Of geen capaciteit op dit moment, zou ook zomaar eens kunnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:55 schreef inkjet het volgende:
Ah, dat is minder heftig! Het prijsverschil is kennelijk de roundtrip waard.
-BFG heeft in 2013 nog een D-check gehad dus die heeft ze eerst nog niet nodig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef inkjet het volgende:
De PH-BFG is momenteel als KL9865 onderweg naar het verre oosten. Het lijkt erop dat dat een D-check wordt. Opvallend dat dat kennelijk nog de moeite wordt gevonden.
Voert KLM E&M nog C-check uit op de vloot en zo ja; welke types?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:58 schreef Mikey92 het volgende:
Of geen capaciteit op dit moment, zou ook zomaar eens kunnen.
Is (voorlopig?) dus Air France geworden:quote:Op zondag 25 oktober 2015 00:00 schreef Iemand91 het volgende:
Komende nacht kunnen we de klokken een uur achteruit zetten en dat betekent dus ook dat het winterseizoen begint in de luchtvaart. Ik beperk mij in deze post tot wat er op Schiphol gaat gebeuren of veranderen.
(en vooral long-haul)
- KLM: Na het nucleair akkoord met akkoord met Iran kan het zijn dat Air France en KLM weer naar Teheran gaan vliegen. Begin 2013 stopte KLM met de vluchten naar Teheran (uitgevoerd met de MD-11; naar eigen zeggen leverde het niet meer genoeg op) en Air France stopte in 2008.
KLM zou mogelijk al in januari weer naar Teheran gaan vliegen.
quote:PARIJS - Air France gaat vanaf volgend jaar april drie keer per week naar de Iraanse hoofdstad Teheran vliegen. Dat heeft de luchtvaartmaatschappij dinsdag gemeld. Tegelijkertijd werd bekendgemaakt dat de luchtvaartmaatschappij vanaf juni 2016 Parijs Orly met New York gaat verbinden.
De vluchten naar Teheran worden op woensdag, vrijdag en zondag uitgevoerd. In oktober 2008 zette de luchtvaartmaatschappij de vluchten tussen Parijs en de Iraanse hoofdstad stop. New York wordt vanaf luchthaven Orly dagelijks aangevlogen. Op deze route zet de zustermaatschappij van KLM een Boeing 777-200ER in.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Iemand toevallig één of meerdere 747-200('s) kwijt?
http://www.aerotelegraph.(...)n-kuala-lumpur-jumbo
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:04 schreef Bitlord het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Wat is dit voor vreemd bericht?
quote:Meet Boeing's newest airliner, the 737 MAX
Boeing just unveiled its first real, live, fully painted 737 MAX in Renton, Washington, the company's latest jetliner. The aircraft is getting ready for its first flight in early 2016, before first customer deliveries happen in the third quarter of 2017. (Southwest Airlines, which operates 737s almost exclusively, is the launch customer.)
The plane looks a lot like the 737s that have been dominating the skies for decades — the 737 line is the most prolific jet airliner in the world, after all — but there are some key differences: giant split winglets, for instance, and a new generation of engines called LEAP-1B that improve fuel efficiency and performance. Boeing promises that the 737 MAX will be 20 percent more fuel efficient than the so-called 737 Next Generation aircraft they replace, which is not a small figure.
Considering that the first 737 flew nearly a half century ago in 1967, it's likely that Boeing will eventually need to go back to the drawing board for its small, single-aisle airliners — in fact, that was the plan for a while — but in the meantime, the MAX fills that role, spurred in part by Airbus' introduction of the mildly refreshed A320neo. Considering their overwhelming popularity, the odds are good you'll be flying one of these two machines in the next several years.
ik hier aan:quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:22 schreef FredvZ het volgende:
Ik moest gelijk hier aan denken:
[ afbeelding ]
Goed bezig daar... (voorbeeld 21-5 heen, 22-5 terug)quote:Op woensdag 9 december 2015 14:10 schreef biertapper het volgende:
Valencia starting April 23 only on Saturday and Sunday, as of May 16 daily
Departing Amsterdam 13:45 – Arriving in Valencia 16:15
Departing Valencia 17:00 – Arriving in Amsterdam 19:35
Type of aircraft: Boeing 737-700
Ik dacht dat ik gelezen had dat Transavia niet meer op Valencia zou vliegen nu KLM die route doet.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed bezig daar... (voorbeeld 21-5 heen, 22-5 terug)
KLM 152 euro voor een retour
TRA 212 euro voor een retout
Wie van de twee was nou de prijsvechter?
Zou erg logisch zijn idd, maar in de periode mei - oktober vliegen ze allebei dagelijksquote:Op woensdag 9 december 2015 14:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gelezen had dat Transavia niet meer op Valencia zou vliegen nu KLM die route doet.
Blijft een momentopname. Zet anders eens twee enkele reizen naast elkaarquote:Op woensdag 9 december 2015 14:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed bezig daar... (voorbeeld 21-5 heen, 22-5 terug)
KLM 152 euro voor een retour
TRA 212 euro voor een retout
Wie van de twee was nou de prijsvechter?
Geland op de Oostbaan:quote:Op woensdag 9 december 2015 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag wordt de 2e Boeing 787-9 aan KLM geleverd.
PH-BHA "Carnation / Anjer" wordt vandaag overgedragen aan KLM, vertrekt om 14:00 uur lokale tijd naar Amsterdam. Verwachte aankomsttijd op Schiphol is momenteel 08:05 uur.
Die foto is al ruim 2 maanden oud.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:27 schreef inkjet het volgende:
De EXE ziet er goed uit maar de EXF heeft nog wat zorg nodig!
Soms wel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:34 schreef inkjet het volgende:
Ah okee dat scheelt. Ik wist niet dat er een relatie lag tussen de testreg en de uiteindelijke reg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |