Lekker makkelijk je boom optuigen op pumpsquote:Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kerstboom, prachtig!! Wat heb je toch een mooi lichaam Sylvie en zelfs met weinig make-up beeldschoon, een plaatje,
[ afbeelding ]
Maar anders kan ze helemaal niet bij de bovenste takken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Lekker makkelijk je boom optuigen op pumps
Heerlijk toch die schone schijn. Buiten beeld staan de 2 bezweette professionele kerstboomoptuigers bij te komen terwijl Syl nog even op het laatste lintje mag ophangen voor de instagram foto.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Lekker makkelijk je boom optuigen op pumps
Och ja daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar anders kan ze helemaal niet bij de bovenste takken.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar anders kan ze helemaal niet bij de bovenste takken.
Het is tenenkrommend en toch denk ik dat wij gelukkiger zijn als zij met al haar geld en roemquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk toch die schone schijn. Buiten beeld staan de 2 bezweette professionele kerstboomoptuigers bij te komen terwijl Syl nog even op het laatste lintje mag ophangen voor de instagram foto.
Je bedoelt die rechte lijn die ook d'r boobs heeft meegenomen? Ik denk dat de originele foto mooier is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
Als die buik niet gefotoshopt is .....
Die borsten zijn niet te zien, die zitten achter die arm (en dus hoger). Vanuit de linkeroksel zie je het naar buiten lopen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bedoelt die rechte lijn die ook d'r boobs heeft meegenomen? Ik denk dat de originele foto mooier is.
Denk je niet dat de bovenarm recht geshopt is? Heb klein beeld, maar het ziet er net niet natuurlijk uit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die borsten zijn niet te zien, die zitten achter die arm (en dus hoger). Vanuit de linkeroksel zie je het naar buiten lopen.
Normaal zitten die borsten ook zowat in haar hals, zo'n kort bovenlijf
Nee. Ik denk alleen aan een filter, als het iets moet zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk je niet dat de bovenarm recht geshopt is? Heb klein beeld, maar het ziet er net niet natuurlijk uit.
Tegelijk met het noemen van Sabia Engizek... Ik denk dat Boulahrouz echt te moeilijk voor ze is...quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef WRH het volgende:
Ik word vooral niet goed van dat 'de kleine diva' in de telegraaf, vreselijk, wanneer stopt dat eindelijk eens.
Ik vind het vooral gek dat haar jurk laat zien of ze haar ene been naar voren heeft, maar ze heeft toch duidelijk beide benen naast elkaar. Veel stijfsel in de jurk??quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bedoelt die rechte lijn die ook d'r boobs heeft meegenomen? Ik denk dat de originele foto mooier is.
Hier moet ik ook steeds zo omquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef WRH het volgende:
Ik word vooral niet goed van dat 'de kleine diva' in de telegraaf, vreselijk, wanneer stopt dat eindelijk eens.
Als ik een foto van mezelf zou laten maken, tijdens het optuigen van de boom, dan sta ik hetzelfde als Sylvie, alleen dan met gezicht naar de lens toequote:Op woensdag 9 december 2015 06:41 schreef WRH het volgende:
Prachtig ook hoe ze pas een foto maken als de boom staat en heur haartjes nog helemaal vers gestyled zitten.
Hier maken we foto's van tijdens het optutten van de boom en dat gaat er lang niet zo aan toe.
zeker aan de houding kun je ook zien dat het zo zwaar in scene is gezet: 'ja als je nu een beetje bovenin doet of je frunnikt aan een bal ofzo, dan zijn je boven armen goed gestrekt en staan ze er mooi strak op'
werkelijk geen idee wat ze eigenlijk staat te doen nl, die boom kan al niet meer voller en is helemaal klaar, of hebben ze echt staan aftellen voor het laatste strikje opplakken?
Ok!quote:Op woensdag 9 december 2015 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik een foto van mezelf zou laten maken, tijdens het optuigen van de boom, dan sta ik hetzelfde als Sylvie, alleen dan met gezicht naar de lens toe
quote:Sylvie Meis heeft 'concurrentie' van vriend Heleen
van onze redactie
FOTO - "Sylvie Meis, eat your heart out!" Heleen van Royen denkt dat de kleine diva niet de enige persoon is die op sexy wijze een kerstboom kan optuigen.
'Wat Sylvie kan, kan mijn vriend Bart Meeldijk ook', zal Heleen gedacht hebben toen zij een grappige foto van haar geliefde maakte.
Bart tuigt op de foto, die door Heleen op sociale media is gedeeld, de kerstboom op a la Sylvie: gehuld in een strak zwart jurkje en op hoge hakken versiert hij de kerstboom.
"Santa Baby Bart heeft de boom versierd, schrijft Heleen in een tweet naar Sylvie." De foto wordt goed ontvangen door de glamourbabe. Sylvie reageert met een hoop lachende emoticons en de woorden: "Prachtige boom en sexy outfit."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |