quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]godtieves ze doet het nog ook
Hihiquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel me omringd door psychopaten nu.
awwwwwwwkward
Wie is de nieuwe clique danquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik signaleer trouwens de vorming van een nieuwe kliek in KLB. Hoe lang zou het duren voordat zij deze SC komen kapen?
geerd en argo?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik signaleer trouwens de vorming van een nieuwe kliek in KLB. Hoe lang zou het duren voordat zij deze SC komen kapen?
Wie dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gewoon assimileren... ik heb niets tegen nieuwe mensen... dat was vooral de vorige ploeg, met MGM die maar bleef huilen als een babyquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat zit zo diep bij jou.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon assimileren... ik heb niets tegen nieuwe mensen... dat was vooral de vorige ploeg, met MGM die maar bleef huilen als een baby
komen Paus, beverton, Nastico en Copthorne terug?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ach jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Dat zit zo diep bij jou.
Als ze allemaal maar zoals mij zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon assimileren... ik heb niets tegen nieuwe mensen... dat was vooral de vorige ploeg, met MGM die maar bleef huilen als een baby
wie is renwanquote:
teringquote:
Ik mis bevertonquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komen Paus, beverton, Nastico en Copthorne terug?
ken ik niequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |