Dan heb je toch ouders die regels moeten stellen? Vanaf 19:00 tot 23:00 zou je toch ook je ding kunnen doen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:19 schreef kuil het volgende:
[..]
In Nederland komt het uitgaansleven nu eenmaal laat op gang. Snap het dan wel dat de meeste jongeren ook pas laat richting kroeg/discotheek gaan.
Die twee drugs zijn ook nog maar speculatie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:35 schreef agter het volgende:
In elk geval is GHB of XTC normaliter niet de drugs waardoor mensen gek worden of voor een trein springen.
Wel in combinatie met alcohol wat ook aangetroffen is in haar bloed/weefsel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:35 schreef agter het volgende:
In elk geval is GHB of XTC normaliter niet de drugs waardoor mensen gek worden of voor een trein springen.
'Ook' aangetroffen.. Wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wel in combinatie met alcohol wat ook aangetroffen is in haar bloed/weefsel.
Alcohol en twee niet nader benoemde substanties.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:38 schreef agter het volgende:
[..]
'Ook' aangetroffen.. Wat nog meer dan?
Wil je dan dat je kind ontsnapt uit je huis (en ja dat kunnen ze) zodat je helemaal niet weet waar ze zijn? Soms heb je niks te willen tenzij je ze wil opsluiten, maar dan komt jeugdzorgquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan heb je toch ouders die regels moeten stellen? Vanaf 19:00 tot 23:00 zou je toch ook je ding kunnen doen?
Ik leef mee met de ouders van Dascha maar ik kan maar niet begrijpen waarom ze maar hebben toegelaten dat ze s'nachts zomaar overal rond kan gaan hangen. Het gaat om een KIND van 16! Op zo'n leeftijd zijn ouders nog verantwoordelijk.
Dank.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alcohol en twee niet nader benoemde substanties.
Dus je mag als ouders geen regels stellen en handhaven? Ik wist nog goed dat ik vroeger gewoon straf kreeg als ik niet luisterde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wil je dan dat je kind ontsnapt uit je huis (en ja dat kunnen ze) zodat je helemaal niet weet waar ze zijn? Soms heb je niks te willen tenzij je ze wil opsluiten, maar dan komt jeugdzorg
Het idee is dat je als ouders je kind opvoedt tot volwaardig burgers van deze samenleving.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:44 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus je mag als ouders geen regels stellen en handhaven? Ik wist nog goed dat ik vroeger gewoon straf kreeg als ik niet luisterde.
Denk je echt dat jeugdzorg komt als ouders streng zijn en een kind verbieden om s'nachts de deur uit te gaan?
Jij bent geen ouder neem ik aan? Tegenwoordig springt jeugdzorg overal bovenop, ze doen verder niks maarquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:44 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus je mag als ouders geen regels stellen en handhaven? Ik wist nog goed dat ik vroeger gewoon straf kreeg als ik niet luisterde.
Denk je echt dat jeugdzorg komt als ouders streng zijn en een kind verbieden om s'nachts de deur uit te gaan?
Het is een ouderwets narcose middelquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:28 schreef agter het volgende:
[..]
GHB is gootsteenontstopper met schoonmaakmiddelen.
Geen wonder dat je dat niet wil.
Maar vrij makkelijk zelf te maken met een havo diploma.
Correct.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het is een ouderwets narcose middel
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-feiten/
Ik weet niet of ze nog meer minderjarige kinderen hebben, denk dat dit wel een reden voor jeugdzorg is om toezicht in te stellen. Ik ken weinig mensen uit mijn omgeving die toestaan om kinderen nog zo laat naar buiten te laten gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:50 schreef Impressme het volgende:
[..]
Jij bent geen ouder neem ik aan? Tegenwoordig springt jeugdzorg overal bovenop, ze doen verder niks maar
En wat zou jij dan doen als ouder zijnde, als je dochter met vriendinnen uit wil?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog meer minderjarige kinderen hebben, denk dat dit wel een reden voor jeugdzorg is om toezicht in te stellen. Ik ken weinig mensen uit mijn omgeving die toestaan om kinderen nog zo laat naar buiten te laten gaan.
Ja, ik denk het ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog meer minderjarige kinderen hebben, denk dat dit wel een reden voor jeugdzorg is om toezicht in te stellen. Ik ken weinig mensen uit mijn omgeving die toestaan om kinderen nog zo laat naar buiten te laten gaan.
Om twaalf uur begint het pas in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan heb je toch ouders die regels moeten stellen? Vanaf 19:00 tot 23:00 zou je toch ook je ding kunnen doen?
Ik leef mee met de ouders van Dascha maar ik kan maar niet begrijpen waarom ze maar hebben toegelaten dat ze s'nachts zomaar overal rond kan gaan hangen. Het gaat om een KIND van 16! Op zo'n leeftijd zijn ouders nog verantwoordelijk.
Wel genoeg in deze zaak denk ik om dit vast te kunnen stellen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:58 schreef agter het volgende:
[..]
Correct.
Het doseert vrij nauwkeurig. Iets te veel en je gaat out.
Maar het is zo ongelooflijk zout, dat je het wel merkt in je drankje. En er zeker niet makkelijk ijsklontjes van gemaakt kunnen worden.
Overigens werkt het vrij snel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |