Oh, inmiddels mee gestopt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:35 schreef Bronson_ het volgende:
Nee Davy dat ben ik niet aan het doen.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik ben er![]()
op tijd voor de beste club van Nederland
Heerenveen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik ben er![]()
Een helft te laat eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik ben er![]()
Nog altijd 10 keer beter dan de versterking van onze Nettoquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van den Berg in het centrum bij Heerenveen.
Marc Netto is een saboteur.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog altijd 10 keer beter dan de versterking van onze Netto
Dat is nu een Oh-die-speelt-ook-nog spelertjequote:Op zaterdag 5 december 2015 20:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een Maher, maar dat was al gezegd.
Blom speelt voor Sinterklaas.quote:
En dat op pakjesavondquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
We kijken naar een meer dan uitstekend gevulde Arena
uitverkochtquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
We kijken naar een meer dan uitstekend gevulde Arena
Hij heeft al zijn kaarten gebruikt voor Sinterklaasgedichtjes.quote:
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch verbazingwekkend en ontzettend triest hoe weinig sfeer ze bij Ajax weten te creeren.
Groot stadion en altijd goed gevuld maar wat een dooie bende daar.
Ook weer zo'n shot op harde kern bij opkomen spelers en gewoon een enkele vlag en gewoon doods. Kan amper in het stadion een applausje af voor de spelers.
Waar zou dat toch vandaan komen dat ze bij Ajax nooit sfeer kunnen creeren?
Hooguit bij een beslissende kampioenswedstrijd?
Echt elke wedstrijd die je ziet, zeker in het buitenland zie je voor de wedstrijd aan prachtige dingen.
Zelfs als ploegen tegen belachelijke tegenstanders spelen.
Dat zou jij toch moeten weten als Ajaciedquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch verbazingwekkend en ontzettend triest hoe weinig sfeer ze bij Ajax weten te creeren.
Groot stadion en altijd goed gevuld maar wat een dooie bende daar.
Ook weer zo'n shot op harde kern bij opkomen spelers en gewoon een enkele vlag en gewoon doods. Kan amper in het stadion een applausje af voor de spelers.
Waar zou dat toch vandaan komen dat ze bij Ajax nooit sfeer kunnen creeren?
Hooguit bij een beslissende kampioenswedstrijd?
Echt elke wedstrijd die je ziet, zeker in het buitenland zie je voor de wedstrijd aan prachtige dingen.
Zelfs als ploegen tegen belachelijke tegenstanders spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |