Daar had ik nog niet eens naar gekekenquote:Op zondag 6 december 2015 12:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Op een andere bus? Er rijden ook geen treinen tussen Diemen-Zuid & Amsterdam-Zuid
Dijksma moest duidelijk nog bijlerenquote:Het tijdelijk inzetten van de ongebruikte Fyra-treinen, die in Italië staan, is volgens de staatssecretaris geen optie. "Dat leek mij een logische oplossing, maar dat blijkt relatief ingewikkeld. Er zullen andere voorstellen op tafel moeten komen", aldus Dijksma.
Ik kan me voorstellen dat je een heel eind kan komen. Neem alleen al de ex-ICK rijtuigen die onlangs zijn gerenoveerd maar nog steeds werkloos aan de kant staan.quote:Op zondag 6 december 2015 12:30 schreef b2py het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er ergens 100 rijtuigen staan te verroesten.
Dat was sowieso een volkomen onbegrijpelijk idee inderdaadquote:Op zondag 6 december 2015 12:43 schreef ReisT het volgende:
Maar de allersimpelste oplossing is natuurlijk om de laatste Plan V's nog even niet te slopen.
Dat is een goede ja, zou je die zo kunnen leasen van Hectorrail?quote:Op zondag 6 december 2015 12:43 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je een heel eind kan komen. Neem alleen al de ex-ICK rijtuigen die onlangs zijn gerenoveerd maar nog steeds werkloos aan de kant staan.
Maar de allersimpelste oplossing is natuurlijk om de laatste Plan V's nog even niet te slopen.
nou... volgens mij was het de overheid die ipv de aangekondigde beperking/afschaffing studentenkaart juist meer mensen zo'n ding is gaan gevenquote:De NS haalt oude treinen
uit de roulatie,maar was vergeten om op
tijd nieuwe rijtuigen te bestellen.
Der staan toch nog weet ik hoeveel 1600/1800/1900 dingen op Amersfoort en vast nog wel hier en daar. Desnoods zet je er 6400'ers voor. Beetje creatief denkenquote:Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is een goede ja, zou je die zo kunnen leasen van Hectorrail?
Ik zie op Railwiki dat er nog een stuk of 40 1700 aan de kant staan, hoe rijvaardig die zijn weet ik niet. Verder vermoed ik dat NS niet zomaar wat TRAXX'en de HSL-Zuid af kan trekken omdat ze ook daar aan verplichtingen zitten. En dan kan Sharon wel zeggen dat het mag, maar dan staan Hettinga en co direct voor in de rij dat NS niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Ik blijf er vooral bij dat NS efficienter om moet gaan met materieelplanning, meer risico moet nemen wat betreft bijplaatsen en aftrappen en daar ook eerlijk en open in moet zijn.
Met een beetje gevoel voor sadisme zegt Hectorrail "Ja hoor, je kunt ze eind deze week hebben. Wel voor minimaal tien jaar."quote:Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef b2py het volgende:
Dat is een goede ja, zou je die zo kunnen leasen van Hectorrail?
Dat ging om DH stellen toch?quote:Op zondag 6 december 2015 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een beetje gevoel voor sadisme zegt Hectorrail "Ja hoor, je kunt ze eind deze week hebben. Wel voor minimaal tien jaar."
Zo heeft NS destijds Veolia ook laten barsten op de Maaslijn. Zou goed zijn als ze dat nu 1 op 1 terug kregen. Alleen een beetje jammer dat er geen reizigersbelang mee gediend is natuurlijk.
enquote:Ook leuk: de speakers in de vorm van een herfstblaadje, heel grappig.' 'De NS integreert kunst in de trein', zegt ontwerper Richard Hutten. 'Het is op de wanden gedrukt, maakt onderdeel uit van de muur. Dat doen ze heel erg goed.
Kortom, op zijn zachtst gezegd een nogal eenzijdig roze-pluche-verhaal.quote:'Wat ik erg goed vind, is dat de NS zich actief is gaan inzetten om reizigers ook mogelijkheden tot winkelen aan te bieden op stations', zegt Veeneman. Formules als Julia's, De Broodzaak, De Kiosk, Smullers en de Stationshuiskamer heeft de NS in eigen beheer en daarnaast is het spoorbedrijf franchisenemer van de Albert Heijn to go, HEMA, Starbucks, Burger King en La Place.
Tilburg tilburg tilburgquote:Op zondag 6 december 2015 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was sowieso een volkomen onbegrijpelijk idee inderdaad
Er is een overschot aan Traxx'en zolang DenHaag-Eindhoven en de Benelux nog niet over de HSL gaan.quote:Op zondag 6 december 2015 12:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zie op Railwiki dat er nog een stuk of 40 1700 aan de kant staan, hoe rijvaardig die zijn weet ik niet. Verder vermoed ik dat NS niet zomaar wat TRAXX'en de HSL-Zuid af kan trekken omdat ze ook daar aan verplichtingen zitten. En dan kan Sharon wel zeggen dat het mag, maar dan staan Hettinga en co direct voor in de rij dat NS niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Prachtige winkeltjes waar iedereen wat aan zou kunnen hebben, als de autorijder niet 27.50 uit zn portemonnee zou moeten trekken om er Uberhaubt bij te komenquote:Op zondag 6 december 2015 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
en
quote: -KLETSLEUTERZWETS-
Kortom, op zijn zachtst gezegd een nogal eenzijdig roze-pluche-verhaal.
Ja, dat valt mij eigenlijk niet zo op... Maar das niet zo gek met de Bierprijs/Prijzen in Frankrijk Parijsquote:Op zondag 6 december 2015 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die winkeltjes zijn gewoon stervensduur. Nou nou wat is dat goed allemaal zeg.
Lijkt me sterk, DH2 reed daar niet.quote:Op zondag 6 december 2015 14:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat hadden we nou tussen Almelo en Marienberg tijdens rondje Fles? Toch DH2?
Maar dan is het 2 keer DH1 toch? die dingen mochten toch ook niet alleen rijden?quote:Op zondag 6 december 2015 14:31 schreef ReisT het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, DH2 reed daar niet.
Wel DE2 (1999-2002) en DH1 (2002-2007). Daarna werd het Lint.
Is dit allang voorbij of is het een uur te laat?quote:Op zondag 6 december 2015 07:49 schreef greavy het volgende:
[..]
Geen probleem. Zoals je misschien zelf al dacht zit de 1304 vanaf Bentheim weer in een cargopad. Dit is enkel wanneer het punctueel rijdt, het pad kan wel ieder halfuur later worden ingelegd.
Bad Bentheim 12:57
Almelo 13:40
Deventer 14:07
Apeldoorn 14:20
Amersfoort 14:58
Naarden-Bussum 15:19
Abcoude 15:44
Gouda 16:29
IJsselmonde a. 16:59
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |