaat ineens wel keihard zegquote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er staat een foto in het user foto topic, Daar staat ie hand in hand. Kan ook z'n zusje zijn natuurlijk
Op wie bedoel je. Nou ja nu handjes vasthouden morgen baby's maken zo gaan die dingenquote:
Wie/wat is denk ik niet het dilemma hier. Ben allang blij dat hij 'iets' heeft om hard op te gaan.quote:Op zondag 29 november 2015 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op wie bedoel je. Nou ja nu handjes vasthouden morgen baby's maken zo gaan die dingen
Wat is dit. Fylax behoort alleen te blijven voor FOK!.quote:Op zondag 29 november 2015 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie/wat is denk ik niet het dilemma hier. Ben allang blij dat hij 'iets' heeft om hard op te gaan.
Gelukkig hoeft niet elk subforum van FOK! het te weten.quote:
True that, Fylax maagd is een Fok! baken geworden, maar zijn seksuele frustraties beginnen af en toe ook wel irritant te worden.quote:Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat is dit. Fylax behoort alleen te blijven voor FOK!.
Ach zijn vorige "relatie" duurde een maandje.quote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True that, Fylax maagd is een Fok! baken geworden, maar zijn seksuele frustraties beginnen af en toe ook wel irritant te worden.
Heeft Fylaxje dan al een relatie achter de rugquote:Op zondag 29 november 2015 13:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ach zijn vorige "relatie" duurde een maandje.
Mijn theorie is dat hij homo is geworden en een vieze oude man hem opgepakt heeft, of dat hij hetero is en de vieze oude man zich voordoet als vrouw maar nooit voor de cam gaat.quote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over.
Theorie 1: Hij heeft zijn rechterhand een meisjesnaam gegeven ergo hij heeft haar in het echt ontmoet.
Theorie 2: Hij heeft haar via internet geregeld en heeft haar nooit in het echt gezien.
Theorie 3: Hij heeft een vriendin verzonnen en heeft haar dus ook nog nooit in het echt gezien.
Weet niet welke theorie de meeste voeten in de aarde heeft.
quote:Op zondag 29 november 2015 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze komt uit (de omgeving van) Rotterdam en hij mocht er niet heen van zijn moeder zei hij vannacht.
US / Userfoto's #351 Verschut.quote:
Geeft niet zo'n troep zo laat op de avondquote:
Dacht hetquote:Op zondag 29 november 2015 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft Fylaxje dan al een relatie achter de rug
Beetje zoals jij dus?quote:Op zondag 29 november 2015 09:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit moet wel fake zijn. Fylax behoort forever fok maagd te zijn
Nu ik er iets langer over nagedacht heb wil ik eigenlijk niet eens bewijs zien. Ben bang dat ik vreemde opblaasbare dingen te zien ga krijgenquote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zal wel heel dubieus bewijs zijn.
Jep, er moet een kliekje op Fok! blijven die eeuwig maagd zijn waar we om kunnen lachen als ze hun seksuele frustraties komen uitenquote:
Braddie ook maar terug halen dan.quote:Op zondag 29 november 2015 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, er moet een kliekje op Fok! blijven die eeuwig maagd zijn waar we om kunnen lachen als ze hun seksuele frustraties komen uiten
Denk dat fylax wel kan in de gaywereld.quote:Op zondag 29 november 2015 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ik er iets langer over nagedacht heb wil ik eigenlijk niet eens bewijs zien. Ben bang dat ik vreemde opblaasbare dingen te zien ga krijgen
Nah, braddie is wel een beetje uitgekauwd naar mijn mening.quote:Op zondag 29 november 2015 14:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Braddie ook maar terug halen dan.
Braddie moet sowieso terug. Maakt me echt geen kut uit om welke redenen.quote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, braddie is wel een beetje uitgekauwd naar mijn mening.
Misschien braddie terug halen voor de rustige dagen om nog wat te lachen te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |