VVV heeft nog veel rare uitslagen. Thuis verliezen van Oss, Telstar. Verliezen bij RKC en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Brogno kan er geen kut van als ik itwm moet geloven. Door hem wonnen ze niet bij Ajax maandag. Ik vind vvv een gevaarlijke klant
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist u overigens dat RKC thuis wel won van NAC?
ADO middenveld heerst.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat Judas van den Brom in de tweede helft terug naar zijn vertrouwde systeem?
De AZ fans hoor je natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee hier die AZ-ADO kijken hier
joh dat boeit toch niemandquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee hier die AZ-ADO kijken hier
Ik heb Dagoduck en flippieee inderdaad maar weinig gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De AZ fans hoor je natuurlijk niet.
Deed het bij Excelsior wel goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dennis Demmers is een kuttrainer. Aan het materiaal ligt het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Misschien dat ik dat maar ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goal al 0-1quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat maar ga kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |