abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158071763
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ok, maar hoe werd die fittermanhall beschadigd door WTC 7 dan..?
Simpel, puin van wtc7 is op dat gebouw gevallen.

quote:
En wat zou dat aantonen of het wel of geen CD was?
Niet, het ontkracht enkel jouw bewering dat het wel een CD moet zijn geweest omdat het volledig in zijn eigen voetafdruk was beland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_158071777
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus dan is die opmerking totaal niet relevant.
Niet relevant?

Dat is juist hartstikke relevant; een gebouw wat niet eens 'mayor damage' heeft geleden zoals de andere torens... hoe kan dat zomaar ineens naar beneden komen door een minimale brand dan..?
quote:
[..]

Niet vanuit jouw oogpunt, want als er een vliegtuig in was gevlogen was er nog niets aan de hand geweest.
Verder beweer jij dat als een gebouw 7 uur lang brandt zonder enige vorm van brandbestrijding, dat er dan nog steeds sprake is van een brandje...

Dat vind ik juist heel apart.

Wow.. hoe kom je erbij dat het '7 uur lang' in brand heeft gestaan?

DIT is een torenbrand van onder tot boven:

En zo zag het er de volgende dag uit:

Keurig overeind, aldanwel zwaar gehaven. Echter het stalen frame hield de boel gewoon nog overeind.

DIT is de WTC 7 brand:

Dat is toch geen lichterlaaie of wel..? :D
quote:
[..]

Singapore

[..]

Klopt, anders was het uiteraard niet ingestort.
Yep. En WTC 7 was geen faalconstructie.
quote:
[..]

Nou, grap is juist dat je zelf beweerde dat WTC7 had moeten instorten zoals TU Delft is ingestort, terwijl dat ook een compleet ander gebouw is.
Daar gaat het om.
TU Delft is ook geen wolkenkrabber.

[..]

Precies, je zwabbert.
TU delft lijkt in de verste verte niet op wtc7 namelijk.

[..]

Nee hoor, beter lezen.

[..]

Dat is een drogredenering.

[..]

En dus is het onmogelijk.
Tja, dat is een drogredenering.

[quote[ En toevallig gebeurt dat wel op 911 bij WTC 7...? What are the chances van toeval wou je zeggen?
Tja 911 was een dag als alle andere.Niks aan de hand, zonnetje schijnt en opeens POEF!!
3 wolkenkrabbers zakken in elkaar.
Hoe is het mogelijk?

[..]

Nope, maar ik beweer ook niet dat wtc7 in lichterlaaie stond.
Dat is jouw verdraaiing van wat ik zeg.
[/quote]
Je bent jezelf aan het tegenspreken hoor.

Bovenaan zeg je 'het gebouw stond 7 uur lang in de brand' en nu zeg je 'ik beweer ook niet dat WTC 7 in lichterlaaie stond' ?

Wil je dat svp even toelichten?
-
pi_158071795
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Simpel, puin van wtc7 is op dat gebouw gevallen.

[..]

Niet, het ontkracht enkel jouw bewering dat het wel een CD moet zijn geweest omdat het volledig in zijn eigen voetafdruk was beland.
Clearly Blanchard’s arguments fall well short of providing reasonable explanations for why Tower 7 collapsed the way it did. However, in order to further promote their case that there was nothing unusual about Building 7’s collapse, PM notes that the rubble pile was not exactly “neat,” since nearby structures such as the Fiterman Hall and the Verizon Building were structurally damaged by debris from Building 7. While it is true there was damage to surrounding structures, this may have simply been due to the fact that WTC7 was a particularly large structure. No building the size of Building 7 had ever been demolished before, and the structures next to the building were very close.

The fact that Building 7 damaged some of the surrounding structures does not negate the notion that the building was brought down through controlled demolition. The majority of the building’s debris clearly landed in its own footprint – a signature of controlled demolition, which fire has never accomplished in any other high-rises, though there have been many larger, hotter, and longer-lasting fires.

Just like in acknowledged controlled demolitions, most of the remains of WTC7 landed inside the building’s footprint

In fact, the FEMA report had this to say about Building 7’s debris pile:

“The collapse of WTC 7 had a small debris field as the facade was pulled downward, suggesting an internal failure and implosion… The average debris field radius was approximately 70 feet.

http://www1.ae911truth.or(...)real-911-myths-.html
-
pi_158071798
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Niet relevant?
Nee.

quote:
Dat is juist hartstikke relevant; een gebouw wat niet eens 'mayor damage' heeft geleden zoals de andere torens...
Tja, je beweert dat die major damage geen rol kon spelen bij de instorting.
Dus is die damage niet relevant.

quote:
hoe kan dat zomaar ineens naar beneden komen door een minimale brand dan..?
Dat is meerdere malen door je genegeerd.

quote:
Wow.. hoe kom je erbij dat het '7 uur lang' in brand heeft gestaan?
Dat is gewoon basiskennis.
wtc7 vloog in brand nadat wtc1 het zwaar heeft beschadigd en 7 uur later is het ingestort.

quote:
En zo zag het er de volgende dag uit:
[ afbeelding ]

Keurig overeind, aldanwel zwaar gehaven. Echter het stalen frame hield de boel gewoon nog overeind.
Het is onvoorstelbaar hoe slecht je geinformeerd bent.

Nee, de staalconstructie van Windsor Tower is volledig ingestort, al na enkele uren brand.
De betonnen kern en betonnen lagere deel van de toren is blijven staan.

quote:
DIT is de WTC 7 brand:
Nee, dat is het karikatuur dat er van gemaakt wordt.

quote:
Dat is toch geen lichterlaaie of wel..?
Dat wordt ook niet beweerd.
Dat is wat jij er van gemaakt hebt.

En dat valt me tegen van je, dat je wat anderen zeggen gaat verdraaien om je eigen gelijk te behalen.

quote:
Yep. En WTC 7 was geen faalconstructie.
Jawel, want het falen van 1 kolom was voldoende om de hele constructie te doen instorten.
Dat noem ik zeker een faalcontructie om in jouw terminologie te blijven.

quote:
Je bent jezelf aan het tegenspreken hoor.
Prima, citeer dan maar waar ik beweer dat wtc7 in lichterlaaie stond.

quote:
Bovenaan zeg je 'het gebouw stond 7 uur lang in de brand' en nu zeg je 'ik beweer ook niet dat WTC 7 in lichterlaaie stond' ?
Lees dat nog eens goed.
pi_158071800
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:49 schreef Lichtkogel het volgende:
, PM notes that the rubble pile was not exactly “neat,”
toch aardig van je dat je dit tenminste toegeeft.
pi_158071802
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

toch aardig van je dat je dit tenminste toegeeft.
Omdat kennelijk: No building the size of Building 7 had ever been demolished before

Wat dus gewoon een logische verklaring is.
-
pi_158071806
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat kennelijk: No building the size of Building 7 had ever been demolished before

Klopt, wat overeen komt met wat ik er over zei.
Maar in ieder geval houd je je niet meer vast aan het idee dat het compleet in zijn eigen voetafdruk terecht is gekomen.

Dus om even samen te vatten, je kwam met 3 argumenten:

1 het gebouw viel compleet in zijn eigen voetafdruk
2 het gebouw viel als 1 blok naar beneden
3 het gebouw had slechts kleine brandjes.

Tja, alle 3 zijn inmiddels ontkracht....
pi_158071811
quote:
nog niet mar dat kan nog komen, thanks :)

quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 23:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat je bereidt bent onderzoek te doen valt alleen te prijzen ( had ik niet van je verwacht)

Ben benieuwd naar je bevindingen :)
Thanks, ik heb het een paar dagen geleden geprobeerd maar toen liep ik al vrij snel vast. Ik geloof niet echt ergens in en vindt het leuk scenarios / hypotheses te testen en kijken of het mogelijk is dus dit klinkt als een leuke challenge, het blijkt alleen heel moeilijk te zijn er veel info over te vinden :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 7 december 2015 @ 03:07:56 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158071820
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dus een CD van WTC7 is volgens jou ook onmogelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158071822
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 02:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee.
Hoe kan je dat nou niet relevant vinden?

Waar is het gebouw dan door omlaag gekomen volgens jou..?
quote:
[..]

Tja, je beweert dat die major damage geen rol kon spelen bij de instorting.
Dus is die damage niet relevant.

Graag dan even jouw beredenering geven van het instorten van het gebouw.
quote:
[..]

Dat is meerdere malen door je genegeerd.
Graag nog even toelichten dan, daar ik op tig dingen zit te antwoorden en daarbij aan het zoeken ben naar ondersteunend materiaal. Excuses als ik iets over het hoofd gezien heb. Ik negeer overigens nagenoeg niets, daar ik overal op in ga
quote:
[..]

Dat is gewoon basiskennis.
wtc7 vloog in brand nadat wtc1 het zwaar heeft beschadigd en 7 uur later is het ingestort.

Basiskennis? Als dat gebouw 7 uur in de brand heeft gestaan, hoe kan het dan dat er niet 1 foto is van het gebouw dat het van onder tot boven in de fik staat? De brandjes waren miniem en verwaarloosbaar. Overigens, hoe kom je erbij dat een brand een wolkenkrabber kan doen instorten? Staal kan het niet begeven door een kantoorbrand, daar de temperatuur LANG niet hoog genoeg is om de constructie te verzwakken.
quote:
[..]

Het is onvoorstelbaar hoe slecht je geinformeerd bent.
Woah... wat zeg je nu?
In de geschiedenis van de mensheid, is nog NOOIT een wolkenkrabber/toren volledig ingestort door een brand. En ook na 9/11 niet. Dit is een technische onmogelijkheid i.v.m. het stalen frame wat het gebouw omhoog houdt. Mocht jij voorbeelden hebben van een wolkenkrabber waar dat wel zo bij is gebeurd als bij WTC 7, zonder explosieven, dan kan je Eur 1000,- verdienen door het bewijs te overleggen.
quote:
Nee, de staalconstructie van Windsor Tower is volledig ingestort, al na enkele uren brand.
De betonnen kern en betonnen lagere deel van de toren is blijven staan.

Aldus, het gebouw stond gewoon nog overeind zoals het hoort. I.t.t. WTC 7.
Vreemd vind je niet?

Hier nog een voorbeeld van een toren die in de brand stond.

Tijdens:

Na:

Vele malen erger in de brand dan WTC 7, echter gewoon nog overeind. Hoe kan dat?
quote:
[..]

Nee, dat is het karikatuur dat er van gemaakt wordt.
Graag foto's overleggen dat het zoveel erger was dan, want nu loop je echt dingen te verzinnen.
quote:
[..]

Dat wordt ook niet beweerd.
Dat is wat jij er van gemaakt hebt.

En dat valt me tegen van je, dat je wat anderen zeggen gaat verdraaien om je eigen gelijk te behalen.

Leg eens goed uit wat je bedoelt dan. Wat versta jij onder een torenbrand 'van 7 uur' dan?
quote:
[..]

Jawel, want het falen van 1 kolom was voldoende om de hele constructie te doen instorten.
Dat noem ik zeker een faalcontructie om in jouw terminologie te blijven.

Jahaa... kortom, alle 3 de WTC torens die die dag ingestort, de trots van het kapitalisme van de VS en daarmee miljardenconstructies, waren allemaal faalconstructies? Geloof je dat nu echt?
quote:
[..]

Prima, citeer dan maar waar ik beweer dat wtc7 in lichterlaaie stond.

[..]

Lees dat nog eens goed.
Leg mij nou eens goed uit dan wat voor jou de reden dan is dat WTC 7 zo is ingestort...
-
pi_158071824
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus een CD van WTC7 is volgens jou ook onmogelijk.
Lees nou eens goed wat daar stond.
-
pi_158071847
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou niet relevant vinden?
Het is vanuit jouw visie bekenen niet relevant.
Want jij beweert dat de vliegtuigen geen rol hebben gespeeld. Die zijn dus niet relevant.

quote:
Waar is het gebouw dan door omlaag gekomen volgens jou..?
WTC1 is ingestort doordat de constructie te weinig redudantie had, met grote open kantoorruimtes. Daardoor konden meerdere verdiepingen bezwijken en instoren in het oostelijke gedeelte (je weet wel, die brand waarvan je geen foto liet zien), met als gevolg dat de kolommen hun zijdelingse ondersteuning verloren en doorknikten, met als gevolg dat dat deel van de toren geheel is ingestort, totaan de penthouse aan toe, met als uitzondering van de facade. De instorting is toen verder gegaan richting het centrum van het gebouw, waarna de penthouses in het gebouw zonken en de facade neer kwam.

quote:
Basiskennis? Als dat gebouw 7 uur in de brand heeft gestaan, hoe kan het dan dat er niet 1 foto is van het gebouw dat het van onder tot boven in de fik staat?
Omdat aan de zuidkant een enorme ravage was vanwege de instorting van de twin towers, waarbij wtc 4, 5 en 6 in lichterlaaie stonden. Er is daardoor geen beeldmateriaal van de toestand van wtc7 aan de zuidzijde.

quote:
De brandjes waren miniem en verwaarloosbaar.
Dat beweer je telkens, maar dat kun je helemaal niet weten. Jij was er niet bij op 911 en er is geen beeldmateriaal van de kant die volgens de brandweer in lichterlaaie stond.
Toch weet jij het beter dan de brandweer die daar ter plekke was.

quote:
Overigens, hoe kom je erbij dat een brand een wolkenkrabber kan doen instorten?
Dat zien we bij wtc7 en je hebt tot nu toe op geen enkele wijze aangetoond dat daarbij explosieven zijn gebruikt.

quote:
Staal kan het niet begeven door een kantoorbrand, daar de temperatuur LANG niet hoog genoeg is om de constructie te verzwakken.
Grappig, eerder gaf je een video van TU Delft die gewoon door brand gedeeltelijk instort en een foto van Windsor Tower waarbij de volledige staalconstructie is ingestort.

Enfin, wellicht kun je dan uitleggen waarom stalen kolommen in wolkenkrabbers worden voorzien van brandwerend materiaal. Dat is immers geldverspilling.

quote:
Woah... wat zeg je nu?
Ik zeg dat je slecht geinformeerd bent over wat je hier als voorbeelden aandraagt.
Zo beweer je van windsor dat de staalconstructie er nog staat en het beton is ingestort, terwijl het precies andersom is.

[quote[In de geschiedenis van de mensheid, is nog NOOIT een wolkenkrabber/toren volledig ingestort door een brand.[/quote]

Jawel, wtc7
Verder laat je met windsor tower zien dat een staalconstructie een probleem heeft tijdens brand.

quote:
. Dit is een technische onmogelijkheid i.v.m. het stalen frame wat het gebouw omhoog houdt.
Wederom een drogredenering.

quote:
Mocht jij voorbeelden hebben van een wolkenkrabber waar dat wel zo bij is gebeurd als bij WTC 7, dan kan je Eur 1000,- verdienen door het bewijs te overleggen.
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij een wolkenkrabber geraakt is door een vliegtuig, maar nog steeds staat.
Of bel eens met de brandweer om ze te vragen hoe ze zo stom konden zijn om te denken dat WTC7 kon instorten
Never mind dat ze daarmee levens hebben gered, ze hadden het niet mogen concluderen.

quote:
Aldus, het gebouw stond gewoon nog overeind zoals het hoort. I.t.t. WTC 7.
Vreemd vind je niet?
Nee, want ik heb niet de illusie dat elke wolkenkrabber op deze planeet op exact dezelfde wijze is gebouwd.

quote:
Hier nog een voorbeeld van een toren die in de brand stond.
Van mijn part laat je er duizenden zien.
Daarmee verander je niet dat je met een drogredenering komt.
Ik kan je tienduizenden winkelcentra laten zien die decennialang in gebruik zijn zonder spontaan te zijn ingestort.
Dat maakt niet dat de instorting van Sampoong Mall dus onmogelijk is.

quote:
Graag foto's overleggen dat het zoveel erger was dan, want nu loop je echt dingen te verzinnen.
Tja, laat eens foto's zien van de zuidkant waarop slechts kleine brandjes zijn te zien.

quote:
Leg eens goed uit wat je bedoelt dan. Wat versta jij onder een torenbrand 'van 7 uur' dan?
je weet toch wel wat een brand is?

Volgens mij wordt het te laat voor je.

quote:
Jahaa... kortom, alle 3 de WTC torens die die dag ingestort, de trots van het kapitalisme van de VS en daarmee miljardenconstructies, waren allemaal faalconstructies? Geloof je dat nu echt?
Nee, je loopt de boel weer te verdraaien.

Je zwabbert steeds meer....

quote:
Leg mij nou eens goed uit dan wat voor jou de reden dan is dat WTC 7 zo is ingestort...
Nee, want dat negeer je toch...
pi_158071848
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hij volgt jouw manier van redeneren.
pi_158071849
Enfin, lichtkogel, toch aardig dat je impliciet toegeeft dat ik niet heb beweerd dat wtc7 in lichterlaaie stond.
  maandag 7 december 2015 @ 03:37:56 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158071853
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat een dergelijk flatgebouw nog nooit eerder zo in was gestort was volgens jou een argument dat het dus onmogelijk was. Oftewel je zegt hier dat een CD ook onmogelijk is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158074101
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat een dergelijk flatgebouw nog nooit eerder zo in was gestort was volgens jou een argument dat het dus onmogelijk was. Oftewel je zegt hier dat een CD ook onmogelijk is.
In ieder geval onwaarschijnlijk en roept veel vraagtekens op. Net zoals bij vele andere gebeurtenissen op diezelfde dag. Een halve dag vol onwaarschijnlijke 'eersten'.

Ik wil niet zeggen dat al die gebeurtenissen op 9/11 niet zijn gebeurd (want daar val jij dan weer over trololol). Het zijn de verklaringen van de overheid voor al deze gebeurtenissen wat ze zo onwaarschijnlijk maakt. Dat brengt mij aan het twijfelen over de oprechtheid van de overheid. En gezien de geschiedenis en onbetrouwbaarheid van de Amerikaanse regering. Héél terecht.

De vraagtekens bij deze voorvallen werden in de nasleep ook eerder gebaggeteliseert dan écht beantwoord via de officiele overheidsverklaring.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tamabralski op 07-12-2015 10:42:25 ]
pi_158074255
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:35 schreef Tamabralski het volgende:

De vraagtekens bij deze voorvallen werden in de nasleep ook eerder gebaggeteliseert dan écht beantwoord via de officiele overheidsverklaring.
Maar de vraagtekens zijn wel wat anders dan wat lichtkogel hier keer op keer blijft herhalen, de officiële verklaring is natuurkundig gezien mogelijk, de verklaringen die lichtkogel van het internet afplukt zijn dat niet.

Bij alle 3 de instortingen is er niet gewoon sprake van een "brandje" maar die informatie, net zoals hoe beide wtc torens gebouwd zijn, negeert el_mata omdat dat niet in zijn straatje past.
  maandag 7 december 2015 @ 10:59:56 #193
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158074492
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar de vraagtekens zijn wel wat anders dan wat lichtkogel hier keer op keer blijft herhalen, de officiële verklaring is natuurkundig gezien mogelijk, de verklaringen die lichtkogel van het internet afplukt zijn dat niet.

Bij alle 3 de instortingen is er niet gewoon sprake van een "brandje" maar die informatie, net zoals hoe beide wtc torens gebouwd zijn, negeert el_mata omdat dat niet in zijn straatje past.
Bij alle 3 de gebouwen betrof het een zeer matig tot slecht brandend nietszeggende brandje.
In de eerste toren was het vuur al gewoon uit.

Bij wtc 7 is gewoon duidelijk dat er een stuk of wat prullenbakken in de fik gezet zijn.

Het zogenaamde vuur was onder totale controle.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158074541
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bij alle 3 de gebouwen betrof het een zeer matig tot slecht brandend nietszeggende brandje.
In de eerste toren was het vuur al gewoon uit.
Niet waar en er was ook nog wel wat andere schade

quote:
Bij wtc 7 is gewoon duidelijk dat er een stuk of wat prullenbakken in de fik gezet zijn.
Ook weer eens grote kolder en jij bewijst ook weer eens niet geintresseerd te zijn in de bronnen die door je discussiepartners worden aangereikt.

quote:
Het zogenaamde vuur was onder totale controle.
nee dat was het niet en jij roeptoetert maar weer eens wat zoals gebruikelijk.
pi_158079101
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:32 schreef Wantie het volgende:
Enfin, lichtkogel, toch aardig dat je impliciet toegeeft dat ik niet heb beweerd dat wtc7 in lichterlaaie stond.
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:30 schreef Wantie het volgende:

Dat beweer je telkens, maar dat kun je helemaal niet weten. Jij was er niet bij op 911 en er is geen beeldmateriaal van de kant die volgens de brandweer in lichterlaaie stond.

Ik dacht dat er goed met jou gediscussieerd kon worden, echter als je je bovengenoemde bewering ziet en dan je eigen stelling daaronder in dikgedrukt, dan begin ik toch echt te twijfelen aan jouw eerlijkheid. Want jij beweert dus dat het gebouw, volgens de brandweer, dus gewoon wél in lichterlaaie stond.
-
pi_158080412
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 03:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is vanuit jouw visie bekenen niet relevant.
Want jij beweert dat de vliegtuigen geen rol hebben gespeeld. Die zijn dus niet relevant.

Het is wel relevant, want als je de rekensom 3 - 2 = 1 maakt, dan zal je zien dat 2 vliegtuigen niet 3 gebouwen kunnen neerhalen. 3 - 2 is toch geen 0?
quote:
[..]

WTC1 is ingestort doordat de constructie te weinig redudantie had, met grote open kantoorruimtes. Daardoor konden meerdere verdiepingen bezwijken en instoren in het oostelijke gedeelte (je weet wel, die brand waarvan je geen foto liet zien), met als gevolg dat de kolommen hun zijdelingse ondersteuning verloren en doorknikten, met als gevolg dat dat deel van de toren geheel is ingestort, totaan de penthouse aan toe, met als uitzondering van de facade. De instorting is toen verder gegaan richting het centrum van het gebouw, waarna de penthouses in het gebouw zonken en de facade neer kwam.

Ik neem aan dat je in bovenstaand gedeelte WTC 7 bedoelde..

En ik snap dus echt niet hoe je erbij komt dat een brand aan de oostzijde een skyscraper als WTC 7 dusdanig kon beschadigen dat het gebouw in zijn volledigheid naar beneden komt. Dat is een pure technische onmogelijkheid, daar wolkenkrabbers gebouwd worden met stalen frames en betonnen kolommen om te ondersteunen. Een 'kantoorbrand' is niet heet genoeg om dit frame dusdanig te verzwakken dat heel het gebouw naar beneden komt. Als dit namelijk wel zo was geweest, dan hadden we dus TALLOZE voorbeelden moeten hebben van torens/skyscrapers die volledig in elkaar storten door een brand. Mee eens? Zo ja, graag dan even wat voorbeelden laten zien hiervan. Nogmaals: je kan hier Eur 1000,- mee verdienen als je er 1 weet te vinden. (en dan een instorting zoals WTC 7, zonder explosieven)
quote:
[..]

Omdat aan de zuidkant een enorme ravage was vanwege de instorting van de twin towers, waarbij wtc 4, 5 en 6 in lichterlaaie stonden. Er is daardoor geen beeldmateriaal van de toestand van wtc7 aan de zuidzijde.

Bron?
quote:
[..]

O, dus WTC 7 stond dus wel in lichterlaaie volgens de brandweer en dus ook jou?
Mij beschuldigen van verdraaien van de discussie, echter hier wordt dus aangetoond dat jij degene bent die dat doet.
quote:
[..]

Dat zien we bij wtc7 en je hebt tot nu toe op geen enkele wijze aangetoond dat daarbij explosieven zijn gebruikt.
Hier de ramen die eruit springen voordat het gebouw instort; teken van explosieven:
Hier brandweerlui die zeggen 'move back, the building is about to blow up'
Larry Silverstein die zegt "Pull it"

Hoeveel bewijs wil je nog meer?
quote:
[..]

Grappig, eerder gaf je een video van TU Delft die gewoon door brand gedeeltelijk instort en een foto van Windsor Tower waarbij de volledige staalconstructie is ingestort.

Enfin, wellicht kun je dan uitleggen waarom stalen kolommen in wolkenkrabbers worden voorzien van brandwerend materiaal. Dat is immers geldverspilling.
Uiteraard worden die voorzien van brandwerend materiaal als extra beveiliging. Echter, nog nooit is er een skyscraper ingestort door ALLEEN een brand, op WTC 7 na. En dat dat nog eens exact op 9/11 gebeurde maakt het al helemaal extreem onwaarschijnlijk, vind je niet?
quote:
[..]

Ik zeg dat je slecht geinformeerd bent over wat je hier als voorbeelden aandraagt.
Zo beweer je van windsor dat de staalconstructie er nog staat en het beton is ingestort, terwijl het precies andersom is.
Na bijna een dag lang van onder tot boven in de fik gestaan te hebben, ja, dan krijg je gedeeltelijke instorting. Echter, de tent stond daarna gewoon nog, zwaar gehavend, overeind. Gebouwen kunnen niet instorten van een brand. En al helemaal niet van een miniscuul brandje als bij WTC 7.
quote:
[quote[In de geschiedenis van de mensheid, is nog NOOIT een wolkenkrabber/toren volledig ingestort door een brand.
Jawel, wtc7
Verder laat je met windsor tower zien dat een staalconstructie een probleem heeft tijdens brand.

[..]

Wederom een drogredenering.

[..]

Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij een wolkenkrabber geraakt is door een vliegtuig, maar nog steeds staat.
Of bel eens met de brandweer om ze te vragen hoe ze zo stom konden zijn om te denken dat WTC7 kon instorten
Never mind dat ze daarmee levens hebben gered, ze hadden het niet mogen concluderen.
[/quote]
Zie video hierboven waarin je brandweerlui hoort zeggen 'move back the building is about to BLOW UP' hoe verklaar je dat dan?
quote:
[..]

Nee, want ik heb niet de illusie dat elke wolkenkrabber op deze planeet op exact dezelfde wijze is gebouwd.

[..]

Van mijn part laat je er duizenden zien.
Daarmee verander je niet dat je met een drogredenering komt.
Ik kan je tienduizenden winkelcentra laten zien die decennialang in gebruik zijn zonder spontaan te zijn ingestort.
Dat maakt niet dat de instorting van Sampoong Mall dus onmogelijk is.

Een winkelcentrum is totaal wat anders dan een wolkenkrabber. Appels met peren vergelijken is dat.
quote:
[..]

Tja, laat eens foto's zien van de zuidkant waarop slechts kleine brandjes zijn te zien.

[..]

je weet toch wel wat een brand is?

Volgens mij wordt het te laat voor je.
Ah, we gaan maar over op loze ad hominems zie ik, daar je de discussie niet kan winnen?
quote:
[..]

Nee, je loopt de boel weer te verdraaien.

Je zwabbert steeds meer....
Rare opmerkingen. Het zet je woorden niet echt bepaald kracht bij.
quote:
[..]

Nee, want dat negeer je toch...
Niet genegeerd, zie bovenstaand.

Graag even op mijn punten in te gaan zonder loze ad hominems.
-
pi_158083061
@ Wantie

Zoals forumgenoot THEFXR al zei, waarom al die dure explosieven en maandenlange voorbereidingen treffen om gebouwen neer te halen, als je het ook met een eenvoudig brandje kan doen?

Hier een volledig vrijstaand gebouw.. hoezo hebben ze niet ff de fik erin gezet dan?
Dat zou toch veel goedkoper zijn?

Hier nog 1:

Hier nog 1:

Waarom al die moeite doen en geld verspillen als je een gebouw net zo goed in de brand kan steken zodat het keurig netjes naar beneden komt?

Graag hier even op ingaan, echter dat zal niet gaan gebeuren denk ik. ;)
-
pi_158084689
Waahey semantische discussies, mijn lievelingsdiscussies
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158087229
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef Lichtkogel het volgende:
r is geen beeldmateriaal van de kant die volgens de brandweer in lichterlaaie stond.
Lees dat nog eens.
Ik beweer daar niet dat wtc7 in lichterlaaie stond.
  maandag 7 december 2015 @ 19:20:33 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_158087340
WTC 1,2,7 waren allemaal CD's op die dag. snap niet waarom dit zo moeilijk te geloven is.
omdat mannen in witte jassen anders beweren terwijl het bewijs direct werd afgevoerd?
Ik snap dat NIST een reputatie heeft,maar in dit geval lijkt het misbruikt te worden.

Het officiële verhaal diende een doel. "war on terrorism"
De patriot act werd 1 dag na 9/11 opgevoerd, die hadden ze toevallig al klaar liggen?
Normaal zou een land nog steeds in rep en roer liggen, maar het draaiboek van de regering maalde gewoon door.

Iedereen vergeet 9/10 toen bekend werd gemaakt dat er "een te groot te noemen bedrag" kwijt was, toevallig dat er in dat deel van de Pentagon een explosie plaats vond, waar die administratie werd bijgehouden, hoe gemakkelijk, hoef je daar ook nooit meer een verklaring over te geven.
9/11 diende meerdere doelen, Silverstein is er erg rijk door geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')