VVV heeft nog veel rare uitslagen. Thuis verliezen van Oss, Telstar. Verliezen bij RKC en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Brogno kan er geen kut van als ik itwm moet geloven. Door hem wonnen ze niet bij Ajax maandag. Ik vind vvv een gevaarlijke klant
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist u overigens dat RKC thuis wel won van NAC?
ADO middenveld heerst.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat Judas van den Brom in de tweede helft terug naar zijn vertrouwde systeem?
De AZ fans hoor je natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee hier die AZ-ADO kijken hier
joh dat boeit toch niemandquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee hier die AZ-ADO kijken hier
Ik heb Dagoduck en flippieee inderdaad maar weinig gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De AZ fans hoor je natuurlijk niet.
Deed het bij Excelsior wel goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dennis Demmers is een kuttrainer. Aan het materiaal ligt het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Misschien dat ik dat maar ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goal al 0-1quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat maar ga kijken.
Uiteraard, lekker veilig vanaf achter mijn laptop.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Poe Poe, nou nou, jullie durven.
En buiten de landsgrenzen ook nog.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker veilig vanaf achter mijn laptop.
Eikelquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En buiten de landsgrenzen ook nog.
Die komen straks spontaan te voorschijn wanneer een speler van ADO dit doet.quote:
Piep piep halloquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komen straks spontaan te voorschijn wanneer een speler van ADO dit doet.
En ik was maar jaloers dat die matige back niet naar Vitesse wildequote:Op vrijdag 4 december 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meijers ook eindelijk weer eens.
Meijers is een aanwinst voor iedere eredivisie ploeg.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
En ik was maar jaloers dat die matige back niet naar Vitesse wilde
Vorig jaar vond ik hem beter dan Dijks.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meijers is een aanwinst voor iedere eredivisie ploeg.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grappenmakerquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walgelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij ADO pleurde ze nog wel eens groen geel geverfde kippen op het veld.
Na de wat onfortuinlijke nederlaag bij FC Groningen hoop ik dat jullie deze wel over de streep trekkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij ADO pleurde ze nog wel eens groen geel geverfde kippen op het veld.
Dit vind ik nou aardig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na de wat onfortuinlijke nederlaag bij FC Groningen hoop ik dat jullie deze wel over de streep trekken
Boeit me allemaal niksquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets meer politiek geïnteresseerd mag wel Wicky
Ik neem het Viking niet kwalijk, die woont niet in Nederland.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets meer politiek geïnteresseerd mag wel Wicky
Goed punt, daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem het Viking niet kwalijk, die woont niet in Nederland.
Hmmm..quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem het Viking niet kwalijk, die woont niet in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |