abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158030811
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel. Dat israel damascus heeft gebombardeert is hier het bewijs van.
Er zijn geen S-300 systemen rondom Damascus noch in het bezit van de SAA.
pi_158030820
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel. Dat israel damascus heeft gebombardeert is hier het bewijs van.
Maar heeft Damascus wel S-300 systemen? Zo niet dan is het wel makkelijk ja :P
pi_158030870
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:02 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Er zijn geen S-300 systemen rondom Damascus noch in het bezit van de SAA.
Rusland heeft geen enkele s-300 in het bereik van Damascus geplaatst? Vanuit Tartus zou je Damascus al binnen bereik hebben. Slechte schaker die poetin om de hoofdstad onbeschermd te laten, vind je niet?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_158030892
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef firefly3 het volgende:
Rusland heeft geen enkele s-300 in het bereik van Damascus geplaatst? Vanuit Tartus zou je Damascus al binnen bereik hebben. Slechte schaker die poetin om de hoofdstad onbeschermd te laten, vind je niet?
Niet het onderwerp snel veranderen nu. SAA heeft geen S-300 in bezit en Rusland gaat geen Israëlische gevechtsvliegtuigen neerschieten.
pi_158030901
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:59 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Ik ben er mee eens dat Iran moet stoppen met het agressieve gedrag tegen Israël, maar wat mensen vaak fout hebben is dat mensen denken dat Iran Israël wil vernietigen dat klopt niet, alhoewel ze wel zeker moeten stoppen met zo agressief te gedragen :)
Ik denk dat Iran niet kan veranderen. Kijk wat ze doen in Syrië en Libanon. Hun eigen volk in Iran sterft van de armoede maar blijkbaar heeft Iran genoeg geld om miljarden in Hezbollah terreur te investeren om andere landen te destabiliseren. Zonder Iran was het Syrië probleem al opgelost. Ik denk dat Israël ook wel snapt dat er geen vredige oplossing is voor Iran.
pi_158030914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik denk dat Iran niet kan veranderen. Kijk wat ze doen in Syrië en Libanon. Hun eigen volk in Iran sterft van de armoede maar blijkbaar heeft Iran genoeg geld om miljarden in Hezbollah terreur te investeren om andere landen te destabiliseren. Zonder Iran was het Syrië probleem al opgelost. Ik denk dat Israël ook wel snapt dat er geen vredige oplossing is voor Iran.
Iran onder die vieze Ayatollah is inderdaad gedoemd :N
pi_158030930
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Zonder Iran had IS nu in Damascus, Beiroet en Baghdad gezeten. Iran is overigens een relatief welvarend land, en men sterft niet van de armoede. De Turken daarentegen zijn verantwoordelijk voor IS.
pi_158030945
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:09 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Snelste wetenschappelijke groei in de wereld; hoogste geletterdheid percentage in de regio; hoogste wetenschappelijke productie in de Islamitische wereld; zelfvoorzienigheid in veel sectoren; de meest stabiele land van het Midden-Oosten, etc.
pi_158030946
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:09 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Onder de Syrische vluchtelingen zijn er ook veel Iraanse vluchtelingen. Als ze zo doorgaan in Syrië verzieken ze niet alleen andere landen maar ook Iran zelf. Israël heeft nauwe banden met KRG en Azerbeidzjan. Israël speelt gewoon de long game. Ze wachten af op het juiste moment.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:11 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Zonder Iran had IS nu in Damascus, Beiroet en Baghdad gezeten. Iran is overigens een relatief welvarend land, en men sterft niet van de armoede. De Turken daarentegen zijn verantwoordelijk voor IS.
Zonder Iran zou er nog geen eens ISIS bestaan omdat in 2013 het Assad versus FSA was. Iran heeft de oorlog in Syrië verlengt en ook indirect wapens gegeven aan ISIS om zelf te profiteren. De wapens van ISIS zijn voornamelijk van de Sjiieten. Iran speelt een heel vies spelletje maar mijn gevoel zegt dat Iran zelf de pineut gaat worden op het eind.
pi_158030988
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:12 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Snelste wetenschappelijke groei in de wereld; hoogste geletterdheid percentage in de regio; hoogste wetenschappelijke productie in de Islamitische wereld; zelfvoorzienigheid in veel sectoren; de meest stabiele land van het Midden-Oosten, etc.
Maar dat was altijd al zo hoor :{ Perzië was altijd al enorm vooruitstrevend alleen stel je eens voor hoe Iran er uit had gezien zonder de Ayatollah!
pi_158030989
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Onder de Syrische vluchtelingen zijn er ook veel Iraanse vluchtelingen. Als ze zo doorgaan in Syrië verzieken ze niet alleen andere landen maar ook Iran zelf. Israël heeft nauwe banden met KRG en Azerbeidzjan. Israël speelt gewoon de long game. Ze wachten af op het juiste moment.
Israel is als de dood van Iran, en bovendien veel te sterk voor de Joden. Die kregen in 2006 nog klop van Hezbollah. Grappenmaker.

Israel fears return of Persian Empire

http://www.al-monitor.com(...)ollah-axis-nuke.html

Israeli military Intelligence chief Maj. Gen. Herzl Halevi: Israel and Iran are engaged in a technology war in which the Islamic Republic is rapidly narrowing the quality gap.

http://www.i24news.tv/en/(...)ap-in-technology-war

:W
pi_158031000
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:15 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Maar dat was altijd al zo hoor :{ Perzië was altijd al enorm vooruitstrevend alleen stel je eens voor hoe Iran er uit had gezien zonder de Ayatollah!
Ongetwijfeld beter, maar zelfs onder de geestelijken doet het Iran het fenomenaal op veel gebieden.
pi_158031027
Zie iemand daar nou Het Perzische rijk?

pi_158031037
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:16 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ongetwijfeld beter, maar zelfs onder de geestelijken doet het Iran het fenomenaal op veel gebieden.
Dat klopt wel :P
pi_158031070
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:18 schreef tukker321 het volgende:
Zie iemand daar nou Het Perzische rijk?

[ afbeelding ]
Ook leuk voorbeeld inderdaad. Oorlog tegen de Spartanen, om vervolgens de Spartanen te steunen ten tijde van de Peloponnesische Oorlog toen Sparta het aan de stok had met Athene. Zo schaken de Perzen.
  Forum Admin zaterdag 5 december 2015 @ 13:27:52 #141
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158031198
Ik lees veel (reageer weinig) en ik kan precies zien aan de reacties in dit topic welke wending het conflict genomen heeft zónder ook maar een keer twitter of een andere bron te openen. _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158031230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:28 schreef Atak het volgende:

[..]

[..]

Ok, geniet maar van de Syrië crises zolang het duurt. Iran komt hier nooit mee weg en ik ben bang dat Iran dit hele gebeuren ook niet gaat overleven.
Huh? Ik vraag gewoon wat jouw oplossing zou zijn :P
pi_158031238
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:26 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Nouuuuuuuu, niet echt :P
Nee? Hezbollah is de meest significante militaire kracht in Beiroet. Iraanse milities domineren Bagdad, en de SAA staat onder controle van de Iraanse Revolutionaire Garde.

Iran domineert 4 hoofdsteden in het Midden-Oosten.
  Forum Admin zaterdag 5 december 2015 @ 13:30:14 #144
pi_158031243
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Dat soort dingen bedoel ik dus :D :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158031244
Ondanks honderden Russische bombardementen op FSA gaan ze door met het bestrijden van ISIS.

markito0171 twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 13:19:10 #Syria Areas (light green) taken last night by #FSA from the #IslamicState in northern #Aleppo at border to #Turkey https://t.co/x6TmRQ0lj9 reageer retweet
_O_
  Forum Admin zaterdag 5 december 2015 @ 13:30:44 #146
pi_158031251
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Nee? Hezbollah is de meest significante militaire kracht in Beiroet. Iraanse milities domineren Bagdad, en de SAA staat onder controle van de Iraanse Revolutionaire Garde.

Iran domineert 4 hoofdsteden in het Midden-Oosten.
En dan zijn ze nog ''lekker bezig'' in Yemen ook. Al is dat ook te danken aan de grove incompetentie van SA.
pi_158031262
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En dan zijn ze nog ''lekker bezig'' in Yemen ook. Al is dat ook te danken aan de grove incompetentie van SA.
En de hoofdstad van Jemen wordt inderdaad gecontroleerd door pro-Iraanse Houthis. Dat is de reden waarom de Saudis het land zijn binnengevallen.
pi_158031271
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat soort dingen bedoel ik dus :D :')
Dat is wel raar ja :D Ik vraag hem iets normaal en hij denkt dat ik hem aanval :D
  Forum Admin zaterdag 5 december 2015 @ 13:32:36 #149
pi_158031282
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:31 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

En de hoofdstad van Jemen wordt inderdaad gecontroleerd door pro-Iraanse Houthis.
Precies en zelfs meer dan dat. SA maakt er echt een potje van daar.
pi_158031303
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef tukker321 het volgende:

[..]

De Syrië crises zal doorgaan totdat Iran en Rusland failliet gaat. Wanneer ze met de staart tussen de benen het land verlaten dan kan de coalitie de niet-Syrische groeperingen zoals ISIS, Hezbollah, PKK, etc met de harde hand verwijderen. Als dat gebeurt is kan er een politiek oplossing komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')