vond mijn reactie wel sterkquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De awards die hier worden geopperd
VBL / De VBL Awards 2015 bespreektopic #1
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had dit forum gevonden door te zoeken hoe je een lichaam kunt laten verdwijnen
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en toen kwam je uit bij een post van mij?
Ik voel me omringd door psychopaten nu.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was srs naar zoiets op zoek toen ik hier kwam.
Niet om te moorden ed btw.
nu pas ;')quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel me omringd door psychopaten nu.
awwwwwwwkward
watquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef Crip het volgende:
Die docu over die ''Who wants to be a millonaire'', dikke fraude. Damn
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:56 schreef Gedonderookaltied het volgende:
"De IS award
Voor de user die de meeste topics kaapt"!
Als het om topickills ging zou HPLC hoog scorenquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:56 schreef Gedonderookaltied het volgende:
"De IS award
Voor de user die de meeste topics kaapt"!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als het om topickills ging zou HPLC hoog scoren
ze gingen laten zien hoe een deelnemer zijn vrouw en een oud winnaar van die show fraude hebben gepleegd zodat hij die 1 mil kon winnen terwijl hij 90% van die antwoorden niet wist.quote:
De tong80 awardquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:59 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat op Anne Frank en Bart van Oosterveen ik geen leuke gezien heb.
Ik heb geen kritiek op een mede Robert Gesink supporter.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als het om topickills ging zou HPLC hoog scoren
Ja, komt beetje zelfde neer als de Bart van Oosterveen, en die is leuker.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De tong80 award
voor de user die maar niet weg wil gaan
Kun je hier ajb meer over vertellen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ze gingen laten zien hoe een deelnemer zijn vrouw en een oud winnaar van die show fraude hebben gepleegd zodat hij die 1 mil kon winnen terwijl hij 90% van die antwoorden niet wist.
neequote:Op zaterdag 5 december 2015 17:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je hier ajb meer over vertellen?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kun je aub naaktfoto's posten
DMquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan moet je effe zoeken naar de juiste pic en dan bubblenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
raar hoofd welquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan moet je effe zoeken naar de juiste pic en dan bubblen
[ afbeelding ]
inb4 deucequote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Brede kaken, waarschijnlijk omgebouwde vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |