Omdat je dan kennelijk alsnog goed genoeg bentquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom geef je je op als scheidsrechter als je dergelijke dingen niet eens ziet?
Hij stond er wel ver af. Wij hebben de herhaling, hij moet dit in een split second beslissen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom geef je je op als scheidsrechter als je dergelijke dingen niet eens ziet?
Hij gaat dan later met een kop koffie en een dekentje alle fora's nalezen, vooral jouw posts zijn dan erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Pereiro weer inbrengen voor de laatste 7 minutenquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:20 schreef Seam het volgende:
Tijd voor de meesterlijke wissels van Cocu
Maher voor De Jong zou ik wel een passende Cocu-wissel vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:20 schreef Seam het volgende:
Tijd voor de meesterlijke wissels van Cocu
Dit mag nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pereiro weer inbrengen voor de laatste 7 minuten
Dat mag niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat mag niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geweldige coach is het toch ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maher voor De Jong zou ik wel een passende Cocu-wissel vinden.
Darten is geen sport.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij gaat dan later met een kop koffie en een dekentje alle fora's nalezen, vooral jouw posts zijn dan erg vermakelijk.
Jammer dat Narsingh geblesseerd is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maher voor De Jong zou ik wel een passende Cocu-wissel vinden.
quote:
Ah toch niet. Echter verwacht ik dat dit onvoldoende reden is voor Cocu om het niet te doenquote:
Ik weet dat je een grapje maakt dus dit raakt mij niet meer.quote:
Ik maak geen grap. Darten is gewoon geen sport.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een grapje maakt dus dit raakt mij niet meer.
Je houdt ook maar niet op he hahaha.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik maak geen grap. Darten is gewoon geen sport.
Ik mag toch gewoon feiten benoemen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je houdt ook maar niet op he hahaha.
Prima voetballertje voor Ajaxquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:23 schreef gnilrednoz het volgende:
volgens mij weet younes niet helemaal wat overspelen betekentwat een fucking mongool
Waarom postte je vandaag in SPT en IN een dartstopic?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik maak geen grap. Darten is gewoon geen sport.
quote:
Staat hij voor lul zegquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom postte je vandaag in SPT en IN een dartstopic?
Om Mani te vertellen dat darten geen sport is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom postte je vandaag in SPT en IN een dartstopic?
Waarom moest dat in dat specifieke topique?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Om Mani te vertellen dat darten geen sport is.
Omdat hij mijn naam daarin noemde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom moest dat in dat specifieke topique?
Ook een aantal leuke liedjesquote:
Gefeliciteerd met de 3 puntenquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie alleen Vitesse nog een kans maken.
Ik ben geobsedeerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat hij mijn naam daarin noemde.
Heerlijk dit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Maar gelukkig is Pereiro eraf gehaald.
Waarom hoop je dat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Locadia zo de 0-1.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Locadia iemand zo de 0-1.
Izzy is een roepnaam. Zijn echte naam is Isaiah, vernoemd naar de grote Isaiah Thomas.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibarra <> Izzy Brown.
Izzy is meer een naam voor een Sesamstraat-pop.
Of voor in de Muzzy-taalcursusquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibarra <> Izzy Brown.
ja, of Tezzy. Tezzy Tamata.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibarra <> Izzy Brown.
Hoe kan dat? Na al die tijd kun je toch geen hoge verwachtingen meer hebben?quote:
Mja Blom maakt een beweging dat het toch ingooi was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Brenet maakt 1000000000000000000000000000000000000% hands. Alleen niet volgens blom. Dit was nog duidelijker dan de handsbal van Suarez tegen Ghana.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Na al die tijd kun je toch geen hoge verwachtingen meer hebben?
Cocu ontslaan lijkt me een betere oplossingquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Raak alsjeblieft geblesseerd Locadia.
Goede post!quote:
Ik zag Sked staan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
Die Vitesse faggots die bier gingen gooien
Stojkovicquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
Die Vitesse faggots die bier gingen gooien
Zeg het ze Syntix.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:32 schreef Syntix het volgende:
Geen voetbalidentiteit wint met met lucky goal?
Sommige mensen doen normaal al zo helaas.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Nou jongens, jullie hebben de emoties eruit gegooid. Nu weer ''normaal'' doen
Wat doe je stoer, klim over het hek dan als je durft!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:32 schreef leolinedance het volgende:
VitesseWat een kutclub is het ook
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Pascalus het volgende:
Vitesse verdient de 1-0.
Dan zal het zo wel 0-1 worden!!
Wat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat doe je stoer, klim over het hek dan als je durft!!
Altijd zelfs.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Op deze manier winnen is af en toe echt heerlijk
Gefeliciteerd. Geheel terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef Dreassic het volgende:
Stelletje zwijners bij PSV, op zijn ouderwest duitse manier.
Ja man ook fijn dat het tegen die rukkers van Vitesse isquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Madquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef Dreassic het volgende:
Stelletje zwijners bij PSV, op zijn ouderwest duitse manier.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Geheel terecht natuurlijk
Dankquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt roland.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Boeit niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, heeft maanden lang met Maher gekloot terwijl de halve wereld om Hendrix schreeuwde. Uitstekend gezien.quote:
Na Frank de Boer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Pascalus het volgende:
Cocugod, beste trainer van Nederland
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er ooit een ploeg meer geluk gehad dan PSV dit seizoen? Eerst al in de CL en deze wedstrijd hadden ze ook al 4-0 achter moeten staan.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hendrix, ik was fan van het eerste uur
Geluk? Pure klasse dit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er ooit een ploeg meer geluk gehad dan PSV dit seizoen? Eerst al in de CL en deze wedstrijd hadden ze ook al 4-0 achter moeten staan.
Dat is me altijd bijgebleven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hendrix, ik was fan van het eerste uur
Tegen wie dan in de CL?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Dit is wel heel erg uitlokken he?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Dit soort reacties zijn toch stiekem wel genot.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
En dan ook nog VUILE KLOOTZAK tussendoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nieuwe video om 100x bij VI te herhalen.
idd, Wolfsburg en United gewoon expres geen grote kansen creërenquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Ja wat een triest clubje is het ook. Verschrikkelijk (halfvol) stadion, vreemdelingenlegioen, geen eigen identiteit, nu weer dit soort taferelen.quote:
Genot er nog maar van zo lang je kan, Ajax gaat keihard terug slaan, op eigen kracht wel te verstaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn toch stiekem wel genot.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja wat een triest clubje is het ook. Verschrikkelijk (halfvol) stadion, vreemdelingenlegioen, geen eigen identiteit, nu weer dit soort taferelen.
Hoe kun je serieus supporter zijn van zo'n kutclub![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Doe rustig man, jullie worden toch kampioenquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genot er nog maar van zo lang je kan, Ajax gaat keihard terug slaan, op eigen kracht wel te verstaan.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja wat een triest clubje is het ook. Verschrikkelijk (halfvol) stadion, vreemdelingenlegioen, geen eigen identiteit, nu weer dit soort taferelen.
quote:
PSV geluk dit seizoen? Wanneer is bij jou het seizoen begonnen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Wat doe je?quote:
Volgende week een blow-up tegen Ajaxquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:44 schreef Zorro het volgende:
Barazite geeft nou ook al een man geen hand.
Het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:44 schreef Zorro het volgende:
Barazite geeft nou ook al een man geen hand.
beter dan een blowjobquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende week een blow-up tegen Ajax
Heerenveen als makke lammetjes naar de Bijlmerse slachtbank. Zoals te doen gebruikelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Gert-Jan is ouderwets mad op Heerenveen
gertjan is een paardenlulquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hansie geniet van een boze Gertjan.
Er staat een mannetje van 17 te darten die ik niet ouder zou schatten dan 11 a 12 jaarquote:
De compensatie voor Blomquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:50 schreef Zorro het volgende:
Veltman laat zich weer van zijn beste kant zien.
Utrecht en Graafschapquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:52 schreef Coco98 het volgende:
Wat is het programma van Ajax nog dit jaar?
Gewoon lekker demonstreren tegen de burgemeester en afgelasten die handelquote:
Bruma denkt heul nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bruma over zijn handsbal: "Het was geen handsbal. Denk ik."
Deze manquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik ben geen Nostradamus maar 4-1 binnen 5 minuten.
Netjes hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Veel topshows ja? Nog niet naar wedstrijden kunnen kijken en maar een paar uitslagen gezienquote:
Inderdaad. Het is 6 minuten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Hé, daar ben jij weer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, daar ben jij weer.
Flikker maar weer gauw op met je achterlijke praatjes.
We slaan ons er wel doorheen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan deze wedstrijd moet je geen woorden vuil maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |