abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2015 @ 20:48:40 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157995174
Hier verder.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 3 december 2015 @ 20:49:06 #2
38496 Perrin
pi_157995188
Meerdere aanhoudingen dus..
pi_157995212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:39 schreef myShizzle het volgende:
Syriër in Zaandam aangehouden om deelname aan terroristische organisatie

http://www.nu.nl/binnenla(...)che-organisatie.html
quote:
De man verbleef op een asielzoekersboot in Zaandam, waar hij tegen vluchtelingen zou hebben gezegd dat hij een strijder is van al-Qaeda en Islamitische Staat (IS).
Klinkt nogal vaag, een strijder van twee elkaar beconcurrerende groepen?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Perrin het volgende:
Meerdere aanhoudingen dus..
Nee, gaat om dezelfde man. Hij is aangehouden in Den Haag, maar verbleef in Zaandam.
  donderdag 3 december 2015 @ 20:52:01 #4
38496 Perrin
pi_157995255
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:50 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee, gaat om dezelfde man. Hij is aangehouden in Den Haag, maar verbleef in Zaandam.
Ahh, idd. Excuses :@
pi_157995321
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:50 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

[..]

Een freelancer wellicht.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_157995463
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Een freelancer wellicht.
Op zich, de Kouachi-broers (Charlie Hebdo-schutters) waren van Al Qaida, maar onderhielden contact met Coulibaly (de Joodse supermarktschutter) die zichzelf linkte aan de Islamitische Staat.
pi_157997362
PieterOmtzigt twitterde op donderdag 03-12-2015 om 21:59:50 Meest opvallende antwoord Koenders: EU bereidt plan hervestiging vluchtelingen van Turkije naar EU voor https://t.co/clFU1j0CWS reageer retweet
pi_157999855
"de intentie om van Turkije om zich in te spannen" ... Dat is zeg maar ambtenarenblaat voor "het gaat nooit gebeuren".
censuur :O
pi_158000219
quote:
Corporaties schroeven verkoop huurwoningen terug

Een aantal woningcorporaties is bezig zijn woningverkopen terug te schroeven. Andere overwegen dat. De corporaties doen dat omdat de vraag naar sociale huurwoningen stijgt, onder meer door de komst van veel vluchtelingen. Woningen voor asielzoekers met een status worden bijna uitsluitend door corporaties geleverd. In totaal gaat het dit jaar naar verwachting om 30.000 woningen.

Gister bleek dat woningcorporatie Portaal al woningen uit de verkoop haalt. De corporatie haalt de 30 woningen die in Utrecht te koop staan van de markt en heeft ze bestemd voor statushouders. De corporatie sluit niet uit dat ze ook in andere gemeenten huizen uit de verkoop zullen halen.

Ook andere corporaties zeggen dat ze hiermee bezig zijn of het overwegen, blijkt uit een inventarisatie van de NOS. http://nos.nl/artikel/205(...)rwoningen-terug.html
Pas als er asielzoekers voor de deur staan worden woningen vrijgemaakt. Hadden ze dat niet eerder kunnen doen?
pi_158000299
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Pas als er asielzoekers voor de deur staan worden woningen vrijgemaakt. Hadden ze dat niet eerder kunnen doen?
Die woningen moeten gewoon naar de Nederlandse bevolking gaan. Asielzoekers kunnen ook prima in containerwoningen gestopt worden.
pi_158000432
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Die woningen moeten gewoon naar de Nederlandse bevolking gaan. Asielzoekers kunnen ook prima in containerwoningen gestopt worden.
Inderdaad gewoon ervoor zorgen dat deze mensen een dak boven hun hoofd hebben. Niet in de watten leggen met een eigen woning + uitkering.
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:32:12 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158000992
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
De corporaties doen dat omdat de vraag naar sociale huurwoningen stijgt, onder meer door de komst van veel vluchtelingen. Woningen voor asielzoekers met een status worden bijna uitsluitend door corporaties geleverd. In totaal gaat het dit jaar naar verwachting om 30.000 woningen.
De vraag naar sociale huurwoningen is nooit weg geweest! Die is altijd "100%": namelijk elke woning heeft een bewoner.
30.000 daarvan voor illegalen die hier niets te zoeken hebben maar waar de overheid om onverklaarbare reden een gratis huis aan wil geven.
Hoeveel sociale huurwoningen zouden er per jaar vrijkomen? 100.000? Dan is 30% dus nu voor illegalen die de overheid "statushouders" noemt.
pi_158000994
quote:
Erik de Vlieger zegt nog aardig wat zinnige dingen. Denk overigens niet dat het EU-referendum tot problemen gaat leiden. De politiek legt de uitkomst naast zich neer (ik verwacht een meerderheid tegen, met een lage opkomst), het is tenslotte een raadgevend referendum. Dan zal er even wat gemor zijn, maar dat ebt ook weer weg.

Jan Roos mag trouwens wel wat kritischer interviewen.
pi_158001129
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Erik de Vlieger zegt nog aardig wat zinnige dingen. Denk overigens niet dat het EU-referendum tot problemen gaat leiden. De politiek legt de uitkomst naast zich neer (ik verwacht een meerderheid tegen, met een lage opkomst), het is tenslotte een raadgevend referendum. Dan zal er even wat gemor zijn, maar dat ebt ook weer weg.

Jan Roos mag trouwens wel wat kritischer interviewen.
Ja, moet zeggen ik zie Roos niet als een groot licht, vertelde dat ook voordat ik het ging zien, en hij reageerde ook. Eerste minuten vond ik het niet denderend ook, daarna rond 6 minuten wel, want Erik de Vlieger zegt wel ongeveer hoe ik er nu over nadenk. Ik vond het uiteindelijk wel een goed interview ook, mede dankzij Roos.

Maar wat gaan we nou doen als we het daarmee eens zijn?

Okee bij het referendum op 6 april nee stemmen, maar dat zal een relatief lage opkomst hebben wrs wel > 30%, maar 45% is de vraag, zoals Vlieger stelt.

Het is echt een vraag, weet dat veel mee mensen zo denken, wat dan?

Mensen moeten wel wat doen imho.
I´m back.
pi_158001309
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, moet zeggen ik zie Roos niet als een groot licht, vertelde dat ook voordat ik het ging zien, en hij reageerde ook. Eerste minuten vond ik het niet denderend ook, daarna rond 6 minuten wel, want Erik de Vlieger zegt wel ongeveer hoe ik er nu over nadenk. Ik vond het uiteindelijk wel een goed interview ook, mede dankzij Roos.

Maar wat gaan we nou doen als we het daarmee eens zijn?

Okee bij het referendum op 6 april nee stemmen, maar dat zal een relatief lage opkomst hebben wrs wel > 30%, maar 45% is de vraag, zoals Vlieger stelt.

Het is echt een vraag, weet dat veel mee mensen zo denken, wat dan?

Mensen moeten wel wat doen imho.
Ik zie de EU echt belachelijk slecht handelen in deze asielcrisis. Zuid-Europa laat de vluchtelingen komen en laat ze door naar West-Europa. Als oplossing komen ze nu met een zak geld en visumvrij reizen voor Turkije. Europa is te laf om zelf op te treden. Daarnaast is het onderliggende probleem de aantrekkingskracht van onze voorzieningen. Asielzoekers krijgen zorgverzekeringen, huurhuizen etc.

Ik vind Oekraīne een ander verhaal. Dat land is verscheurd tussen Europa en Rusland. Dat Europa ze wil steunen en meer mee wil handelen zie ik niet als een groot probleem. Zolang er oorlog, ernstige corruptie etc. is, worden ze echt niet lid van de EU.
pi_158001463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zie de EU echt belachelijk slecht handelen in deze asielcrisis. Zuid-Europa laat de vluchtelingen komen en laat ze door naar West-Europa. Als oplossing komen ze nu met een zak geld en visumvrij reizen voor Turkije. Europa is te laf om zelf op te treden. Daarnaast is het onderliggende probleem de aantrekkingskracht van onze voorzieningen. Asielzoekers krijgen zorgverzekeringen, huurhuizen etc.

Ik vind Oekraīne een ander verhaal. Dat land is verscheurd tussen Europa en Rusland. Dat Europa ze wil steunen en meer mee wil handelen zie ik niet als een groot probleem. Zolang er oorlog, ernstige corruptie etc. is, worden ze echt niet lid van de EU.
Het is 1 grote klotezooi geworden zoveel is duidelijk, en volgend jaar wordt het alleen nog maar erger.
Overigens denk ik dat het medio volgend jaar knapt in Dld. Exit Merkel wrs.
I´m back.
pi_158001520
Best wel komisch, tot 2 jaar terug werd alles en iedereen tot de grond toe afgebrand als men anti EU was.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_158001945
quote:
De Vlieger staat de spijker op de kop. Het concept van de EU op papier goed, maar hoe het nu draaiende gehouden is en door wie is het probleem. Het begint steeds meer de vormen aan te nemen van de Amerikaanse politiek. De multinationals schrijven de wetten, de ambtenaren voeren het uit en het parlement heeft niet genoeg kennis om tot goede besluiten te komen.
pi_158004302
edit: geen Trouw aub

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 04-12-2015 11:53:00 ]
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_158004341
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:32 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De vraag naar sociale huurwoningen is nooit weg geweest! Die is altijd "100%": namelijk elke woning heeft een bewoner.
30.000 daarvan voor illegalen die hier niets te zoeken hebben maar waar de overheid om onverklaarbare reden een gratis huis aan wil geven.
Hoeveel sociale huurwoningen zouden er per jaar vrijkomen? 100.000? Dan is 30% dus nu voor illegalen die de overheid "statushouders" noemt.
Ik had eigenlijk begrepen dat ieder huis wat vrij komt naar de statushouders gaat. Al jaaaaren verkopen ze ieder huis wat leeg komt, want de nederlander hoeft geen keuze te hebben, het is kopen of kreperen op het schimmelige bovenkamertje.
Mahjah, voor die statushouders wordt alles uit de kast getrokken. Hoelang pikken we dit nog?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_158004346
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Trouw begint het te snappen. Nu de rest van naīef Nederland nog.
Ik denk dat iedereen het nu wel snapt maar dat de politiek gewoon niet meer weet wat te doen. Dat zie je ook sterk in Duitsland nu.
pi_158004359
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het nu wel snapt maar dat de politiek gewoon niet meer weet wat te doen. Dat zie je ook sterk in Duitsland nu.
Stiekum dan, want ik hoorde dat Bild geen reacties publiceert onder artikelen die over gelukszoekers gaan.
(Nietzsche)
pi_158004361
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk begrepen dat ieder huis wat vrij komt naar de statushouders gaat. Al jaaaaren verkopen ze ieder huis wat leeg komt, want de nederlander hoeft geen keuze te hebben, het is kopen of kreperen op het schimmelige bovenkamertje.
Mahjah, voor die statushouders wordt alles uit de kast getrokken. Hoelang pikken we dit nog?
Nee. Er is natuurlijk wel een soort van verdeling. Maar het blijft gewoon keihard oneerlijk tegenover de Nederlander die al 10 jaar op woonruimte wacht. Die KOMT gewoon later aan de beurt en men doet alsof dat niet zo is. Dan zou er een magische oplossing zijn die men al eerder had moet toepassen.
pi_158004379
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Er is natuurlijk wel een soort van verdeling. Maar het blijft gewoon keihard oneerlijk tegenover de Nederlander die al 10 jaar op woonruimte wacht. Die KOMT gewoon later aan de beurt en men doet alsof dat niet zo is. Dan zou er een magische oplossing zijn die men al eerder had moet toepassen.
Straks gaan ze zich weer verdedigen en het gooien op scheefwonen enzo!
(Nietzsche)
pi_158004391
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:02 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Stiekum dan, want ik hoorde dat Bild geen reacties publiceert onder artikelen die over gelukszoekers gaan.
Ik had het meer over de politiek daar. Men heeft de doos van Pandora opengetrokken. Het is onbegrijpelijk hoe kortzichtig politici (ook zeker in Nederland) kunnen zijn. Het is beangstigend dat een deel van de gewone bevolking vaak tevoren al kan aangeven waar het mis gaat en politici niet. Maar het is goed te zien hoe Europa werkelijk werkt.....of eigenlijk totaal niet werkt.
  vrijdag 4 december 2015 @ 09:06:00 #28
38496 Perrin
pi_158004403
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik had het meer over de politiek daar. Men heeft de doos van Pandora opengetrokken. Het is onbegrijpelijk hoe kortzichtig politici (ook zeker in Nederland) kunnen zijn. Het is beangstigend dat een deel van de gewone bevolking vaak tevoren al kan aangeven waar het mis gaat en politici niet. Maar het is goed te zien hoe Europa werkelijk werkt.....of eigenlijk totaal niet werkt.
We worden bestuurd door idioten
pi_158004428
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:03 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Straks gaan ze zich weer verdedigen en het gooien op scheefwonen enzo!
Dat is wel iets waar je wat aan moet doen maar lost het probleem totaal niet op. Zo ook met illegale verhuur/onderhuur. Maar anders kom je op korte termijn nooit aan een woning. Men had veel eerder bij moeten bouwen in bepaalde gebieden. Daarnaast had men die cooperaties in de hand moeten houden. Dat is tuig. En er wordt veel gesjoemeld met die wachtlijsten......voor geld.
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:54:14 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158006982
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is wel iets waar je wat aan moet doen maar lost het probleem totaal niet op. Zo ook met illegale verhuur/onderhuur. Maar anders kom je op korte termijn nooit aan een woning. Men had veel eerder bij moeten bouwen in bepaalde gebieden. Daarnaast had men die cooperaties in de hand moeten houden. Dat is tuig. En er wordt veel gesjoemeld met die wachtlijsten......voor geld.
Regering heeft gefaald. Teveel macht geven aan woningcorporaties en vastgoed, teveel macht aan (zorg)verzekeraars, teveel macht aan openbaar vervoersbedrijven etc etc. Uitendelijk leveren ze allemaal broddelwerk af voor Jan met de pet en steken ze de winsten links en rechts over de rug van het volk in de eigen pocket.
pi_158007029
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Regering heeft gefaald. Teveel macht geven aan woningcorporaties en vastgoed, teveel macht aan (zorg)verzekeraars, teveel macht aan openbaar vervoersbedrijven etc etc. Uitendelijk leveren ze allemaal broddelwerk af voor Jan met de pet en steken ze de winsten links en rechts over de rug van het volk in de eigen pocket.
En er is nooit een nare consequentie voor de mensen die het fout hebben gedaan. Zo ook bij politici die gigantische fouten maken. Er is altijd wel weer wachtgeld of een of andere leuke baan die klaar staat lijkt het wel. Goed vb naar de bevolking toe. Het is triest dat je het vertrouwen gewoon gaat verliezen in de politieke kunde in dit land. Je kan nog beter in een soort van leuk 3e wereldland gaan wonen waar je in elk geval weet dat er veel niet klopt.
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:04:43 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158007104
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En er is nooit een nare consequentie voor de mensen die het fout hebben gedaan. Zo ook bij politici die gigantische fouten maken. Er is altijd wel weer wachtgeld of een of andere leuke baan die klaar staat lijkt het wel. Goed vb naar de bevolking toe. Het is triest dat je het vertrouwen gewoon gaat verliezen in de politieke kunde in dit land. Je kan nog beter in een soort van leuk 3e wereldland gaan wonen waar je in elk geval weet dat er veel niet klopt.
Nederland verwordt steeds meer tot een land waar het enkel nog goed toeven is voor de (politieke) elite en de grote bedrijven. De man in de straat houdt netto steeds minder over door toenemende vaste lasten, het uitsterven van vaste arbeidscontracten, afkalving pensioengelden en noem het maar op. Bedrijven lachen zich rot en graaien de cash binnen.

Tel daarbij op het binnenlaten van 50K aan immigranten die straks ook grotendeels kansloos gaan zijn op onze arbeidsmarkt/samenleving en je legt een nog grotere bom onder het sociale welvaartssysteem. En dat is feitelijk nog vele malen erger dan een letterlijke bomaanslag van terroristen, want van deze figuurlijke bom gaan we nog jarenlang de zure vruchten plukken.
pi_158007127
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nederland verwordt steeds meer tot een land waar het enkel nog goed toeven is voor de (politieke) elite en de grote bedrijven. De man in de straat houdt netto steeds minder over door toenemende vaste lasten, het uitsterven van vaste arbeidscontracten, afkalving pensioengelden en noem het maar op. Bedrijven lachen zich rot en graaien de cash binnen.

Tel daarbij op het binnenlaten van 50K aan immigranten die straks ook grotendeels kansloos gaan zijn op onze arbeidsmarkt en je legt een nog grotere bom onder het sociale welvaartssysteem. En dat is feitelijk nog vele malen erger dan een letterlijke bomaanslag van terroristen, want van deze figuurlijke bom gaan we nog jarenlang de zure vruchten plukken.
Ja. En dan gaat het steeds interessanter worden om gewoon te verhuizen naar een ander land. Dat zullen dan vooral de mensen zijn die dat kunnen omdat men het financieel wat beter heeft of een opleiding heeft waar je wat mee kan. Dan verlies je weer een groep die toch nodig is en wordt het steeds minder leuk hier.
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:09:06 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158007155
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. En dan gaat het steeds interessanter worden om gewoon te verhuizen naar een ander land. Dat zullen dan vooral de mensen zijn die dat kunnen omdat men het financieel wat beter heeft of een opleiding heeft waar je wat mee kan. Dan verlies je weer een groep die toch nodig is en wordt het steeds minder leuk hier.
Exact. De middenklasse zal op termijn steeds verder afkalven, waardoor de tweedeling in de maatschappij, zowel economische als sociaal, steeds groter wordt. Zonder florerende middenklasse kan geen enkele economie op lange termijn blijven bestaan.
pi_158007176
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Exact. De middenklasse zal op termijn steeds verder afkalven, waardoor de tweedeling in de maatschappij, zowel economische als sociaal, steeds groter wordt. Zonder florerende middenklasse kan geen enkele economie op lange termijn blijven bestaan.
En wat je nu ziet, tenminste in mijn omgeving, is dat de 'loyaliteit' aan dit land en Europa steeds minder wordt. Men ziet zich prima verder leven in een ander land ook al maakt men die stap misschien niet. Dat is ook zeer schadelijk.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:15:37 #37
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158008215
quote:
1-op-1 staan duwen tussen grensbewaking en illegale strijders die binnen willen trekken... Waarom laten we het zo ver komen? Zorg dat ze op voldoende afstand blijven en maak het onmogelijk om handtastelijk te worden. Lang voordat ze zo dichtbij zijn hadden er allang andere maatregelen getroffen moeten worden.
pi_158008949
NOS twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 13:40:08 In Amsterdam worden homoseksuele vluchtelingen na enkele bedreigingen en incidenten in aparte woningen opgevangen: https://t.co/bMsiyTefLQ reageer retweet
pi_158009086
quote:
Nachtmerrie.

En het resultaat van dralen , uitstellen , afwachten, welkom heten en alleen maar praten.

Dit gaat zonder verandering van aanpak nooit meer over.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:30:07 #40
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158009876
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
NOS twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 13:40:08 In Amsterdam worden homoseksuele vluchtelingen na enkele bedreigingen en incidenten in aparte woningen opgevangen: https://t.co/bMsiyTefLQ reageer retweet
Ik las het ook daarnet. Om te huilen dat ze dit zo doen. Stuur gewoon de raddraaiers weg. Je past je aan of je gaat terug naar het hol waar je uit gekropen bent. :(
Het is hier wel onderhand een traditie aan t worden dat criminelen voor gaan en slachtoffers in een hoek worden gezet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158010244
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:57 schreef bedachtzaam het volgende:
Best wel komisch, tot 2 jaar terug werd alles en iedereen tot de grond toe afgebrand als men anti EU was.
Ik denk dat de uitkeringen voor deze pro EU figuren zijn verlaagd of ingetrokken :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158010277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Pappen, nathouden, downplayen, bagatelliseren. Zo rollen we hier in Nederland.
pi_158010317
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Idd, de bedreigers zouden moeten worden opgevangen in uitzet-azc's en zo spoedig mogelijk weg :W w/
Exaudi orationem meam
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:06:37 #44
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158010658
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De wrange vruchten van het jarenlange beleid om de "multi-culturele" samenleving te bevorderen.

Steeds meer wetenschappers (sociologen, pyschologen, filosofen, antroposofen, e.d.) wijzen het multi-culturele gedachtengoed aan als oorzaak van veel maatschappelijke ellende. Deze benadrukt namelijk de verschillen tussen mensen en groepen, in plaats van de overeenkomsten. Hierdoor kunnen jongeren opgroeien in een bijv. geheel islamitische omgeving en worden ze de eerste 20 jaar van hun leven niet blootgesteld aan intelligentere denkbeelden. Zulke jongeren weten dan letterlijk niet beter.
pi_158013465
Bijna 3000 vluchtelingen opgepakt bij Turkse kust

http://nos.nl/artikel/207(...)bij-turkse-kust.html
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:53:42 #46
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_158013868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En wat je nu ziet, tenminste in mijn omgeving, is dat de 'loyaliteit' aan dit land en Europa steeds minder wordt. Men ziet zich prima verder leven in een ander land ook al maakt men die stap misschien niet. Dat is ook zeer schadelijk.
Ik heb dit al eens eerder in dit topic geroepen, en heb makkelijk praten omdat ik al bijna 7 jaar uit NL weg ben. Maar ik zou (afgezien van het fijne leven dat ik hier heb opgebouwd) me echt niet voor kunnen stellen nog in NL te wonen. De politiek verraadt de burgers gewoon. Eigenlijk van de zotte. Ben ook druk bezig om te proberen m'n ouders & broer ook over te halen.
Zie wel meer hoogopgeleiden die steeds meer hun bedenkingen hebben of ze niet elders heen moeten waardoor we eigenlijk zélf gelukszoekers worden ... haha.

Het grappige is echter dat de top emigratie landen (Canada/VS/Australië/NZ), ook wel multi-cultureel zijn maar ENORM anders omspringen met mensen die willen immigreren.
pi_158015343
OmroepGLD twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 18:31:15 Veel politie op de been bij de noodopvang voor vluchtelingen in #Apeldoorn. #omroepgld https://t.co/UPEYgck21W reageer retweet
OmroepGLD twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 18:48:44 Gewonden bij vechtpartij vluchtelingenopvang Apeldoorn: https://t.co/DC0HxJSCXv #omroepgld https://t.co/3EbQjboLbF reageer retweet
pi_158015371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:53 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

Ik heb dit al eens eerder in dit topic geroepen, en heb makkelijk praten omdat ik al bijna 7 jaar uit NL weg ben. Maar ik zou (afgezien van het fijne leven dat ik hier heb opgebouwd) me echt niet voor kunnen stellen nog in NL te wonen. De politiek verraadt de burgers gewoon. Eigenlijk van de zotte. Ben ook druk bezig om te proberen m'n ouders & broer ook over te halen.
Zie wel meer hoogopgeleiden die steeds meer hun bedenkingen hebben of ze niet elders heen moeten waardoor we eigenlijk zélf gelukszoekers worden ... haha.

Het grappige is echter dat de top emigratie landen (Canada/VS/Australië/NZ), ook wel multi-cultureel zijn maar ENORM anders omspringen met mensen die willen immigreren.
Daar heeft men ook gewoon andere eisen.
pi_158017906
DeGelderlander twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 20:44:06 Vluchtelingen elkaar te lijf met kettingen in azc Velp https://t.co/2u2wGzhfP1 https://t.co/VTTNjl9rin reageer retweet
pi_158018282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:47 schreef Houtenbeen het volgende:
DeGelderlander twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 20:44:06 Vluchtelingen elkaar te lijf met kettingen in azc Velp https://t.co/2u2wGzhfP1 https://t.co/VTTNjl9rin reageer retweet
Incidentje
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:59:19 #51
78780 deedeetee
pi_158018333
Gaat weer lekker in die azc 's :D Van mij mogen ze elkaar aan de lopende band te lijf gaan. Mss wordt de politiek dan eens wakker en begint de migranten te verwijderen en de grens te bewaken.
Hoezo het is geen horde barbaren, wat is het dan ???? :')

http://nos.nl/artikel/207(...)part-opgevangen.html
http://gelderlander.nl/re(...)n-azc-velp-1.5510511
http://www.omroepgelderla(...)-in-opvang-Apeldoorn
Dat zegt toch genoeg hé.....

[ Bericht 42% gewijzigd door deedeetee op 04-12-2015 21:10:35 ]
pi_158024579
LodewijkA twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 15:27:42 Beter agressievelingen apart, in streng regime https://t.co/FBuElyzu9Y reageer retweet
Dat die linksmensen nog steeds niet door hebben dat ze massaal concentratiekampen aan het bouwen zijn :')
pi_158025051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:00 schreef Nintex het volgende:
LodewijkA twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 15:27:42 Beter agressievelingen apart, in streng regime https://t.co/FBuElyzu9Y reageer retweet
Dat die linksmensen nog steeds niet door hebben dat ze massaal concentratiekampen aan het bouwen zijn :')
Als je de agressievelingen apart zet, is het resultaat in de praktijk hetzelfde. De homo's blijven alleen over.
pi_158027415
De grootste leugen van deze eeuw is de bewering dat de illegalen in Europa "vluchtelingen" zijn. De meeste media (een van de weinige uitzonderingen is Elsevier) doen aan die leugen mee. Op FOK! wijs ik vaak mensen er op dat het geen vluchtelingen zijn. Soms word ik voor gek verklaard, maar onderstaande documentaire laat de waarheid zien:

Deel 1:

Deel 2:
pi_158027446
Nog eentje:
Iemand die na het zien van dit schokkende filmpje nog steeds denkt dat dit vluchtelingen zijn, is volkomen gestoord.
pi_158030346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Met kettingen? Zouden er dan veel leden van motorbendes onder de "vluchtelingen" zitten. :)
Exaudi orationem meam
pi_158030606
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:24 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Met kettingen? Zouden er dan veel leden van motorbendes onder de "vluchtelingen" zitten. :)
Kettingen koop je gewoon bij een winkel in het dorp. De meest legale, eenvoudige en goedkope manier om aan een wapen te komen. Deze geīmporteerde chirurgen en wetenschappers weten er wel raad mee.

NB. Ook hier wordt het woord "vluchtelingen" weer onterecht gebruikt. In Nederland zijn geen vluchtelingen. Bovendien past knokken met elkaar niet echt bij iemand die een veilig heenkomen zoekt.
pi_158030977
We zijn het afvoerputje jongens. En onze politici die het creëren vinden het prachtig. "Kijk eens hoe tolerant we zijn, we dompelen onszelf onder in de shit, mooi he" |:(

pi_158031015
Alle meldpunten die zich bezig houden met internet discriminatie (hoeveel hebben we er überhaupt van) zullen het trouwens wel druk hebben deze maanden met al die "racistische" posts op het internet. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door BlauweSporttas op 05-12-2015 13:24:52 ]
pi_158081760
NewsOnTheMin twitterde op maandag 07-12-2015 om 15:33:08 #BREAKING: man attacked several police officers on a train station in #Osnabrück #Germany while he shouted "IS" and 'Allahu Akbar". reageer retweet
NewsOnTheMin twitterde op maandag 07-12-2015 om 15:33:41 MORE: Incident happend after the man was kicked out of a train for using the train without a ticket, the attacker is a refugee. reageer retweet
NewsOnTheMin twitterde op maandag 07-12-2015 om 15:33:59 UPDATE: Attacker is a 23 years old men from Morocco, he tried to steal a gun from a police men, at least 2 officers seriously injured reageer retweet
http://www.focus.de/regio(...)kbar_id_5137328.html
pi_158081882
Tegenwoordig is het iedere dag raak met aanslagen van de religie van de vrede :{
  maandag 7 december 2015 @ 15:56:39 #62
78780 deedeetee
pi_158081980
http://www.focus.de/polit(...)mmen_id_5122408.html

Minder is prettig maar het zijn er nog steeds veel te veel. Op het filmpje zie je zoals gewoonlijk voornamelijk mannen.....
pi_158082486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:59 schreef deedeetee het volgende:
Gaat weer lekker in die azc 's :D Van mij mogen ze elkaar aan de lopende band te lijf gaan. Mss wordt de politiek dan eens wakker en begint de migranten te verwijderen en de grens te bewaken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:59 schreef deedeetee het volgende:

Dat ze dat tuig niet gewoon het land uitzetten. Wat moeten we er mee. Op de lange duur gaat het alleen maar voor meer problemen zorgen. Rot toch op met je welkom in dit land!
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  maandag 7 december 2015 @ 16:32:05 #64
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158082938
Met de Syriers schijnt het (zoals enigszins verwacht) allemaal nog wel mee te vallen, die Eritreeers en ander volk is echt tuig van de richel dat je gewoon niet in je samenleving wilt hebben.
  maandag 7 december 2015 @ 16:46:32 #65
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158083327
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158083509
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met de Syriers schijnt het (zoals enigszins verwacht) allemaal nog wel mee te vallen, die Eritreeers en ander volk is echt tuig van de richel dat je gewoon niet in je samenleving wilt hebben.
De Syriërs corrigeren elkaar ook onderling heb ik gemerkt omdat ze ook uit een echte maatschappij komen.

Eritreers zijn echte beesten. De term holbewoner is nog zachtjes uitgedrukt. Het zijn altijd hun en de Semi-aziaten zoals Pakistanen en Afghanen die rotzooi trappen.
  maandag 7 december 2015 @ 16:59:10 #67
78780 deedeetee
pi_158083647
quote:
Niet toelaten, meteen op het vliegtuig naar huis zetten. In dat land heerst geen oorlog alleen een zeer streng regiem. Dat zal wel komen omdat dit de enige manier is om dat volk onder de duim te houden. Leer er mee leven dan leer je mss ook fatsoen zou ik ze als tip mee naar huis willen geven.
  maandag 7 december 2015 @ 17:03:04 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158083753
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef Confetti het volgende:

[..]

De Syriërs corrigeren elkaar ook onderling heb ik gemerkt omdat ze ook uit een echte maatschappij komen.

Eritreers zijn echte beesten. De term holbewoner is nog zachtjes uitgedrukt. Het zijn altijd hun en de Semi-aziaten zoals Pakistanen en Afghanen die rotzooi trappen.
Bij de massale knokpartij in Apeldoorn schijnen afgelopen weekend ook weer vooral Eritreeers betrokken te zijn geweest. Groep van 50 man ging los en is daarna per bus naar een andere locatie afgevoerd.
  maandag 7 december 2015 @ 19:39:58 #69
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158087919
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Bij de massale knokpartij in Apeldoorn schijnen afgelopen weekend ook weer vooral Eritreeers betrokken te zijn geweest. Groep van 50 man ging los en is daarna per bus naar een andere locatie afgevoerd.
Die ruzies en gevechten gaan altijd over eten, seks of drugs. Primitiever kan bijna niet.

Maar wel een verrijking voor onze samenleving!
pi_158098193
Kijk eens, meneer Rutte.
Kijk eens, progressieve Obama-knuffelaars,

Jullie held heeft de afgelopen 10 jaar opgeteld minder vluchtelingen opgenomen als Duitsland dit jaar.
Jullie held heeft dit jaar maar maar net iets meer vluchtelingen opgenomen als Nederland dit jaar.
Jullie held heeft voor volgend jaar gewoon een plafond ingesteld van 85.000 asielzoekers.

TERWIJL DAT LAND 20 KEER ZOVEEL INWONERS ALS NEDERLAND HEEFT EN 250 KEER GROTER IS.

http://www.immigrationpolicy.org/just-facts/refugees-fact-sheet

Maar ga gewoon door met roepen hoor: dit kan niet, dat kan niet, die heeft geen oplossingen. Erg amusant.
pi_158098480
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Kijk eens, meneer Rutte.
Kijk eens, progressieve Obama-knuffelaars,

Jullie held heeft de afgelopen 10 jaar opgeteld minder vluchtelingen opgenomen als Duitsland dit jaar.
Jullie held heeft dit jaar maar maar net iets meer vluchtelingen opgenomen als Nederland dit jaar.
Jullie held heeft voor volgend jaar gewoon een plafond ingesteld van 85.000 asielzoekers.

TERWIJL DAT LAND 20 KEER ZOVEEL INWONERS ALS NEDERLAND HEEFT EN 250 KEER GROTER IS.

[ afbeelding ]
http://www.immigrationpolicy.org/just-facts/refugees-fact-sheet

Maar ga gewoon door met roepen hoor: dit kan niet, dat kan niet, die heeft geen oplossingen. Erg amusant.
Ik denk dat je dan even Mexicanen en andere Zuid Amerikaanse landen vergeet.
pi_158099233
quote:

[..]

Het grootste probleem hierin zijn de laatste woorden, "naar een andere locatie afgevoerd". Weg met die gasten, kun je je niet gedragen, meteen vastzetten en terugsturen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:45:10 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158099544
quote:
'Vluchtelingen sloegen alles kort en klein in Apeldoornse noodopvang'

APELDOORN. De ruzie in de noodopvang in Apeldoorn, vrijdagavond, was veel omvangrijker dan de politie heeft gemeld.

De politie zei dat er vier gewonden waren en er slechts een paar stoelen sneuvelden. Ooggetuigen zeggen echter dat er meer gewonden vielen en dat in de horecatent alles kort en klein is geslagen.

Avondeten
Het incident ontstond toen een jonge Eritreeër wilde voordringen in de rij voor het avondeten. Een oudere Syrische man zei daar iets van, waarop hij werd uitgescholden en geslagen. Toen andere Syriërs hun landgenoot wilden verdedigen, liep de situatie uit de hand. Het duurde minstens twintig minuten voor de politie ter plaatse was, in die tijd braken de Eritreeërs de boel af. ,,Koffiemachines, televisies, tafels, stoelen... alles vloog door de lucht. Zelfs de restauranttent werd vernield'', zegt een van de getuigen, Khaled Sabouni.

Andere bestemming
Inmiddels zijn alle Eritreeërs op de bus gezet naar een andere bestemming. Waar ze zijn, is niet duidelijk. Sabouni geeft de beveiliging en de COA (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers)de schuld van het incident. ,,Alle 480 vluchtelingen moeten in een half uur tijd hun eten krijgen. Dan is het dus belangrijk om de rij in de gaten te houden, om problemen te voorkomen. Maar dat is niet gebeurd, heel kwalijk.'' Volgens Sabouni neemt de spanning in de noodopvang snel toe. Gemeente Apeldoorn zegt alles wat in haar vermogen ligt te doen om de sfeer in de noodopvang 'zo goed mogelijk' te houden. ,,We beseffen dat het niet echt prettig moet zijn om in deze tijd van het jaar in een tent te moeten leven'', stelt woordvoerder Toon Schuiling.

Bron: De Stentor

pi_158099738
Apeldoorn, opdat wij niet vergeten:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_in_apeldoorn.html

Gemeente Apeldoorn zegt alles wat in haar vermogen ligt te doen om de sfeer in de noodopvang 'zo goed mogelijk' te houden.

Hebben de dames zich al beschikbaar gesteld ?
Exaudi orationem meam
pi_158099758
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:00 schreef Oud_student het volgende:
Apeldoorn, opdat wij niet vergeten:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_in_apeldoorn.html

Gemeente Apeldoorn zegt alles wat in haar vermogen ligt te doen om de sfeer in de noodopvang 'zo goed mogelijk' te houden.

Hebben de dames zich al beschikbaar gesteld ?
Dat was wel een dieptepunt.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:16:15 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158099944
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Gadverdamme wat een onderontwikkeld tuig, ik word echt misselijk van het idee dat onze grenzen wagenwijd openstaan voor dat soort debielen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:21:35 #77
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158100019
quote:
Ik heb juist graag liever een hele grote groep Eritreeers, de rede is dat hun christelijk zijn, en ze misschien een natuurlijke evenwicht bieden aan het grote aantal moslim vluchtelingen.

Met te veel moslims in je land, kan je straks je eigen tradities niet meer openlijk voortzetten zoals kerstmarkten bezoeken,
De laatste aanslag was in Luik 4 jaar geleden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslag_in_Luik

Met christelijke immigranten hoef je iig niet bang te zien dat er ooit ''jihad'' uitbreekt..
Syriërs heb ik voornamelijk in de supermarkt, ik heb er geen last van , ze spreken over het algemeen prima engels, maar ook de vrouwen weer, die kijken je gewoon niet aan, die draaien hun ogen weg, tijdens het vragen. Dat is ook weer omdat ze moslim zijn.
pi_158100048
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:21 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik heb juist graag liever een hele grote groep Eritreeers, de rede is dat hun christelijk zijn, en ze misschien een natuurlijke evenwicht bieden aan het grote aantal moslim vluchtelingen.

Met te veel moslims in je land, kan je straks je eigen tradities niet meer openlijk voortzetten zoals kerstmarkten bezoeken,
De laatste aanslag was in Luik 4 jaar geleden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslag_in_Luik

Met christelijke immigranten hoef je iig niet bang te zien dat er ooit ''jihad'' uitbreekt..
Syriërs heb ik voornamelijk in de supermarkt, ik heb er geen last van , ze spreken over het algemeen prima engels, maar ook de vrouwen weer, die kijken je gewoon niet aan, die draaien hun ogen weg, tijdens het vragen. Dat is ook weer omdat ze moslim zijn.
Te veel van iets is meestal niet gaat. De vraag is dan wat is te veel? Maar idd bij islam denk ik dat je gewoon moet kijken of het in grote getallen gewoon past in een maatschappij als de onze.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:29:33 #79
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158100123
Daar heb je gelijk in, te veel van een doelgroep belemmerd de integratie.

Zo heb je in Brussel, maar ook in de grote Nederlandse gemeentes, hele Marokkaanse of Turkse gemeenschappen, de Amerikaanse manier is wel een voorbeeld, een green card, met een limiet tot een X aantal mensen per jaar, en de mensen die in aanmerking komen ervoor worden geselecteerd uit zoveel mogelijk verschillenden landen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:49:11 #80
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158100435
quote:
COA (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers)
Wat heeft het COA eigenlijk een mooie afkorting! Ze kunnen het zonder problemen veranderen in "COA (Centraal Orgaan deportatie Asielzoekers)"!
pi_158107384
quote:

[..]

Is dat niet het azc waarvoor het liedje "welkom" is geschreven :')
pi_158107437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:49 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wat heeft het COA eigenlijk een mooie afkorting! Ze kunnen het zonder problemen veranderen in "COA (Centraal Orgaan deportatie Asielzoekers)"!
Alleen zou dat raar zijn omdat men er puur voor de opvang is.
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:54:05 #83
78780 deedeetee
pi_158113062
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:31:59 #84
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158114390
quote:
quote:
Volgens Berends is de noodopvang karig, maar voldoet die aan alle eisen die gesteld zijn. Daarnaast stelt hij dat er veel gedaan wordt om de procedures te versnellen en is er overleg over bijvoorbeeld de kwaliteit van het eten.
Welke idioot leert die Afrikanen te protesteren en eisen te stellen? Want in Afrika doen ze dat echt niet!
Helemaal gek dat ze er ook nog mee wegkomen en "er overleg is" ... Voer ze dagelijks hutspot, en als dat niet bevalt gaan ze maar weg! WIJ hebben ze niet hierheen gehaald, donder op als het niet bevalt.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:39:28 #85
78780 deedeetee
pi_158114628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:31 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

[..]

Welke idioot leert die Afrikanen te protesteren en eisen te stellen? Want in Afrika doen ze dat echt niet!
Helemaal gek dat ze er ook nog mee wegkomen en "er overleg is" ... Voer ze dagelijks hutspot, en als dat niet bevalt gaan ze maar weg! WIJ hebben ze niet hierheen gehaald, donder op als het niet bevalt.
Ja zķ denk ik er ook over. Ik zou ze nu al op t vliegtuig terug naar huis gezet hebben. En idd gewoon eten wat de pot schaft en netjes op je beurt wachten. Verder geen gezeur.
Dat zou ik met de moslims ook zo doen, Niks geen halal eten maar gewoon eten wat wij hier ook eten. Bevalt t niet dan blijf je toch gewoon weg ?
pi_158117191
NOS twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 21:47:15 Op speciale uitnodiging van Nederland zijn vandaag vijftig Syrische vluchtelingen op Schiphol aangekomen: https://t.co/i7iajHWBso reageer retweet
:')
pi_158117241
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:48 schreef Houtenbeen het volgende:
NOS twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 21:47:15 Op speciale uitnodiging van Nederland zijn vandaag vijftig Syrische vluchtelingen op Schiphol aangekomen: https://t.co/i7iajHWBso reageer retweet
Nouja, dit zijn speciaal geselecteerde kwetsbare mensen. Daar is meer draagvlak voor dan die negers uit Eritrea en de jonge mannelijke testosteronbommen .

Maar in Nederland is het altijd en en ja :')
pi_158117329
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:50 schreef Confetti het volgende:

[..]

Nouja, dit zijn speciaal geselecteerde kwetsbare mensen. Daar is meer draagvlak voor dan die negers uit Eritrea en de jonge mannelijke testosteronbommen .

Maar in Nederland is het altijd en en ja :')
Als ze die 'speciale selectie' nou deden met elke vluchteling...
pi_158119753
quote:
Wanneer houdt deze ellende nou eens een keer op.
pi_158119890
Weer 50 steuntrekkers erbij. Goed gedaan, Mark!
pi_158120068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef hpeopjes het volgende:
Weer 50 steuntrekkers erbij. Goed gedaan, Mark!
Uiteindelijk halen we zo jaarlijks 500 mensen binnen.
pi_158122794
GRAPHIC!!!!! Niet geschikt voor Homeland-fans. Saul, wat doe je me aan?

pi_158122798
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 03:18 schreef Braindead2000 het volgende:
GRAPHIC!!!!! Niet geschikt voor Homeland-fans. Saul, wat doe je me aan? [ afbeelding ]

shithead
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_158127771
Elsevier twitterde op woensdag 09-12-2015 om 13:43:09 Asielzoekers mogen nachtje bij BN'ers logeren https://t.co/eGJStNvW9M https://t.co/auXn5NGRJg reageer retweet
  woensdag 9 december 2015 @ 14:19:52 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_158128263
http://www.nu.nl/media/41(...)r-time-magazine.html

Merkel heeft al een veer in haar derriere ontvangen :)

En in zulk goed gezelschap, abubakr al baghdadi op twee en Trump op drie..geweldig!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_158132817
quote:
Angela Groothuizen: ‘Nederland is nog lang niet vol!’

Angela Groothuizen is de volgende barmhartige BN’er die vluchtelingen met open armen wil ontvangen. “Mensen roepen ‘het is vol’, maar ik rij elke dag door Nederland en zie dat er echt nog heel veel ruimte is“, zegt ze in het AD. Waar enorm veel Nederlanders tegen de massale opvang van vluchtelingen zijn, zijn de gefortuneerde tv-sterren over het algemeen uiterst solidair. “Mensen keren wel weer terug naar Syrië, als de jongens van IS de mond is gesnoerd en terug in hun hok zitten.“

Tot dan is er nog genoeg plek, vindt de RTL 4-ster. “Er staan veel kantoren leeg in Amsterdam, vang ze daar op. Creatieve mensen moeten met oplossingen komen. Dé oplossing heb ik niet, anders was ik wel de politiek in gegaan.”

Vanwege een goede doelen-actie neemt Groothuizen vanavond zelfs een vluchteling in huis. Waarschijnlijk iemand uit Eritrea. “Ik ben nu druk aan het stofzuigen, het moet er wel een beetje gezellig uitzien.”

Gerard Joling is één van de weinige sterren die openlijk kritisch is over de opvang van vluchtelingen. Hij werd daags na zijn kritische column bespot door media als het AD.
bron
  woensdag 9 december 2015 @ 18:30:43 #97
78780 deedeetee
pi_158132947
quote:
Moslims nemen Europa over, waarschuwt Joling. “In een Delfts ziekenhuis is een rel uitgebroken over stilteruimtes. Deze was alleen voor de islam en niet voor christenen. Er mag geen kruis hangen. We slaan volledig door in Nederland het maakt mij doodsbang.”
-O-

slaat echt nergens op...

[ Bericht 12% gewijzigd door deedeetee op 09-12-2015 18:36:23 ]
pi_158132975
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:19 schreef nixxx het volgende:
http://www.nu.nl/media/41(...)r-time-magazine.html

Merkel heeft al een veer in haar derriere ontvangen :)

En in zulk goed gezelschap, abubakr al baghdadi op twee en Trump op drie..geweldig!
Het is ook een hele prestatie om de dubbele agenda op zo'n succesvolle wijze te implementeren.
Merkel _O_
pi_158142947
OmroepGLD twitterde op donderdag 10-12-2015 om 00:01:02 Opstand onder vluchtelingen Heumensoord bij Nijmegen https://t.co/T5PPxsxUoV reageer retweet
telegraaf twitterde op donderdag 10-12-2015 om 00:01:10 'Tbc en schurft onder vluchtelingen op Heumensoord' https://t.co/vHieoWmVWZ https://t.co/pFOtqzpW1U reageer retweet
pi_158143043
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:24 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
pi_158143137
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

“Mensen roepen ‘het is vol’, maar ik rij elke dag door Nederland en zie dat er echt nog heel veel ruimte is“

Stel je voor dat een land nog geen eindeloze rij betonnen flats is inderdaad ;(
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158143164
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:19 schreef Eufonie het volgende:

[..]

“Mensen roepen ‘het is vol’, maar ik rij elke dag door Nederland en zie dat er echt nog heel veel ruimte is“

En ook nog vol met moslimimmigranten, dan krijgen we toestanden in Nederland wat je nu al ziet in de voorsteden van Parijs, hoe kunnen mensen toch zo naief zijn. En zonder werk, is er ook nog grote kans op criminaliteit en radicalisering.
pi_158143204
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:21 schreef Charleville het volgende:

[..]

En ook nog vol met moslimimmigranten, dan krijgen we toestanden in Nederland wat je nu al ziet in de voorsteden van Parijs, hoe kunnen mensen toch zo naief zijn. En zonder werk, is er ook nog grote kans op criminaliteit en radicalisering.
Dat is slechts tijdelijk natuurlijk, als deze mensen hier komen zien ze vanzelf de glorie van de geforceerd geschapen multiculturele samenleving en zal Nederland spoedig veranderen in de olijke culturele lappendeken zoals regressief links dat ooit bedoeld heeft :v
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  donderdag 10 december 2015 @ 00:27:51 #104
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158143243
quote:
Met de trein, klaar voor vertrek naar Afrika?

Wie zijn toch die ambtenaren die de macht hebben om Afrikanen naar Nederland te halen? Hoe kan het dat de vernietigers van ons land zich stilletjes verstoppen in zwaarbewaakte overheidsgebouwen?
  donderdag 10 december 2015 @ 00:30:46 #105
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158143288
quote:
Ziekenhuis hier heeft ook een islamitische gebedsruimte... Maar zoutarm eten (op advies van de specialist) serveren ze niet! Prioriteiten zijn echt compleet van de pot gerukt.
pi_158143362
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:30 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ziekenhuis hier heeft ook een islamitische gebedsruimte... Maar zoutarm eten (op advies van de specialist) serveren ze niet! Prioriteiten zijn echt compleet van de pot gerukt.
Slechte zaak, ik ben blij dat wij als samenleving religie steeds meer achter ons hebben gelaten. Weg met dat opgelegde keurslijf, zo krijg je een vrije samenleving.

Laten we ondertussen allemaal groepen fundamentalistische moslims binnen.
pi_158143697
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:21 schreef Charleville het volgende:

[..]

pi_158143705
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:19 schreef Eufonie het volgende:

[..]

De standaard denkfout. Linkse mensen zeggen dat ze in de trein van Rotterdam naar Groningen alleen maar bossen en weilanden zien.

Fout.. ten eerste als je goed kijkt zie je altijd wel huizen. Nergens is het echt leeg.
Ten tweede elke vierkante meter wordt gebruikt. Er is dus geen grond "over".
Ten derde je moet er niet aan denken dat Nederland pas "vol" wordt genoemd als er overal flats staan. Mijn definitie is: Iedereen met een modaal inkomen moet vrijstaand kunnen wonen met een ruime tuin. Daarnaast moet er volop natuur zijn, met ruimte voor lynxen en wolven. En moet alle veeteelt diervriendelijk en kleinschalig. Kortom, we hebben 12 miljoen inwoners te veel.
pi_158143721
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:09 schreef Houtenbeen het volgende:
OmroepGLD twitterde op donderdag 10-12-2015 om 00:01:02 Opstand onder vluchtelingen Heumensoord bij Nijmegen https://t.co/T5PPxsxUoV reageer retweet
telegraaf twitterde op donderdag 10-12-2015 om 00:01:10 'Tbc en schurft onder vluchtelingen op Heumensoord' https://t.co/vHieoWmVWZ https://t.co/pFOtqzpW1U reageer retweet
Verzet? Waar tegen?
Vluchtelingen? Het zijn geen vluchtelingen, maar illegalen die vandaag nog met harde hand Europa uit gezet moeten worden.
pi_158143918
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:24 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Een hele dag? :o In haar gewone huis of in haar buitenhuisje?

Het gepeupel kan gewoon 7 hoog in een flatje wonen van 40 vierkante meter in een onveilige buurt met 80% niet-westerse allochtonen want Angela Groothuizen vindt dat er genoeg ruimte is voor nog veel meer vluchtelingen. :r
pi_158144238
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een hele dag? :o In haar gewone huis of in haar buitenhuisje?

[ afbeelding ]

Het gepeupel kan gewoon 7 hoog in een flatje wonen van 40 vierkante meter in een onveilige buurt met 80% niet-westerse allochtonen want Angela Groothuizen vindt dat er genoeg ruimte is voor nog veel meer vluchtelingen. :r
Wat een vuile k*nk*rh**r is die Angela Groothuizen!
pi_158144248
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 06:11 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een vuile k*nk*rh**r is die Angela Groothuizen!
Binnenkort bij RTL-boulevard te bewonderen want Angela zou Angela niet zijn als ze niet alle roddelbladen, pers en Albert ingelicht had. Deze dame offert toch maar 24 uur van haar decadente leven op om voor de camera's een vluchteling in huis te nemen. Dit offer mag niet onderschat worden.
pi_158144266
BN'ers die een mening hebben over de algemene staat van Nederland moeten niet serieus genomen worden. Zijn omhoog gevallen domme dozen die toevallig een trucje kunnen op TV of een noot kunnen zingen. Men geeft altijd af op voetballers vanwege het intellect maar datzelfde geldt voor het leger aan zelfbenoemde artiesten.

Probleem met die artiesten is alleen dat ze zeer links ingesteld zijn omdat er in die beroepsgroep veel gesubsidieerd dient te worden en ze altijd gezien willen worden als moreel superieure wezens.

Als er iemand is die niet snapt wat er speelt in Nederland dan is het wel Angela.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158144371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 06:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
BN'ers die een mening hebben over de algemene staat van Nederland moeten niet serieus genomen worden. Zijn omhoog gevallen domme dozen die toevallig een trucje kunnen op TV of een noot kunnen zingen. Men geeft altijd af op voetballers vanwege het intellect maar datzelfde geldt voor het leger aan zelfbenoemde artiesten.

Probleem met die artiesten is alleen dat ze zeer links ingesteld zijn omdat er in die beroepsgroep veel gesubsidieerd dient te worden en ze altijd gezien willen worden als moreel superieure wezens.

Als er iemand is die niet snapt wat er speelt in Nederland dan is het wel Angela.
Maar er zal ook geen grote groep zijn die Angela serieus neemt op dit gebied.
pi_158144378
Een ander probleem is een beetje (vast al gezegd door iemand) dat nieuwe Nederlanders zo vaak (niet zelden op een kluitje) in en rondom grote steden willen wonen. Dus het gaat ook om het waar......naast dat niet geheel Nederland 1 betonnen stedelijke vlakte hoeft te worden.
pi_158144380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 07:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar er zal ook geen grote groep zijn die Angela serieus neemt op dit gebied.
Dat zal je nog tegenvallen. Helaas. Er zijn nog meer dan genoeg linkse idioten in dit land, die haar héél serieus nemen. Met name in de provincie en onder allochtonen.
pi_158144387
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 07:14 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat zal je nog tegenvallen. Helaas. Er zijn nog meer dan genoeg linkse idioten in dit land, die haar héél serieus nemen. Met name in de provincie en onder allochtonen.
Maar uitlaten van haar kant zetten geen zoden aan de dijk. Iedereen kan wat roepen.
pi_158144599
quote:
Gerard Joling _O_
  donderdag 10 december 2015 @ 08:29:09 #119
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158144713
quote:
Een aanslag gepleegd door 'home-grown' terroristen, en niet door vluchtelingen.

Next!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 10 december 2015 @ 10:12:02 #120
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158145698
quote:
Vinger op de zere plek!

Ik heb het al vaker gezegd: hoeveel slachtoffers onder onze eigen bevolking accepteert de politiek omdat ze zo nodig buitenlanders met een totaal andere cultuur willen binnenlaten? Ik kan maar 1 conclusie trekken: er is geen bovengrens! Een schatting van de afgelopen 50 jaar: Tientallen moorden, duizenden verkrachtingen, honderdduizenden overvallen en miljoenen inbraken... Dat die aantallen hard omhoog gaan, ach, het grote heilige boek zegt dat dat mag bij "ongelovigen".

En wat Angela Groothuizen betreft: ik stel voor dat ik 3 lokaties in Nederland uitkies waar ze op een door mij gekozen tijdstip een uurtje alleen gaat wandelen!
Ze doet me een beetje denken aan Moordwijven, zo'n asielzoeker in huis halen om het zwembad schoon te maken.
  donderdag 10 december 2015 @ 10:30:50 #121
78780 deedeetee
pi_158145969
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:29 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Een aanslag gepleegd door 'home-grown' terroristen, en niet door vluchtelingen.

Next!
en het heeft uiteraard niks met de islam te maken.... ik ben voor exit niet voor next.....
pi_158146311
quote:
Het ergste is dat dit op dit moment echt de realiteit is ook.. pff, en dan ook nog dit soort terroristen(beesten) rond laten lopen, omdat men niet zeker weet wat ze in Syrié hebben uitgespookt :') Wat een continent is Europa...
  donderdag 10 december 2015 @ 18:12:06 #123
78780 deedeetee
pi_158154947
pi_158155629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En wat Angela Groothuizen betreft: ik stel voor dat ik 3 lokaties in Nederland uitkies waar ze op een door mij gekozen tijdstip een uurtje alleen gaat wandelen!
Ze doet me een beetje denken aan Moordwijven, zo'n asielzoeker in huis halen om het zwembad schoon te maken.
Vanochtend op Radio 1 over de actie van Angela Groothuizen.

Wat hypocriet!
1. Angela Groothuizen en andere bn-ers wonen in enorme villa's en zullen dankzij hun vermogen nooit last hebben van de multiculturele samenleving;
2. Ze nemen de illegalen maar één dag in huis :')
3. Het gaat om uitgeprocedeerde asielzoekers, waarvan zelfs een softe Nederlandse D66-rechter heeft gezegd dat ze hier niets te zoeken hebben en terug moeten.
pi_158155646
quote:
En weer gebruikt de NOS het woord "vluchteling". Een linkse omroep, maar wel door iedereen betaald -O-

Het zijn illegalen die illegaal naar Nederland zijn gekomen met het idee dat er binnen 2 weken een gratis huis+inrichting+Miele+lekker wijf voor ze klaar staat. Nu het iets langzamer blijkt te gaan, gaan ze rellen. Net zoals ze al deden bij de Macedonische en Hongaarse grens toen ze er niet gelijk door mochten. TUIG! Al dat ondankbare volk uitzetten.

[ Bericht 8% gewijzigd door JanKorteachternaam op 10-12-2015 18:48:28 ]
pi_158156585
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 06:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

(...)

Angela in Duitsland snapt er in ieder geval ook niets van.
pi_158157426
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 06:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Binnenkort bij RTL-boulevard te bewonderen want Angela zou Angela niet zijn als ze niet alle roddelbladen, pers en Albert ingelicht had. Deze dame offert toch maar 24 uur van haar decadente leven op om voor de camera's een vluchteling in huis te nemen. Dit offer mag niet onderschat worden.
Een groot offer.

Walgelijk mens :r
pi_158157593
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158160260
quote:
En weer allemaal jonge mannen.
pi_158160879
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_158161490
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

En weer gebruikt de NOS het woord "vluchteling". Een linkse omroep, maar wel door iedereen betaald -O-

Het zijn illegalen die illegaal naar Nederland zijn gekomen met het idee dat er binnen 2 weken een gratis huis+inrichting+Miele+lekker wijf voor ze klaar staat. Nu het iets langzamer blijkt te gaan, gaan ze rellen. Net zoals ze al deden bij de Macedonische en Hongaarse grens toen ze er niet gelijk door mochten. TUIG! Al dat ondankbare volk uitzetten.
Oh wee inderdaad als ze niet van dankbaarheid op hun blote knielen neervallen voor de Nederlander. Welk een onheil wordt en is ons aangedaan! Hoe moeten we nu nog trots door het leven gaan als zelfs vluchtelingen niet tegen ons opkijken!
pi_158164842
quote:
Toen dat stuk stront nog gewoon liedjes zong in plaats van illegalen in huis neemt (wat strafbaar zou moeten zijn).
pi_158164854
quote:
9s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh wee inderdaad als ze niet van dankbaarheid op hun blote knielen neervallen voor de Nederlander. Welk een onheil wordt en is ons aangedaan! Hoe moeten we nu nog trots door het leven gaan als zelfs vluchtelingen niet tegen ons opkijken!
Een dag van 'dankbaarheid jegens het westen' lijkt mij niet zo raar (suggestie: jaarlijks op 1 juli).
Geen grapje. Vele niet-westerlingen hebben heel veel aan het westen te danken en dat mag best eens erkend worden.
pi_158164897

Abdeslam had er flink wat kilometers op zitten. Dat dit de bekende vluchtelingen routes zijn is puur toeval natuurlijk...
pi_158164917
quote:
Over precies drie weken lopen de registratiekaarten van miljoenen Afghaanse vluchtelingen in Pakistan af. Al meer dan 30 jaar herbergt dit land miljoenen Afghanen. Zonder verblijfskaart moeten die het land verlaten en komt mogelijk een nieuwe grote vluchtelingenstroom op gang. De New York Times spreekt al van 'The Next Refugee Crisis'.

http://www.radio1.nl/item(...)sis-in-Pakistan.html
Nog meer ellende -O-
pi_158164943
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nog meer ellende -O-
Het wordt nu echt tijd om de EU+Servië+Rusland hermetisch af te sluiten voor alle niet-westerlingen.
pi_158165632
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik vind linkse mensen best eng, valt me vooral op sinds de vluchtelingen crisis.

Met hun merkkleertjes, iphone en dure kapsel/makeup in de media/TV hun beklag doen over alles en iedereen. Maar deze typen genieten ongegeneerd van alle luxe en geneugten uit het westen, wat we te danken hebben aan arbeiders en grondstoffen uit de derde wereld / lagelonenlanden.
Why stay small, if you can grow big..
pi_158166235
quote:

[..]

Nog meer ellende -O-
Jezus. _O- Gelukkig maar dat de leider van het belangrijkste EU-land geen vrijbrief heeft gegeven door te zeggen dat we het iedereen naar de zin kunnen ma...oh, wacht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:32:01 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158167273
quote:

[..]

Nog meer ellende -O-
Tja, het zal op sommige plekken in Afghanistan echt wel een shithole zijn, maar dat land is ontzettend groot. Er is geen enkele reden waarom de EU Afghanen asiel zou moeten verlenen en zelfs Duitsland maakt er werk van om Afghanen die al hier zijn, terug te sturen.

Overigens staan Afghanen schijnbaar laag op de sociale ladder, zelfs voor MO-begrippen. Syriërs en Iraniërs bijvoorbeeld zijn een stuk wereldser dan mensen uit Afghanistan.
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:35:40 #141
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158167307
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 00:23 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Abdeslam had er flink wat kilometers op zitten. Dat dit de bekende vluchtelingen routes zijn is puur toeval natuurlijk...
Het goede nieuws is dat dit soort figuren makkelijk te grijpen zijn. Mits de Fransen en Belgen hun inlichtingendiensten hervormen en relevante Europese diensten gaan samenwerken.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158168057
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 00:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Toen dat stuk stront nog gewoon liedjes zong in plaats van illegalen in huis neemt (wat strafbaar zou moeten zijn).
Je moet wat om ook een graantje mee te pikken van de zieligheidsindustrie. Madonna pakte dat beter aan door te gaan huilen op Place de la Republique in Parijs, dat was wereldnieuws, Dat zet tenminste zoden aan de dijk voor de verkoop van CD's en andere memorabilia/prullaria
Exaudi orationem meam
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:49:49 #143
78780 deedeetee
pi_158168165
quote:

[..]

Nog meer ellende -O-
De ellende is dat de EU niks doet om die lui buiten te houden. Ellende is er altijd al geweest alleen komen ze nu hier om ons ellende te bezorgen. Vroeger hielden ze dat gewoon in de regio en zķ hoort het natuurlijk ook. Wij zijn in het verleden nooit zo dom geweest om ons aan de islam te onderwerpen. Het is me een raadsel waarom de EU dat nu opeens wel meent te moeten doen.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:11:52 #144
78780 deedeetee
pi_158170202
In Canada zoeken ze zelf uit wie ze binnen willen laten en dan zie je hele andere mensen op de foto's. Valt me ook op dat er hier wel normaal geklede vrouwen bij zijn.

http://nos.nl/artikel/207(...)haald-in-canada.html
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:26:24 #145
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158170401
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:11 schreef deedeetee het volgende:
In Canada zoeken ze zelf uit wie ze binnen willen laten en dan zie je hele andere mensen op de foto's. Valt me ook op dat er hier wel normaal geklede vrouwen bij zijn.

http://nos.nl/artikel/207(...)haald-in-canada.html
Het systeem waar wij ook naartoe moeten. Aantoonbaar gediplomeerde, Engels sprekende 'westerse' Syriërs, Irakezen of desnoods Pakistanen. Ipv het random binnenhalen van onderlagen.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:34:10 #146
78780 deedeetee
pi_158170532
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het systeem waar wij ook naartoe moeten. Aantoonbaar gediplomeerde, Engels sprekende 'westerse' Syriërs, Irakezen of desnoods Pakistanen. Ipv het random binnenhalen van onderlagen.
Het zijn natuurlijk juist de onderlagen die zich hier binnendringen. Fatsoenlijke mensen regelen dit netjes. Dat spreekt voor zich nietwaar ?
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:48:59 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158170843
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk juist de onderlagen die zich hier binnendringen. Fatsoenlijke mensen regelen dit netjes. Dat spreekt voor zich nietwaar ?
Het is denk ik middenklasse at best wat zich nu meldt in de EU en dan heb ik het eigenlijk vooral over de Syriërs. Van de rest heb ik helemaal geen hoge pet op.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:53:45 #148
78780 deedeetee
pi_158170938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het is denk ik middenklasse at best wat zich nu meldt in de EU en dan heb ik het eigenlijk vooral over de Syriërs. Van de rest heb ik helemaal geen hoge pet op.
Echt waar ? Moet dit zooitje ongeregeld de middenklasse voorstellen ?
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:18:23 #149
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158171452
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Echt waar ? Moet dit zooitje ongeregeld de middenklasse voorstellen ?
Welk zooitje ongeregeld? De Syriërs, de Eritreeërs, de Irakezen, de Iraniërs, de Marokkanen, de Afghanen? Wees eens duidelijk? Niet iedereen kan in een oogopslag zien welke nationaliteit iemand bezit.

[ Bericht 4% gewijzigd door DustPuppy op 11-12-2015 14:41:01 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:29:14 #150
78780 deedeetee
pi_158171657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Welk zooitje ongeregeld? De Syriërs, de Eritreeërs, de Irakezen, de Irakezen, de Marokkanen, de Afghanen? Wees eens duidelijk? Niet iedereen kan in een oogopslag zien welke nationaliteit iemand bezit.
Maar als je het over de grens ziet banjeren zie je echt wel dat t niet veel soeps is hoor. En wat er hier in de tijdelijke opvang terecht kwam was ook bepaald niet van hoog gehalte.

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 11-12-2015 14:35:55 ]
  vrijdag 11 december 2015 @ 16:07:33 #151
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158173839
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:11 schreef deedeetee het volgende:
Wij zijn dan ook het afvoerputje van de wereld, zelfs Griekenland doet een voorselectie wie daar mag blijven.
En nog steeds staan de sluizen wagenwijd open en stromen tienduizenden illegalen per dag Europa binnen...
  vrijdag 11 december 2015 @ 17:49:32 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158175662
quote:
GELDERMALSEN - Er komt een groot asielzoekerscentrum in Geldermalsen. Dat meldt de VVD-fractie in een persbericht. Nadere gegevens volgen vrijdagavond tijdens een door de gemeente belegde persconferentie.

De mail is per abuis verstuurd, zegt de VVD: de raadsleden hebben geheimhoudingsplicht tot vanavond.

Bron: Gelderlander
Fijn die democratie voor de burgers! ^O^ :')
pi_158175770
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Fijn die democratie voor de burgers! ^O^ :')
Zolang het het beleid is om iedereen op te vangen en te kijken of deze mensen recht hebben op een verblijfsvergunning, met alle andere rechten die daarbij horen, zullen we nog heel veel azc's moeten creëren.

Gewoon de wet van vraag en aanbod.
pi_158177629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Alleen als ze echt nodig zijn. Nederland is vol genoeg en we hebben nog 600.000 werklozen die aan werk geholpen moeten worden.
pi_158188991
Een lesje realiteit.

Als een kleine groep bad guys de macht in een bepaald gebied heeft dan maakt dat de rest niet automatisch de good guys. Die "rest", die wij nu onderdak bieden, kan net zo intolerant zijn als de machthebbers, het enige probleem voor hun is dat ze niet de macht hebben.

Du'a Khalil Aswad.

Een 17-jarig Jezidi meisje dat gestenigd werd in 2007 omdat ze verliefd werd op een jongen met een andere religie. Ze werd niet gestenigd door IS, ze werd niet gestenigd omdat dat de wet van het land was. Ze werd gestenigd onder luid gejuich van familieleden en andere dorpelingen.

"Aswad was taken to the town square;[7] according to reports she was stripped naked to symbolize that she had dishonored her family and religion.[2] In the video, though stripped from the waist down, she is wearing an orange sport jacket and black underwear, and at least some of the crowd tries to keep her lower body covered with what looks like another jacket. During the stoning, which lasted approximately 30 minutes, Aswad can be seen in the video attempting to sit up and calling for help as the crowd taunts her and repeatedly throws a large chunk of rock or concrete on her head.[2] After her death in the town square, Aswad's body was tied behind a car and dragged through the streets.[7] She was buried with the remains of a dog, to disrespect her.[10] Eventually, her body was "exhumed and sent to the Medico-Legal Institute in Mosul so that tests could be performed to see whether she had died a virgin."[7]
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Du%27a_Khalil_Aswad

Als je haar naam googled dan vind je de video-beelden.
Een (groot?) deel van de mensen die hier binnenkomen delen deze cultuur. Wie heeft nou de meeste empathie? De bankzittende wereldverbeteraar die, ongeacht de gevolgen, deze mensen hierheen wil halen of de verontruste Nederlander die niet wil dat zijn landgenoten opgescheept worden met mensen met deze middeleeuwse cultuur?
pi_158189026
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Een lesje realiteit.

Als een kleine groep bad guys de macht in een bepaald gebied heeft dan maakt dat de rest niet automatisch de good guys. Die "rest", die wij nu onderdak bieden, kan net zo intolerant zijn als de machthebbers, het enige probleem voor hun is dat ze niet de macht hebben.

Du'a Khalil Aswad.

Een 17-jarig Jezidi meisje dat gestenigd werd in 2007 omdat ze verliefd werd op een jongen met een andere religie. Ze werd niet gestenigd door IS, ze werd niet gestenigd omdat dat de wet van het land was. Ze werd gestenigd onder luid gejuich van familieleden en andere dorpelingen.

"Aswad was taken to the town square;[7] according to reports she was stripped naked to symbolize that she had dishonored her family and religion.[2] In the video, though stripped from the waist down, she is wearing an orange sport jacket and black underwear, and at least some of the crowd tries to keep her lower body covered with what looks like another jacket. During the stoning, which lasted approximately 30 minutes, Aswad can be seen in the video attempting to sit up and calling for help as the crowd taunts her and repeatedly throws a large chunk of rock or concrete on her head.[2] After her death in the town square, Aswad's body was tied behind a car and dragged through the streets.[7] She was buried with the remains of a dog, to disrespect her.[10] Eventually, her body was "exhumed and sent to the Medico-Legal Institute in Mosul so that tests could be performed to see whether she had died a virgin."[7]
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Du%27a_Khalil_Aswad

Als je haar naam googled dan vind je de video-beelden.
Een (groot?) deel van de mensen die hier binnenkomen delen deze cultuur. Wie heeft nou de meeste empathie? De bankzittende wereldverbeteraar die, ongeacht de gevolgen, deze mensen hierheen wil halen of de verontruste Nederlander die niet wil dat zijn landgenoten opgescheept worden met mensen met deze middeleeuwse cultuur?
Dat is waar. Maar je zal toch iets moeten met mensen die huis en haard achter hebben gelaten en nu op de vlucht zijn.
pi_158189098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar je zal toch iets moeten met mensen die huis en haard achter hebben gelaten en nu op de vlucht zijn.
Niks moet. Meer dan 95% van de Nederlanders heeft niet de behoefte om vreemdelingen in nood te helpen als ze er zelf offers voor moeten brengen. Al is het buiten -10 graden dan nog zullen extreem weinig mensen een zwerver een nachtje onderdak bieden. Je brengt jezelf, je familieleden en je landgenoten schade toe door al die vluchtelingen hier toe te laten. Waarom op landelijk wel zoveel gevaar accepteren voor jezelf, je familieleden en je landgenoten en in het dagelijks leven zelf geen enkel offer maken om mensen, die je niet kent, te helpen?
pi_158189110
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:04 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Niks moet. Meer dan 95% van de Nederlanders heeft niet de behoefte om vreemdelingen in nood te helpen als ze er zelf offers voor moeten brengen. Al is het buiten -10 graden dan nog zullen extreem weinig mensen een zwerver een nachtje onderdak bieden. Je brengt jezelf, je familieleden en je landgenoten schade toe door al die vluchtelingen hier toe te laten. Waarom op landelijk wel zoveel gevaar accepteren voor jezelf, je familieleden en je landgenoten en in het dagelijks leven zelf geen enkel offer maken om mensen, die je niet kent, te helpen?
Omdat het menselijk is en er daarnaast al een enorm probleem was in andere landen zoals Italie en Griekenland met mensen die illegaal aankwamen. Daar zal je toch iets mee aanmoeten. Of je moet ze laten sterven op het strand of bootjes kapot schieten voordat ze aankomen.
pi_158189145
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat het menselijk is en er daarnaast al een enorm probleem was in andere landen zoals Italie en Griekenland met mensen die illegaal aankwamen. Daar zal je toch iets mee aanmoeten. Of je moet ze laten sterven op het strand of bootjes kapot schieten voordat ze aankomen.
Dat "omdat het menselijk is" is een aangeleerd regeltje dat geen enkele waarde heeft als je het niet voelt. Stel, jij hebt twee keuzes. Of een bootje met een familie zinkt op de Middellandse Zee of jij kan die familie redden door ze de rest van je leven bij je in huis te laten wonen. Wat kies je dan? Het is juist menselijk om vooral aan jezelf, je familie en vrienden (en tot op een bepaalde hoogte aan je landgenoten) te denken.
pi_158189181
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat "omdat het menselijk is" is een aangeleerd regeltje dat geen enkele waarde heeft als je het niet voelt. Stel, jij hebt twee keuzes. Of een bootje met een familie zinkt op de Middellandse Zee of jij kan die familie redden door ze de rest van je leven bij je in huis te laten wonen. Wat kies je dan? Het is juist menselijk om vooral aan jezelf, je familie en vrienden (en tot op een bepaalde hoogte aan je landgenoten) te denken.
Het gaat over een probleem dat al binnen onze grenzen was te vinden. Binnen Europa. Wat had jij met die mensen willen doen dan? Dat daarnaast een groep mensen zelf risico's neemt vanuit relatief veilige gebieden zoals Turkije......is aan hen en soms gewoon belachelijk. Zeker als het om kinderen gaat. Vandaar dat ik dat vb van dat dode jongetje op het strand (de foto die iedereen wakker deed worden.....) ook een slecht vb vond. De vader had een redelijk leven in Turkije en daarnaast niet reeele ideeen. Dan zet je je gezin niet zo op het spel.
pi_158189196
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het gaat over een probleem dat al binnen onze grenzen was te vinden. Binnen Europa. Wat had jij met die mensen willen doen dan? Dat daarnaast een groep mensen zelf risico's neemt vanuit relatief veilige gebieden zoals Turkije......is aan hen en soms gewoon belachelijk. Zeker als het om kinderen gaat. Vandaar dat ik dat vb van dat dode jongetje op het strand (de foto die iedereen wakker deed worden.....) ook een slecht vb vond. De vader had een redelijk leven in Turkije en daarnaast niet reeele ideeen. Dan zet je je gezin niet zo op het spel.
Wat kan mij het nou schelen wat er met die mensen gebeurt? Nogmaals, kijk naar je eigen leven. Als ik 3 kinderen zou hebben en eentje ervan zou een drugsverslaafde zijn die voor de rest van het gezin het leven een hel maakt dan zou ik hem uit huis schoppen, ook al hou ik nog zoveel van hem. Ik denk dat veel mensen dat zouden doen. Waarom dan wel de komende jaren honderdduizenden vluchtelingen hier laten wonen waarvan je weet dat een deel niks goeds komt brengen?
pi_158189201
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat kan mij het nou schelen wat er met die mensen gebeurt? Nogmaals, kijk naar je eigen leven. Als ik 3 kinderen zou hebben en eentje ervan zou een drugsverslaafde zijn die voor de rest van het gezin het leven een hel maakt dan zou ik hem uit huis schoppen, ook al hou ik nog zoveel van hem. Ik denk dat veel mensen dat zouden doen. Waarom dan wel de komende jaren honderdduizenden vluchtelingen hier laten wonen waarvan je weet dat een deel niks goeds komt brengen?
Die staan in Europa. Die moet je volgens internationale afspraken gewoon hulp bieden.

Ik ben er ook geheel niet voor dat men hier blijft als men terug kan.
pi_158189214
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die staan in Europa. Die moet je volgens internationale afspraken gewoon hulp bieden.

Ik ben er ook geheel niet voor dat men hier blijft als men terug kan.
Dan verander je wetten en afspraken. Die mensen gaan echt niet meer terug. Ten eerste zal het gebied waar ze vandaan komen nog vele jaren onveilig blijven en ten tweede is het verschil in welvaart zo groot dat ze zich (en de mensenmensjes onder ons) tot het uiterste zullen verzetten als ze terug zouden moeten.
pi_158189217
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dan verander je wetten en afspraken. Die mensen gaan echt niet meer terug. Ten eerste zal het gebied waar ze vandaan komen nog vele jaren onveilig blijven en ten tweede is het verschil in welvaart zo groot dat ze zich (en de mensenmensjes onder ons) tot het uiterste zullen verzetten als ze terug zouden moeten.
Dat kan niet zomaar. Dat gaat o.a. over mensenrechten. Je stemt PVV zeker?
pi_158189237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kan niet zomaar. Dat gaat o.a. over mensenrechten. Je stemt PVV zeker?
Gelukkig voor jou denk het grootste gedeelte van het parlement er ook zo over. "Wat de consequenties ook zijn, ook al verandert het land in een hel, dit kan niet ,dat kan niet, niks kan niet"
Ja, ik stem PVV.
pi_158189240
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:57 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou denk het grootste gedeelte van het parlement er ook zo over. "Wat de consequenties ook zijn, ook al verandert het land in een hel, dit kan niet ,dat kan niet, niks kan niet"
Ja, ik stem PVV.
Niet over dat je mensen binnen de grenzen (EU) geen hulp moet geven.
pi_158189242
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet over dat je mensen binnen de grenzen (EU) geen hulp moet geven.
Weer dat "moeten". Als de wil er is dan moet niks.
pi_158189248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Weer dat "moeten". Als de wil er is dan moet niks.
Daar is gewoon wetgeving voor en daar moet je je aan houden.

"In 1948 was bij de opstelling van de VN-verklaring van de Rechten van de Mens, de Universal Declaration of Human Rights, onder meer het asielrecht als mensenrecht geformuleerd.

Op grond van artikel 14 lid 1 van deze Verklaring heeft elk persoon het recht in andere landen asiel te zoeken en te genieten tegen vervolging. In de Conventie van 1951 wordt dit recht verder geconcretiseerd. Het verbiedt hen de asielzoekers uit te wijzen of terug te sturen naar het land van herkomst indien zij het risico lopen vervolgd te worden, het zogenaamde verbod op refoulement (artikel 33)"
pi_158189267
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

"In 1948 was bij de opstelling van de VN-verklaring van de Rechten van de Mens, de Universal Declaration of Human Rights, onder meer het asielrecht als mensenrecht geformuleerd.

Op grond van artikel 14 lid 1 van deze Verklaring heeft elk persoon het recht in andere landen asiel te zoeken en te genieten tegen vervolging. In de Conventie van 1951 wordt dit recht verder geconcretiseerd. Het verbiedt hen de asielzoekers uit te wijzen of terug te sturen naar het land van herkomst indien zij het risico lopen vervolgd te worden, het zogenaamde verbod op refoulement (artikel 33)"
Of je trekt je niks aan van dat verdrag of je zegt het op. Zelfs Zweden neemt maatregelen zodat het geen asielzoekers meer op hoeft te nemen. Veel EU-landen trekken zich niks aan van begrotingsregels, sluiten de grenzen. Mag allemaal niet maar ze doen het toch.
pi_158189274
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Of je trekt je niks aan van dat verdrag of je zegt het op. Zelfs Zweden neemt maatregelen zodat het geen asielzoekers meer op hoeft te nemen. Veel EU-landen trekken zich niks aan van begrotingsregels, sluiten de grenzen. Mag allemaal niet maar ze doen het toch.
Ja. Dat is het probleem van de PVV. Men roept hele domme dingen naast dat men niet met werkelijke uitvoerbare oplossingen komt.
pi_158189285
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Dat is het probleem van de PVV. Men roept hele domme dingen naast dat men niet met werkelijke uitvoerbare oplossingen komt.
Zoals grenscontrole? Iets wat diverse EU-landen al ingevoerd hebben en wat zelfs Dijsselbloem onlangs voorstelde (ja ja, het lichtje bij hem ging eindelijk branden).
pi_158189305
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zoals grenscontrole? Iets wat diverse EU-landen al ingevoerd hebben en wat zelfs Dijsselbloem onlangs voorstelde (ja ja, het lichtje bij hem ging eindelijk branden).
Nee. Maar jij hebt het over niet helpen en opnemen. Ik ben ook voor grenscontrole. Dat gaat ook niet in tegen de rechten van de mens.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:25:58 #174
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158189328
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vanaf vertrekplaats met die bootjes zijn ze niet veilig dan? Het is niet dat ze daar met geweren worden verjaagd ofzo. Mensen kiezen er zelf voor om vanuit veilige landen de gevaarlijke oversteek te maken.
Fade to Black
pi_158189333
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:25 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Vanaf vertrekplaats met die bootjes zijn ze niet veilig dan? Het is niet dat ze daar met geweren worden verjaagd ofzo. Mensen kiezen er zelf voor om vanuit veilige landen de gevaarlijke oversteek te maken.
Ja. En dan is men ineens binnen de grenzen van de EU.
pi_158189566
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Het werkelijke probleem is dat er geen 2 keuzes zijn, er is nog een 3e keuze.
Namelijk: jij kan die familie redden door ze de rest van je leven bij een ander in huis te laten wonen :) Zo doen de Gutmenschen, terwijl ze denken dat ze zelf zo goed zijn :r
Exaudi orationem meam
pi_158189658
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:15 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het werkelijke probleem is dat er geen 2 keuzes zijn, er is nog een 3e keuze.
Namelijk: jij kan die familie redden door ze de rest van je leven bij een ander in huis te laten wonen :) Zo doen de Gutmenschen, terwijl ze denken dat ze zelf zo goed zijn :r
Er zijn nog wel meer keuzes. Mensen tijdelijk helpen bijv.
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:36:42 #178
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158189677
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Een wet uit de jaren '50. Misschien eens tijd om die te herzien. Iets wat op den duur onvermijdelijk zal zijn.
pi_158189681
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Een wet uit de jaren '50. Misschien eens tijd om die te herzien.
Dat laten we aan de PVV over.
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:40:08 #180
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158189695
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat laten we aan de PVV over.
Nou nee, het is een internationaal verdrag, dus daar heeft de PVV niks over te zeggen. Maar bedankt voor die nutteloze bijdrage.
pi_158189706
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nou nee, het is een internationaal verdrag, dus daar heeft de PVV niks over te zeggen. Maar bedankt voor die nutteloze bijdrage.
Precies. Maar het idee dat maar op te zeggen komt van vooral wie? Laten we ons maar richten op wat wel kan. Dat is o.a. ons inzetten te zorgen dat mensen niet hoeven te vluchten en daarnaast kijken of we gebieden zo veilig kunnen krijgen dat vluchtelingen die hier nu zijn gewoon terug kunnen.
pi_158189739
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Een wet uit de jaren '50. Misschien eens tijd om die te herzien. Iets wat op den duur onvermijdelijk zal zijn.
Binnen een sterk veranderde wereld wordt het inderdaad tijd om oude verdragen te herzien en aan te passen aan de huidige tijdsgeest. Zeker nu de Europese verdeelsleutel heeft gefaald en het eenheidsideaal van de EU door deze crisis zichtbaar aan gruzelementen is geslagen.
pi_158189759
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Binnen een sterk veranderde wereld wordt het inderdaad tijd om oude verdragen te herzien en aan te passen aan de huidige tijdsgeest. Zeker nu de Europese verdeelsleutel heeft gefaald en het eenheidsideaal van de EU door deze crisis zichtbaar aan gruzelementen is geslagen.
Het wordt tijd de mensen die gewoon naar huis kunnen naar huis te sturen. En dat kan al. En je moet zorgen dat dat meer en beter kan. Daarvoor hoef je een wet die gaat over mensenrechten verder niet aan te passen.
pi_158189792
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het wordt tijd de mensen die gewoon naar huis kunnen naar huis te sturen. En dat kan al. En je moet zorgen dat dat meer en beter kan. Daarvoor hoef je een wet die gaat over mensenrechten verder niet aan te passen.
Waar wij als EU-sceptici al jaren voor waarschuwen blijkt nu praktijk te worden. Er is geen Europese eenheid als het aankomt op crisissituaties. Dat zagen we al bij het debacle Griekenland en nu bij deze vluchtelingencrisis. Wel willen profiteren van de lusten, maar niet van de lasten. Dat is het devies van veel (nieuwe) lidstaten.

Bovendien zitten we opgescheept met ruggengraatloze leiders die zichzelf bedwelmen met dwaas links idealisme, naast Merkel onze premier niet uitgezonderd. Het zal uiteindelijk anti-EU partijen in de kaart spelen zoals we zien bij de opkomst van het Front National en de al maanden durende virtuele zegetocht van de PVV in Nederland. Het volk schreeuwt om andere leiders en om een andere aanpak.
pi_158189800
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar wij als EU-sceptici al jaren voor waarschuwen blijkt nu praktijk te worden. Er is geen Europese eenheid als het aankomt op crisissituaties. Dat zagen we al bij het debacle Griekenland en nu bij deze vluchtelingencrisis. Wel willen profiteren van de lusten, maar niet van de lasten. Dat is het devies van veel (nieuwe) lidstaten.

Bovendien zitten we opgescheept met ruggengraatloze leiders die zichzelf bedwelmen met dwaas links idealisme, naast Merkel onze premier niet uitgezonderd. Het zal uiteindelijk anti-EU partijen in de kaart spelen zoals we zien bij de opkomst van het Front National en de al maanden durende virtuele zegetocht van de PVV in Nederland. Het volk schreeuwt om andere leiders en om een andere aanpak.
Dat was idd al duidelijk aan te zien komen.

Ja. En als dat doorzet zitten we nog dieper in de ellende.
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:58:19 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158189805
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Oja de magische verdeelsleutel :D Die is iedereen intussen al lang weer vergeten. Zie ze nog trots staan ergens in oktober: we zijn eruit jongens, we hebben de oplossing! :') Het bleek opnieuw een EU-leugentje.
pi_158190261
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Oja de magische verdeelsleutel :D Die is iedereen intussen al lang weer vergeten. Zie ze nog trots staan ergens in oktober: we zijn eruit jongens, we hebben de oplossing! :') Het bleek opnieuw een EU-leugentje.
l-EU-gens :)
Exaudi orationem meam
pi_158190393
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

zaterdag 12 december 2015 @ 17:43:21 #189
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158196889
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:46 schreef Jaroon het volgende:
Maar je zal toch iets moeten met mensen die huis en haard achter hebben gelaten en nu op de vlucht zijn.
Onzin. We "moeten er helemaal niets mee", het gevolg van "er iets mee moeten" is alleen dat het aantal elke 4 maanden verdubbeld! Ooit van exponentiele groei gehoord? Denk je werkelijk dat 0,1% van Afrika (want daar gaat het over) dit jaar opnemen daar iets oplost? Volgend jaar staat 0,4% van Afrika stenen te gooien naar de grens!
Die toestroom stopt slechts op 1 manier, en dat is als wij ze weigeren.
pi_158197647
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:43 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Onzin. We "moeten er helemaal niets mee", het gevolg van "er iets mee moeten" is alleen dat het aantal elke 4 maanden verdubbeld! Ooit van exponentiele groei gehoord? Denk je werkelijk dat 0,1% van Afrika (want daar gaat het over) dit jaar opnemen daar iets oplost? Volgend jaar staat 0,4% van Afrika stenen te gooien naar de grens!
Die toestroom stopt slechts op 1 manier, en dat is als wij ze weigeren.
Volgens demografische voorspellingen telt het continent Afrika tegen 2100 4 miljard inwoners. :')

Dringend muren bouwen want de islamitische en afrikaanse invasie van Europa zal alleen maar toenemen door de exponentiële groei van de bevolking in die landen. Ook Europese volkeren, europese cultuur en europese grenzen hebben het recht om te bestaan.
pi_158197696
Terwijl BNers suffe dingen doen zoals logeren met migranten, Dijkhoff op zoek is naar meer sporthallen en Merkel maar weer eens uitlegt dat ze het echt "Schaffen" bouwt ook Oostenrijk rustig aan hekken.

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158198168
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:25 schreef berko13 het volgende:

[..]

Volgens demografische voorspellingen telt het continent Afrika tegen 2100 4 miljard inwoners. :')

Dringend muren bouwen want de islamitische en afrikaanse invasie van Europa zal alleen maar toenemen door de exponentiële groei van de bevolking in die landen. Ook Europese volkeren, europese cultuur en europese grenzen hebben het recht om te bestaan.
De geschiedenis leert ons dat landverraders altijd voortijdig aan hun eind komen als het volk teveel in een hoek gedrukt worden. Ik geloof niet dat we tot het bittere einde met dit beleid door kunnen gaan.

Het is alleen te hopen dat de schade te overzien is en we dat volk massaal weer kunnen deporteren. Met kinderen en al.
pi_158198431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als het daar binnen nu en 5 jaar veilig wordt moeten ze op basis van de huidige wetgeving terug.
Het politieke klimaat is er niet naar om daar teveel van af te wijken.

Ja er zullen nog wel wat rechtszaken volgen en buurtcomiteetjes in actie komen maar een groot gedeelte gaat terug.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158200416
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:47 schreef Confetti het volgende:

[..]

De geschiedenis leert ons dat landverraders altijd voortijdig aan hun eind komen als het volk teveel in een hoek gedrukt worden. Ik geloof niet dat we tot het bittere einde met dit beleid door kunnen gaan.

Het is alleen te hopen dat de schade te overzien is en we dat volk massaal weer kunnen deporteren. Met kinderen en al.
Ik gebruik liever het woord "remigreren".

Klinkt liever. :)
pi_158200785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:56 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Als het daar binnen nu en 5 jaar veilig wordt moeten ze op basis van de huidige wetgeving terug.
Het politieke klimaat is er niet naar om daar teveel van af te wijken.

Ja er zullen nog wel wat rechtszaken volgen en buurtcomiteetjes in actie komen maar een groot gedeelte gaat terug.
Ik denk dat een heel groot gedeelte blijft. Er zal wel weer een generaal pardon komen omdat een aanzienlijk deel Nederlands spreekt, en ze hun moedertaal vergeten zijn ofzo. Allemaal geworteld.

Sowieso, het is heel gunstig voor uitegeprocedeerden om in de media te komen. Neem een Tadic, Mauro, Sahar en laatst Gláucio en Márcia, allemaal mochten ze na de nodige media-aandacht blijven.
  zaterdag 12 december 2015 @ 20:37:50 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158200957
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat een heel groot gedeelte blijft. Er zal wel weer een generaal pardon komen omdat een aanzienlijk deel Nederlands spreekt, en ze hun moedertaal vergeten zijn ofzo. Allemaal geworteld.

Sowieso, het is heel gunstig voor uitegeprocedeerden om in de media te komen. Neem een Tadic, Mauro, Sahar en laatst Gláucio en Márcia, allemaal mochten ze na de nodige media-aandacht blijven.
Of ze nou Nederlands spreken en geworteld zijn of niet, je kunt er donder op zeggen dat er weer een generaal pardon komt omdat de dan zittende regeringspartijen geen zin hebben in al die rompslomp van terugsturen. Je kunt het nu alweer uittekenen. Dat 90 procent waarschijnlijk levenslang in de bijstand blijft hangen is bijzaak.
pi_158201200
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:28 schreef Buster24 het volgende:
Terwijl BNers suffe dingen doen zoals logeren met migranten, Dijkhoff op zoek is naar meer sporthallen en Merkel maar weer eens uitlegt dat ze het echt "Schaffen" bouwt ook Oostenrijk rustig aan hekken.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smerig racistisch hypocriet landje dat Oostenrijk. Eerst van de daken schreeuwen dat iedereen welkom is, maar als je het dan toch iets meer dan verwacht in de portemonnee voelt, dan zijn als die arme stakkers niet meer welkom :r

Dat soort gedrag :r
Why stay small, if you can grow big..
pi_158201569
omroepbrabant twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 20:54:51 Massale vechtpartij in asielzoekerscentrum in Grave, twee aanhoudingen https://t.co/U6o5lqxuFi reageer retweet
quote:
Massale vechtpartij in asielzoekerscentrum in Grave, twee aanhoudingen

GRAVE - In het asielzoekerscentrum in Grave heeft zaterdagavond een massale vechtpartij plaatsgevonden. Volgens de politie gingen ongeveer 50 mensen met elkaar op de vuist.

Bij de vechtpartij zijn ook messen gebruikt. De politie hield twee mensen aan.
De politie uit Grave kreeg de steun van collega’s uit Oss. De oorzaak van de vechtpartij is onduidelijk. Begin december was er ook een vechtpartij op AZC Grave. Toen werden er vijf bewoners opgepakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Houtenbeen op 12-12-2015 21:05:27 ]
pi_158204745

.
Het kan altijd gekker zoals in België
pi_158204922
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:18 schreef Buster24 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Het kan altijd gekker zoals in België
Wie betaalt al die rechtszaken?
  zaterdag 12 december 2015 @ 23:25:08 #201
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158204929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:24 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

De burgerman.
  zaterdag 12 december 2015 @ 23:25:22 #202
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158204934
Mooi om te zien dat er nog een paar landen hun gezond verstand gebruiken en overgaan tot de enige echte oplossing: hekken bouwen.
Fade to Black
pi_158205018
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

De burgerman.
Asielzoekersindustrie :r
pi_158205192
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:24 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik vermoed allerlei advocaten collectieven.
pi_158209909
Onze Deense EU collega's willen geld en sieraden van migranten in beslag gaan nemen als bijdrage in het levensonderhoud.

.
Of dit in de praktijk ook gaat gebeuren betwijfel ik maar het zijn wel plannen die een duidelijk signaal afgeven aan de migranten die Denemarken op hun verlanglijst hebben staan.
Die gaan dan toch maar liever naar Nederland, Duitsland of Zweden
pi_158209940
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 07:17 schreef Buster24 het volgende:
Onze Deense EU collega's willen geld en sieraden van migranten in beslag gaan nemen als bijdrage in het levensonderhoud.
[ afbeelding ]
.
Of dit in de praktijk ook gaat gebeuren betwijfel ik maar het zijn wel plannen die een duidelijk signaal afgeven aan de migranten die Denemarken op hun verlanglijst hebben staan.
Dat moeten wij ook doen, als je Nederland in wil dan moet je een nier, long en deel van je lever afstaan
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_158209946
Je zou wel een limiet kunnen stellen aan wat men aan bezit heeft.
pi_158210058
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 07:34 schreef Jaroon het volgende:
Dat is het Deense idee ook, een deel kan je houden.

En let op, over een paar maanden lanceert het CDA of de VVD dit voorstel ook.
De Duitse kranten waren verontwaardigt, die zitten nog in de "Wir schaffen es" modus.
pi_158210110
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Net als al die miljarden die we nu stoppen in Griekenland en Turkije. Die landen lachen zich tot het leplazarus.
  zondag 13 december 2015 @ 10:05:45 #210
78780 deedeetee
pi_158210464
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 07:17 schreef Buster24 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Goed plan, waarom zouden ze niet zelf bijdragen aan hun eigen onderhoud ? Maar ik vrees dat het de armoedzaaiers zijn die hier naartoe komen. Och dat was al bekend toch ? Ze komen niet voor veiligheid maar voor gratis onderhoud.

en elk weekend bouwen ze een feestje. :P
  zondag 13 december 2015 @ 10:19:18 #211
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158210546
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:31 schreef luxerobots het volgende:
Allemaal geworteld.
De miljardenverdienende zieligheidsindustrie gebruikt dergelijke woorden alleen als de illegalen Nederland moeten verlaten. Als half Afrika hierheen komt hoor je er niemand over dat ze daar prima geworteld zijn!
  zondag 13 december 2015 @ 10:20:48 #212
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158210559
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 07:34 schreef Jaroon het volgende:
Voor Nederlanders gelden zware eisen om bijstand en toeslagen te krijgen. Voor deze illegale vakantiegangers die geen hotel geboekt hebben maar zonder visum eisen komen stellen ondanks dat ze wellicht meerdere huizen bezitten in hun eigen land gelden helemaal geen vermogenseisen...
  zondag 13 december 2015 @ 10:22:35 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158210565
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 10:20 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Voor Nederlanders gelden zware eisen om bijstand en toeslagen te krijgen. Voor deze illegale vakantiegangers die geen hotel geboekt hebben maar zonder visum eisen komen stellen ondanks dat ze wellicht meerdere huizen bezitten in hun eigen land gelden helemaal geen vermogenseisen...
Veel verstandelijke vermogens hebben ze in elk geval niet gelet op al die knokpartijen...
  zondag 13 december 2015 @ 14:16:27 #214
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158214648
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Veel verstandelijke vermogens hebben ze in elk geval niet gelet op al die knokpartijen...
Dat is de cultuur. Vroeger noemden we dat wilden of onderontwikkelden, nu "is iedereen gelijk" in een paar gekke-Henkie-landen en dat weten die wilden wel uit te buiten.
pi_158220483
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:16 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat is de cultuur. Vroeger noemden we dat wilden of onderontwikkelden, nu "is iedereen gelijk" in een paar gekke-Henkie-landen en dat weten die wilden wel uit te buiten.
Precies. Vroeger werden achterlijke landen waar die mensen vandaan kwamen gekoloniseerd of genegeerd. Nu worden die landen overladen met geld en worden mensen uit die landen actief hier naartoe gehaald. Gekkenwerk!
  zondag 13 december 2015 @ 20:21:28 #216
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158222724
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Precies. Vroeger werden achterlijke landen waar die mensen vandaan kwamen gekoloniseerd of genegeerd. Nu worden die landen overladen met geld en worden mensen uit die landen actief hier naartoe gehaald. Gekkenwerk!
Gekkenwerk of sluwe berekening? Ik denk het laatste. Deze massa-immigratie is het directe gevolg van het algemeen kiesrecht. Iedereen mag stemmen, dus ook elke halve gare, dus ook elke nieuwe migrant, ook als spreekt hij nog geen woord Nederlands en heeft hij nog nooit een halve cent belasting betaald en ook al gaat hij dat verder in de rest van zijn leven ook nimmer doen: hij heeft direct bij binnenkomst stemrecht.

Zulke mensen stemmen dus op partijen die hen zoveel mogelijk in de watten leggen, oftewel de Linksche Kerk: PvdA, D'66, GroenLinks e.d. Voor hen is dat een win-win situatie. De partijbazen kunnen hun zakken vullen, de migranten hebben een gratis luxe-leven.

Er is alleen nog die vervelende rekening. Wie moet dat betalen? Maar dat is gelukkig geen probleem: er zijn nog altijd genoeg autochtonen die verder uitgeknepen kunnen worden.
  zondag 13 december 2015 @ 20:32:00 #217
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158223025
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Gekkenwerk of sluwe berekening? Ik denk het laatste. Deze massa-immigratie is het directe gevolg van het algemeen kiesrecht. Iedereen mag stemmen, dus ook elke halve gare, dus ook elke nieuwe migrant, ook als spreekt hij nog geen woord Nederlands en heeft hij nog nooit een halve cent belasting betaald en ook al gaat hij dat verder in de rest van zijn leven ook nimmer doen: hij heeft direct bij binnenkomst stemrecht.

Zulke mensen stemmen dus op partijen die hen zoveel mogelijk in de watten leggen, oftewel de Linksche Kerk: PvdA, D'66, GroenLinks e.d. Voor hen is dat een win-win situatie. De partijbazen kunnen hun zakken vullen, de migranten hebben een gratis luxe-leven.

Er is alleen nog die vervelende rekening. Wie moet dat betalen? Maar dat is gelukkig geen probleem: er zijn nog altijd genoeg autochtonen die verder uitgeknepen kunnen worden.
Dit lijkt mij onzin. Een verblijfsvergunning betekent niet automatisch Nederlands staatsburgerschap toch?
pi_158223128
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Je moet de Nederlandse nationaliteit bezitten om te mogen stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 december 2015 @ 20:45:44 #219
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158223459
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet de Nederlandse nationaliteit bezitten om te mogen stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen.
Natuurlijk. Nog los daarvan is de participatie van allochtonen op de verkiezingen erg laag en is het ook niet zo dat ze dan op de meest pro-allochtone partijen stemmen. Massa-immigratie bewerkstelligen om kamerzeteltjes te krijgen is de grootste onzin. We hebben meer immigranten (of hun afstammelingen) dan ooit tevoren, en de PvdA staat op 9 zetels of daaromtrent.

Het is ook echt niet dat Rutte c.s. maar enige invloed hebben op het aantal migranten. Die stromen komen op gang ver buiten hun invloedsveld en wat Nederland er mee aan moet wordt door Brussel voorgeschreven.

Eigenlijk is onze regering gewoon een vrij apathische en irrelevante factor in het hele migratieverhaal.
The End Times are wild
pi_158223626
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk. Nog los daarvan is de participatie van allochtonen op de verkiezingen erg laag en is het ook niet zo dat ze dan op de meest pro-allochtone partijen stemmen. Massa-immigratie bewerkstelligen om kamerzeteltjes te krijgen is de grootste onzin. We hebben meer immigranten (of hun afstammelingen) dan ooit tevoren, en de PvdA staat op 9 zetels of daaromtrent.

Het is ook echt niet dat Rutte c.s. maar enige invloed hebben op het aantal migranten. Die stromen komen op gang ver buiten hun invloedsveld en wat Nederland er mee aan moet wordt door Brussel voorgeschreven.

Eigenlijk is onze regering gewoon een vrij apathische en irrelevante factor in het hele migratieverhaal.
Je beseft dat Nederland net zo goed onderdeel is van de EU. Het is geen vreemde entiteit die ons zaken oplegt, dat zijn wij zelf. Bovendien hebben de lidstaten in veel gevallen nog altijd het laatste woord. Je moet je woede dus echt richten op politiek Den Haag.
  zondag 13 december 2015 @ 20:53:52 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158223749
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je beseft dat Nederland net zo goed onderdeel is van de EU. Het is geen vreemde entiteit die ons zaken oplegt, dat zijn wij zelf. Bovendien hebben de lidstaten in veel gevallen nog altijd het laatste woord. Je moet je woede dus echt richten op politiek Den Haag.
Dat wij zelf onderdeel van de EU uitmaken neemt niet weg dat diezelfde EU onze soevereiniteit zeer heeft ingeperkt.
Vroeger waren steden in Nederland ook soeverein. Nu maken ze deel uit van de Nederlandse staat, waarmee ze wel degelijk zeggenschap verloren hebben.

Lidstaten hebben vaak het laatste woord, de vraag is in hoeverre dat in de praktijk nog opgaat. We zullen dat gaan zien bij de herverdeling van de vluchtelingen.
The End Times are wild
pi_158223826
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat wij zelf onderdeel van de EU uitmaken neemt niet weg dat diezelfde EU onze soevereiniteit zeer heeft ingeperkt.
Vroeger waren steden in Nederland ook soeverein. Nu maken ze deel uit van de Nederlandse staat, waarmee ze wel degelijk zeggenschap verloren hebben.

Lidstaten hebben vaak het laatste woord, de vraag is in hoeverre dat in de praktijk nog opgaat. We zullen dat gaan zien bij de herverdeling van de vluchtelingen.
Nederland heeft gewoon een regering die nooit dwars gaat liggen. Daarom nemen wij relatief veel asielzoekers op.
  zondag 13 december 2015 @ 20:57:38 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158223871
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nederland heeft gewoon een regering die nooit dwars gaat liggen. Daarom nemen wij relatief veel asielzoekers op.
Volgens mij worden er nog nauwelijks asielzoekers verdeeld volgens een verdeelsleutel en komen ze gewoon in het land van keuze terecht. Dat dit dan relatief vaak Nederland is, is logisch gezien ons toelatingsbeleid, de gezinshereniging en onze algemene stand van welvaart. Idem Zweden en Duitsland.
The End Times are wild
pi_158223894
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Volgens mij worden er nog nauwelijks asielzoekers verdeeld volgens een verdeelsleutel en komen ze gewoon in het land van keuze terecht. Dat dit dan relatief vaak Nederland is, is logisch gezien ons toelatingsbeleid, de gezinshereniging en onze algemene stand van welvaart. Idem Zweden en Duitsland.
Daarom wil de EU de asielzoekers ook verdelen.
  zondag 13 december 2015 @ 21:00:01 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158223942
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En daarom staat Nederland daar ook achter (en minder populaire landen niet).
Maar goed, dat de PvdA/GL/D66/VVD maar weinig invloed hebben op de asieltoestroom naar Nederland en dat zij dit in ieder geval niet doen om in de toekomst kamerzetels te houden, daar zijn we het dan wel over eens.
The End Times are wild
pi_158224067
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die krijg je gratis bij een pakje boter en je andere paspoorten.
pi_158224104
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

En daarom staat Nederland daar ook achter (en minder populaire landen niet).
Maar goed, dat de PvdA/GL/D66/VVD maar weinig invloed hebben op de asieltoestroom naar Nederland en dat zij dit in ieder geval niet doen om in de toekomst kamerzetels te houden, daar zijn we het dan wel over eens.
Die verdeling pakt voor Nederland niet gunstig uit, want er wordt totaal geen rekening gehouden met bevolkingsdichtheid. Bij een rechtvaardige verdeling zou Nederland er juist geen één moeten krijgen.
Die partijen hebben wel invloed op het aantal. Gewoon de deur (grens) open laten staan en ze stromen binnen.
  zondag 13 december 2015 @ 21:06:59 #228
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158224180
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die verdeling pakt voor Nederland niet gunstig uit, want er wordt totaal geen rekening gehouden met bevolkingsdichtheid. Bij een rechtvaardige verdeling zou Nederland er juist geen één moeten krijgen.
Die partijen hebben wel invloed op het aantal. Gewoon de deur (grens) open laten staan en ze stromen binnen.
Die verdeelsleutel is arbitrair en geen idee waarom die tot stand is gekomen zoals ze nu tot stand gekomen is. Waarschijnlijk speelt politiek hier een grote rol, en de kennis dat een land als Nederland eerder geneigd tot slikken is als Polen (dat toch veel meer grond, een veel grotere bevolking en véél minder allochtonen reeds heeft). Waarschijnlijk denken ze, we schuiven er eerst een paar duizend naar binnen, en als het eenmaal op gang gekomen is volgt de rest vanzelf)
The End Times are wild
pi_158224220
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die verdeelsleutel is arbitrair en geen idee waarom die tot stand is gekomen zoals ze nu tot stand gekomen is. Waarschijnlijk speelt politiek hier een grote rol, en de kennis dat een land als Nederland eerder geneigd tot slikken is als Polen (dat toch veel meer grond, een veel grotere bevolking en véél minder allochtonen reeds heeft). Waarschijnlijk denken ze, we schuiven er eerst een paar duizend naar binnen, en als het eenmaal op gang gekomen is volgt de rest vanzelf)
Het overbevolkte Malta krijgt er zelfs honderden. Totaal van de pot gerukt.
  zondag 13 december 2015 @ 21:17:53 #230
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158224483
We zijn bezig in hoog tempo ons mooie Westers Europa om zeep te helpen met de import van gigantische aantallen moslims. Dat volk fokt als konijnen en over een paar decennia zijn we vreemdeling in eigen land (in Rotterdam ben je dat overigens al).
Fade to Black
  zondag 13 december 2015 @ 21:18:55 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158224516
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:17 schreef Achterhoker het volgende:
We zijn bezig in hoog tempo ons mooie Westers Europa om zeep te helpen met de import van gigantische aantallen moslims. Dat volk fokt als konijnen en over een paar decennia zijn we vreemdeling in eigen land (in Rotterdam ben je dat overigens al).
True. Maar voor onze regeringen is dat iets geweest wat ze 'overkomen' is en waarbij ze appelig hebben staat te kijken op z'n best.
The End Times are wild
pi_158225077
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:17 schreef Achterhoker het volgende:
In een aantal wijken in Den Haag, behoor je als autochtoon tot een minderheid van onder de 10% :')
  zondag 13 december 2015 @ 21:40:56 #233
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158225111
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leuk sprookje Koos! Het "herverdelen" gaat zoals altijd 1 kant op: ze komen hierheen, en de lui die hier zelf al illegaal binnenkomen mogen met honderdduizenden blijven. We "verdelen" ze niet terug naar Griekenland, we krijgen ze extra!
pi_158225329
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Leuk sprookje Koos! Het "herverdelen" gaat zoals altijd 1 kant op: ze komen hierheen, en de lui die hier zelf al illegaal binnenkomen mogen met honderdduizenden blijven. We "verdelen" ze niet terug naar Griekenland, we krijgen ze extra!
Je zegt het goed extra.
We hebben nu 4 stromen:
- Illegalen (die noodopvang krijgen en vervolgens een pardon)
- Reguliere asielzoekers
- Door de EU opgedrongen asielzoekers in het kader van "verdelen"
- 500 mensen per jaar die we zelf ophalen

En dan heb ik het nog niet over gezinshereniging.

Over die laatste groep: Nederland haalt ondanks dat Nederland wordt overspoeld en ondanks het feit dat Nederland overbevolkt is, nog steeds 500 asielzoekers zelf op!
Bijvoorbeeld deze: http://nos.nl/artikel/207(...)en-in-nederland.html
Een hoofddoek en 3 kinderen. Een groot gezin dus, dat met de riante regelingen in Nederland waarschijnlijk doorgroeit naar 6 kinderen. En dat halen we elk jaar weer hierheen!

Onmiddellijk mee stoppen. Ook al is één van die kinderen gewond (die NOS-artikel), in vluchtelingenkampen kan ook medische zorg geregeld worden. Als we toch zo nodig 500 mensen hierheen willen halen, waarom dan geen 55+-ers met uitsluiting van familiehereniging? Die zijn ook kwetsbaar en planten zich tenminste niet voort, zodat de gevolgen relatief klein zijn. En zo laten we toch onze sociale kant zien.
pi_158225741
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je zegt het goed extra.
We hebben nu 4 stromen:
- Illegalen (die noodopvang krijgen en vervolgens een pardon)
- Reguliere asielzoekers
- Door de EU opgedrongen asielzoekers in het kader van "verdelen"
- 500 mensen per jaar die we zelf ophalen

En dan heb ik het nog niet over gezinshereniging.

Over die laatste groep: Nederland haalt ondanks dat Nederland wordt overspoeld en ondanks het feit dat Nederland overbevolkt is, nog steeds 500 asielzoekers zelf op!
Bijvoorbeeld deze: http://nos.nl/artikel/207(...)en-in-nederland.html
Een hoofddoek en 3 kinderen. Een groot gezin dus, dat met de riante regelingen in Nederland waarschijnlijk doorgroeit naar 6 kinderen. En dat halen we elk jaar weer hierheen!

Onmiddellijk mee stoppen. Ook al is één van die kinderen gewond (die NOS-artikel), in vluchtelingenkampen kan ook medische zorg geregeld worden. Als we toch zo nodig 500 mensen hierheen willen halen, waarom dan geen 55+-ers met uitsluiting van familiehereniging? Die zijn ook kwetsbaar en planten zich tenminste niet voort, zodat de gevolgen relatief klein zijn. En zo laten we toch onze sociale kant zien.
Frappant, uit het artikel: "In Nederland is het veilig, 95 procent veilig."

Nu nog wel ja, haal vooral meer mensen uit (verschillende!) conflictgebieden, wordt het nog veiliger van in Nederland.
pi_158236035
Eerder kreeg Gerard Joling ervan langs door Angela Groothuizen. Nu krijgt hij wederom commentaar.

quote:
Joris Linssen: ‘Gerard Joling, hou je buiten de politiek!’

Joris Linssen is een beetje afgeknapt op Gerard Joling sinds de uitspraken die hij heeft gedaan over vluchtelingen. Dat zegt de NCRV-presentator, die recentelijk een paar vluchtelingen uitnodigde voor een diner bij hem thuis, in Veronica Magazine. Als Linssen moet kiezen tussen Geer en Goor hoeft hij dan ook niet lang na te denken. “Dan kies ik maar voor Gordon“, zegt hij. “Gerard is zich de laatste tijd met allerlei politieke zaken gaan bemoeien, zoals het vluchtelingenprobleem. Dat hoeft voor mij niet.”

Gordon kan op lovende woorden rekenen van Linssen. “Ik vond dat hij het heel leuk deed in dat programma met de bejaarden. Aan de ene kant is hij natuurlijk heel grappig, maar daarnaast is het gewoon goed dat er aandacht aan die groep mensen wordt besteed.”
bron
  maandag 14 december 2015 @ 15:12:59 #237
78780 deedeetee
pi_158237658
Als de mening je niet aan staat moet een bn er zich buiten de politiek houden... :D
pi_158241506
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:32 schreef Mylene het volgende:
Eerder kreeg Gerard Joling ervan langs door Angela Groothuizen. Nu krijgt hij wederom commentaar.

[..]

bron
Want alleen mensen die pro gelukszoekers zijn mogen zich met politiek bemoeien?
pi_158255265
RTVDrenthe twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 10:16:26 Grote vechtpartij in asielzoekerscentrum in Oude Pekela https://t.co/JW0Yp7qEDl reageer retweet
pi_158256027
Totale SpandoekOorlog in Geldermalsen om AZC

http://www.geenstijl.nl/m(...)in_geldermalsen.html

dinsdag 15 december 2015 @ 11:14:31 #241
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158256091
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:10 schreef Infection het volgende:

[ afbeelding ]
Ze zijn inderdaad goed bezig het dorpje te vervuilen met die lelijke, kutspandoeken en ranzige, verlepte A4-tjes.
pi_158256123
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad goed bezig het dorpje te vervuilen met die lelijke, kutspandoeken en ranzige, verlepte A4-tjes.
Tja, als men niet luisteren wilt.
  dinsdag 15 december 2015 @ 12:10:36 #243
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158257117
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vreedzaam protest, dat is toch wat iedereen wilde? En nu is het weer niet goed...
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:15:01 #244
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158258112
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 12:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Vreedzaam protest, dat is toch wat iedereen wilde? En nu is het weer niet goed...
Protesteren kan je ook zonder alles maar een beetje lukraak onder te plakken en er een teringzooi van te maken.. Maar goed, jij hoeft er waarschijnlijk niet iedere dag langs te fietsen\ lopen\ rijden.
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:15:47 #245
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158258126
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja, als men niet luisteren wilt.
Men gaat morgenavond luisteren?
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:23:08 #246
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158258233
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 10:20 schreef Houtenbeen het volgende:
RTVDrenthe twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 10:16:26 Grote vechtpartij in asielzoekerscentrum in Oude Pekela https://t.co/JW0Yp7qEDl reageer retweet
Wat een feest weer. *O*
Fade to Black
  Forum Admin dinsdag 15 december 2015 @ 13:27:01 #247
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158258290
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Protesteren kan je ook zonder alles maar een beetje lukraak onder te plakken en er een teringzooi van te maken.. Maar goed, jij hoeft er waarschijnlijk niet iedere dag langs te fietsen\ lopen\ rijden.
Man man man man, zelfs hierover word genuild. Dit land :')

Wellicht hé, heel misschien, hebben die mensen ook geen zin om dagelijks langs een fabrieks AZC te lopen/rijden/fietsen?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158258317
Waarom gaan we niet met z'n allen de straat op en roepen: AZC, WEG ERMEE! AZC, WEG ERMEE!
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:39:45 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158258512
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

In verkiezingstijd moet ik ook dagelijks langs allemaal posters fietsen met rotkoppen die ik niet hoef te zien. Wat is je punt?
pi_158258746
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:10 schreef Infection het volgende:

[ afbeelding ]
Als het om spandoeken gaat vind ik die van Steenbergen veruit de beste.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door syndroom op 15-12-2015 13:58:26 ]
pi_158258776
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:12:35 #252
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158259109
1.5 miljoen illegalen dit jaar in Europa, 6 keer zoveel als vorig jaar... Zolang wij ze tegenhouden gaat de exponentiele groei door, dat geeft 10 miljoen volgend jaar, 60 miljoen in 2017 en in 2018 half Afrika...
Ondertussen gaat de EU veerdienst Frontex versterken, en wil de EU volledig volgens vooropgezet plan een eigen grensdienst die EU-landen zonder hun toestemming kan binnenvallen. Ik gok dat die EU-grensdienst voornamelijk gebruikt zal worden tegen de landen die nu hekken bouwen.
pi_158259373
Ondertussen bij onze oosterburen.

quote:
Vluchteling dood na AZC-vechtpartij

Bij onderlinge gevechten in een migrantenopvang in Duitsland is een dode gevallen. Volgens politie en justitie gingen twee Afghanen gisteravond met elkaar op de vuist in het asielzoekersopvang in de plaats Haßloch in de deelstaat Rijnland-Palts.

Een 22-jarige man raakte daardoor zwaargewond en stierf later. Zijn 26-jarige tegenstander werd aangehouden, weet het ANP. Waarom de twee elkaar in de haren vlogen, is nog niet duidelijk. http://www.powned.tv/nieu(...)d_na_vechtparti.html
...
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:35:31 #254
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158259480
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

In verkiezingstijd moet ik ook dagelijks langs allemaal posters fietsen met rotkoppen die ik niet hoef te zien. Wat is je punt?
Die hangen, hier tenminste, op de daarvoor bestemde plaatsen.
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:40:10 #255
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158259576
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Man man man man, zelfs hierover word genuild. Dit land :')

Wellicht hé, heel misschien, hebben die mensen ook geen zin om dagelijks langs een fabrieks AZC te lopen/rijden/fietsen?
Dan hebben ze op zich een redelijk goede lokatie uitgekozen :)
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:40:15 #256
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158259579
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]

...
Iemand vermoorden is ook een reden om in Europa te mogen blijven...
pi_158260099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O-
  dinsdag 15 december 2015 @ 15:20:33 #258
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158260196
Hey ho, hoeveel zijn er inmiddels al verdeeld? 10? 20?
pi_158260403
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:20 schreef Twiitch het volgende:
Hey ho, hoeveel zijn er inmiddels al verdeeld? 10? 20?
Ik dacht 36.

Maargoed. Het was ook echt een plan voor de bühne. Er is geen hond die in Griekenland blijft, ze reizen zelf al gelijk door.
  dinsdag 15 december 2015 @ 15:37:00 #260
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158260516
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:31 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik dacht 36.

Maargoed. Het was ook echt een plan voor de bühne. Er is geen hond die in Griekenland blijft, ze reizen zelf al gelijk door.
Het zijn gewoon keiharde leugens richting de Europese burger. Deze EU-lieden hebben het verdeelplan voor het oog van de internationale media en camera's bevestigd en het wordt gewoon totaal niet uitgevoerd. Sterker nog: ze hebben het er niet eens meer over. Ze beloven ons met een stalen gezicht dingen die ze niet nakomen.
pi_158264017
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]

...
Over een paar jaar bij onze oosterburen.
pi_158264209
Als er één positief ding is aan heel die asielzoekersstroom dan is het dat de EU meer en meer in vraag wordt gesteld bij het gewone volk. Bij elke asielzoeker die Europa bereikt, stijgt de kans dat Groot Brittanië uit die europese criminele boevenbende stapt. *O* *O*
pi_158269473
Wat de bevolking er van vindt wordt compleet van tafel geveegd. De huidige stroom is nooit een thema geweest tijdens de afgelopen verkiezingen. Het is echt een schande hoe de regering haar eigen bevolking te grazen neemt.
  dinsdag 15 december 2015 @ 22:22:13 #264
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158271431
Interessant (lang) achtergrondartikel over de migrantencrisis op site New York Times

http://www.nytimes.com/20(...)news&WT.nav=top-news
pi_158281588
News_Executive twitterde op woensdag 16-12-2015 om 13:24:38 BREAKING: Austrian authorities arrested 2 refugees in #Salzburg who were part of a big Islamic State cell planing terror attacks in Europe reageer retweet
  woensdag 16 december 2015 @ 14:31:30 #266
38496 Perrin
pi_158283005
  woensdag 16 december 2015 @ 14:40:30 #267
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158283210
quote:
Het is toch gedverdomme niet normaal hoe alles maar wordt opgedrongen zonder enige inspraak van de lokale burgers.
Fade to Black
  woensdag 16 december 2015 @ 16:05:56 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158285363
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:40 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Het is toch gedverdomme niet normaal hoe alles maar wordt opgedrongen zonder enige inspraak van de lokale burgers.
Je pakt mensen gewoon hun levenswerk af: boem, zonder enige vorm van overleg of wat dan ook. En het dan gek vinden als een burgemeester of een raadslid wordt bedreigd of als er een keer een auto in de fik wordt gezet. Een kat in het nauw etc.
pi_158297685
trias_politica twitterde op woensdag 16-12-2015 om 23:05:43 Ook in Portugal neemt spanning toe nu asielzoekers daar op last van #EU ¤750 p/m ontvangen terwijl minima met ¤500p/m moeten rondkomen. reageer retweet
pi_158303610
RTLnieuws twitterde op donderdag 17-12-2015 om 11:11:28 Grote noodopvang Kaatsheuvel biedt plek aan 1200 vluchtelingen https://t.co/xje9Eplr3J https://t.co/SoeMWjd6HV reageer retweet
Voor de vluchtelingenknuffelaars, je kunt nog een huisje boeken op dit park.

https://www.vakantieveili(...)akantie-midweek.html
  donderdag 17 december 2015 @ 11:40:43 #271
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158304194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef Houtenbeen het volgende:
RTLnieuws twitterde op donderdag 17-12-2015 om 11:11:28 Grote noodopvang Kaatsheuvel biedt plek aan 1200 vluchtelingen https://t.co/xje9Eplr3J https://t.co/SoeMWjd6HV reageer retweet
Voor de vluchtelingenknuffelaars, je kunt nog een huisje boeken op dit park.

https://www.vakantieveili(...)akantie-midweek.html
Nieuw personeel voor de Fata Morgana?
  donderdag 17 december 2015 @ 11:52:26 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158304431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zet ze een tulband op en ze kunnen daar idd zo figureren.
pi_158304559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:10 schreef Houtenbeen het volgende:
trias_politica twitterde op woensdag 16-12-2015 om 23:05:43 Ook in Portugal neemt spanning toe nu asielzoekers daar op last van #EU ¤750 p/m ontvangen terwijl minima met ¤500p/m moeten rondkomen. reageer retweet
The fuck is dit dan :')
  donderdag 17 december 2015 @ 11:58:53 #274
38496 Perrin
pi_158304576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:58 schreef Confetti het volgende:

[..]

Te gek voor woorden :N
pi_158304689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:58 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een tweet zonder bron.
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 13:17:12 #276
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158306130
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_158306639
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nieuw sprookje voor de Efteling: 1200 en 1 nacht
pi_158306771
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Houtenbeen het volgende:
News_Executive twitterde op woensdag 16-12-2015 om 13:24:38 BREAKING: Austrian authorities arrested 2 refugees in #Salzburg who were part of a big Islamic State cell planing terror attacks in Europe reageer retweet
Nee hoor "vluchtelingen" hebben niets met terreur te maken, aldus de gevestigde politiek 8)7
Exaudi orationem meam
pi_158306849
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:52 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Nee hoor "vluchtelingen" hebben niets met terreur te maken, aldus de gevestigde politiek 8)7
Of: "IS heeft er geen belang bij om strijders naar Europa te sturen"

_O- _O- _O-
  Forum Admin donderdag 17 december 2015 @ 13:59:13 #280
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158306895
quote:
Wow..

Maar het gaat niet om de centen hoor! Echt niet! We geven écht om de asielzoekers.

Dit gaat nog veel verder escaleren zo.. :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158307049
http://nl.gatestoneinstitute.org/6840/duitsland-20-miljoen-moslims

Mensen in de onderklasse van de maatschappij mogen dan niet zo intelligent zijn als de gemiddelde Fokker zich hier voordoet, maar zij voelen feilloos aan dat er wat in onze maatschappij gaat veranderen. In bovengenoemd artikel wordt gewaarschuwd voor de politieke instabiliteit in Duitsland, maar dat geldt mutatis mutandis natuurlijk ook voor Nederland.
Het binnenhalen van een vijandige en cultuur vreemde groepen, leidt met 100% zekerheid tot een catastrofe. Als de politiek niets blijft doen, dan zullen dergelijke en veel ergere uitbarstingen zoals in Geldermalsen dagelijkse kost worden
Exaudi orationem meam
  donderdag 17 december 2015 @ 14:18:15 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158307274
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:05 schreef Oud_student het volgende:
http://nl.gatestoneinstitute.org/6840/duitsland-20-miljoen-moslims

Mensen in de onderklasse van de maatschappij mogen dan niet zo intelligent zijn als de gemiddelde Fokker zich hier voordoet, maar zij voelen feilloos aan dat er wat in onze maatschappij gaat veranderen. In bovengenoemd artikel wordt gewaarschuwd voor de politieke instabiliteit in Duitsland, maar dat geldt mutatis mutandis natuurlijk ook voor Nederland.
Het binnenhalen van een vijandige en cultuur vreemde groepen, leidt met 100% zekerheid tot een catastrofe. Als de politiek niets blijft doen, dan zullen dergelijke en veel ergere uitbarstingen zoals in Geldermalsen dagelijkse kost worden
De integratie van moslims in de (West) Europese cultuur is de voorbije decennia aantoonbaar grotendeels mislukt. Ze zijn gewoonweg vaak te veel bezig met hun eigen kleine wereldje zonder hun blik te willen verruimen. Dat zie je terug in heel veel maatschappelijke dingen. We kunnen er taalcursussen, buurtdagen etc tegenaan blijven gooien, maar het moet uiteindelijk vanuit die mensen zelf komen. Zolang dat niet of onvoldoende gebeurt, blijven ze een 'schaduwsamenleving' vormen.
pi_158309670
http://www.telegraaf.nl/f(...)oet_naar_nul___.html

Wie zegt dat Rutte een slechte premier is, faalt hard.. :')

Merkel zegt ''Iedereen is welkom in Duitsland''.

Terwijl Rutte steeds herhaald dat de stroom naar 0 moet en gaat tegen die Merkel en de rest...
Uiteindelijk is hij een stuk beter dan de anderen west Europese leiders.

Goed om te zien in het artikel dat de stroom is gedaald, maar met hoeveel procent is het gedaald?
pi_158310934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:29 schreef Charleville het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)oet_naar_nul___.html

Wie zegt dat Rutte een slechte premier is, faalt hard.. :')

Merkel zegt ''Iedereen is welkom in Duitsland''.

Terwijl Rutte steeds herhaald dat de stroom naar 0 moet en gaat tegen die Merkel en de rest...
Uiteindelijk is hij een stuk beter dan de anderen west Europese leiders.

Goed om te zien in het artikel dat de stroom is gedaald, maar met hoeveel procent is het gedaald?
In de winter daalt het altijd dus die daling moet voorlopig met een korreltje zout worden genomen.

Rutte heeft natuurlijk gelijk. Als de EU vrijwillig asielzoekers gaat uitnemen uit Turkije moet de instroom richting de 0.

Maargoed, Rutte heeft altijd wel een grote mond.
pi_158312269
Rutte trekt een beetje op Bart De Wever in België

Rechts lullen, links asielzoekcentra vullen
  donderdag 17 december 2015 @ 19:58:52 #286
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158313802
quote:
Als Rutte zou willen dat de instroom illegalen stopt, zou dat gebeuren! Rutte heeft namelijk de macht om ze ALLEMAAL terug te sturen naar het EU-land van binnenkomst. En dus ook geen huizen en uitkeringen voor ze klaar te zetten.
Gewoon ALLEMAAL opsluiten in een eenzaam uitzetcentrum zonder enige hoop op verbetering.

Bij rellende voetbalhooligans worden geen waarschuwingsschoten gelost. Als grote groepen allochtonen dagenlang rellen en auto's in brand steken in Utrecht, worden er geen waarschuwingsschoten gelost. Als illegale vijandige strijders zich aan de grens in Hongarije letterlijk een weg vechten naar Europa, worden er geen waarschuwingsschoten gelost. Maar als Nederlanderse belastingbetalers hun bestaan bedreigd zien doordat de overheid ze overspoelt met Afrikanen, dan grijpt de overheid naar de wapens!

[ Bericht 11% gewijzigd door RemcoDelft op 17-12-2015 20:21:57 ]
pi_158316667
NZStuff twitterde op donderdag 17-12-2015 om 21:44:12 Denmark wants to seize jewellery and cash from refugees https://t.co/obPdM8YTtM https://t.co/9PZLp3Aw23 reageer retweet
  donderdag 17 december 2015 @ 21:57:44 #288
78780 deedeetee
pi_158317040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:46 schreef Houtenbeen het volgende:
NZStuff twitterde op donderdag 17-12-2015 om 21:44:12 Denmark wants to seize jewellery and cash from refugees https://t.co/obPdM8YTtM https://t.co/9PZLp3Aw23 reageer retweet
Bij echte mensen in nood zou ik dit helemaal niks vinden maar het is natuurlijk een prima manier om de migranten die op hun voordeel uit zijn af te schrikken. Laat ze maar zo veel mogelijk bijdragen aan hun eigen onderhoud.
  donderdag 17 december 2015 @ 22:40:06 #289
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158318540
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:46 schreef Houtenbeen het volgende:
't Is eerder belachelijk dat wij geld geven aan schatrijke illegalen! Zodra ze de EU binnenstappen moeten ze vertroeteld worden, de maanden onderweg zorgen ze voor hun eigen eten en accommodatie.
pi_158322831
http://www.thelocal.se/20(...)-id-checks-on-trains

Alleen al de aankondiging van een serie maatregelen in de toekomst heeft ervoor gezorgd dat de helft minder asieleisers in Zweden aankomen en in dit land blijven mensen maar roepen dat van alles niet kan en zinloos is en de enige oplossing... bla bla bla... opvang in de regio... bla bla bla.

"With this proposal we won't be able to live up to international conventions on the right to asylum. It is extremely serious. We have initiated a closure of borders in the EU," Torbjörn Björlund of the Left Party told his fellow members of parliament during the debate."

Internationale afspraken niet nakomen :o Grenzen sluiten :o Onmogelijk, bespottelijk, uitgesloten. :')

Als ik er zo vaak naast zat als al die progressieve populisten hier en in Den Haag dan zou ik me flink generen maar toch blijven ze hun leugens verspreiden. Merkwaardig.
pi_158323057
http://nos.nl/artikel/207(...)nwoners-in-2016.html
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)verwacht-in-2016.htm
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)eiopkortetermijn.pdf

In die laatste link gaat het CBS er vanuit dat elke asielzoeker die een verblijfsvergunning krijgt gemiddeld voor 0,8 nareizende familieleden zorgt. Ze gaan ook uit van een toekenningspercentage van 70%.
pi_158323062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 03:04 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.thelocal.se/20(...)-id-checks-on-trains

Alleen al de aankondiging van een serie maatregelen in de toekomst heeft ervoor gezorgd dat de helft minder asieleisers in Zweden aankomen en in dit land blijven mensen maar roepen dat van alles niet kan en zinloos is en de enige oplossing... bla bla bla... opvang in de regio... bla bla bla.

"With this proposal we won't be able to live up to international conventions on the right to asylum. It is extremely serious. We have initiated a closure of borders in the EU," Torbjörn Björlund of the Left Party told his fellow members of parliament during the debate."

Internationale afspraken niet nakomen :o Grenzen sluiten :o Onmogelijk, bespottelijk, uitgesloten. :')

Als ik er zo vaak naast zat als al die progressieve populisten hier en in Den Haag dan zou ik me flink generen maar toch blijven ze hun leugens verspreiden. Merkwaardig.
Men was als EU dan ook rijkelijk laat Turkije te helpen met de opvang. Naast dat Turkije zelf niet echt meehielp........ We hebben gewoon zonder plan zo'n beetje de grenzen open gezet. En eigenlijk is er nog geen plan. Dat is schandalig.
pi_158323667
Elsevier twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 09:03:07 CBS: kwart miljoen immigranten naar Nederland in 2016 https://t.co/FfkhYoGIRb https://t.co/MZJ6MMpq6b reageer retweet
pi_158323690
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:06 schreef Houtenbeen het volgende:
Elsevier twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 09:03:07 CBS: kwart miljoen immigranten naar Nederland in 2016 https://t.co/FfkhYoGIRb https://t.co/MZJ6MMpq6b reageer retweet
Men neemt terugkerende Nederlanders erbij........volgens de Telegraaf in elk geval. Vreemd.
pi_158323719
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men neemt terugkerende Nederlanders erbij........volgens de Telegraaf in elk geval. Vreemd.
Ja en die 70.000 ''vluchtelingen'' zijn ook te laag ingeschat ben ik bang.
pi_158323773
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het aantal autochtone immigranten in 2014: 22.000.

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)en-meer-babyshtm.htm
pi_158323810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het aantal autochtone immigranten in 2014: 22.000.

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)en-meer-babyshtm.htm
Ik begrijp "autochtone immigrant" niet helemaal. Wanneer ben je dat precies?
pi_158323916
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp "autochtone immigrant" niet helemaal. Wanneer ben je dat precies?
Als je voldoet aan omschrijving "autochtoon" en bijvoorbeeld en tijdje in Duitsland gewoond hebt en daarna weer terug verhuist.
pi_158323924
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als je voldoet aan omschrijving "autochtoon" en bijvoorbeeld en tijdje in Duitsland gewoond hebt en daarna weer terug verhuist.
Beetje vreemd om die als immigrant te zien.
pi_158325859
250.000 immigranten, jullie zijn WELKOOOOOOOOM IN ONS LAAAAAAAAND
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:53:22 #301
38496 Perrin
pi_158325906
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:49 schreef Scorpie het volgende:
250.000 immigranten, jullie zijn WELKOOOOOOOOM IN ONS LAAAAAAAAND
Da's een stad groter dan Eindhoven erbij, gevuld met voornamelijk uitkeringstrekkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')