Voor sylvester moet het een SS worden, en ik zit te denken aan naked.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk een CBR600RR, CBR600F4i, GSX-R600, ZX-6R ofzo. Ja, de CBR600F4i hoort niet thuis in dit rijtje.
True... Misschien toch maar op zoek gaan naar een vriendin met een goed inkomen zonder dure hobby's/smaak.quote:
Ze betaalt haar eigen shit maar, ik ben getrouwd met de auto en de Ducati.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True... Misschien toch maar op zoek gaan naar een vriendin met een goed inkomen zonder dure hobby's/smaak.
erg zuinig is ie niet en de tank is maar 16 liter... Elke 200km tanken dus. Reed verder, voor zover ik dat als kersverse rijbewijseigenaar kon beoordelen prima ondanks de Bridgestone banden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:08 schreef Nero22 het volgende:
Sala, wat is jouw ervaring met de GSR?
Een vriendin met een goed inkomen zonder dure hobby's/smaak zou mij juist kunnen sponsoren.quote:Op zondag 6 december 2015 01:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze betaalt haar eigen shit maar, ik ben getrouwd met de auto en de Ducati.
Over de auto gesproken, voor niks een nieuwe tellerkabel gekocht. 30 euro vergooid, probleem lijkt echt in de aandrijving van de transmissie te zitten op die kabel.
Dus maar een GPS snelheidsmeter erin beunen, ach dat heeft wel enige charme.
Misschien is het juist handiger om een vriendin op te snorren die een Duc rijdtquote:Op zondag 6 december 2015 09:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een vriendin met een goed inkomen zonder dure hobby's/smaak zou mij juist kunnen sponsoren.
quote:Op zondag 6 december 2015 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien is het juist handiger om een vriendin op te snorren die een Duc rijdt
Mwa, het is wel grappig maar in de stad blijf je er maar druk mee. Nu moet ik het ook nog een beetje in de vingers / voeten krijgen, want m'n lesmotor (Gladius) had een versnellingsindicator en het was een tweepoter. Die Bandiet is een vierpoter en heeft geen versnellingsindicator, dus het is soms nog een beetje een worsteling om hem in het goede verzet te krijgen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Motorscooter? Ik vind het schakelen juist leuk.In z'n 2 of 3 lekker doortrekken...
Lijkt me wel, mijne loopt iig 0-160 in zijn 2quote:Op zondag 6 december 2015 12:16 schreef Nero22 het volgende:
Probeer dan maar eens een 250cc 2-cilinder. Dan schakel je pas wat af. En dit is geen grap, maar als ik nu (op de bank) een schakelbeweging maak met mijn voet, krijg ik spierpijn.![]()
Met zijn 600cc 4-cilinder kun je toch gewoon in zijn 2 blijven hangen?
Jewel, maar dan draait 'ie 6.000 toeren of zo. Vind ik een beetje te gek voor in de stad.quote:Op zondag 6 december 2015 12:16 schreef Nero22 het volgende:
Probeer dan maar eens een 250cc 2-cilinder. Dan schakel je pas wat af. En dit is geen grap, maar als ik nu (op de bank) een schakelbeweging maak met mijn voet, krijg ik spierpijn.![]()
Met zijn 600cc 4-cilinder kun je toch gewoon in zijn 2 blijven hangen?
Heb laatst op een xj6 gereden die werd gebruikt als A2-lesmotor. 35 kw, geknepen op gashendel. Ja, ik moest toen flink gaan schakelen inderdaad. Op de xj6 met vol vermogen hoefde ik niet continu te schakelen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:16 schreef Nero22 het volgende:
Probeer dan maar eens een 250cc 2-cilinder. Dan schakel je pas wat af. En dit is geen grap, maar als ik nu (op de bank) een schakelbeweging maak met mijn voet, krijg ik spierpijn.![]()
Met zijn 600cc 4-cilinder kun je toch gewoon in zijn 2 blijven hangen?
Standaard 8,000/9,000 toeren hier.quote:Op zondag 6 december 2015 12:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jewel, maar dan draait 'ie 6.000 toeren of zo. Vind ik een beetje te gek voor in de stad.
Wat rij je dan?quote:
Op een rechte weg terug naar de 1 en daarna naar 3 schakelen moet toch kunnen? Dus: ontkoppelen, terug naar de 1, naar de drie en weer koppelen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
Rollend terug naar 1 of blijven hangen in 2... beiden goede manieren om eens lekker op je bek te gaan als het nat is
Ninja 250r. De MotoGP gaat het sowieso niet worden.quote:Op zondag 6 december 2015 12:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat rij je dan?![]()
Het moet niet de motor-GP worden hier, easy does it.
Volgens mij schakelt hij bij te hoge rolsnelheid sowieso niet naar 1, en als hij dat wél doet gaat 'ie heel naar gillen door de drag in de bak.quote:Op zondag 6 december 2015 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een rechte weg terug naar de 1 en daarna naar 3 schakelen moet toch kunnen? Dus: ontkoppelen, terug naar de 1, naar de drie en weer koppelen.
Ehh, waarom zou je dit doen?quote:Op zondag 6 december 2015 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een rechte weg terug naar de 1 en daarna naar 3 schakelen moet toch kunnen? Dus: ontkoppelen, terug naar de 1, naar de drie en weer koppelen.
ik kom niet onder de 12.000 toeren hoorquote:
Bij zowel de Thundercat als de r6 heb ik vaak genoeg op hoge snelheid (>100kmpu) teruggeschakeld naar de 1. Gewoon omdat ik niet zeker was van de huidige versnelling en ik niet in de verkeerde versnelling een bocht wilde nemen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij schakelt hij bij te hoge rolsnelheid sowieso niet naar 1, en als hij dat wél doet gaat 'ie heel naar gillen door de drag in de bak.
Leuk ding wel, A2 neem ik aan? Ik ben verder niet zo van de supersports, doe mij maar zoiets bijvoorbeeld:quote:Op zondag 6 december 2015 12:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ninja 250r. De MotoGP gaat het sowieso niet worden.
Niet zeker van mijn huidige versnelling.quote:Op zondag 6 december 2015 12:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, waarom zou je dit doen?
Als je op een rodeo-stier wilt rijden kun je net zo goed naar een pretpark.
Oh, daarom.quote:Op zondag 6 december 2015 12:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij zowel de Thundercat als de r6 heb ik vaak genoeg op hoge snelheid (>100kmpu) teruggeschakeld naar de 1. Gewoon omdat ik niet zeker was van de huidige versnelling en ik niet in de verkeerde versnelling een bocht wilde nemen.Ook op de lesmotor (xj6) deed ik dit zonder problemen.
Maar let wel, ik laat de koppeling pas opkomen wanneer ik de juiste versnelling te pakken heb.
Schakelde je naar z'n N of zo?quote:
Klopt, maar veel langzamer zal ie er niet van gaan hoor.quote:Op zondag 6 december 2015 12:30 schreef Geelman het volgende:
Schakelde je naar z'n N of zo?Dat deed ik een paar dagen terug ook...
Even stoer doen bij het stoplicht, keihard gefaald.
Dan krijg je shift lock.quote:Op zondag 6 december 2015 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een rechte weg terug naar de 1 en daarna naar 3 schakelen moet toch kunnen? Dus: ontkoppelen, terug naar de 1, naar de drie en weer koppelen.
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op zondag 6 december 2015 12:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, daarom.
Trap hem dan naar boven, dat vindt ie véél prettiger dan naar de 1.
Trouwens, op vlak gebied boeit het ook amper. Als het goed is kun je inschatten of je te hoog of te laag zit. Exacte nummertje is niet echt relevant, dat komt pas bij haarspeldbochten met hoogteverschil om de hoek kijken.
Net doen of je gaat sprinten en dan na 10 meter al opschakelen....quote:
Ik zat al in de rev-limiter man.quote:Op zondag 6 december 2015 12:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Net doen of je gaat sprinten en dan na 10 meter al opschakelen....
ja dat heb ik dus niet en is soms wel lastig. De powerband zit echt hoog, onder de 5-6000 toeren doet hij echt niks. Daarom zou ik wel een drie cilinder willen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan!![]()
Gelukkig is een Bandiet nog redelijk soepel, maar die Gladius was helemaal fijn. Je kon makkelijk in z'n 4 een rotonde nemen of zo.
Tweecilinder of scooter!quote:Op zondag 6 december 2015 12:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus niet en is soms wel lastig. De powerband zit echt hoog, onder de 5-6000 toeren doet hij echt niks. Daarom zou ik wel een drie cilinder willen.
Op vlak gebied deed ik dat ook niet vaak. Maar die paar keren dat ik naar de Eifel ben geweest heb ik dat wel veelvuldig gedaan. Inderdaad, bij die haarspeldbochten.quote:Op zondag 6 december 2015 12:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, daarom.
Trap hem dan naar boven, dat vindt ie véél prettiger dan naar de 1.
Trouwens, op vlak gebied boeit het ook amper. Als het goed is kun je inschatten of je te hoog of te laag zit. Exacte nummertje is niet echt relevant, dat komt pas bij haarspeldbochten met hoogteverschil om de hoek kijken.
ik ga van mijn levensdagen niet op een scooter rijden.quote:Op zondag 6 december 2015 12:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tweecilinder of scooter!![]()
Mja, eerst maar eens een beetje oefenen op de Suus. Is ook best leuk.
Gewoon niet bang zijn om dat ding 6k+ te laten lopen. Kan ook gerust in zijn twee. Beetje aso wellicht, maar dan rijden ze wel het lekkerste en Bandit horen sowieso niet in de stad.quote:Op zondag 6 december 2015 12:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tweecilinder of scooter!![]()
Mja, eerst maar eens een beetje oefenen op de Suus. Is ook best leuk.
+1quote:Op zondag 6 december 2015 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ga van mijn levensdagen niet op een scooter rijden.
Ik rijd al bijna 10 jaar bromscooter. In Turkije had ik een 125cc scooter gehuurd. In geen jaren zoveel plezier gehad als met dat ding. Misschien zit het in m'n bloed of zo!quote:Op zondag 6 december 2015 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ga van mijn levensdagen niet op een scooter rijden.
Heb ik ook mee gereden. 400cc, machtig ding. Zet maar voor de deur.quote:Op zondag 6 december 2015 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
+1
Kan ik net zo goed een mp3 ofzo kopen.
Ik heb geen fortuin uitgegeven aan rijlessen, examens en uitrusting om op een scooter te kunnen rijden.quote:Op zondag 6 december 2015 12:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik rijd al bijna 10 jaar bromscooter. In Turkije had ik een 125cc scooter gehuurd. In geen jaren zoveel plezier gehad als met dat ding. Misschien zit het in m'n bloed of zo!![]()
Maar een 'echte' motor heeft ook zo z'n charmes, ik moet er alleen nog mee leren lezen en schrijven.
Hoeft ook niet, je moet gewoon rijden wat je leuk vindt. Voor de een een R1, voor de ander een T-Max.quote:Op zondag 6 december 2015 12:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen fortuin uitgegeven aan rijlessen, examens en uitrusting om op een scooter te kunnen rijden.
Ik stond eens naast zo'n T-Max 500 met Akra demper. Damn.quote:Op zondag 6 december 2015 12:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je moet gewoon rijden wat je leuk vindt. Voor de een een R1, voor de ander een T-Max.
Terug schakelen naar een versnelling waarbij de motor meer toeren moet maken dan hij kan.quote:
Zolang je dat terugschakelen en weer omhoog schakelen doet zonder tussentijds te koppelen is daar toch geen sprake van? Of maak ik een denkfout?quote:Op zondag 6 december 2015 13:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Terug schakelen naar een versnelling waarbij de motor meer toeren moet maken dan hij kan.
Dan gaat de boel (bak/aandrijving/wiel) stil staan.
Heb het wel eens gehad toen ik in een bocht per ongeluk tegen het pookje tikte en hij naar de N ging. Omhoog schakelen is dan lastiger ivm balans, dus ik tikte hem naar zijn 1 en hoppa, met slippend wiel de bocht doorGelukkig kon ik hem recht houden, anders ga je idd goed op je bek zoals SD al zei.
Dat klopt, maar volgens mij is het niet zo goed voor je bak. Uit de bak van mijn motor komt wel een luide 'klonk' als ik dat doe met een te hoge snelheid.quote:Op zondag 6 december 2015 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang je dat terugschakelen en weer omhoog schakelen doet zonder tussentijds te koppelen is daar toch geen sprake van? Of maak ik een denkfout?
In principe moet dat niet kunnen, maar met een natte koppeling draait er een heleboel toch mee wat dan in een keer toch even stil gaat staan om te synchroniseren.quote:Op zondag 6 december 2015 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang je dat terugschakelen en weer omhoog schakelen doet zonder tussentijds te koppelen is daar toch geen sprake van? Of maak ik een denkfout?
In pure theorie kan dat geen kwaad nee.quote:Op zondag 6 december 2015 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang je dat terugschakelen en weer omhoog schakelen doet zonder tussentijds te koppelen is daar toch geen sprake van? Of maak ik een denkfout?
Ik denk dat dat ook voornamelijk een kwestie van uitlaat is. Ik rij ook veel lekkerder in de 2 in de stad maar dan maakt ie 6k rpm en dat kan gewoon echt niet met die rioolbuis die er bij mij onder hangt.quote:Op zondag 6 december 2015 12:52 schreef Sarasi het volgende:
Wat schakel je in de stad dan? Hoger dan de derde versnelling hoef ik nergens in de stad hoor. Op lange stukken ringweg gaat 'ie wel naar vier maar over het algemeen is de tweede versnelling hier prima voor de stad.
Ik heb dit nu met mijn onderarmenquote:Op zondag 6 december 2015 12:16 schreef Nero22 het volgende:
En dit is geen grap, maar als ik nu (op de bank) een schakelbeweging maak met mijn voet, krijg ik spierpijn.![]()
Dat was een openbaringquote:Op zondag 6 december 2015 17:46 schreef Salatrel het volgende:
Ja maegrim gewoon rijden wat je voorkeur heeft ... Hoe zat die BMW motorscooter eigenlijk?
die stuurde best aardig. Kan het iedereen aanraden het een keer te proberenquote:Op zondag 6 december 2015 21:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En toch heb je nog steeds liever de S1000R gereden.
Een versnellingsindicator? Wist niet eens dat er motors waren die dat hadden. Waarom zou je dat willen? Alles gaat om gevoel.quote:Op zondag 6 december 2015 12:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mwa, het is wel grappig maar in de stad blijf je er maar druk mee. Nu moet ik het ook nog een beetje in de vingers / voeten krijgen, want m'n lesmotor (Gladius) had een versnellingsindicator en het was een tweepoter. Die Bandiet is een vierpoter en heeft geen versnellingsindicator, dus het is soms nog een beetje een worsteling om hem in het goede verzet te krijgen.
Newbiestruggles zullen we maar zeggen.
Pas op he, een Bandit roest onder je kont vandaan in de winterquote:
ik heb eigenlijk al jaren geen spiegels meer.quote:Op zondag 6 december 2015 16:13 schreef Geelman het volgende:
Shit, rechter spiegel lam...140 km/h op de snelweg was met deze wind wellicht een wat minder goed idee.
Er is toch al een speciaal subforum om over bandits te praten?quote:Op maandag 7 december 2015 12:37 schreef mjan het volgende:
Kunnen onderhand wel een apart Bandit-topic maken
dan mag ik hier niet praten over mijn katana?quote:Op maandag 7 december 2015 12:37 schreef mjan het volgende:
Kunnen onderhand wel een apart Bandit-topic maken
Ik heb liever geen gehoorbeschadigingquote:Op maandag 7 december 2015 15:53 schreef Catch22- het volgende:
Niet janken en een paar ballen groeien
ik heb er op mijn gsxr weinig last van, maar ik zit ook boven de flow van het ruitje met mijn lengte.quote:Op maandag 7 december 2015 15:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb liever geen gehoorbeschadiging
Ik merk er op de Bandit ook niks van, die heeft geen tupperware dus zit je gewoon volledig in de wind. Alleen daar is geen turbulentie, dus met een goede helm heb je daar geen last van.quote:Op maandag 7 december 2015 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb er op mijn gsxr weinig last van, maar ik zit ook boven de flow van het ruitje met mijn lengte.
Bestaan er geen double bubble of verhoogde ruitjes voor dat ding? Dan heb je (hopelijk) de luchtstroom net over je helm heen. Als dat geen optie is iets meer voorover gaan zitten (zelfde effect) of juist iets minder voorover zodat de lucht meer op je borst komt?quote:Op maandag 7 december 2015 16:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik merk er op de Bandit ook niks van, die heeft geen tupperware dus zit je gewoon volledig in de wind. Alleen daar is geen turbulentie, dus met een goede helm heb je daar geen last van.
Die ruit op de GSX scheelt wel een hoop in temperatuur. Op de Bandit begint het nu aardig fris te worden, maar ik zit nu gewoon in mijn doorwaaipak op de GSXAlleen ik krijg die windstroom dus exáct tegen mijn vizier aan. Kan mijn muziek niet eens meer horen
En dan heb ik zelfs nog op maat gemaakte Alpine doppen in.
Verder begin ik steeds blijer te worden met dat dingHet mist behoorlijk wat aan vermogen (55pk volgens het boekje, volgens mij maximaal 30 in de praktijk) maar het weegt geen kut, je zit er vrij hoog op en dat 16" voorwiel laat zich verdomd makkelijk omklappen
Dikke pret
Zal 'm nog wel even in de siliconenspray zetten. Gelukkig is het nu nog 10 graden boven nul, dus geen pekel.quote:Op maandag 7 december 2015 11:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Pas op he, een Bandit roest onder je kont vandaan in de winter
Vooral de uitlaatbochten en de ophanging van je achterveer. Die laatste repareren na pekelschade kost je ¤200 kan ik je uit ervaring vertellen inmiddels.
Ik heb ze wel zien strooien hier.quote:Op maandag 7 december 2015 17:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zal 'm nog wel even in de siliconenspray zetten. Gelukkig is het nu nog 10 graden boven nul, dus geen pekel.
Hmm. Wie heeft er ervaring met ACF-50?quote:Op maandag 7 december 2015 17:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb ze wel zien strooien hier.
Ik heb er de VFR door weggedaanquote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef BlackLining het volgende:
Zeg ehh,er rijden hier nogal wat mensen op tupperwarefietsen toch?
Iemand enig idee wat je kunt doen aan het gebulder van een ruitje? Scheelt een hoop in temperatuur maar ik word knettergek van die turbulentie tegen mijn helm. De GSX klinkt met oordoppen harder dan de Bandit zonder oordoppen qua windruis
Double bubble ruitje monteren.quote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef BlackLining het volgende:
Zeg ehh,er rijden hier nogal wat mensen op tupperwarefietsen toch?
Iemand enig idee wat je kunt doen aan het gebulder van een ruitje? Scheelt een hoop in temperatuur maar ik word knettergek van die turbulentie tegen mijn helm. De GSX klinkt met oordoppen harder dan de Bandit zonder oordoppen qua windruis
Wehe, gewoon achterom kijken of zo? Scooterstyle?quote:Op maandag 7 december 2015 12:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk al jaren geen spiegels meer.
ja op de snelweg en bij het afslaan. Originele spiegels trilden veel en verstelden zich na een wheelie, klapte altijd in bij 150+. Daarna aftermarket gekocht en die klapten ook in bij 160+ dus daarna eraf gesloopt. Had me voorgenomen nieuwe te kopen maar is er nooit meer van gekomen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, gewoon achterom kijken of zo? Scooterstyle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn remlicht doet het gelukkig nog (zolang ik niet alleen mijn achterrem gebruik want aftermarket rearsets hebben geen plek daarvoor)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Uitlaat (de)monteren.quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 22:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja op de snelweg en bij het afslaan. Originele spiegels trilden veel en verstelden zich na een wheelie, klapte altijd in bij 150+. Daarna aftermarket gekocht en die klapten ook in bij 160+ dus daarna eraf gesloopt. Had me voorgenomen nieuwe te kopen maar is er nooit meer van gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn remlicht doet het gelukkig nog (zolang ik niet alleen mijn achterrem gebruik want aftermarket rearsets hebben geen plek daarvoor)
![]()
Ik heb gelukkig links nog, morgen even verlengers kopen en er een nieuw setje opzetten. Toch wel handig.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Voor dit ding worden echt geen ruitjes meer gefabriceerd hoor, laat staan double bubblequote:
En toch vond ik die stock bandit spiegels dikke prima. Trilt niet en goed zicht. Lelijk wel met die twee dikke UFO's erop, maar jaquote:Op maandag 7 december 2015 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb zelf ook niet meer de originele op mijn Bandit. Kleintjes aan de uiteindes van mijn handvatten.
Hoezo niet functioneel?quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:09 schreef mjan het volgende:
Ik vind die bar-end spiegels echt waanzinnig lelijk èn ze zijn niet functioneel; dubbel jammer wmb.
Al gezocht of ga je er enkel vanuit?quote:Op maandag 7 december 2015 23:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor dit ding worden echt geen ruitjes meer gefabriceerd hoor, laat staan double bubbleHij komt uit '83 he
Nou ja, morgen maar die hele ruit eraf. Had er net geen zin meer in want toen ik weg wilde rijden zag ik dat het lampje in het achterlicht kapot was. Dat nog zitten verwisselen daar, toen had ik wel weer genoeg geschroefd
Je ziet er niet echt veel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |