Kijk, dat zou alweer wat schelen, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 11 december 2015 06:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had een insert voor 23,- bij ooiebeest gehaald, zij hebben geen verzendkosten
Wat tofquote:Op maandag 14 december 2015 16:29 schreef Selvaria het volgende:
Het is nu al gelukt.Ze moest wel erg huilen tijdens het knopen en ze strekte ook veel, maar daar had ik gelukkig op geanticipeerd. Eenmaal boven was Het Coolste Ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moppert, kan je mijn gegevens ook even aan je sponsor doorgeven?![]()
Mooi!![]()
WOW!quote:Op maandag 14 december 2015 17:23 schreef Moppert het volgende:
Ik heb een nieuwe doek onderweg. Ik ben benieuwd of hij in het echt net zo mooi is als op de foto's![]()
http://slingofest.com/wra(...)c-silk?modelId=13986
Hahah ja ik was er direct weg van. Ben zooooo nieuwsgierig naar de doek.quote:Op maandag 14 december 2015 23:22 schreef faptist het volgende:
[..]
WOW!
Alleherennogaantoe.. Prachtig!
Net een cadeautje.
Op het label van mijn tula staat machinewas 30 graden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:29 schreef LuDann het volgende:
Mijn tula is binnen.![]()
Omdat hij tweedehands is lijkt me wassen wel zo fris. Handwasje dan of kan hij ook wel op 30 graden in de machine?
Welke doek met bamboo is het eigenlijk? En hoe dun is dun want misschien is hij met dubbellaags knopen nog prima te gebruiken? De ellevil?quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:51 schreef Moppert het volgende:
[..]
Welke doek met bamboo is het eigenlijk? En hoe dun is dun want misschien is hij met dubbellaags knopen nog prima te gebruiken? De ellevil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |