Ok, slaap lekker alvast.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapen maar zal ze even voor je opzoeken. De ene staat tussen al die glitterkaarsjes en dank je voor het toevoegen post, das dus weer even zoeken.
In Nederland komt het uitgaansleven nu eenmaal laat op gang. Snap het dan wel dat de meeste jongeren ook pas laat richting kroeg/discotheek gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Naar een kroeg gaan kan ook in de middag of avond, daar hoef je echt niet per se midden in de nacht voor de deur uit.
Herinner me er nog ff aan morgen want ik ben er ook wel benieuwd naar.quote:
Dat is wat er meteen werd verteld.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dit heb ik nog nooit meegemaakt
lijkt me echt nepquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat is wat er meteen werd verteld.
Ik ben dan wel benieuwd naar concrete gevallen.
Zal ik doen idd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Herinner me er nog ff aan morgen want ik ben er ook wel benieuwd naar.
Misschien zijn er ook 112 meldingen geweest die avond in het centrum.
Ik denk ook dat t vooral verhalen zijn in de trant van 'ik heb gehoord dat...'quote:
Het werd voor waar aangenomen tot Jaroon meldde dat het een broodje aap verhaal was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat is wat er meteen werd verteld.
Ik ben dan wel benieuwd naar concrete gevallen.
Misschien was wat Jaroon zei wel het broodje aap.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het werd voor waar aangenomen tot Jaroon meldde dat het een broodje aap verhaal was.
Ouders hadden daar ook een whatapp over ontvangen, enfin ik kijk morgen even wat ik ervan kan terug vinden.
Ik heb nu echt het idee dat ik hier de enige ben die nooit wat gebruikt/geprobeerd heeft....quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:23 schreef agter het volgende:
GHB is ontzettend zout.
Niet iets wat je makkelijk ingevroren houdt.
En je proeft het meteen.
Ook een goeie!quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:24 schreef agter het volgende:
De sleutel ligt in waarom ze naar buiten gegaan is.
Het is nog niet te laat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb nu echt het idee dat ik hier de enige ben die nooit wat gebruikt/geprobeerd heeft....
Dat was wel zo ja, maar ik zou mijn kinderen in deze tijd (dreigingen etc) niet zo snel meer tot zo laat weg laten blijven. Maar deze ouders komen uit een dorp (toch?) en dan heb je meer vertrouwen in je medemens.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja hoor. Heel normaal dat kinderen van 16 in het holst van de nacht ergens buiten rondhangen.
Heel normaal hoor
GHB is gootsteenontstopper met schoonmaakmiddelen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb nu echt het idee dat ik hier de enige ben die nooit wat gebruikt/geprobeerd heeft....
Ik ook nog nooitquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ook hoiquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
waarom verwijder je mijn post
Was ik, beetje rustig doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
waarom verwijder je mijn post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |