jou kennende heb je dus straks nog veel meer geldquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
nja ik heb geen geld meer nodig voor leuke dingen nu4
dus ik ga het bij deze allemaal vergokken
Nee man, idioot, niet doen!!! koop drugsquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee man, idioot, niet doen!!! koop drugs
Denk het nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
jou kennende heb je dus straks nog veel meer geld
Dat wordt een KLB-meet op de Maledivenquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
jou kennende heb je dus straks nog veel meer geld
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat wordt een KLB-meet op de Malediven
Niet zo dramatisch.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
Ja jij hebt makkelijk praten, jij lost je exen op in accuzuur om over je verdriet heen te komen, dat is toch andersquote:
wowquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten, jij lost je exen op in accuzuur om over je verdriet heen te komen, dat is toch anders
elke..keer..weer...quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn manier van posten schokt je nog steeds?
Da's waar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten, jij lost je exen op in accuzuur om over je verdriet heen te komen, dat is toch anders
had dit forum gevonden door te zoeken hoe je een lichaam kunt laten verdwijnenquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:10 schreef McNulty het volgende:
* inb4 ban voor actieve seriemoordenaars
en toen kwam je uit bij een post van mij?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had dit forum gevonden door te zoeken hoe je een lichaam kunt laten verdwijnen
kwam in je fobo terechtquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en toen kwam je uit bij een post van mij?
Ik was srs naar zoiets op zoek toen ik hier kwam.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had dit forum gevonden door te zoeken hoe je een lichaam kunt laten verdwijnen
haha ja ik natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was srs naar zoiets op zoek toen ik hier kwam.
Niet om te moorden ed btw.
zou er niet aan moeten denken, en hopelijk denkt de politie er ook niet aan om in mijn tuin te graven hahaquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahah nee moorden hahaha tuurlijk niet hahahaha
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahah nee moorden hahaha tuurlijk niet hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |