abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2015 @ 11:16:15 #276
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157983481
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:40 schreef luxerobots het volgende:
Ik snap ook niet waarom geenstijl een referendum over Oekraļne wilde.

Een referendum over dit asielbeleid, dat levert pas vuurwerk op.
Omdat de politiek die referendumwet heel smerig in elkaar heeft gezet:
-je kan alleen een referendum afdwingen over een wet die al is doorgevoerd
-je moet dat binnen korte tijd daarna doen

Zolang illegalen onder de schuilnaam vluchtelingen binnenkomen en de politiek daar geen wet voor maakt kan je er dus niets tegen doen. "Democratie" noemen ze dat :N :N
censuur :O
  donderdag 3 december 2015 @ 12:11:57 #277
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157984433
WTF ????

http://nos.nl/artikel/207(...)liegtuig-zitten.html

Het zijn hun eigen burgers, hoe durven ze die te weigeren ? Pikken we dat ? Of volgen er nu sancties tegen dit aso land ? :(
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 3 december 2015 @ 12:25:54 #278
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_157984685
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef deedeetee het volgende:
WTF ????

Het zijn hun eigen burgers, hoe durven ze die te weigeren ? Pikken we dat ? Of volgen er nu sancties tegen dit aso land ? :(
bizar idd.

Met Afghanen moet het makkelijker gaan. Laten landen op Nato basis en schuif ze de poort uit.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 3 december 2015 @ 12:30:18 #279
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157984779
quote:
WTF ????

Nou, dat is vrij simpel op te lossen: Laat ze maar terug LOPEN! Ze hebben op eigen kracht Europa bereikt, ze vertrekken ook maar zelf op eigen kracht.
Alternatief: zet ze 12 mijl van de Pakistaanse kust in een roeibootje en laat ze het uitzoeken.

Wanneer stopt Europa eens met gekke Henkie spelen? De hele wereld pist op ons, laat ze niet binnen, gebruik alle nodige geweld aan de grens om ze tegen te houden, en maak het niet ons probleem.

De aantallen gaan ook nergens over... er komen er 30.000 per dag illegaal binnen, en voor het eerst dit jaar lees ik dat er welgeteld 30 worden uitgezet! Deportaties zouden massaal met bulkcarriers moeten worden uitgevoerd, met tienduizenden tegelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door RemcoDelft op 03-12-2015 12:38:07 ]
pi_157986739
De verkiezingen zijn helaas nog ver weg dus ik ben bang dat de politici wegkomen met dit soort maatregelen. In 2017 stemmen we weer massaal VVD en PvdA :(
pi_157986814
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:30 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Nou, dat is vrij simpel op te lossen: Laat ze maar terug LOPEN! Ze hebben op eigen kracht Europa bereikt, ze vertrekken ook maar zelf op eigen kracht.
Alternatief: zet ze 12 mijl van de Pakistaanse kust in een roeibootje en laat ze het uitzoeken.

Wanneer stopt Europa eens met gekke Henkie spelen? De hele wereld pist op ons, laat ze niet binnen, gebruik alle nodige geweld aan de grens om ze tegen te houden, en maak het niet ons probleem.

De aantallen gaan ook nergens over... er komen er 30.000 per dag illegaal binnen, en voor het eerst dit jaar lees ik dat er welgeteld 30 worden uitgezet! Deportaties zouden massaal met bulkcarriers moeten worden uitgevoerd, met tienduizenden tegelijk.
Als je ziet wat de Amerikanen met Guantįnamo bay allemaal wel niet flikken dan moeten wij toch wel een harder uitzet beleid kunnen voeren.

Voordeel van een hard uitzet beleid: iedereen na hen bedenkt zich wel 3 X voordat ze naar de EU komen.
pi_157986836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:42 schreef HSG het volgende:

[..]

En had jij daar last van?
Ik was toen nog niet eens geboren.
pi_157986861
quote:

[..]

Ik ben blij dat we niet in de wereld leven die jij graag voor je ziet, Jezus.
pi_157986876
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:19 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

Als je ziet wat de Amerikanen met Guantįnamo bay allemaal wel niet flikken dan moeten wij toch wel een harder uitzet beleid kunnen voeren.
Kunnen wel, willen niet.
pi_157986896
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ben blij dat we niet in de wereld leven die jij graag voor je ziet, Jezus.
Had jij een beter plan om van deze sprinkhanenplaag af te komen?
pi_157986935
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:23 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

Had jij een beter plan om van deze sprinkhanenplaag af te komen?
Het is geen vee ofzo.
pi_157986938
quote:
WTF ????

Goh ontdek je nu pas dat bepaalde landen niet meewerken aan terugkeer.
pi_157986959
quote:

[..]

Waarom zou je die mensen straffen voor het gedrag van die machthebbers?
pi_157987001
quote:
EP-voorzitter denkt dat miljoen vluchtelingen herverdeeld kunnen worden 

Als alle landen van de Europese Unie meewerken, moet het haalbaar zijn om een miljoen vluchtelingen over de 28 lidstaten te herverdelen.

Dat zei voorzitter Martin Schulz van het Europees Parlement donderdag na overleg met premier Mark Rutte.

Maar als er minder landen meedoen, dan zal zo'n aantal voor de overblijvende lidstaten veel moeilijker worden, voegde de Duitser eraan toe. De EU heeft eerder dit jaar besloten om totaal 160.000 vluchtelingen over de lidstaten te herverdelen.

Tegen herverdeling in de EU bestaat weerstand. Slowakije liet woensdag weten naar het Europees Hof van Justitie te stappen om de verdeelsleutel van vluchtelingen in de Europese Unie aan te vechten. Het land moet 802 vluchtelingen opvangen.

Rutte betreurt de stap van de Slowaken, zei hij. Schulz denkt dat de regering in Bratislava de zaak zal verliezen.

Niet vol te houden
De premier benadrukte opnieuw dat de stroom vluchtelingen naar de EU niet vol te houden is. ''Die stroom moet zeer, zeer, zeer naar beneden." Het kabinet verwacht dat dit jaar 58.000 mensen in ons land asiel zullen aanvragen.

Landen moeten de gemaakte afspraken nakomen en als zij dit niet doen moeten zij daarop aangesproken worden, aldus Rutte. Vooral Griekenland ligt onder vuur omdat de grensbewaking hier tekort schiet en hulp op dit vlak van de EU weigert.

Schulz was in Den Haag ter voorbereiding van het Nederlandse voorzitterschap van de EU in de eerste helft van volgend jaar. Het migratievraagstuk zal dan veel aandacht opeisen.

Duitsland
Dit jaar krijgt Duitsland meer dan 1 miljoen vluchtelingen. Daarop rekent de conferentie van ministers van Binnenlandse Zaken van de Duitse deelstaten.

''We zullen nog voor de kerst de één miljoen in Duitsland bereiken'', zei minister Roger Lewentz van Rijnland-Palts op donderdag. De Duitse bondsregering gaat in haar officiėle prognoses uit van 800.000 asielzoekers in heel 2015.

Kritiek heeft Lewentz op Europese landen, zoals Polen, die zeggen geen vluchtelingen meer op te zullen nemen. ''Ze zijn er altijd als de kippen bij als er uit Brussel landbouwsubsidies en andere bijdragen worden uitgedeeld, die ook voor een groot deel uit Duitse financiėle bronnen worden opgehoest.''
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-kunnen-worden.html
Dat hele herverdelen gaat alleen maar tot meer problemen leiden, niemand wil het, Rutte zal wel instemmen, maar genoeg landen die nog dwars gaan liggen.

Voor de kerst trouwens al een miljoen vluchtelingen in Duitsland. Een miljoen, die Duitsers hebben het slecht aangepakt met hun 'Wir schaffen das'.
  donderdag 3 december 2015 @ 15:02:08 #290
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_157987656
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:25 schreef Xa1pt het volgende:
Het is geen vee ofzo.
Ik stel toch niet voor om ze op te eten?

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef Wespensteek het volgende:
Straffen? Gewoon wegwezen, ze komen hierheen en opeens zou het ons probleem zijn?
pi_157987720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat hele herverdelen gaat alleen maar tot meer problemen leiden, niemand wil het, Rutte zal wel instemmen, maar genoeg landen die nog dwars gaan liggen.

Voor de kerst trouwens al een miljoen vluchtelingen in Duitsland. Een miljoen, die Duitsers hebben het slecht aangepakt met hun 'Wir schaffen das'.
En dan als Duitsland (deels terecht) klagen over andere landen. Volgens mij kwam de barmhartige oproep toch echt vanuit Duitsland.
pi_157987983
OscarBergamin twitterde op donderdag 03-12-2015 om 15:10:45 #MSF and #UNHCR infrastructure destroyed at #Idomeni border by disappointed #refugees who are rejected by #FYROM https://t.co/VkPDQa4h1G reageer retweet

pi_157988015
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Daar heb je de meestertroll weer. Deze mensen hebben geen recht op asiel en moeten dan inderdaad opdonderen. Dat is een tenuitvoerlegging van een maatregel die door de rechter is goedgekeurd.
pi_157988077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En dan als Duitsland (deels terecht) klagen over andere landen. Volgens mij kwam de barmhartige oproep toch echt vanuit Duitsland.
Deze crisis lijkt mij helemaal niet zo moeilijk te bezweren.

a. Een migrant komt deze kant op voor het welvaartsniveau (de huizen, uitkeringen, gezondheidszorg etc.)
b. De migrant kiest het meest gunstige land, niet Tsjechiė, wel Duitsland, Zweden en Nederland.

De eenvoudige oplossing, zorg ervoor dat je als Nederland minder populair bent dan Duitsland en Zweden. Snijd in de uitkeringen, zorg ervoor dat asielzoekers geen voorrang op een sociale huurwoning krijgen, maak het lastiger om familie over te laten komen etc.

Allemaal vrij eenvoudig, kabinet doet echter vrijwel niets. Ja, ze beloven 24000 woningen en laten de asielzoekers een papiertje (zonder gevolgen) ondertekenen. Met de huidige aanpak is de PVV in de peilingen dus de grootste.
pi_157988145
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Deze crisis lijkt mij helemaal niet zo moeilijk te bezweren.

a. Een migrant komt deze kant op voor het welvaartsniveau (de huizen, uitkeringen, gezondheidszorg etc.)
b. De migrant kiest het meest gunstige land, niet Tsjechiė, wel Duitsland, Zweden en Nederland.

De eenvoudige oplossing, zorg ervoor dat je als Nederland minder populair bent dan Duitsland en Zweden. Snijd in de uitkeringen, zorg ervoor dat asielzoekers geen voorrang op een sociale huurwoning krijgen, maak het lastiger om familie over te laten komen etc.

Allemaal vrij eenvoudig, kabinet doet echter vrijwel niets. Ja, ze beloven 24000 woningen en laten de asielzoekers een papiertje (zonder gevolgen) ondertekenen. Met de huidige aanpak is de PVV in de peilingen dus de grootste.
De opvang moet heel sober zijn. Maar wel voldoende en menselijk. En men moet inderdaad niet te veel beloven. Daarnaast niet liegen tegen eigen bevolking dat dit geen impact heeft op wachtlijsten voor huizen etc.
  donderdag 3 december 2015 @ 16:19:38 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157989500
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Goh ontdek je nu pas dat bepaalde landen niet meewerken aan terugkeer.
Het zijn mensen met een Pakistaans paspoort, Pakistaanse staatsburgers. Die zijn niet het probleem van Griekenland, maar van Pakistan.

Als dit soort landen dit soort fratsen nodig acht, is het simpel: als EU zijnde alle economische banden met Pakistan verbreken, dan zoeken ze het maar uit ook.
pi_157989828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het zijn mensen met een Pakistaans paspoort, Pakistaanse staatsburgers. Die zijn niet het probleem van Griekenland, maar van Pakistan.

Als dit soort landen dit soort fratsen nodig acht, is het simpel: als EU zijnde alle economische banden met Pakistan verbreken, dan zoeken ze het maar uit ook.
Er zijn Pakistanen die in Nederland een verblijfsstatus krijgen. Daar begrijp ik echt niets van. Pakistan is een veilig land en een democratie. Niet zo welvarend en prettig als Nederland, maar ik zie geen enkele reden om Pakistanen in Nederland asiel te verlenen.
pi_157990917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:15 schreef Confetti het volgende:

[..]

Daar heb je de meestertroll weer. Deze mensen hebben geen recht op asiel en moeten dan inderdaad opdonderen. Dat is een tenuitvoerlegging van een maatregel die door de rechter is goedgekeurd.
Dan nog is dat geen reden om te doen wat werd voorgesteld omdat Pakistan ze de toegang weigert lijkt mij. Dit is toch wat absurd omdat twee landen het niet eens zijn:
quote:
Laat ze maar terug LOPEN! Ze hebben op eigen kracht Europa bereikt, ze vertrekken ook maar zelf op eigen kracht.
pi_157993272
Syriėr in Zaandam aangehouden om deelname aan terroristische organisatie

http://www.nu.nl/binnenla(...)che-organisatie.html
  donderdag 3 december 2015 @ 19:45:37 #300
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157993461
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:39 schreef myShizzle het volgende:
Syriėr in Zaandam aangehouden om deelname aan terroristische organisatie

http://www.nu.nl/binnenla(...)che-organisatie.html
Zaandam, waren ze daar in de buurt niet ook 14 asielzoekers 'kwijtgeraakt'? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')