LW (Semi Final) - Sitsongpeenong vs Kiriaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:49 schreef Coelho het volgende:
Vanavond Rico Verhoeven. Is de volgorde hierboven ook de volgorde van de partijen? Dan kan ik na zijn partij overschakelen naar Studio Sport.
Het staat op. Net op tijd, zat London has fallen te kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
GLORY 29: KOPENHAGEN
[ afbeelding ]
Fight Card
WW: Holzken (c) vs Kongolo
HW: Silva/Londt vs Wilnis/Kornilov
LW: El Mir vs Larsen
HW: Silva vs Londt
HW: Wilnis vs Kornilov
22:00 op Spike
Joseph "Bazooka" Valtellini is de voormalig kampioen in de Holzken divisie. Heeft geloof ik nog altijd last van een hersenschudding.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het staat op. Net op tijd, zat London has fallen te kijken.
De twitternaam van de linker commentator is overigens tof: bazooka joe. Of zoiets.
Goeie url liverkick.comquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Joseph "Bazooka" Valtellini is de voormalig kampioen in de Holzken divisie. Heeft geloof ik nog altijd last van een hersenschudding.
http://liverkick.com/inde(...)vacates-championship
wat een tank die andere vent, blijft maar incasserenquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoeveelste partij is dit?
Wat een ronde van Londt
Londt zal wel boos zijn dat hij nu pas zijn debuut maakt voor Glory, het zijn gevoelige jongens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie url liverkick.com
Ismael is wel een hele lelijke kerel zeg... en boos.
dan pas?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:52 schreef Nober het volgende:
Verhoeven vs Londt zal dan wel tijdens Glory 31 in Amsterdam plaatsvinden.
Ohja. ik dacht dat dit glory 27 wasquote:Op zondag 17 april 2016 00:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Glory 30 is in de VS met de middleweight title tussen Marcus en Jacoby.
lijkt het wel op jaquote:Op zondag 17 april 2016 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat Nieky het eruit trekt met deze laatste ronde, is hij actiever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |