VVV heeft nog veel rare uitslagen. Thuis verliezen van Oss, Telstar. Verliezen bij RKC en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Brogno kan er geen kut van als ik itwm moet geloven. Door hem wonnen ze niet bij Ajax maandag. Ik vind vvv een gevaarlijke klant
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist u overigens dat RKC thuis wel won van NAC?
ADO middenveld heerst.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat Judas van den Brom in de tweede helft terug naar zijn vertrouwde systeem?
De AZ fans hoor je natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee hier die AZ-ADO kijken hier
joh dat boeit toch niemandquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee hier die AZ-ADO kijken hier
Ik heb Dagoduck en flippieee inderdaad maar weinig gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De AZ fans hoor je natuurlijk niet.
Deed het bij Excelsior wel goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dennis Demmers is een kuttrainer. Aan het materiaal ligt het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Misschien dat ik dat maar ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goal al 0-1quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat maar ga kijken.
Uiteraard, lekker veilig vanaf achter mijn laptop.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Poe Poe, nou nou, jullie durven.
En buiten de landsgrenzen ook nog.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker veilig vanaf achter mijn laptop.
Eikelquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En buiten de landsgrenzen ook nog.
Die komen straks spontaan te voorschijn wanneer een speler van ADO dit doet.quote:
Piep piep halloquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komen straks spontaan te voorschijn wanneer een speler van ADO dit doet.
En ik was maar jaloers dat die matige back niet naar Vitesse wildequote:Op vrijdag 4 december 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meijers ook eindelijk weer eens.
Meijers is een aanwinst voor iedere eredivisie ploeg.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
En ik was maar jaloers dat die matige back niet naar Vitesse wilde
Vorig jaar vond ik hem beter dan Dijks.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meijers is een aanwinst voor iedere eredivisie ploeg.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grappenmakerquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walgelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij ADO pleurde ze nog wel eens groen geel geverfde kippen op het veld.
Na de wat onfortuinlijke nederlaag bij FC Groningen hoop ik dat jullie deze wel over de streep trekkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij ADO pleurde ze nog wel eens groen geel geverfde kippen op het veld.
Dit vind ik nou aardig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na de wat onfortuinlijke nederlaag bij FC Groningen hoop ik dat jullie deze wel over de streep trekken
Boeit me allemaal niksquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets meer politiek geïnteresseerd mag wel Wicky
Ik neem het Viking niet kwalijk, die woont niet in Nederland.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets meer politiek geïnteresseerd mag wel Wicky
Goed punt, daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem het Viking niet kwalijk, die woont niet in Nederland.
Hmmm..quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem het Viking niet kwalijk, die woont niet in Nederland.
Zeg dit nou niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Fluit maar af, AZ scoort toch niet meer.
Welke dat dan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
je miste de mooiste goal van de avond weer
Vervelende gast is dat maar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HAAAAAAAAAAAAGSSSS KWARTIERTJE!!!!!!!!!
Sow koekoekquote:
bedankt hansquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO kan 3 punten meer dan goed gebruiken met wedstrijden als Excelsior - Twente en Willem II - Cambuur op het programma dit weekend.
Telkens maar weer die Limburg bash.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanuit Limburg moet dat prima te doen zijn
Dit impliceert dat er ook weekenden zijn waar ADO de 3 punten niet zo goed kan gebruikenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO kan 3 punten meer dan goed gebruiken met wedstrijden als Excelsior - Twente en Willem II - Cambuur op het programma dit weekend.
Die Haags he, niet goed snik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit impliceert dat er ook weekenden zijn waar ADO de 3 punten niet zo goed kan gebruiken
Ajax.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wint er niet van Twente dit seizoen
rbcquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wint er niet van Twente dit seizoen
Bepaal jij datquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
AZ maakt echt maar dan ook ECHT, geen enkele aanspraak op zelfs maar 1 punt of meer!
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
AZ maakt echt maar dan ook ECHT, geen enkele aanspraak op zelfs maar 1 punt of meer!
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Vrije trap op een leuke plek voor Sparta
Topperquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn inzicht komt maar mooi weer eens tot uiting
Alleen die rare Haagse kijkt weer eens zo'n pruts showquote:
Logisch toch, kijk dan wat een laag niveauquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen loopt weg bij dat AZ publiek
Frank de Boer: "Cerny kan beter 90 minuten maken bij Jong Ajax"quote:
Ik dook niet ineens op. Posten ==/== kijkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
je dook weg na de 1-1 en duikt ineens op bij 2-1
Ik vind dat echt zo debiel. 0-1. Alsof die 1-1 niet meer kan vallenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Logisch toch, kijk dan wat een laag niveau
Nou, die nemen we ook niet meer serieus!quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Frank de Boer: "Cerny kan beter 90 minuten maken bij Jong Ajax"
Na 60 minuten gewisseld
Je begint Davy-achtige trekjes te vertonenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo debiel. 0-1. Alsof die 1-1 niet meer kan vallen
Ik zou ook blijven zitten hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo debiel. 0-1. Alsof die 1-1 niet meer kan vallen
Dat deed ik gelukkig al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nou, die nemen we ook niet meer serieus!
Beter.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat deed ik gelukkig al een tijdje niet meer
Ik heb het geluk dat ik een kilootje of 150 minder weeg.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je begint Davy-achtige trekjes te vertonen
Dan ben je toch een stuk dikker dan ik dacht, bahquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik een kilootje of 150 minder weeg.
ohhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je toch een stuk dikker dan ik dacht, bah
TRquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je toch een stuk dikker dan ik dacht, bah
Dit zijn de echtequote:Op vrijdag 4 december 2015 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn eerste en enige eredivisiewedstrijd waar ik heen ben geweest was AZ - Roda, ook 0-1
volgens mij boeit dit serieus niemandquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
Hoekschop ADO met nog 1 minuut op de klok. Dit kan niet fout gaan.
Je hebt wat gemist.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik join jullie vanaf heden op de vrijdagavond.
AZ - Benfica was ik ook heen, ook 0-1. Maar dat was nog een leuke wedstrijd.quote:
5-3-7 vind ik een enorm zwak saldo voor AZ.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
Hoekschop ADO met nog 1 minuut op de klok. Dit kan niet fout gaan.
Gezelligquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik join jullie vanaf heden op de vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
volgens mij boeit dit serieus niemand
Noem mij maar niemandquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
volgens mij boeit dit serieus niemand
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
Meer dan verdiende zege. Ben weer eens trots op de heren, al hadden ze meer goals moeten maken.
Oke dan ben ik vanaf nu voor AZ.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
De laatste keer dat AZ 3e werd werd het het seizoen erop 11e, en dat daarop 1e. Dus AZ volgend seizoen kampioen.
2 El Hamdaoui.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn hoeveel punten heb jij al in de manager?
2-0quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado - Willem II volgende week wordt in 1 klap de belangrijkste wedstrijd van het seizoen
Zo, weten jullie dat ook weer.twitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 21:51:34Voordat iemand zegt dat @AZAlkmaar zo slecht was. Zeg ik vast dat dit komt omdat @ADODenHaag zo goed was !!!#fact reageer retweet
Ik weet niet wie mijn sympathie moet krijgenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior - FC Twente, zeg het maar.
2-1.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:55 schreef Wicky15 het volgende:
Zo, weten jullie dat ook weer.twitter:johnvanzweden twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 21:51:34Voordat iemand zegt dat @AZAlkmaar zo slecht was. Zeg ik vast dat dit komt omdat @ADODenHaag zo goed was !!!#fact reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:55 schreef Wicky15 het volgende:
Twente krijgt mijn sympathie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie mijn sympathie moet krijgen
Ik zeg het nooit, maar... voor deze ene keer..... Excelsior mag winnen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior - FC Twente, zeg het maar.
2-1.
Kappen met deze shitquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado - Willem II volgende week wordt in 1 klap de belangrijkste wedstrijd van het seizoen
Oke!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit, maar... voor deze ene keer..... Excelsior mag winnen.
1 keer!!
Die proberen nog voetbal te spelen jaquote:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado gaat nog boven Heracles eindigen.
Niet overdrijven nouquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado gaat nog boven Heracles eindigen.
vleeswond, speelt wel weer volgende week.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henriksen blessa of was ie teringslecht?
PEC uit, altijd lastig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
vleeswond, speelt wel weer volgende week.
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
vleeswond, speelt wel weer volgende week.
Ik 5x ADOquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig
Wel weer driewerf waardeloos voor de menesjur dit. Heb 2x AZ.
Doen ze niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch ADO als ze volgende week punten verspelen.
In Amsterdam? vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Jan-Joost, hou verdomme nou eens op met KRAKER
Dan ben ik het met Tagliano eens idd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, vast in Rotterdam. De "topper" van het weekend tussen de nummer 2 en 4.
Dan zijn Vitesse-PSV en Ajax-Heerenveen nog grotere toppers.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, vast in Rotterdam. De "topper" van het weekend tussen de nummer 2 en 4.
Nooit. Excelsior wint makkelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Maakt FC Twente een kans tegen Excelsior ?
Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Schandalig optreden van Excelsior
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk tijdens de rust van Atleti even een kwartiertje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |