abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158027044
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:33 schreef agter het volgende:
Kunnen jullie on topic blijven aub?
:P
Mevrouw heeft geen zelfmoord gepleegd, er was sprake van een ongeluk.
pi_158027050
In elk geval is GHB of XTC normaliter niet de drugs waardoor mensen gek worden of voor een trein springen.
Make my day!
pi_158027052
Maar als die machinist het zo gezien heeft. Wat ik dus al eerder voorstelde, dat hij haar alleen zag staan op het spoor, hoe kan er dan iemand met schuld zijn?

Zelfs als ze gedrogeerd is,,blijft het een bizar ongeluk. Als ze de drugs al niet zelf genomen heeft.
.
pi_158027058
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:19 schreef kuil het volgende:

[..]

In Nederland komt het uitgaansleven nu eenmaal laat op gang. Snap het dan wel dat de meeste jongeren ook pas laat richting kroeg/discotheek gaan.
Dan heb je toch ouders die regels moeten stellen? Vanaf 19:00 tot 23:00 zou je toch ook je ding kunnen doen?

Ik leef mee met de ouders van Dascha maar ik kan maar niet begrijpen waarom ze maar hebben toegelaten dat ze s'nachts zomaar overal rond kan gaan hangen. Het gaat om een KIND van 16! Op zo'n leeftijd zijn ouders nog verantwoordelijk.
  zaterdag 5 december 2015 @ 02:36:45 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158027059
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:35 schreef agter het volgende:
In elk geval is GHB of XTC normaliter niet de drugs waardoor mensen gek worden of voor een trein springen.
Die twee drugs zijn ook nog maar speculatie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158027060
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:35 schreef agter het volgende:
Wel in combinatie met alcohol wat ook aangetroffen is in haar bloed/weefsel.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_158027066
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:36 schreef Impressme het volgende:

[..]

Wel in combinatie met alcohol wat ook aangetroffen is in haar bloed/weefsel.
'Ook' aangetroffen.. Wat nog meer dan?
Make my day!
pi_158027075
Toen ik 16 was hoorde ik al om 23:00 in bed te liggen. Uitgaan en anderen ontmoeten kun je ook daarvoor of overdag doen. Daar hoef je niet om 03:00 ergens in een vage bar voor rond te hangen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 02:39:42 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158027078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:38 schreef agter het volgende:

[..]

'Ook' aangetroffen.. Wat nog meer dan?
Alcohol en twee niet nader benoemde substanties.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158027081
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dan heb je toch ouders die regels moeten stellen? Vanaf 19:00 tot 23:00 zou je toch ook je ding kunnen doen?

Ik leef mee met de ouders van Dascha maar ik kan maar niet begrijpen waarom ze maar hebben toegelaten dat ze s'nachts zomaar overal rond kan gaan hangen. Het gaat om een KIND van 16! Op zo'n leeftijd zijn ouders nog verantwoordelijk.
Wil je dan dat je kind ontsnapt uit je huis (en ja dat kunnen ze) zodat je helemaal niet weet waar ze zijn? Soms heb je niks te willen tenzij je ze wil opsluiten, maar dan komt jeugdzorg ;)
pi_158027099
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Alcohol en twee niet nader benoemde substanties.
Dank.
Make my day!
pi_158027109
-Normaal doen-

[ Bericht 95% gewijzigd door Specularium op 05-12-2015 02:46:21 ]
pi_158027114
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Impressme het volgende:

[..]

Wil je dan dat je kind ontsnapt uit je huis (en ja dat kunnen ze) zodat je helemaal niet weet waar ze zijn? Soms heb je niks te willen tenzij je ze wil opsluiten, maar dan komt jeugdzorg ;)
Dus je mag als ouders geen regels stellen en handhaven? Ik wist nog goed dat ik vroeger gewoon straf kreeg als ik niet luisterde.

Denk je echt dat jeugdzorg komt als ouders streng zijn en een kind verbieden om s'nachts de deur uit te gaan?
pi_158027137
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:44 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dus je mag als ouders geen regels stellen en handhaven? Ik wist nog goed dat ik vroeger gewoon straf kreeg als ik niet luisterde.

Denk je echt dat jeugdzorg komt als ouders streng zijn en een kind verbieden om s'nachts de deur uit te gaan?
Het idee is dat je als ouders je kind opvoedt tot volwaardig burgers van deze samenleving.
Daar hoort opsluiten van je kind niet bij.

Je kunt wel willen dat je kind tot zijn/haar 21ste voor middernacht thuis is, maar echt reėel is dat niet.
Make my day!
pi_158027143
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:44 schreef syndroom het volgende:

[..]

Jij bent geen ouder neem ik aan? Tegenwoordig springt jeugdzorg overal bovenop, ze doen verder niks maar :D
pi_158027171
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:28 schreef agter het volgende:

[..]

GHB is gootsteenontstopper met schoonmaakmiddelen.
Geen wonder dat je dat niet wil.
Maar vrij makkelijk zelf te maken met een havo diploma.
Het is een ouderwets narcose middel
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-feiten/
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158027187
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:54 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Het is een ouderwets narcose middel
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-feiten/
Correct.
Het doseert vrij nauwkeurig. Iets te veel en je gaat out.
Maar het is zo ongelooflijk zout, dat je het wel merkt in je drankje. En er zeker niet makkelijk ijsklontjes van gemaakt kunnen worden.
Overigens werkt het vrij snel uit.
Make my day!
pi_158027193
NWS / [NWS FeedBack] Donėr en zo

[ Bericht 82% gewijzigd door Specularium op 05-12-2015 03:01:16 ]
pi_158027194
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:50 schreef Impressme het volgende:

[..]

Jij bent geen ouder neem ik aan? Tegenwoordig springt jeugdzorg overal bovenop, ze doen verder niks maar :D
Ik weet niet of ze nog meer minderjarige kinderen hebben, denk dat dit wel een reden voor jeugdzorg is om toezicht in te stellen. Ik ken weinig mensen uit mijn omgeving die toestaan om kinderen nog zo laat naar buiten te laten gaan.
pi_158027206
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze nog meer minderjarige kinderen hebben, denk dat dit wel een reden voor jeugdzorg is om toezicht in te stellen. Ik ken weinig mensen uit mijn omgeving die toestaan om kinderen nog zo laat naar buiten te laten gaan.
En wat zou jij dan doen als ouder zijnde, als je dochter met vriendinnen uit wil?
Make my day!
pi_158027210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ja, ik denk het ook.

Punt 2: Ik denk dat jij sowieso weinig mensen kent met kinderen op die leeftijd :)
pi_158027213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Om twaalf uur begint het pas in het uitgaansleven.
Vreemd, ja...maar zo gaat dat al jaren.
De ouders schenen Christelijk te zijn en dan is uitgaan inderdaad vreemd.

Daarnaast, wat als het meisje een glas alcohol, welke de smaak van GHB wegdrukt, kreeg van iemand, buiten de uitgaansgelegenheid?
Of zich indronk met vriendinnen voor ze uitgingen, voorkomen doet de regering dit echt niet.
Het schijnt dat bepaalde alcoholische dranken de smaak van GHB te niet doen.
Daar merk je dan weinig van.

Geruchten die er rondgingen dat er meerdere meisjes gedrogeerd waren die avond, zou ik toch serieus nemen en grondig onderzoeken.
Wat als die meisjes, de waarheid hier over niet naar buiten mogen brengen, onder bedreiging bv?
Dat kan ook nog natuurlijk.

Het is goed van die ouders dat ze dit onderzoeken.
Zo zie je maar, anders had men jarenlang moeten geloven in een zelfmoord die het waarschijnlijk toch niet is.
En dat is een nog zwaarder kruis om te dragen, als ouders zijnde.
Waarom deed ze dat, waarom zagen wij dit dan niet aankomen etc etc die eeuwige twijfel.
De politie mag zich ook schamen in deze.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158027221
Even hypothetisch: Dascha vraagt aan vader, ik wil s'nachts uitgaan. Vader zegt: Nee! Jij blijft s'avonds gewoon thuis. Dascha: Ik ga toch! Vader: Dan straf ik je. Week geen internet en ik pak je telefoon af.

Zo moeilijk is het toch niet om regels en grenzen te stellen?

Als ze dan toch niet luistert zou je als ouder juist naar instanties als jeugdzorg kunnen stappen. Er zijn genoeg kinderen die omdat ze weigeren te gehoorzamen door instanties uit huis geplaatst zijn en in een tehuis of inrichting zitten.
pi_158027222
quote:
Graag kip-doner en de friet/patat goed doorgebakken :P
pi_158027224
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:58 schreef agter het volgende:

[..]

Correct.
Het doseert vrij nauwkeurig. Iets te veel en je gaat out.
Maar het is zo ongelooflijk zout, dat je het wel merkt in je drankje. En er zeker niet makkelijk ijsklontjes van gemaakt kunnen worden.
Overigens werkt het vrij snel uit.
Wel genoeg in deze zaak denk ik om dit vast te kunnen stellen.

GHB is zeer kort aantoonbaar. Als iemand wil laten onderzoeken of men stiekem GHB toegediend heeft gekregen, moet voor alle zekerheid direct urine worden afgenomen. Plas direct na het voorval. Na enkele uren is het in de meeste gevallen al te laat. GHB is snel verdwenen. Het is in bloed maximaal 8 uur aantoonbaar en in urine maximaal 12 uur. Volgens het MaasstadLab in Rotterdam is GHB in zeer uitzonderlijke gevallen tot 24 uur aantoonbaar. Maar in de praktijk is het binnen enkele uren verdwenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')