Simpel, puin van wtc7 is op dat gebouw gevallen.quote:Op maandag 7 december 2015 02:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok, maar hoe werd die fittermanhall beschadigd door WTC 7 dan..?
Niet, het ontkracht enkel jouw bewering dat het wel een CD moet zijn geweest omdat het volledig in zijn eigen voetafdruk was beland.quote:En wat zou dat aantonen of het wel of geen CD was?
Niet relevant?quote:Op maandag 7 december 2015 02:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan is die opmerking totaal niet relevant.
Wow.. hoe kom je erbij dat het '7 uur lang' in brand heeft gestaan?quote:[..]
Niet vanuit jouw oogpunt, want als er een vliegtuig in was gevlogen was er nog niets aan de hand geweest.
Verder beweer jij dat als een gebouw 7 uur lang brandt zonder enige vorm van brandbestrijding, dat er dan nog steeds sprake is van een brandje...
Dat vind ik juist heel apart.
Yep. En WTC 7 was geen faalconstructie.quote:[..]
Singapore
[..]
Klopt, anders was het uiteraard niet ingestort.
Tja 911 was een dag als alle andere.Niks aan de hand, zonnetje schijnt en opeens POEF!!quote:[..]
Nou, grap is juist dat je zelf beweerde dat WTC7 had moeten instorten zoals TU Delft is ingestort, terwijl dat ook een compleet ander gebouw is.
Daar gaat het om.
TU Delft is ook geen wolkenkrabber.
[..]
Precies, je zwabbert.
TU delft lijkt in de verste verte niet op wtc7 namelijk.
[..]
Nee hoor, beter lezen.
[..]
Dat is een drogredenering.
[..]
En dus is het onmogelijk.
Tja, dat is een drogredenering.
[quote[ En toevallig gebeurt dat wel op 911 bij WTC 7...? What are the chances van toeval wou je zeggen?
Clearly Blanchard’s arguments fall well short of providing reasonable explanations for why Tower 7 collapsed the way it did. However, in order to further promote their case that there was nothing unusual about Building 7’s collapse, PM notes that the rubble pile was not exactly “neat,” since nearby structures such as the Fiterman Hall and the Verizon Building were structurally damaged by debris from Building 7. While it is true there was damage to surrounding structures, this may have simply been due to the fact that WTC7 was a particularly large structure. No building the size of Building 7 had ever been demolished before, and the structures next to the building were very close.quote:Op maandag 7 december 2015 02:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Simpel, puin van wtc7 is op dat gebouw gevallen.
[..]
Niet, het ontkracht enkel jouw bewering dat het wel een CD moet zijn geweest omdat het volledig in zijn eigen voetafdruk was beland.
Nee.quote:
Tja, je beweert dat die major damage geen rol kon spelen bij de instorting.quote:Dat is juist hartstikke relevant; een gebouw wat niet eens 'mayor damage' heeft geleden zoals de andere torens...
Dat is meerdere malen door je genegeerd.quote:hoe kan dat zomaar ineens naar beneden komen door een minimale brand dan..?
Dat is gewoon basiskennis.quote:Wow.. hoe kom je erbij dat het '7 uur lang' in brand heeft gestaan?
Het is onvoorstelbaar hoe slecht je geinformeerd bent.quote:En zo zag het er de volgende dag uit:
[ afbeelding ]
Keurig overeind, aldanwel zwaar gehaven. Echter het stalen frame hield de boel gewoon nog overeind.
Nee, dat is het karikatuur dat er van gemaakt wordt.quote:DIT is de WTC 7 brand:
Dat wordt ook niet beweerd.quote:Dat is toch geen lichterlaaie of wel..?
Jawel, want het falen van 1 kolom was voldoende om de hele constructie te doen instorten.quote:Yep. En WTC 7 was geen faalconstructie.
Prima, citeer dan maar waar ik beweer dat wtc7 in lichterlaaie stond.quote:Je bent jezelf aan het tegenspreken hoor.
Lees dat nog eens goed.quote:Bovenaan zeg je 'het gebouw stond 7 uur lang in de brand' en nu zeg je 'ik beweer ook niet dat WTC 7 in lichterlaaie stond' ?
toch aardig van je dat je dit tenminste toegeeft.quote:Op maandag 7 december 2015 02:49 schreef Lichtkogel het volgende:
, PM notes that the rubble pile was not exactly “neat,”
Omdat kennelijk: No building the size of Building 7 had ever been demolished beforequote:Op maandag 7 december 2015 02:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
toch aardig van je dat je dit tenminste toegeeft.
Klopt, wat overeen komt met wat ik er over zei.quote:Op maandag 7 december 2015 02:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat kennelijk: No building the size of Building 7 had ever been demolished before
Wat dus gewoon een logische verklaring is.
nog niet mar dat kan nog komen, thanksquote:Op zondag 6 december 2015 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je hier iets aan?
http://www.reopen911.org/ReOpen911_2007Archive/counterflow.htm
Thanks, ik heb het een paar dagen geleden geprobeerd maar toen liep ik al vrij snel vast. Ik geloof niet echt ergens in en vindt het leuk scenarios / hypotheses te testen en kijken of het mogelijk is dus dit klinkt als een leuke challenge, het blijkt alleen heel moeilijk te zijn er veel info over te vinden :/quote:Op zondag 6 december 2015 23:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat je bereidt bent onderzoek te doen valt alleen te prijzen ( had ik niet van je verwacht)
Ben benieuwd naar je bevindingen
Dus een CD van WTC7 is volgens jou ook onmogelijk.quote:Op maandag 7 december 2015 02:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat kennelijk: No building the size of Building 7 had ever been demolished before
Wat dus gewoon een logische verklaring is.
Hoe kan je dat nou niet relevant vinden?quote:
Graag dan even jouw beredenering geven van het instorten van het gebouw.quote:[..]
Tja, je beweert dat die major damage geen rol kon spelen bij de instorting.
Dus is die damage niet relevant.
Graag nog even toelichten dan, daar ik op tig dingen zit te antwoorden en daarbij aan het zoeken ben naar ondersteunend materiaal. Excuses als ik iets over het hoofd gezien heb. Ik negeer overigens nagenoeg niets, daar ik overal op in gaquote:[..]
Dat is meerdere malen door je genegeerd.
Basiskennis? Als dat gebouw 7 uur in de brand heeft gestaan, hoe kan het dan dat er niet 1 foto is van het gebouw dat het van onder tot boven in de fik staat? De brandjes waren miniem en verwaarloosbaar. Overigens, hoe kom je erbij dat een brand een wolkenkrabber kan doen instorten? Staal kan het niet begeven door een kantoorbrand, daar de temperatuur LANG niet hoog genoeg is om de constructie te verzwakken.quote:[..]
Dat is gewoon basiskennis.
wtc7 vloog in brand nadat wtc1 het zwaar heeft beschadigd en 7 uur later is het ingestort.
Woah... wat zeg je nu?quote:[..]
Het is onvoorstelbaar hoe slecht je geinformeerd bent.
Aldus, het gebouw stond gewoon nog overeind zoals het hoort. I.t.t. WTC 7.quote:Nee, de staalconstructie van Windsor Tower is volledig ingestort, al na enkele uren brand.
De betonnen kern en betonnen lagere deel van de toren is blijven staan.
Graag foto's overleggen dat het zoveel erger was dan, want nu loop je echt dingen te verzinnen.quote:[..]
Nee, dat is het karikatuur dat er van gemaakt wordt.
Leg eens goed uit wat je bedoelt dan. Wat versta jij onder een torenbrand 'van 7 uur' dan?quote:[..]
Dat wordt ook niet beweerd.
Dat is wat jij er van gemaakt hebt.
En dat valt me tegen van je, dat je wat anderen zeggen gaat verdraaien om je eigen gelijk te behalen.
Jahaa... kortom, alle 3 de WTC torens die die dag ingestort, de trots van het kapitalisme van de VS en daarmee miljardenconstructies, waren allemaal faalconstructies? Geloof je dat nu echt?quote:[..]
Jawel, want het falen van 1 kolom was voldoende om de hele constructie te doen instorten.
Dat noem ik zeker een faalcontructie om in jouw terminologie te blijven.
Leg mij nou eens goed uit dan wat voor jou de reden dan is dat WTC 7 zo is ingestort...quote:[..]
Prima, citeer dan maar waar ik beweer dat wtc7 in lichterlaaie stond.
[..]
Lees dat nog eens goed.
Lees nou eens goed wat daar stond.quote:Op maandag 7 december 2015 03:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus een CD van WTC7 is volgens jou ook onmogelijk.
Het is vanuit jouw visie bekenen niet relevant.quote:Op maandag 7 december 2015 03:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet relevant vinden?
WTC1 is ingestort doordat de constructie te weinig redudantie had, met grote open kantoorruimtes. Daardoor konden meerdere verdiepingen bezwijken en instoren in het oostelijke gedeelte (je weet wel, die brand waarvan je geen foto liet zien), met als gevolg dat de kolommen hun zijdelingse ondersteuning verloren en doorknikten, met als gevolg dat dat deel van de toren geheel is ingestort, totaan de penthouse aan toe, met als uitzondering van de facade. De instorting is toen verder gegaan richting het centrum van het gebouw, waarna de penthouses in het gebouw zonken en de facade neer kwam.quote:Waar is het gebouw dan door omlaag gekomen volgens jou..?
Omdat aan de zuidkant een enorme ravage was vanwege de instorting van de twin towers, waarbij wtc 4, 5 en 6 in lichterlaaie stonden. Er is daardoor geen beeldmateriaal van de toestand van wtc7 aan de zuidzijde.quote:Basiskennis? Als dat gebouw 7 uur in de brand heeft gestaan, hoe kan het dan dat er niet 1 foto is van het gebouw dat het van onder tot boven in de fik staat?
Dat beweer je telkens, maar dat kun je helemaal niet weten. Jij was er niet bij op 911 en er is geen beeldmateriaal van de kant die volgens de brandweer in lichterlaaie stond.quote:De brandjes waren miniem en verwaarloosbaar.
Dat zien we bij wtc7 en je hebt tot nu toe op geen enkele wijze aangetoond dat daarbij explosieven zijn gebruikt.quote:Overigens, hoe kom je erbij dat een brand een wolkenkrabber kan doen instorten?
Grappig, eerder gaf je een video van TU Delft die gewoon door brand gedeeltelijk instort en een foto van Windsor Tower waarbij de volledige staalconstructie is ingestort.quote:Staal kan het niet begeven door een kantoorbrand, daar de temperatuur LANG niet hoog genoeg is om de constructie te verzwakken.
Ik zeg dat je slecht geinformeerd bent over wat je hier als voorbeelden aandraagt.quote:Woah... wat zeg je nu?
Wederom een drogredenering.quote:. Dit is een technische onmogelijkheid i.v.m. het stalen frame wat het gebouw omhoog houdt.
Kom jij maar eens met voorbeelden waarbij een wolkenkrabber geraakt is door een vliegtuig, maar nog steeds staat.quote:Mocht jij voorbeelden hebben van een wolkenkrabber waar dat wel zo bij is gebeurd als bij WTC 7, dan kan je Eur 1000,- verdienen door het bewijs te overleggen.
Nee, want ik heb niet de illusie dat elke wolkenkrabber op deze planeet op exact dezelfde wijze is gebouwd.quote:Aldus, het gebouw stond gewoon nog overeind zoals het hoort. I.t.t. WTC 7.
Vreemd vind je niet?
Van mijn part laat je er duizenden zien.quote:Hier nog een voorbeeld van een toren die in de brand stond.
Tja, laat eens foto's zien van de zuidkant waarop slechts kleine brandjes zijn te zien.quote:Graag foto's overleggen dat het zoveel erger was dan, want nu loop je echt dingen te verzinnen.
je weet toch wel wat een brand is?quote:Leg eens goed uit wat je bedoelt dan. Wat versta jij onder een torenbrand 'van 7 uur' dan?
Nee, je loopt de boel weer te verdraaien.quote:Jahaa... kortom, alle 3 de WTC torens die die dag ingestort, de trots van het kapitalisme van de VS en daarmee miljardenconstructies, waren allemaal faalconstructies? Geloof je dat nu echt?
Nee, want dat negeer je toch...quote:Leg mij nou eens goed uit dan wat voor jou de reden dan is dat WTC 7 zo is ingestort...
Hij volgt jouw manier van redeneren.quote:Op maandag 7 december 2015 03:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lees nou eens goed wat daar stond.
Dat een dergelijk flatgebouw nog nooit eerder zo in was gestort was volgens jou een argument dat het dus onmogelijk was. Oftewel je zegt hier dat een CD ook onmogelijk is.quote:Op maandag 7 december 2015 03:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lees nou eens goed wat daar stond.
In ieder geval onwaarschijnlijk en roept veel vraagtekens op. Net zoals bij vele andere gebeurtenissen op diezelfde dag. Een halve dag vol onwaarschijnlijke 'eersten'.quote:Op maandag 7 december 2015 03:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat een dergelijk flatgebouw nog nooit eerder zo in was gestort was volgens jou een argument dat het dus onmogelijk was. Oftewel je zegt hier dat een CD ook onmogelijk is.
Maar de vraagtekens zijn wel wat anders dan wat lichtkogel hier keer op keer blijft herhalen, de officiële verklaring is natuurkundig gezien mogelijk, de verklaringen die lichtkogel van het internet afplukt zijn dat niet.quote:Op maandag 7 december 2015 10:35 schreef Tamabralski het volgende:
De vraagtekens bij deze voorvallen werden in de nasleep ook eerder gebaggeteliseert dan écht beantwoord via de officiele overheidsverklaring.
Bij alle 3 de gebouwen betrof het een zeer matig tot slecht brandend nietszeggende brandje.quote:Op maandag 7 december 2015 10:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar de vraagtekens zijn wel wat anders dan wat lichtkogel hier keer op keer blijft herhalen, de officiële verklaring is natuurkundig gezien mogelijk, de verklaringen die lichtkogel van het internet afplukt zijn dat niet.
Bij alle 3 de instortingen is er niet gewoon sprake van een "brandje" maar die informatie, net zoals hoe beide wtc torens gebouwd zijn, negeert el_mata omdat dat niet in zijn straatje past.
Niet waar en er was ook nog wel wat andere schadequote:Op maandag 7 december 2015 10:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij alle 3 de gebouwen betrof het een zeer matig tot slecht brandend nietszeggende brandje.
In de eerste toren was het vuur al gewoon uit.
Ook weer eens grote kolder en jij bewijst ook weer eens niet geintresseerd te zijn in de bronnen die door je discussiepartners worden aangereikt.quote:Bij wtc 7 is gewoon duidelijk dat er een stuk of wat prullenbakken in de fik gezet zijn.
nee dat was het niet en jij roeptoetert maar weer eens wat zoals gebruikelijk.quote:Het zogenaamde vuur was onder totale controle.
quote:Op maandag 7 december 2015 03:32 schreef Wantie het volgende:
Enfin, lichtkogel, toch aardig dat je impliciet toegeeft dat ik niet heb beweerd dat wtc7 in lichterlaaie stond.
Ik dacht dat er goed met jou gediscussieerd kon worden, echter als je je bovengenoemde bewering ziet en dan je eigen stelling daaronder in dikgedrukt, dan begin ik toch echt te twijfelen aan jouw eerlijkheid. Want jij beweert dus dat het gebouw, volgens de brandweer, dus gewoon wél in lichterlaaie stond.quote:Op maandag 7 december 2015 03:30 schreef Wantie het volgende:
Dat beweer je telkens, maar dat kun je helemaal niet weten. Jij was er niet bij op 911 en er is geen beeldmateriaal van de kant die volgens de brandweer in lichterlaaie stond.
Toch weet jij het beter dan de brandweer die daar ter plekke was.
Het is wel relevant, want als je de rekensom 3 - 2 = 1 maakt, dan zal je zien dat 2 vliegtuigen niet 3 gebouwen kunnen neerhalen. 3 - 2 is toch geen 0?quote:Op maandag 7 december 2015 03:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is vanuit jouw visie bekenen niet relevant.
Want jij beweert dat de vliegtuigen geen rol hebben gespeeld. Die zijn dus niet relevant.
Ik neem aan dat je in bovenstaand gedeelte WTC 7 bedoelde..quote:[..]
WTC1 is ingestort doordat de constructie te weinig redudantie had, met grote open kantoorruimtes. Daardoor konden meerdere verdiepingen bezwijken en instoren in het oostelijke gedeelte (je weet wel, die brand waarvan je geen foto liet zien), met als gevolg dat de kolommen hun zijdelingse ondersteuning verloren en doorknikten, met als gevolg dat dat deel van de toren geheel is ingestort, totaan de penthouse aan toe, met als uitzondering van de facade. De instorting is toen verder gegaan richting het centrum van het gebouw, waarna de penthouses in het gebouw zonken en de facade neer kwam.
Bron?quote:[..]
Omdat aan de zuidkant een enorme ravage was vanwege de instorting van de twin towers, waarbij wtc 4, 5 en 6 in lichterlaaie stonden. Er is daardoor geen beeldmateriaal van de toestand van wtc7 aan de zuidzijde.
O, dus WTC 7 stond dus wel in lichterlaaie volgens de brandweer en dus ook jou?quote:[..]
Dat beweer je telkens, maar dat kun je helemaal niet weten. Jij was er niet bij op 911 en er is geen beeldmateriaal van de kant die volgens de brandweer in lichterlaaie stond.
Toch weet jij het beter dan de brandweer die daar ter plekke was.
Hier de ramen die eruit springen voordat het gebouw instort; teken van explosieven:quote:[..]
Dat zien we bij wtc7 en je hebt tot nu toe op geen enkele wijze aangetoond dat daarbij explosieven zijn gebruikt.
Uiteraard worden die voorzien van brandwerend materiaal als extra beveiliging. Echter, nog nooit is er een skyscraper ingestort door ALLEEN een brand, op WTC 7 na. En dat dat nog eens exact op 9/11 gebeurde maakt het al helemaal extreem onwaarschijnlijk, vind je niet?quote:[..]
Grappig, eerder gaf je een video van TU Delft die gewoon door brand gedeeltelijk instort en een foto van Windsor Tower waarbij de volledige staalconstructie is ingestort.
Enfin, wellicht kun je dan uitleggen waarom stalen kolommen in wolkenkrabbers worden voorzien van brandwerend materiaal. Dat is immers geldverspilling.
Na bijna een dag lang van onder tot boven in de fik gestaan te hebben, ja, dan krijg je gedeeltelijke instorting. Echter, de tent stond daarna gewoon nog, zwaar gehavend, overeind. Gebouwen kunnen niet instorten van een brand. En al helemaal niet van een miniscuul brandje als bij WTC 7.quote:[..]
Ik zeg dat je slecht geinformeerd bent over wat je hier als voorbeelden aandraagt.
Zo beweer je van windsor dat de staalconstructie er nog staat en het beton is ingestort, terwijl het precies andersom is.
Jawel, wtc7quote:[quote[In de geschiedenis van de mensheid, is nog NOOIT een wolkenkrabber/toren volledig ingestort door een brand.
Een winkelcentrum is totaal wat anders dan een wolkenkrabber. Appels met peren vergelijken is dat.quote:[..]
Nee, want ik heb niet de illusie dat elke wolkenkrabber op deze planeet op exact dezelfde wijze is gebouwd.
[..]
Van mijn part laat je er duizenden zien.
Daarmee verander je niet dat je met een drogredenering komt.
Ik kan je tienduizenden winkelcentra laten zien die decennialang in gebruik zijn zonder spontaan te zijn ingestort.
Dat maakt niet dat de instorting van Sampoong Mall dus onmogelijk is.
Ah, we gaan maar over op loze ad hominems zie ik, daar je de discussie niet kan winnen?quote:[..]
Tja, laat eens foto's zien van de zuidkant waarop slechts kleine brandjes zijn te zien.
[..]
je weet toch wel wat een brand is?
Volgens mij wordt het te laat voor je.
Rare opmerkingen. Het zet je woorden niet echt bepaald kracht bij.quote:[..]
Nee, je loopt de boel weer te verdraaien.
Je zwabbert steeds meer....
Niet genegeerd, zie bovenstaand.quote:[..]
Nee, want dat negeer je toch...
Lees dat nog eens.quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef Lichtkogel het volgende:
r is geen beeldmateriaal van de kant die volgens de brandweer in lichterlaaie stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |