Maar goed, als je NAVO-bondgenoten niet wil helpen, dan had je ook geen lid moeten worden. Dan had je lekker het Zwitserse voorbeeld moeten volgen.quote:
Het is inderdaad wel erg makkelijk om van de zijlijn te lopen bekritiseren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:38 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een naar stukje wereld. Altijd geweest. Inderdaad primair door dat kleine jodenlandje, die hebben schuld.
Misschien moet Israël eens nokken met de zionistische kolonisten het hand boven het hoofd te houden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:38 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een naar stukje wereld. Altijd geweest. Inderdaad primair door dat kleine jodenlandje, die hebben schuld.
Doen ze goed.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:54 schreef Heilwasser het volgende:
Niet interessant, alles draait tegenwoordig om IS, klimaatverandering en vluchtelingen.
enquote:Denemarken staat nou niet bepaald bekend om zijn rijke restaurantcultuur, maar we hebben iets te eten gekregen, al is het een uur of half negen. Het blijkt dat we daar mazzel mee hebben, want de Portugees en Spanjaard die zojuist zijn binnengekomen halen bakzeil.
Barroso en Zapatero hebben hun stoel nog niet aangeschoven of de ober komt al naar ze toe. "Sorry, de keuken is gesloten", zegt hij bruusk tegen de voorzitter van de Europese Commissie en de premier van Spanje. De mannen zijn zo verbouwereerd dat ze niet eens zeggen wie zij zijn. Ze druipen zonder eten af. De EU zit tijdens deze top letterlijk nergens aan tafel.
quote:Terwijl de landen met elkaar ravotten in de plenaire zaal, word ik gebeld. Diederik Samsom, toen nog geen lijsttrekker van de PvdA maar wel Kamerlid, heeft ingebeld bij televisieprogramma 'Pauw en Witteman' en beweert live dat er een akkoord is dat door de meeste landen wordt ondersteund. Dat China en de VS de hele dag niet akkoord leken te gaan met bindende afspraken, maar dat het 'mede door Europa uiteindelijk toch is goedgekomen'. Niets had verder van de realiteit kunnen zitten.
Als ik moest kiezen om ergens heen te verhuizen op die kaart, kom ik toch bij Griekenland of Israel uit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:38 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Als Erdogan z'n klep wat vaker kon houden had Turkije hetzelfde voordeel genoten.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:02 schreef Ryon het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-flutakkoord.dhtml
Zeer boeiende longread over onderhandelingen, het klimaat en geopolitiek. Ik denk dat ik zijn boek ook maar ga halen.
Met als een paar citaten:
[..]
en
[..]
Altijd weer die anti-Amerikaanse landen.quote:Uiteindelijk voorkomen de anti-Amerikaanse landen dat het door Europa ondersteunde achterkamertjesvoorstel in het akkoord komt. In plaats daarvan wordt de Chinees-Amerikaanse luchtfietserij bestempeld als 'een idee waar de landen notie van nemen', een truc van de voorzitter van de conferentie om iedereen min of meer tevreden te houden, zodat er in ieder geval iets ondertekend kan worden. Alleen Bolivia blijft tegen. Ook hier heeft de voorzitter een truc: "Iemand-nog-bezwaar-nee-ik-sluit-de-vergadering", ratelt hij. Voor Bolivia kan zeggen dat ze zeker bezwaar hebben, hamert hij af. De conferentie is gesloten. Er ligt een verdrag, maar het is een holle schil.
Ik denk dat dat de runner-up was qua titels.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
[..]
Altijd weer die anti-Amerikaanse landen.
GroenLinkser komt buiten Nederland, zou de titel van het boek moeten zijn.
Erdo beheerst niet alle media, Hollywood, de wapenhandel en de gehele bancaire sector.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als Erdogan z'n klep wat vaker kon houden had Turkije hetzelfde voordeel genoten.
Dus Erdo beheerst wel alle media, Hollywood, de wapenhandel en de gehele bancaire sector.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Disclaimer voor iedereen die dit serieus neemt: dit is een grap, humor, niet serieus. Mijn beste vrienden zijn enz enz
Antisemitisme, ik heb een TR geplaatst.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik begreep laatst dat een mening hebben over Israël je soms je baan kan kosten, dus altijd goed om erbij te zeggen dat je grap een grap is.
Overigens mag je met de juiste huidskleur en achternaam wel een mening hebben over Israël dus jullie hoeven je geen zorgen te maken.
Een klimaatwetenschapper die politicus wordt. Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:02 schreef Ryon het volgende:
Zeer boeiende longread over onderhandelingen, het klimaat en geopolitiek. Ik denk dat ik zijn boek ook maar ga halen.
[..]
en
[..]
Wat is jouw onderzoeksveld?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Een klimaatwetenschapper die politicus wordt. Je verwacht het niet.
Eerlijk gezegd zie ik geen serieuze (politieke) oplossing voor dit probleem anders dan vrij rigoreuze geo-engineering. Daarvoor manifesteert het probleem zich op een veel te lange termijn en zijn de conflicterende belangen te groot. Opkomende economieën met enorme inwonersaantallen gaan niet even stijgende welvaart inleveren omdat het Westen jarenlang met een 'na ons de zondvloed' mentaliteit heeft geleefd en daar ligt toch echt het pijnpunt de komende decennia.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
en
[..]
Volgens mij is hij ingenieur. Dat soort mensen moet je sowieso niet serieus nemen.quote:
In een ander topic schermde hij namelijk met het feit dat hij wetenschapper is. Dat zou zijn klimaatscepsis meer kracht bij zetten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ingenieur. Dat soort mensen moet je sowieso niet serieus nemen.
Volgens mij heb je al vaker geen antwoord gehad op die vraagquote:
Ik vroeg het gisteren ook, maar kreeg toen geen antwoord. En ik ben vergeetachtig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al vaker geen antwoord gehad op die vraag
Het zal wel weer uitlopen op oorlog en zo, zoals altijd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik geen serieuze (politieke) oplossing voor dit probleem anders dan vrij rigoreuze geo-engineering. Daarvoor manifesteert het probleem zich op een veel te lange termijn en zijn de conflicterende belangen te groot. Opkomende economieën met enorme inwonersaantallen gaan niet even stijgende welvaart inleveren omdat het Westen jarenlang met een 'na ons de zondvloed' mentaliteit heeft geleefd en daar ligt toch echt het pijnpunt de komende decennia.
Maar loop er dan ook niet mee te schermen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:50 schreef Monolith het volgende:
Iets met ooggerelateerde technologie, geloof ik. Maar ik kan me wel voorstellen dat LB niet al te specifieke informatie wenst te te geven omdat je door dat soort zaken vrij makkelijk traceerbaar bent.
Gewoon doen. Alsof iemand er wel voldoende verstand van heeft om je daarop tegen te kunnen spreken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar loop er dan ook niet mee te schermen.
Het is alsof ik ga roepen dat ik precies weet hoe de New York Times de zaken regelt omdat ik toevallig in dezelfde branche werkzaam ben.
Het is ook een volstrekte drogreden. Zeker wanneer het mensen betreft die buiten hun vakgebied echt totaal niet lijken te weten waarover ze praten. Het ironische is dat ik LB ook nog nooit echt op inhoudelijke kritiek op andere wetenschappen kunnen betrappen. Enkel op het herkauwen van de standaardriedeltjes en bijbehorende drogredenen van wetenschapsrevisionisten. Prima als je prat gaat op wetenschapper zijn, maar toon dan ook aan dat die bewering meerwaarde heeft middels inhoudelijke kritiek die verder gaat dan het herhalen van de retoriek van de relirepublikeinen. Ik heb LB ooit eens met droge ogen zien beweren dat het schandalig was dat er publicaties van Peter Duesberg werden geweigerd. Sindsdien neem ik dat soort 'ik ben ook een wetenschapper'-opmerkingen met heel wat korreltjes zout.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar loop er dan ook niet mee te schermen.
Het is alsof ik ga roepen dat ik precies weet hoe de New York Times de zaken regelt omdat ik toevallig in dezelfde branche werkzaam ben.
Ik zie mogelijkheden voor Meester Visser in deze.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:02 schreef Heilwasser het volgende:
Snap nog steeds niet hoe mensen kunnen denken dat de hele wereld het eens kan worden over iets als klimaatverandering. Twee Nederlanders in Schubbekutteveen kunnen het amper eens worden over perceelgrenzen, en dat is ongeveer de meest irrelevante kwestie ooit.
Die is recentelijk commercieel gegaan. Die doet nu alleen nog maar corporate law en M&A bij de grote Zuidas kantoren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor Meester Visser in deze.
Gewoon een gamma-wetenschap gaan studeren. Dan heb je overal verstand van.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook een volstrekte drogreden. Zeker wanneer het mensen betreft die buiten hun vakgebied echt totaal niet lijken te weten waarover ze praten. Het ironische is dat ik LB ook nog nooit echt op inhoudelijke kritiek op andere wetenschappen kunnen betrappen. Enkel op het herkauwen van de standaardriedeltjes en bijbehorende drogredenen van wetenschapsrevisionisten. Prima als je prat gaat op wetenschapper zijn, maar toon dan ook aan dat die bewering meerwaarde heeft middels inhoudelijke kritiek die verder gaat dan het herhalen van de retoriek van de relirepublikeinen. Ik heb LB ooit eens met droge ogen zien beweren dat het schandalig was dat er publicaties van Peter Duesberg werden geweigerd. Sindsdien neem ik dat soort 'ik ben ook een wetenschapper'-opmerkingen met heel wat korreltjes zout.
Zijn uitspraken waren wel degelijk bindend toch? Heb het altijd al apart gevonden dat een dergelijke rechtszaak gewoon uitgezonden kan worden op de tv. En nu zelfs op de commerciële zenders..quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die is recentelijk commercieel gegaan. Die doet nu alleen nog maar corporate law en M&A bij de grote Zuidas kantoren.
Ja, hij doet aan een vorm van meditation. Als beide partijen vooraf aangeven in te stemmen met de uitspraak dan is die inderdaad bindend.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zijn uitspraken waren wel degelijk bindend toch? Heb het altijd al apart gevonden dat een dergelijke rechtszaak gewoon uitgezonden kan worden op de tv. En nu zelfs op de commerciële zenders..
Precies, sta je nooit meer met een mond vol tanden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon een gamma-wetenschap gaan studeren. Dan heb je overal verstand van.
U kijkt te veel De Rijdende Rechter.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:02 schreef Heilwasser het volgende:
Snap nog steeds niet hoe mensen kunnen denken dat de hele wereld het eens kan worden over iets als klimaatverandering. Twee Nederlanders in Schubbekutteveen kunnen het amper eens worden over perceelgrenzen, en dat is ongeveer de meest irrelevante kwestie ooit.
Een dagje uit? Die indruk wekken die mensen op mij in ieder geval niet. Naja, dan begrijp ik wel dat ze zo zuur zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, hij doet aan een vorm van meditation. Als beide partijen vooraf aangeven in te stemmen met de uitspraak dan is die inderdaad bindend.
Ik denk dat de AVRO-TROS ook wel een mooie onkostenvergoeding mee gaf aan de deelnemers. Daarnaast stikt het van de aandachtshoeren in Nederland. Zeker in de polder. Mee mogen doen aan de Rijdende Rechter is daar een dagje uit. Leuk voor het nageslacht.
Het lijkt me wel een leuk idee om mr. Frank Visser de zaak Erdogan vs Poetin te laten behandelen.quote:
Of nou ja, voor de zeikerds is het natuurlijk de kans om het ganse Nederlandse volk te tonen welk afschuwelijk onrecht ze is aangedaan. Voor de boze huisbaas is het gewoon een leuk dagje uit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een dagje uit? Die indruk wekken die mensen op mij in ieder geval niet. Naja, dan begrijp ik wel dat ze zo zuur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |