vanaf het begin toch alquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
verkiezingsreeks SC is ook al dood of niet?
jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ook hier posten zonder ergens bij te horen.
quote:
hoezo, dat valt toch juist op?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja omdat ie ook helemaal boven aan staat denk ik
En terecht.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
nee, ik wil nieuw bloedquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
En terecht.
Kan maar één keer goed.
Jawelquote:
denk eerder dat niemand een fuck geeftquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
omdat niemand weet dat ze zijn
Ik ook.. lekker mensen slachtenquote:
ik niet maar dat is vooral omdat ik altijd eerst check of er nog posts in fb zijn geplaatstquote:
Ik kijk er persoonlijk niet zo veel naar tbh. En er is niet veel over gepost ofzo door users te informerenquote:
hoeft toch ook niet, ze moeten maar gewoon opletten gvdquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk er persoonlijk niet zo veel naar tbh. En er is niet veel over gepost ofzo door users te informeren
zo word je nooit mod gvdquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet, ze moeten maar gewoon opletten gvd
ramptoeristjequote:Op zaterdag 5 december 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet maar dat is vooral omdat ik altijd eerst check of er nog posts in fb zijn geplaatst
nou enquote:
wie gaat er nou in het rijtje kijken waar de regels staanquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Open een klaagtopic 'mensen die niet stemmen voor de KLB-verkiezingen' danquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
nehquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Open een klaagtopic 'mensen die niet stemmen voor de KLB-verkiezingen' dan
fb heeft geen fb-topic, daarom opent tong er ook zo veel janktopicsquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
fb van nws en bnw hou ik meestal ook in de gaten, das vaak ook vermakelijk
heb al een tijd geen gejank van hem gezien, heeft ie nog steeds een ban?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
fb heeft geen fb-topic, daarom opent tong er ook zo veel janktopics
jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb al een tijd geen gejank van hem gezien, heeft ie nog steeds een ban?
2 weken aldus zijn facebookquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wejo, al best lang dan
lekker voor 'mquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wejo, al best lang dan
you fuck suckedquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:27 schreef deadprez het volgende:
vraag me af wat ie gedaan heeft, kan niet echt iets vinden
quote:
constant janken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:27 schreef deadprez het volgende:
voor ieder kuttopic heeft ie 1 minuut ban gekregenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:27 schreef deadprez het volgende:
dan zal de ban wel tot ergens in het volgende millennium zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor ieder kuttopic heeft ie 1 minuut ban gekregen
Y3Kquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zal de ban wel tot ergens in het volgende millennium zijn
misschien zijn ze het nu zatquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
De afgelopen jaren doet hij niet anders, maar wordt niet zo vaak en zo lang geband.
ga snel zak chips pakkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik heb gek veel honger maar wss is eten pas over een uur ofzo
ja, das waarquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
alleen wel frappant dat ze hem afgelopen jaren voortdurend in bescherming hebben genomen dan
wrm niet groen zoals zoroquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Crip het volgende:
haren weer bleken en dan morgen eindelijk paars erover.
omdat dat lelijk isquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wrm niet kaal zoals wch
Is haar posten zonder gezicht ook strafbaar?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:33 schreef Crip het volgende:
haren weer bleken en dan morgen eindelijk paars erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |