Pas wel op met die rpgs ik denk dat je ze niet nodig hebt maar toch.quote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom, met die extra bewapening moet het in Den Haag niet al te lang meer duren.
Die RPGS bewaar ik sowieso tot het einde, maar ik denk inderdaad dat die niet nodig zijn Zou toch meer schade aanbrengen dan strikt nodig is.quote:Op zondag 29 november 2015 15:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas wel op met die rpgs ik denk dat je ze niet nodig hebt maar toch.
Ineens grootste vrienden met fylax en sneeuwleeuw?quote:Op zondag 29 november 2015 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die RPGS bewaar ik sowieso tot het einde, maar ik denk inderdaad dat die niet nodig zijn Zou toch meer schade aanbrengen dan strikt nodig is.
Fylax is maar een klein mannetje, dus van grootse vrienden kan geen spraken zijn. Sneeuwleeuw is een goede zakenpartner en een aardig vent om af en toe mee te pilsenquote:Op zondag 29 november 2015 16:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ineens grootste vrienden met fylax en sneeuwleeuw?![]()
Ik wil ook vriendjes met je worden hoe doe ik dat?
baasquote:Op zondag 29 november 2015 16:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Is gewoon schijn om zijn homoseksualiteit te verbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 november 2015 23:18 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Die foto. Hoe wanhopig moet je zijn om dat te posten. En is Fylax de rechter of de linker? En hoe ziet die vriendin eruit? Als een varken omdat hij niet haar hele lichaam durfde te laten zien.
JaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je je dagelijkse eiwitten binnenquote:Op zondag 29 november 2015 18:52 schreef pipojansen het volgende:
daarom geen water meer uit de kraan drinken. teveel sukkels die boven de pot aan het rukken zijn. bah.
Hij heeft tenminste contact met een meid.. beter dan non-stop zwaardvechten met paarse lansenquote:Op zondag 29 november 2015 23:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Handje vasthouden staat nog niet gelijk aan een chick hebben
quote:Op zondag 29 november 2015 23:18 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Die foto. Hoe wanhopig moet je zijn om dat te posten. En is Fylax de rechter of de linker? En hoe ziet die vriendin eruit? Als een varken omdat hij niet haar hele lichaam durfde te laten zien.
De geruchten zeggen dat het Ariana Grande isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben geil
Doe jij dat in je gedachten met Fylax ofzo, dat je je zo genoodzaakt voelt om voor je vriendje op te komenquote:Op zondag 29 november 2015 23:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste contact met een meid.. beter dan non-stop zwaardvechten met paarse lansen
Helaas is Fylax niet mijn vriendje.. hij heeft namelijk een chick hequote:Op zondag 29 november 2015 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Doe jij dat in je gedachten met Fylax ofzo, dat je je zo genoodzaakt voelt om voor je vriendje op te komen
Het is Fylax zeker gegund.. Maar door zijn chick zal hij minder op FOK! zijnquote:
Dit niet dagelijks doen om te kijken wie het mannelijkst is.quote:Op zondag 29 november 2015 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Doe jij dat in je gedachten met Fylax ofzo, dat je je zo genoodzaakt voelt om voor je vriendje op te komen
niet zo dramatisch, hij mag niet elke keer de trein pakkenquote:Op zondag 29 november 2015 23:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Het is Fylax zeker gegund.. Maar door zijn chick zal hij minder op FOK! zijn![]()
We zullen je missen Fylaxgod
Het is nog steeds Fylax. Al zou die mogen, hij durft haar nog niet eens aan te kijken. Waarom denk je dat die foto in zo'n rare hoek in genomen?quote:Op zondag 29 november 2015 23:29 schreef Geerd het volgende:
Zou die al aan haar mossel mogen zitten ??
Dat moet nog een jaartje of drie wachten denk ik.quote:Op zondag 29 november 2015 23:29 schreef Geerd het volgende:
Zou die al aan haar mossel mogen zitten ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |