quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]godtieves ze doet het nog ook
Hihiquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel me omringd door psychopaten nu.
awwwwwwwkward
Wie is de nieuwe clique danquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik signaleer trouwens de vorming van een nieuwe kliek in KLB. Hoe lang zou het duren voordat zij deze SC komen kapen?
geerd en argo?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik signaleer trouwens de vorming van een nieuwe kliek in KLB. Hoe lang zou het duren voordat zij deze SC komen kapen?
Wie dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gewoon assimileren... ik heb niets tegen nieuwe mensen... dat was vooral de vorige ploeg, met MGM die maar bleef huilen als een babyquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat zit zo diep bij jou.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon assimileren... ik heb niets tegen nieuwe mensen... dat was vooral de vorige ploeg, met MGM die maar bleef huilen als een baby
komen Paus, beverton, Nastico en Copthorne terug?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ach jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Dat zit zo diep bij jou.
Als ze allemaal maar zoals mij zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon assimileren... ik heb niets tegen nieuwe mensen... dat was vooral de vorige ploeg, met MGM die maar bleef huilen als een baby
wie is renwanquote:
teringquote:
Ik mis bevertonquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komen Paus, beverton, Nastico en Copthorne terug?
ken ik niequote:
ja en die negerUIquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:10 schreef deadprez het volgende:
oh wacht das die met die shit over zijn pa in zijn sig
soms wel, maar over t algemeen vond ik het echt troepquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kutposts maar wel leuke kutposts
liever soms leuke posts dan echt nooit zoals nu in KLBquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms wel, maar over t algemeen vond ik het echt troep
Sowieso.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En die simterklaas zou er ook nog wel eens bij aan kunnen gaan sluiten.
Wij waren toch echt een flink stuk leuker
Hij was wel lachen. Zouden samen paint bedenken, maar toen werd ie geband.quote:
dat is ook wel weer zo jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever soms leuke posts dan echt nooit zoals nu in KLB
voor paints hebben we remqo toch alquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij was wel lachen. Zouden samen paint bedenken, maar toen werd ie geband.
Vind je echt geen enkele post in KLB leuk?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever soms leuke posts dan echt nooit zoals nu in KLB
Ja, dat sws.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor paints hebben we remqo toch al
Altijd goed om dat over jezelf te zeggen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wij waren toch echt een flink stuk leuker
laatste paar weken alleen Remqo topics gelezen dus weet niet of er nu opeens kwaliteit isquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:13 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Vind je echt geen enkele post in KLB leuk?
Kan ook hier posten zonder ergens bij te horen.quote:
nee zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ook hier posten zonder ergens bij te horen.
niet als het aan guusje ligtquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn vrijwel altijd dezelfde die topics openen met hetzelfde onderwerp.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laatste paar weken alleen Remqo topics gelezen dus weet niet of er nu opeens kwaliteit is
enige wat ik met kliekjes doe is ze opetenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel.quote:
vanaf het begin toch alquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
verkiezingsreeks SC is ook al dood of niet?
jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:
hoezo, dat valt toch juist op?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja omdat ie ook helemaal boven aan staat denk ik
En terecht.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
nee, ik wil nieuw bloedquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
En terecht.
Kan maar één keer goed.
Jawelquote:
denk eerder dat niemand een fuck geeftquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
omdat niemand weet dat ze zijn
Ik ook.. lekker mensen slachtenquote:
ik niet maar dat is vooral omdat ik altijd eerst check of er nog posts in fb zijn geplaatstquote:
Ik kijk er persoonlijk niet zo veel naar tbh. En er is niet veel over gepost ofzo door users te informerenquote:
hoeft toch ook niet, ze moeten maar gewoon opletten gvdquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk er persoonlijk niet zo veel naar tbh. En er is niet veel over gepost ofzo door users te informeren
zo word je nooit mod gvdquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet, ze moeten maar gewoon opletten gvd
ramptoeristjequote:Op zaterdag 5 december 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet maar dat is vooral omdat ik altijd eerst check of er nog posts in fb zijn geplaatst
nou enquote:
wie gaat er nou in het rijtje kijken waar de regels staanquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Open een klaagtopic 'mensen die niet stemmen voor de KLB-verkiezingen' danquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
nehquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Open een klaagtopic 'mensen die niet stemmen voor de KLB-verkiezingen' dan
fb heeft geen fb-topic, daarom opent tong er ook zo veel janktopicsquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
fb van nws en bnw hou ik meestal ook in de gaten, das vaak ook vermakelijk
heb al een tijd geen gejank van hem gezien, heeft ie nog steeds een ban?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
fb heeft geen fb-topic, daarom opent tong er ook zo veel janktopics
jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb al een tijd geen gejank van hem gezien, heeft ie nog steeds een ban?
2 weken aldus zijn facebookquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wejo, al best lang dan
lekker voor 'mquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wejo, al best lang dan
you fuck suckedquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:27 schreef deadprez het volgende:
vraag me af wat ie gedaan heeft, kan niet echt iets vinden
quote:
constant janken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:27 schreef deadprez het volgende:
voor ieder kuttopic heeft ie 1 minuut ban gekregenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:27 schreef deadprez het volgende:
dan zal de ban wel tot ergens in het volgende millennium zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor ieder kuttopic heeft ie 1 minuut ban gekregen
Y3Kquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zal de ban wel tot ergens in het volgende millennium zijn
misschien zijn ze het nu zatquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
De afgelopen jaren doet hij niet anders, maar wordt niet zo vaak en zo lang geband.
ga snel zak chips pakkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik heb gek veel honger maar wss is eten pas over een uur ofzo
ja, das waarquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
alleen wel frappant dat ze hem afgelopen jaren voortdurend in bescherming hebben genomen dan
wrm niet groen zoals zoroquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Crip het volgende:
haren weer bleken en dan morgen eindelijk paars erover.
omdat dat lelijk isquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wrm niet kaal zoals wch
Is haar posten zonder gezicht ook strafbaar?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Crip het volgende:
haren weer bleken en dan morgen eindelijk paars erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |