twitter:heminhawrami twitterde op zondag 06-12-2015 om 17:10:12Due to new waves of Russian cruise missiles , both Erbil & Slemani airports will be closed for 48 hrs, effective from 10 PM tonight . reageer retweet
Volgens waren operatie Ashura (bevrijding van Jurf al-Sakhar) en de slag om Tikrit groter dan dit offensief in zuid-Aleppo.quote:Op zondag 6 december 2015 18:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De grootste operatie van zijn carrière ook.
Tikrit hebben de Amerikanen moeten ingrijpen begrijp ik, en ik bedoel in zijn hoedanigheid als (ex-)hoofd van buitenlandse operaties.quote:Op zondag 6 december 2015 20:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Volgens waren operatie Ashura (bevrijding van Jurf al-Sakhar) en de slag om Tikrit groter dan dit offensief in zuid-Aleppo.
Pas nadat de militieleden een klein stuk in het centrum niet wisten te veroveren. 90% van de stad en omgeving werd bevrijdt onder zijn leiding.quote:Op zondag 6 december 2015 20:25 schreef IPA35 het volgende:
Tikrit hebben de Amerikanen moeten ingrijpen begrijp ik
Als Qods commandant bedoel je? Was ook het geval in Jurf al Sakhar.quote:en ik bedoel in zijn hoedanigheid als (ex-)hoofd van buitenlandse operaties.
twitter:20committee twitterde op zondag 06-12-2015 om 22:13:33Talked 2 an old friend, snr IC official - who said on #ISIS: "If the public knew the truth, Obama would be impeached."Friend's a Dem, btw. reageer retweet
quote:Op zondag 6 december 2015 22:40 schreef Nintex het volgende:
Wat zou John Schindler bedoelen?twitter:20committee twitterde op zondag 06-12-2015 om 22:13:33Talked 2 an old friend, snr IC official - who said on #ISIS: "If the public knew the truth, Obama would be impeached."Friend's a Dem, btw. reageer retweet
quote:A new U.S. intelligence report on ISIS, commissioned by the White House, predicts that the self-proclaimed Islamic State will spread worldwide and grow in numbers, unless it suffers a significant loss of territory on the battlefield in Iraq and Syria, U.S. officials told The Daily Beast.
twitter:FGunay1 twitterde op maandag 07-12-2015 om 00:11:02BREAKING Soon after US jet conducted airstrikes on Syrian army base reports of ISIS launching offensive on base https://t.co/9dPa0BCeJO reageer retweet
twitter:Sputnik_Not twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 11:42:37BREAKING: #Russia publishes more evidence of #Turkey buying oil from #Daesh https://t.co/WKvQDM3ghg reageer retweet
quote:Op maandag 7 december 2015 00:32 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Sputnik_Not twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 11:42:37BREAKING: #Russia publishes more evidence of #Turkey buying oil from #Daesh https://t.co/WKvQDM3ghg reageer retweet
ISIS maakt gebruik van de situatie. Paar dagen geleden bombaarde de Russen de FSA waarna ISIS de boel had overgenomenquote:Op maandag 7 december 2015 00:39 schreef Adrie072 het volgende:
Dus de amerikanen bombarderen n syrische basis, dat vervolgens door Isis wordt aangevallen. Ik begrijp het niet.
En alleen al daarom zouden grondtroepen erg van pas komen. Nu is het bombarderen en alles achterlaten voor IS.quote:Op maandag 7 december 2015 00:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ISIS maakt gebruik van de situatie. Paar dagen geleden bombaarde de Russen de FSA waarna ISIS de boel had overgenomen
Mwah, hoe dan ook, goed dat de SAA flink wat klappen krijgt. Hoe meer klappen de SAA krijgt, hoe sneller Assad oprot.quote:Op maandag 7 december 2015 00:41 schreef Infection het volgende:
[..]
En alleen al daarom zouden grondtroepen erg van pas komen. Nu is het bombarderen en alles achterlaten voor IS.
En hoe meer IS oprukt. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 7 december 2015 00:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, hoe dan ook, goed dat de SAA flink wat klappen krijgt. Hoe meer klappen de SAA krijgt, hoe sneller Assad oprot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |