Jammer dat Narsingh geblesseerd is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maher voor De Jong zou ik wel een passende Cocu-wissel vinden.
quote:
Ah toch niet. Echter verwacht ik dat dit onvoldoende reden is voor Cocu om het niet te doenquote:
Ik weet dat je een grapje maakt dus dit raakt mij niet meer.quote:
Ik maak geen grap. Darten is gewoon geen sport.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een grapje maakt dus dit raakt mij niet meer.
Je houdt ook maar niet op he hahaha.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik maak geen grap. Darten is gewoon geen sport.
Ik mag toch gewoon feiten benoemen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je houdt ook maar niet op he hahaha.
Prima voetballertje voor Ajaxquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:23 schreef gnilrednoz het volgende:
volgens mij weet younes niet helemaal wat overspelen betekentwat een fucking mongool
Waarom postte je vandaag in SPT en IN een dartstopic?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik maak geen grap. Darten is gewoon geen sport.
quote:
Staat hij voor lul zegquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom postte je vandaag in SPT en IN een dartstopic?
Om Mani te vertellen dat darten geen sport is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom postte je vandaag in SPT en IN een dartstopic?
Waarom moest dat in dat specifieke topique?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Om Mani te vertellen dat darten geen sport is.
Omdat hij mijn naam daarin noemde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom moest dat in dat specifieke topique?
Ook een aantal leuke liedjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |