abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 december 2015 @ 10:09:59 #51
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158073694
Mijn -18 is ook al zo kinky.
Ik moet die haarmap nog maar even vervangen
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 7 december 2015 @ 10:15:27 #52
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158073756
quote:
:')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158074289
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 08:50 schreef Rauw. het volgende:
Vinden jullie het niet jammer/onrealistisch om een team vol allerhande zuid-amerikanen op te stellen?

(Zegt de man die zojuist een Italiaans op een zijspoor geraakt Juventus-talent aangetrokken heeft met Krakow)
Ik probeer dit ook altijd te voorkomen, maar Nederlandse talenten zijn over het algemeen zo duur en er zit niet heel veel kwaliteit.
  maandag 7 december 2015 @ 11:20:18 #54
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158074894
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:05 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O-

En voor je tweede spits, je krijgt Zivkovic bijna terug toch? :)
Oh ja, was ik alweer vergeten :D
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 7 december 2015 @ 11:22:48 #55
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158074947
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:41 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:D :D :D Arme psv
Eerste seizoenshelft stond hij regelmatig in de basis, schoot ze een paar keer van 25 meter in het netje en haalde uiteindelijk een gemiddelde van 7.26 dus op basis van die statistieken was 5 miljoen nog niet zo gek maar het blijft toch Serero :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 7 december 2015 @ 11:28:49 #56
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158075083
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 08:50 schreef Rauw. het volgende:
Vinden jullie het niet jammer/onrealistisch om een team vol allerhande zuid-amerikanen op te stellen?

(Zegt de man die zojuist een Italiaans op een zijspoor geraakt Juventus-talent aangetrokken heeft met Krakow)
Ik heb dat alleen met Braziliaanse middenvelders.
Bij een aanvaller denk ik aan Suárez, Ronaldo enzulks. Bij verdedigers weer aan Alex, Maxwell enzo dus dan vind ik het best kunnen. Sowieso ga ik niet met van Aken of een Gouweleeuw naar Camp Nou. Keepers en middenvelders moet je met Ajax gewoon zelf opleiden, daarom heb ik ook Samper (gehuurd) en Donnarumma naar Amsterdam gehaald :') godver _O-

Ff serieus; een supertalent als Donnarumma kon ik niet laten lopen en een middenvelder heb ik bewust niet gekocht maar gehuurd zodat Nouri, vd Beek en Dekker zich kunnen ontwikkelen en er volgend jaar klaar voor zijn.
Best geloofwaardig toch? :D
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 7 december 2015 @ 11:33:14 #57
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158075186
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik probeer dit ook altijd te voorkomen, maar Nederlandse talenten zijn over het algemeen zo duur en er zit niet heel veel kwaliteit.
Goede Polen zijn nog schaarser maar toch is het meerendeel van wat ik aanschaf wel Pools, denk dat 1/4 van mijn team een niet-Pool is, maar eigenlijk wel altijd uit de EU ivm maximaal 2 niet-EU spelers in het elftal.

Spannende tijden;
Heenwedstrijd voor 2e ronde Champions League kwalificaties 1-5 gewonnen tegen Molde dus ik ga ervan uit dat ik door ben.
Volgende slachtoffer word HJK Helsinki of de kampioen van Gibraltar.

Moet ik kunnen hebben, en dan die playoffs nog door... Zou prachtig zijn om de groepsfase te halen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 7 december 2015 @ 11:34:47 #58
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158075222
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 11:28 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik heb dat alleen met Braziliaanse middenvelders.
Bij een aanvaller denk ik aan Suárez, Ronaldo enzulks. Bij verdedigers weer aan Alex, Maxwell enzo dus dan vind ik het best kunnen. Sowieso ga ik niet met van Aken of een Gouweleeuw naar Camp Nou. Keepers en middenvelders moet je met Ajax gewoon zelf opleiden, daarom heb ik ook Samper (gehuurd) en Donnarumma naar Amsterdam gehaald :') godver _O-

Ff serieus; een supertalent als Donnarumma kon ik niet laten lopen en een middenvelder heb ik bewust niet gekocht maar gehuurd zodat Nouri, vd Beek en Dekker zich kunnen ontwikkelen en er volgend jaar klaar voor zijn.
Best geloofwaardig toch? :D
Juist een Ajax heeft toch super talenten rondlopen om mee te werken? (plus prima regens elk jaar)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 7 december 2015 @ 11:35:49 #59
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158075236
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 08:50 schreef Rauw. het volgende:
Vinden jullie het niet jammer/onrealistisch om een team vol allerhande zuid-amerikanen op te stellen?
Met Vlasim kan ik wel West- en Oost-Europeanen opstellen, maar zij vragen zoveel geld, dat het zonde is (om in het begin) dat ervoor neer te leggen. Nu dat ik een paar jaar in de game zit, probeer ik mijn team wel weer om te draaien van een team waar (bijna) geen Tsjech in zat, naar een team van (bijna) alleen maar Tsjechen.

Dit waren op een gegeven moment de nationaliteiten:


Deze transferperiode al drie Tsjechische talenten gekocht, het nadeel is alleen dat de andere clubs de hoofdprijs vragen aan concurrenten.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158075332
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Goede Polen zijn nog schaarser maar toch is het meerendeel van wat ik aanschaf wel Pools, denk dat 1/4 van mijn team een niet-Pool is, maar eigenlijk wel altijd uit de EU ivm maximaal 2 niet-EU spelers in het elftal.

Spannende tijden;
Heenwedstrijd voor 2e ronde Champions League kwalificaties 1-5 gewonnen tegen Molde dus ik ga ervan uit dat ik door ben.
Volgende slachtoffer word HJK Helsinki of de kampioen van Gibraltar.

Moet ik kunnen hebben, en dan die playoffs nog door... Zou prachtig zijn om de groepsfase te halen.
In Spanje lopen veel contracten af. Lonen lijken er ook niet immens hoog te liggen en huren kost je niet de wereld. Dus daar kon ik toekomen met een overwegend Spaans elftal. Met het beetje transferbudget heb ik inmiddels een bij Barcelona opgeleide Kameroener gehaald. Een Italiaanse spits van Betis en een Colombiaanse spits bij Chelsea opgehaald en een Zweedse middenvelder en IJslandse middenvelder bij respectievelijk Fenerbahce en Sion. Alleen die laatste 2 zijn echte regulars en die Italiaanse spits ook wel. Rest zijn allemaal Spanjolen op spelers die er al sinds het begin van de game rondlopen.
  maandag 7 december 2015 @ 11:42:13 #61
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158075375
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Juist een Ajax heeft toch super talenten rondlopen om mee te werken? (plus prima regens elk jaar)
Klopt maar Onana en van Bladeren komen niet in de buurt van Donnarumma en ik ga er vanuit dat Cillessen op korte termijn vertrekt.
Veldspelers moet je sowieso gewoon zelf opleiden maar dat gaat niet 1,2,3... vandaar de tijdelijke komst van Samper.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 7 december 2015 @ 11:47:21 #62
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158075483
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 11:35 schreef donroyco het volgende:

[..]

Met Vlasim kan ik wel West- en Oost-Europeanen opstellen, maar zij vragen zoveel geld, dat het zonde is (om in het begin) dat ervoor neer te leggen. Nu dat ik een paar jaar in de game zit, probeer ik mijn team wel weer om te draaien van een team waar (bijna) geen Tsjech in zat, naar een team van (bijna) alleen maar Tsjechen.

Dit waren op een gegeven moment de nationaliteiten:
[ afbeelding ]

Deze transferperiode al drie Tsjechische talenten gekocht, het nadeel is alleen dat de andere clubs de hoofdprijs vragen aan concurrenten.
Geen restricties van de competitie zie ik :D

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

In Spanje lopen veel contracten af. Lonen lijken er ook niet immens hoog te liggen en huren kost je niet de wereld. Dus daar kon ik toekomen met een overwegend Spaans elftal. Met het beetje transferbudget heb ik inmiddels een bij Barcelona opgeleide Kameroener gehaald. Een Italiaanse spits van Betis en een Colombiaanse spits bij Chelsea opgehaald en een Zweedse middenvelder en IJslandse middenvelder bij respectievelijk Fenerbahce en Sion. Alleen die laatste 2 zijn echte regulars en die Italiaanse spits ook wel. Rest zijn allemaal Spanjolen op spelers die er al sinds het begin van de game rondlopen.
Er is gratis heel veel goeds te halen, alleen mijn rechtsback heeft 475k gekost en mijn VM was 60k, de rest was allemaal gratis.
Nou moet ik ook zeggen dat ik al die Braziliaanse wonderkinderen niet kan betalen, maar al zou ik ze kunnen betalen dan had ik nog voor de Poolse/Oost Europeesche opties gekozen denk ik.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 7 december 2015 @ 11:51:50 #63
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158075564
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 11:47 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Geen restricties van de competitie zie ik :D
Jawel, maximaal 5 non-EU-spelers in de basis.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158076022
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 11:42 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Klopt maar Onana en van Bladeren komen niet in de buurt van Donnarumma en ik ga er vanuit dat Cillessen op korte termijn vertrekt.
Veldspelers moet je sowieso gewoon zelf opleiden maar dat gaat niet 1,2,3... vandaar de tijdelijke komst van Samper.
Dat is juist de uitdaging, anders kun je ook wel zeggen dat een Van de Beek niet in de buurt komt van een Samper etc. :P
pi_158076181


Dadelijk moet ik nog weg ook :')
Feyenoord Rotterdam
pi_158076687
Zucht }:|

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158081144
Mijn ongenoegen uiten over een huurspeler die te weinig aan bod komt. Geeft die gozer aan dat hij wel wat meer moet spelen. Eerste wedstrijd na die belofte. Rode kaart in de tiende minuut _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_158081519

*O*

Ik had al een paar wedstrijden de kans op kampioen te worden blijkbaar, maar ik denk dat mijn spelers niet zo goed met de druk om kunnen gaan. 1-0 thuis verloren van ADO :'). Was ook mijn eerste verliespartij en een 1-1 tegen Zwolle. Die ik een paar dagen eerder versloeg in de halve finale van de KNVB beker. In diezelfde periode 2x verloren van Athletic in de 2e KO ronde van de EL. Jammer... was niet nodig.
Feyenoord Rotterdam
pi_158081712
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 08:50 schreef Rauw. het volgende:
Vinden jullie het niet jammer/onrealistisch om een team vol allerhande zuid-amerikanen op te stellen?

(Zegt de man die zojuist een Italiaans op een zijspoor geraakt Juventus-talent aangetrokken heeft met Krakow)
Ik koop altijd sowieso zo weinig mogelijk, liefst speel ik met alleen maar eigen jeugd.
Met FM15 em 14 had ik een game waarbij ik alle transfers wereldwijd had uitgezet, ook erg interessant om te doen. Zeker omdat je af en toe voor bepaalde posities gewoon te kort gaat komen, waardoor je dat moet proberen op te lossen. Trainen wordt dan veel belangrijker.
  maandag 7 december 2015 @ 17:08:59 #70
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158083909
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat is juist de uitdaging, anders kun je ook wel zeggen dat een Van de Beek niet in de buurt komt van een Samper etc. :P
Ben ik niet met je eens. Dat heeft gewoon te maken met zien en weten welke spelers het 1e halen en wie niet.
Onana zou het misschien nog kunnen halen maar haalt in mijn ogen hooguit het niveau van een subtopper en mijn streven is toch wel CL niveau.
Van de beek en Nouri zijn dat nu nog niet maar kunnen dat zeker worden dus is Samper er nu om dat jaar te overbruggen :)
Ik kan ook nu, voor de uitdaging, meteen met Appy en Donny de CL in en hopen dat ik niet word afgeslacht. Dat doe ik liever niet ook omdat de puntjes voor het Nederlands voetbal hard nodig zijn.
Vorig seizoen overwinterde namelijk niet 1 Nederlandse ploeg in Europa en zijn we na 1 seizoen gezakt naar de 11e plaats en 1 EL plek kwijtgeraakt.
Nog 2 van zulke seizoenen en de kampioen van Nederland speelt geen CL meer :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158084092
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:44 schreef Swaytje het volgende:

Met FM15 em 14 had ik een game waarbij ik alle transfers wereldwijd had uitgezet
Dit lijkt me wel wat, hoe krijg je dit voor elkaar in fm16? :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158084358
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:17 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel wat, hoe krijg je dit voor elkaar in fm16? :)
http://we.tl/RROqlZCkqB
Download deze en klaar, database waarin ik alle 53000+ clubs een transferverbod heb gegeven tot aan het jaar 2100 (langer kan helaas niet, maar lijkt me voorlopig lang genoeg ;))
  maandag 7 december 2015 @ 17:39:55 #73
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158084585


:')

Ben benieuwd of ik ze allemaal bij Ajax weet te houden _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158084706
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:30 schreef Swaytje het volgende:

[..]

http://we.tl/RROqlZCkqB
Download deze en klaar, database waarin ik alle 53000+ clubs een transferverbod heb gegeven tot aan het jaar 2100 (langer kan helaas niet, maar lijkt me voorlopig lang genoeg ;))
_O_ _O_
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158085954
Tweede seizoen met Feyenoord de treble gepakt. :)
CL 3e voorronde uitgeschakeld.
EL 1e in de poule met Napoli en Fenerbahce. Daarna Stuttgart uitgeschakeld en uiteindelijk mijn meerdere gevonden in Athletic.

Volgende doelstelling is wederom het kampioenschap en overwinteren in de CL en anders de 2e KO overleven in de EL.

Feyenoord is ook nog overgenomen. Ik heb dit seizoen (duurt nog een paar weken) nog een transferbudget van 15 miljoen. Ik weet alleen niet goed wat ik moet doen. Ik neem namelijk aan dat dit van mijn budget af gaat volgend seizoen.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')