Oh, inmiddels mee gestopt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:35 schreef Bronson_ het volgende:
Nee Davy dat ben ik niet aan het doen.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik ben er![]()
op tijd voor de beste club van Nederland
Heerenveen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik ben er![]()
Een helft te laat eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik ben er![]()
Nog altijd 10 keer beter dan de versterking van onze Nettoquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van den Berg in het centrum bij Heerenveen.
Marc Netto is een saboteur.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog altijd 10 keer beter dan de versterking van onze Netto
Dat is nu een Oh-die-speelt-ook-nog spelertjequote:Op zaterdag 5 december 2015 20:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een Maher, maar dat was al gezegd.
Blom speelt voor Sinterklaas.quote:
En dat op pakjesavondquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
We kijken naar een meer dan uitstekend gevulde Arena
uitverkochtquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
We kijken naar een meer dan uitstekend gevulde Arena
Hij heeft al zijn kaarten gebruikt voor Sinterklaasgedichtjes.quote:
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch verbazingwekkend en ontzettend triest hoe weinig sfeer ze bij Ajax weten te creeren.
Groot stadion en altijd goed gevuld maar wat een dooie bende daar.
Ook weer zo'n shot op harde kern bij opkomen spelers en gewoon een enkele vlag en gewoon doods. Kan amper in het stadion een applausje af voor de spelers.
Waar zou dat toch vandaan komen dat ze bij Ajax nooit sfeer kunnen creeren?
Hooguit bij een beslissende kampioenswedstrijd?
Echt elke wedstrijd die je ziet, zeker in het buitenland zie je voor de wedstrijd aan prachtige dingen.
Zelfs als ploegen tegen belachelijke tegenstanders spelen.
Dat zou jij toch moeten weten als Ajaciedquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch verbazingwekkend en ontzettend triest hoe weinig sfeer ze bij Ajax weten te creeren.
Ook weer zo'n shot op harde kern bij opkomen spelers en gewoon een enkele vlag en gewoon doods. Kan amper in het stadion een applausje af voor de spelers.
Echt elke wedstrijd die je ziet, zeker in het buitenland zie je voor de wedstrijd aan prachtige dingen.
De sfeermakers zitten in dit topic.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Uh, juist ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
OEquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Liegen kunnen ze als de beste. Gelukkig hebben onze huis-VanGoalisten Pedroso en Monolith geen problemen met HET_BELEID.quote:
Gaat niks veranderen bij de jeugdquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liegen kunnen ze als de beste. Gelukkig hebben onze huis-VanGoalisten Pedroso en Monolith geen problemen met HET_BELEID.
Pedroso vindt Gudelj een prima speler.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat niks veranderen bij de jeugd
Aldus opperhoofd naïef Pedroso
Levensader van de club weer naar de tering, lekker manquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat niks veranderen bij de jeugd
Aldus opperhoofd naïef Pedroso
Echt ? arme jongenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pedroso vindt Gudelj een prima speler.
Frank schijnt in het interview gezegd te hebben dat Gudelj het fantastisch doet. Tel dat even op bij de quote dat Sanogo zich prima ontwikkeltquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pedroso vindt Gudelj een prima speler.
bedankt hansquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Maarten Stekelenburg is onlangs ontslagen bij Almerequote:Op zaterdag 5 december 2015 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Levensader van de club weer naar de tering, lekker man
Olde Riekerink kan ook wel een centje gebruikenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg is onlangs ontslagen bij Almere
Oh jee...
Maar die gek vindt dat we iedereen een kans moeten geven . Doet ie bij iedere aankoopquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2603 Terug bij af
Waar staat dat hij Gudelj een prima speler vindt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2603 Terug bij af
Pronk ook terugquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Olde Riekerink kan ook wel een centje gebruiken
Hoe durf je te beweren dat het middenveld IN BALANS is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die gek vindt dat we iedereen een kans moeten geven . Doet ie bij iedere aankoop
Ik ben eens bij Lazio - Bologna geweest. Dat was qua sfeer veruit de minste. Nog minder volk dan in de Arena, een sintelbaan en een bloedeloze 0-0.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Ach, hebben we ook weer wat om ons aan te ergerenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pronk ook terug
Klokkie niet teruggezetgod
Zo denken ze in het Louis van Gaal-jargonquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe durf je te beweren dat het middenveld IN BALANS is.
Ik snap het echt niet. Voetballend is het zo zwak. MAAR BALANS.
Weer ja . WEERquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hebben we ook weer wat om ons aan te ergeren
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben eens bij Lazio - Bologna geweest. Dat was qua sfeer veruit de minste. Nog minder volk dan in de Arena, een sintelbaan en een bloedeloze 0-0.
Bonusquotequote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo denken ze in het Louis van Gaal-jargon
Shots on target: Manchester United 1-2 West Ham United FCquote:“Nee, ik begrijp dat gefluit niet. Ze hebben gezien dat we tot het einde zijn blijven strijden en dat we kansen hebben gecreëerd. Je kunt niet altijd eisen dat we doelpunten maken, je hebt daar ook een beetje geluk bij nodig. De fans hebben natuurlijk het recht om zich uit te spreken, maar ik snap niet dat ze zeggen dat we moeten aanvallen. Wij waren namelijk de aanvallende ploeg. Je moet alleen de kansen afmaken en dat is het enige probleem wat wij nu hebben”, aldus Van Gaal in gesprek met de Engelse pers.
PowerLoungen en ik vinden het wel welletjes. Het is tijd voor een nieuwe revolutie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hebben we ook weer wat om ons aan te ergeren
Ik heb morgen nog wel een gaatje om de Arena te bestormenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PowerLoungen en ik vinden het wel welletjes. Het is tijd voor een nieuwe revolutie.
Hele rare uitspraken weer van Louisquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bonusquote
[..]
Shots on target: Manchester United 1-2 West Ham United FC
[ afbeelding ]
Nu praat je Truus naquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien is Van Gaal gewoon oppermeester van de satire.
Ik verwacht een 0-1 in Arnhem.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoor leuke liedjes in Arnhem.
Hier moet een Badr Hari grap in zitten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wel een gaatje om de Arena te bestormen
Zou wel mooi zijn, dat hij gewoon na zijn carrière zegt dat het allemaal een grote grap wasquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoveel debiele uitspraken dat ik niet uitsluit dat het een grote act is.
Ik denk dat Vitesse hier gaat winnen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik verwacht een 0-1 in Arnhem.
Ik wens mij niet te associëren met homo-erotische criminelenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier moet een Badr Hari grap in zitten.
Het is Sinterklaas he.quote:
Wat een gek.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Hij haalt Pereiro er af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pleur toch een eind op.
Ja leukquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Pleur toch een eind op.
Die voelde je toch al aankomen lijkt me?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Pleur toch een eind op.
INZET.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Bronson_ het volgende:
Heerlijke aanval. Daar zat veel inzet in hé Stijn!
Ik begrijp deze post niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Uh... Opper toen ik net zei dat de 0-1 zou vallen hé.. even over dat
Ik dacht dat het ging om een grap, dat blijkt niet zo te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij geilt wel enorm op Pereiro ja
De 1-0 voor Vitesse.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, ik denk dus dat de 1-0 gaat vallen.
Ik geil op goede voetballers. Pereiro is een goede voetballer. Locadia, not so much.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij geilt wel enorm op Pereiro ja
Grappen maken we hier niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om een grap, dat blijkt niet zo te zijn
Duidelijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grappen maken we hier niet.
m.u.v. woordgrapjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grappen maken we hier niet.
Ja, die zijn uitgezonderd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
m.u.v. woordgrapjes natuurlijk.
Je liet ons dit keer wel lang wachten moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV met het hoofd bij dinsdag, 7 punten verschil dit dat.
Ik heb er nog wel eentje over de staf van PSV.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Joezi het volgende:
Iemand nog een sinterklaas woordgrapje?
met? Ik zei 1-2.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je liet ons dit keer wel lang wachten moet ik zeggen.
Wat een merkwaardige onderschrift heb je Guus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen mogen we geen kritiek hebben op zijn gejinx.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je jinxed weer. Hou daar eens mee op.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV met het hoofd bij dinsdag, 7 punten verschil dit dat.
Vond het een nogal domme uitspraak, maar ik kon er daardoor ook om lachen. Vandaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige onderschrift heb je Guus.
Wel potentieel Oranje-materiaal, aldus Danny Blindquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Kom snel terug Lestienne, Locadia kan er geen reet van.
Het zou het beste zijn als hij tegen Heracles weer kan spelen. Tegen PEC en Roda heb je 'm normaal gesproken niet nodig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Doe zelf eens creatief. Iets met zwarte en Piet Veldhuizen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Joezi het volgende:
Iemand nog een sinterklaas woordgrapje?
Die man ambieert dan ook het WK niet te halen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel potentieel Oranje-materiaal, aldus Danny Blind
Messi van de maandagavond.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Die is al gemaakt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe zelf eens creatief. Iets met zwarte en Piet Veldhuizen.
Och, een andere staf zal ook wel voldoen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje over de staf van PSV.
Dat zou alles wel duidelijk makenquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die man ambieert dan ook het WK niet te halen.
Het zal in ieder geval via de play-offs moeten. Frankrijk zal als fier koploper eindigen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
tegen dit heracles ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou het beste zijn als hij tegen Heracles weer kan spelen. Tegen PEC en Roda heb je 'm normaal gesproken niet nodig.
Als die zich doorontwikkeld zou ik die wel als opvolger van Arias bij PSV willen zien. Hij komt nog tekort maar heeft wel potentie.quote:
Laten we hopen dat Strootman kan spelen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je me niet kwalijk nemen. Ik val net binnen.quote:
Ben bang dat die niet meer terugkomt op niveau eerlijk gezegd. Al zo verschrikkelijk lang niet of nauwelijks gespeeld.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Strootman kan spelen.
#Believequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben bang dat die niet meer terugkomt op niveau eerlijk gezegd. Al zo verschrikkelijk lang niet of nauwelijks gespeeld.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
8/10quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bedoelde qua niveau rn dit psv wint liever in de com. Staan al achterquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beker <-> Enkele competitiewedstrijd.
Nee hoor, Blom zit gewoon op dezelfde weg als altijdquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
En dat is rood.
Blom is de weg kwijt.
1. Tweede helft volgt nog.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat je club maar in de steek.
Wss hadden we hem toch gemist johquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als zelfs Driessen het een strafschop vindt weet je genoeg.
Ohjaquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wss hadden we hem toch gemist joh
Hij volgt nu Pieter van den Hoogenband op twitter heb ik gehoord.quote:
Genot, wordt het misschien toch nog een beetje leuk onderinquote:
Hier moet ik het mee eens zijn, topvrouw.quote:
Laat gaan joh.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ik net riep dat Ajax makkelijk gaat winnen werd hafcfan boos
Ach ja, Viergever ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:15 schreef Seam het volgende:
Het grappige is nog dat St Juste of Van Aken binnen 1 jaar waarschijnlijk bij Ajax speelt
Eigen jeugd dus volkomen logisch.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:15 schreef Seam het volgende:
Het grappige is nog dat St Juste of Van Aken binnen 1 jaar waarschijnlijk bij Ajax speelt
Daar koop je niets voor, niet eens een zakje chocolademunten.quote:
http://www.futbol24.com/i(...)e/2015-2016/Group-A/quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
En waar zijn al die haters op Frank nu? Jr-Style? Stijn?
KAMPIOENEN.
Waar ga je het vieren?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
KAMPIOENEN.
En er donderdag weer kansloos vanaf tegen de lamme en blinde van Molde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
KAMPIOENEN.
Met Younes?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En er donderdag weer kansloos vanaf tegen de lamme en blinde van Molde.
Nee joh, gooi het eruit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Blom kan echt niet meer. Ik moet me echt inhouden nu.
Klopt, dit was namelijk hands.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Blom kan echt niet meer. Ik moet me echt inhouden nu.
Ik wil eerst een herhaling zien voordat ik uitspraak doe.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, dit was namelijk hands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |