Er zijn geen S-300 systemen rondom Damascus noch in het bezit van de SAA.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel. Dat israel damascus heeft gebombardeert is hier het bewijs van.
Maar heeft Damascus wel S-300 systemen? Zo niet dan is het wel makkelijk jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel. Dat israel damascus heeft gebombardeert is hier het bewijs van.
Rusland heeft geen enkele s-300 in het bereik van Damascus geplaatst? Vanuit Tartus zou je Damascus al binnen bereik hebben. Slechte schaker die poetin om de hoofdstad onbeschermd te laten, vind je niet?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er zijn geen S-300 systemen rondom Damascus noch in het bezit van de SAA.
Niet het onderwerp snel veranderen nu. SAA heeft geen S-300 in bezit en Rusland gaat geen Israëlische gevechtsvliegtuigen neerschieten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef firefly3 het volgende:
Rusland heeft geen enkele s-300 in het bereik van Damascus geplaatst? Vanuit Tartus zou je Damascus al binnen bereik hebben. Slechte schaker die poetin om de hoofdstad onbeschermd te laten, vind je niet?
Ik denk dat Iran niet kan veranderen. Kijk wat ze doen in Syrië en Libanon. Hun eigen volk in Iran sterft van de armoede maar blijkbaar heeft Iran genoeg geld om miljarden in Hezbollah terreur te investeren om andere landen te destabiliseren. Zonder Iran was het Syrië probleem al opgelost. Ik denk dat Israël ook wel snapt dat er geen vredige oplossing is voor Iran.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:59 schreef tukker321 het volgende:
[..]
Ik ben er mee eens dat Iran moet stoppen met het agressieve gedrag tegen Israël, maar wat mensen vaak fout hebben is dat mensen denken dat Iran Israël wil vernietigen dat klopt niet, alhoewel ze wel zeker moeten stoppen met zo agressief te gedragen
Iran onder die vieze Ayatollah is inderdaad gedoemdquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat Iran niet kan veranderen. Kijk wat ze doen in Syrië en Libanon. Hun eigen volk in Iran sterft van de armoede maar blijkbaar heeft Iran genoeg geld om miljarden in Hezbollah terreur te investeren om andere landen te destabiliseren. Zonder Iran was het Syrië probleem al opgelost. Ik denk dat Israël ook wel snapt dat er geen vredige oplossing is voor Iran.
Zonder Iran had IS nu in Damascus, Beiroet en Baghdad gezeten. Iran is overigens een relatief welvarend land, en men sterft niet van de armoede. De Turken daarentegen zijn verantwoordelijk voor IS.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat Iran niet kan veranderen. Kijk wat ze doen in Syrië en Libanon. Hun eigen volk in Iran sterft van de armoede maar blijkbaar heeft Iran genoeg geld om miljarden in Hezbollah terreur te investeren om andere landen te destabiliseren. Zonder Iran was het Syrië probleem al opgelost. Ik denk dat Israël ook wel snapt dat er geen vredige oplossing is voor Iran.
Snelste wetenschappelijke groei in de wereld; hoogste geletterdheid percentage in de regio; hoogste wetenschappelijke productie in de Islamitische wereld; zelfvoorzienigheid in veel sectoren; de meest stabiele land van het Midden-Oosten, etc.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:09 schreef tukker321 het volgende:
[..]
Iran onder die vieze Ayatollah is inderdaad gedoemd
Onder de Syrische vluchtelingen zijn er ook veel Iraanse vluchtelingen. Als ze zo doorgaan in Syrië verzieken ze niet alleen andere landen maar ook Iran zelf. Israël heeft nauwe banden met KRG en Azerbeidzjan. Israël speelt gewoon de long game. Ze wachten af op het juiste moment.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:09 schreef tukker321 het volgende:
[..]
Iran onder die vieze Ayatollah is inderdaad gedoemd
Zonder Iran zou er nog geen eens ISIS bestaan omdat in 2013 het Assad versus FSA was. Iran heeft de oorlog in Syrië verlengt en ook indirect wapens gegeven aan ISIS om zelf te profiteren. De wapens van ISIS zijn voornamelijk van de Sjiieten. Iran speelt een heel vies spelletje maar mijn gevoel zegt dat Iran zelf de pineut gaat worden op het eind.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zonder Iran had IS nu in Damascus, Beiroet en Baghdad gezeten. Iran is overigens een relatief welvarend land, en men sterft niet van de armoede. De Turken daarentegen zijn verantwoordelijk voor IS.
Maar dat was altijd al zo hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Snelste wetenschappelijke groei in de wereld; hoogste geletterdheid percentage in de regio; hoogste wetenschappelijke productie in de Islamitische wereld; zelfvoorzienigheid in veel sectoren; de meest stabiele land van het Midden-Oosten, etc.
Israel is als de dood van Iran, en bovendien veel te sterk voor de Joden. Die kregen in 2006 nog klop van Hezbollah. Grappenmaker.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Onder de Syrische vluchtelingen zijn er ook veel Iraanse vluchtelingen. Als ze zo doorgaan in Syrië verzieken ze niet alleen andere landen maar ook Iran zelf. Israël heeft nauwe banden met KRG en Azerbeidzjan. Israël speelt gewoon de long game. Ze wachten af op het juiste moment.
Ongetwijfeld beter, maar zelfs onder de geestelijken doet het Iran het fenomenaal op veel gebieden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:15 schreef tukker321 het volgende:
[..]
Maar dat was altijd al zo hoorPerzië was altijd al enorm vooruitstrevend alleen stel je eens voor hoe Iran er uit had gezien zonder de Ayatollah!
Dat klopt welquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld beter, maar zelfs onder de geestelijken doet het Iran het fenomenaal op veel gebieden.
Ook leuk voorbeeld inderdaad. Oorlog tegen de Spartanen, om vervolgens de Spartanen te steunen ten tijde van de Peloponnesische Oorlog toen Sparta het aan de stok had met Athene. Zo schaken de Perzen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:18 schreef tukker321 het volgende:
Zie iemand daar nou Het Perzische rijk?
[ afbeelding ]
Huh? Ik vraag gewoon wat jouw oplossing zou zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:28 schreef Atak het volgende:
[..]
[..]
Ok, geniet maar van de Syrië crises zolang het duurt. Iran komt hier nooit mee weg en ik ben bang dat Iran dit hele gebeuren ook niet gaat overleven.
Nee? Hezbollah is de meest significante militaire kracht in Beiroet. Iraanse milities domineren Bagdad, en de SAA staat onder controle van de Iraanse Revolutionaire Garde.quote:
Dat soort dingen bedoel ik dusquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef tukker321 het volgende:
[..]
Huh? Ik vraag gewoon wat jouw oplossing zou zijn
twitter:markito0171 twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 13:19:10#Syria Areas (light green) taken last night by #FSA from the #IslamicState in northern #Aleppo at border to #Turkey https://t.co/x6TmRQ0lj9 reageer retweet
En dan zijn ze nog ''lekker bezig'' in Yemen ook. Al is dat ook te danken aan de grove incompetentie van SA.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee? Hezbollah is de meest significante militaire kracht in Beiroet. Iraanse milities domineren Bagdad, en de SAA staat onder controle van de Iraanse Revolutionaire Garde.
Iran domineert 4 hoofdsteden in het Midden-Oosten.
En de hoofdstad van Jemen wordt inderdaad gecontroleerd door pro-Iraanse Houthis. Dat is de reden waarom de Saudis het land zijn binnengevallen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dan zijn ze nog ''lekker bezig'' in Yemen ook. Al is dat ook te danken aan de grove incompetentie van SA.
Dat is wel raar jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat soort dingen bedoel ik dus![]()
Precies en zelfs meer dan dat. SA maakt er echt een potje van daar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En de hoofdstad van Jemen wordt inderdaad gecontroleerd door pro-Iraanse Houthis.
De Syrië crises zal doorgaan totdat Iran en Rusland failliet gaat. Wanneer ze met de staart tussen de benen het land verlaten dan kan de coalitie de niet-Syrische groeperingen zoals ISIS, Hezbollah, PKK, etc met de harde hand verwijderen. Als dat gebeurt is kan er een politiek oplossing komen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef tukker321 het volgende:
[..]
Huh? Ik vraag gewoon wat jouw oplossing zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |