abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158066489
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Deze mod zegt steek de hand eerst eens in eigen boezem.

[ Bericht 47% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 21:07:39 ]
-
pi_158066601
Om even de feminazi uit te hangen, ik begrijp cad wel. Prinsesje, schatje etc. zijn echt supervervelende termen die systematisch gebruikt worden om vrouwen af te doen als minder.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 6 december 2015 @ 21:09:02 #103
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158066611
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D wat?

Nee om precies te zijn.
Villas__Rubin melde het als eerst.
Het betreffende berichtje is ondertussen al weg gehaald.

En ik was vanaf begin al erg duidelijk over wat ik had gepost, maar mevrouw snapt het niet.
En mijn post was gewoon inhoudelijk over het onderwerp.
Maar ze voelde zich nogal aangesproken.
Terwijl ik geen enkele naam heb laten vallen.

Zie hier boven ik mag haar geen schatje meer noemen..

prima dan is het gewoon het gevolg nadat ik haar naam tot uitvoer breng en dat is een taakbeheer!

Ow en iedereen krijgt wel eens wat tegen zijn hoofd geslingerd.
En als je Schatje als een belediging vind, of ongewenste intimidatie.
Maar wel een heel volk afbranden..
Dat mag wel!

:D dafuq joh!

Qué estás haciendo estúpido!
Daar heb je hem weer. Ongewenste intimidatie? :D

Als een vrouw je vraagt om haar niet meer zo aan te spreken als daar na verschillende keren geen gehoor aan wordt gegeven dan wordt dat gezien als ongewenste intimiteiten en als ongewenst gedrag. Of vind jij het normaal als een man daar toch mee blijft doorgaan? Ik vind het eigenlijk een beetje zielig als je dan toch doorgaat of niet dan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158066633
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:08 schreef oompaloompa het volgende:
Om even de feminazi uit te hangen, ik begrijp cad wel. Prinsesje, schatje etc. zijn echt supervervelende termen die systematisch gebruikt worden om vrouwen af te doen als minder.
Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.
pi_158066658
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, precies.
ik denk dat dat het verstandigste is ja
alleen ingaan op users die oprecht geïnteresseerd zijn
jij bepaalt immers zelf op wie je gaat reageren en bij wie je dat niet gaat doen
de trolletjes welke hier dagelijks komen ken je nu wel, toch?

quote:
Van het weekend was er prima inhoudelijk discussie te voeren met forumlid Wantie, over 9/11. Meerdere mensen reageerden dat het een verademing was om op zo'n manier bepaalde zaken te bespreken dat het ook 'veel prettiger leesde'. Zelfs de moderatie waardeerde het.
ikzelf vind hem helemaal niks, plaat voor z'n hoofd, net zoals die anderen die het officiële verhaal blijven napapegaaien
maar ja, dat is mijn mening
denk niet dat je hem kunt overtuigen, ze willen het niet weten

quote:
Het zou toch een stuk fijner zijn voor iedereen als er gewoon op zo'n manier gediscussieerd wordt op een forum ipv dat er hier een paar figuren bezig zijn met niets anders dan de topics te ondermijnen?
kan je vergeten
trolletjes zijn welkom onder het mom van: het is toch een discussieforum?
  zondag 6 december 2015 @ 21:12:23 #106
189978 controlaltdelete
pi_158066667
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, dat snap ik ook nog wel. Maar de manier waarop zij erop reageert voed het alleen maar. Als ze er helemaal niet op had gereageerd, was het bij 1 keer gebleven en was het helemaal geen punt geweest.
Dan ben je toch aan het trollen niet dan? Dan doe je het om iemand op stang te jagen. Het is niet de eerste keer dat ik je het heb gevraagd trouwens. Hou ermee op dan is voor mij de kous af. Klaar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158066671
quote:

[..]

Ah, juist ja... kortom, je zou gewoon zomaar ff een denigrerende opmerking moeten kunnen plaatsen en de ander moet er dan maar niks over zeggen teneinde de discussie voor te zetten?
-
pi_158066719
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:11 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik denk dat dat het verstandigste is ja
alleen ingaan op users die oprecht geïnteresseerd zijn
jij bepaalt immers zelf op wie je gaat reageren en bij wie je dat niet gaat doen
de trolletjes welke hier dagelijks komen ken je nu wel, toch?

[..]

ikzelf vind hem helemaal niks, plaat voor z'n hoofd, net zoals die anderen die het officiële verhaal blijven napapegaaien
maar ja, dat is mijn mening
denk niet dat je hem kunt overtuigen, ze willen het niet weten
Maar dat geeft toch niet? Ook al heeft hij geen besef van het 9-11 inside job gebeuren, hij beargumenteert wel heel scherp zijn punten en gaat niet over op ridiculiseren en persoonlijke aantijgingen. Precies zoals het hoort.
quote:
[..]

kan je vergeten
trolletjes zijn welkom onder het mom van: het is toch een discussieforum?
Mwah... denk dat als ze wat vaker een ban uitgedeeld krijgen dat het trollen ze dan wel gauw genoeg zal vergaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 06-12-2015 21:20:56 ]
-
pi_158066724
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:12 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ah, juist ja... kortom, je zou gewoon zomaar ff een denigrerende opmerking moeten kunnen plaatsen en de ander moet er dan maar niks over zeggen teneinde de discussie voor te zetten?
Oh mijn hemel. Wat is er nou weer denigrerend aan? Het is puur voor de lol, en ja, als er op gereageerd word gaat het door en word het een beetje treiteren. Dat gebeurt hier in BNW, en op elk ander forumdeel, en zelfs in 't echte leven.

Ik mag hopen dat cad er geen slapeloze nachten van krijgt, en als ze het echt zo bijzonder erg vind, bied ik uiteraard mijn nederige excuses aan. Maar ik ga er vanuit dat ze sterk genoeg is als vrouw zijnde dat ze niet wakker ligt van een of andere idioot op een forum die haar 'schatje' noemde.
pi_158066738
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan ben je toch aan het trollen niet dan? Dan doe je het om iemand op stang te jagen. Het is niet de eerste keer dat ik je het heb gevraagd trouwens. Hou ermee op dan is voor mij de kous af. Klaar.
Om te etteren ja, dat geef ik graag toe. Dat jij dat een trol noemt, mag. Is het niet natuurlijk.
  zondag 6 december 2015 @ 21:16:50 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158066778
quote:

[..]

En nu is het hoe dan ook klaar, het is inderdaad gewoon openlijk trollen en stangen wat je doet. Grapje voorbij nu.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158066847
quote:
3s.gif Op zondag 6 december 2015 21:16 schreef jogy het volgende:

[..]

En nu is het hoe dan ook klaar, het is inderdaad gewoon openlijk trollen en stangen wat je doet. Grapje voorbij nu.
Prima jogy (ik was al gestopt), maar dat is geen trollen of stangen. Het is een beetje treiteren, niets meer en niets minder. Kappen met die idiote verdachtmakingen. Het is toch geen VIVA hier of wel soms? Alsjeblieft zeg. Als je op die weg wil gaan, geef het even duidelijk aan, dan houden we er rekening mee. Of je leest even terug wat er echt aan de hand was vanavond, want er was werkelijk waar niets aan de hand. Tot Villas Rubin 1 keer iets zei, en cad weer begon over ongewenste intimiteiten of wat dan ook.

Als we echt op die lichtgeraakte voet door gaan, mag je elk topic hier wel sluiten, zie ook de reactie van Fixers in het gender topic.
  zondag 6 december 2015 @ 21:22:41 #113
189978 controlaltdelete
pi_158066927
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima jogy (ik was al gestopt), maar dat is geen trollen of stangen. Het is een beetje treiteren, niets meer en niets minder. Kappen met die idiote verdachtmakingen. Het is toch geen VIVA hier of wel soms? Alsjeblieft zeg. Als je op die weg wil gaan, geef het even duidelijk aan, dan houden we er rekening mee. Of je leest even terug wat er echt aan de hand was vanavond, want er was werkelijk waar niets aan de hand. Tot Villas Rubin 1 keer iets zei, [b]en cad weer begon over ongewenste intimiteiten of wat dan ook. [/b]

Als we echt op die lichtgeraakte voet door gaan, mag je elk topic hier wel sluiten, zie ook de reactie van Fixers in het gender topic.
Ho ho meneer de heilige onschuld. Daar begon ik over omdat jij weer met je zogenaamde koosnaampjes begon te trollen zoals dat wordt genoemd waar jij mee bezig bent. Het niet gaan verdraaien aub.
pi_158066933
Zullen we deze trend anders in VBL voortzetten? Gaan modden als iemand het vervelend als daar de running gag "Bedankt Hans" word gebruikt? Of heeft Fok! niet eenzelfde algemeen beleid over de diverse fora?
pi_158066970
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ho ho meneer de heilige onschuld. Daar begon ik over omdat jij weer met je zogenaamde koosnaampjes begon te trollen zoals dat wordt genoemd waar jij mee bezig bent. Het niet gaan verdraaien aub.
Dat was na Villas_Rubin. Ik ben niet onschuldig nee, dat wil ik ook niet beweren. Als je al over 'schuld' kunt spreken :')
  zondag 6 december 2015 @ 21:25:14 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158066993
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan dat hele zionisme en 'Joden zijn de schuld van alles wat er mis is in de wereld' gedoe wat zich nu als een inktvlek over BNW verspreidt niet wat minder? Het vergiftigt elke discussie en het kan FOK! schade toebrengen.
Nogmaals; de extreem zionistische discussie is niet ongewenst hier, er zitten zeker limieten aan en het vind nu een beetje zijn plek in BNW. Dat panische gedoe elke keer als er over een extreem zionistisch complot gepraat wordt is ook een beetje suf. En als het overgaat naar openlijk antisemitisme doen we er wat aan. Maar een complottenforum die het zionistische aspect niet bespreekbaar heeft is eigenlijk niet echt een complottenforum. En daarmee bedoel ik ook niet dat men ja en amen moet gaan roepen als het besproken wordt, er tegenin gaan in een discussie maakt het ook interessant, zolang het maar met een normale toon gevoerd wordt zonder het hele over de zeik gaan de hele tijd.
Vrijheid
pi_158066994
Neehee.

[ Bericht 99% gewijzigd door jogy op 06-12-2015 21:26:16 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 6 december 2015 @ 21:26:18 #118
189978 controlaltdelete
pi_158067013
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat was na Villas_Rubin. Ik ben niet onschuldig nee, dat wil ik ook niet beweren. Als je al over 'schuld' kunt spreken :')
Okee fijn om te horen. Niet meer zo noemen aub, zand erover en klaar is kees ^O^
pi_158067020
Ja klaar nu, dit is geen user evaluatietopic.

[ Bericht 93% gewijzigd door jogy op 06-12-2015 21:30:28 ]
pi_158067036
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Okee fijn om te horen. Niet meer zo noemen aub, zand erover en klaar is kees ^O^
Prima :).
pi_158067053
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 21:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Nogmaals; de extreem zionistische discussie is niet ongewenst hier, er zitten zeker limieten aan en het vind nu een beetje zijn plek in BNW. Dat panische gedoe elke keer als er over een extreem zionistisch complot gepraat wordt is ook een beetje suf. En als het overgaat naar openlijk antisemitisme doen we er wat aan. Maar een complottenforum die het zionistische aspect niet bespreekbaar heeft is eigenlijk niet echt een complottenforum. En daarmee bedoel ik ook niet dat men ja en amen moet gaan roepen als het besproken wordt, er tegenin gaan in een discussie maakt het ook interessant, zolang het maar met een normale toon gevoerd wordt zonder het hele over de zeik gaan de hele tijd.
Het probleem is meer dat elk topic inmiddels uitdraait op "el zionistas" omdat een user met fanatiek gevolg of in elk geval een trouwe schare meeposters (zo zie ik dat) dat iedere keer voor elkaar krijgt. Met een herhaling van dezelfde filmpjes in elk topic i might add
pi_158067105
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:26 schreef totnutoe het volgende:
Ja klaar nu, dit is geen user evaluatietopic.
haal die andere reactie van me dan ook weg, staat een paar post hierboven
  zondag 6 december 2015 @ 21:32:20 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158067125
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het probleem is meer dat elk topic inmiddels uitdraait op "el zionistas" omdat een user met fanatiek gevolg of in elk geval een trouwe schare meeposters (zo zie ik dat) dat iedere keer voor elkaar krijgt. Met een herhaling van dezelfde filmpjes in elk topic i might add
Als de plaat blijft hangen of het topic er niet voor bedoelt is wordt er ook iets mee gedaan hoor. Voor de ons modjes is het ook redelijk nieuw dat het in enige vorm besproken wordt. Dus het is voor iedereen wennen.
Vrijheid
pi_158068951
Waarom reageren jullie eigenlijk nog op users zoals oa Lichtkogel? Dat vindt hij en andere users juist leuk. Negeer ze. Laat ze spelen in de zandbak. Dat is leuk maar ooit gaat het vervelen in je eentje. En zeker als ze niet meer met modder kunnen gooien dan vertrekken ze vanzelf.

Scheelt tevens ook werk voor de moderatoren als je ze compleet negeert. Wees verstandig.
pi_158069007
BNW / De Confirmation Bias en de invloed daarvan op BNW-onderwerpen

Serieus? :') Ja zo blijven nieuwe mensen wel weg uit BNW.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')