Hij stond op mijn stoep met zijn spullen. Zegt natuurlijk niets want hij had daarna nog kunnen teruggaan. Als ik hem binnen had gelaten dan.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:23 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Voor iemand die zo cynisch is ben je ook wel erg naïef. Wat heeft de beste man gedaan om daadwerkelijk te laten zien dat hij voor TS wil gaan?
[..]
Nee hoor, maar er is ook wat tussen een heel topic door de plee spoelen en allerlei overtrokken aannames doen. Niemand van ons weet wat er zich afspeelt tussen de muren van hun huis, door TS weten we een klein stukje van erbuiten.
Het gaat er niet om of ze het moet weten of niet. Het gaat er om of jij die ene persoon wilt zijn die het haar vertelt.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die mooie periode is zo mooi niet als haar vent achter haar rug om anderen neukt. Ze verdient het dat te weten en die loser de deur te wijzen
Daarom moet ze die gast ook dwingen het zelf te vertellen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:27 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze het moet weten of niet. Het gaat er om of jij die ene persoon wilt zijn die het haar vertelt.
Mijn ex ging ook steeds vreemd als z'n vriendin zwanger was, vertelde de ander ook dat hij voor hen wilde gaan en dat hij zijn vrouw zou dumpen. Alledrie de keren is hij bij zijn zwangere vrouw gebleven.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iets in mij zegt dat de man toch echt voor TS wilt gaan, want hij weet dat zijn vrouw zwanger is en het interesseert hem geen ene ruk, zolang hij zijn stijve maar in andermans kut kan steken.
Dat zou ik willen zijn. Gewoon om die vent z'n leven goed te verzieken hopelijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:27 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze het moet weten of niet. Het gaat er om of jij die ene persoon wilt zijn die het haar vertelt.
Weekendtas ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iets in mij zegt dat de man toch echt voor TS wilt gaan, want hij weet dat zijn vrouw zwanger is en het interesseert hem geen ene ruk, zolang hij zijn stijve maar in andermans kut kan steken.
laat me raden. jij was de zwangere vrouw in dit verhaal.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex ging ook steeds vreemd als z'n vriendin zwanger was, vertelde de ander ook dat hij voor hen wilde gaan en dat hij zijn vrouw zou dumpen. Alledrie de keren is hij bij zijn zwangere vrouw gebleven.
Dus zegt idd niets. Vreemdgangers hebben mooie praatjes, alle kanten op.
Het is dan ook niet aan de man om te beslissen wat hij wilt, dat is aan de vrouw want zij is diegene die wordt/is gekwetst en wordt belazerd.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex ging ook steeds vreemd als z'n vriendin zwanger was, vertelde de ander ook dat hij voor hen wilde gaan en dat hij zijn vrouw zou dumpen. Alledrie de keren is hij bij zijn zwangere vrouw gebleven.
Dus zegt idd niets. Vreemdgangers hebben mooie praatjes, alle kanten op.
Bij dit soort posts hoop ik stiekem toch dat je zelf eens voor de situatie komt te staan dat je man en vader van twee kinderen vreemd blijkt te gaan en je het niet over je hart kunt verkrijgen het allemaal weg te gooien, voor een mindere periode.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:23 schreef -supergirl- het volgende:
Als je voor financiën maar bij een vreemdgaande man blijft, dan is het wel heel triest met je gesteld.
hoe dwing je iemand?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom moet ze die gast ook dwingen het zelf te vertellen.
Ik wil geen kinderen en wil ook niet trouwenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:30 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Bij dit soort posts hoop ik stiekem toch dat je zelf eens voor de situatie komt te staan dat je man en vader van twee kinderen vreemd blijkt te gaan en je het niet over je hart kunt verkrijgen het allemaal weg te gooien, voor een mindere periode.
Dreigen met het zelf vertellen of om het rond te bazuinen.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:29 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Weekendtas ja."Ik zou zeggen: Kom maar terug met een koffer en scheidingspapieren."
Een beetje vechten voor je minnares is één ding, maar haar daadwerkelijk promoten naar de eerste plaats is zeldzamer.
ik bedoelde daarmee aan te geven dat zeggen dat je iets zal doen, niet hetzelfde is als het ook daadwerkelijk doen...quote:Op donderdag 3 december 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dan ook niet aan de man om te beslissen wat hij wilt, dat is aan de vrouw want zij is diegene die wordt/is gekwetst en wordt belazerd.
Maar dat is normaal voor jou.
Ook een mooie zin die vele getrouwde mensen met kinderen ooit hebben uitgesproken.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen en wil ook niet trouwendus daar gaat je hoop
Het zegt dat hij TS voorlopig niet kwijt wil. Het zegt echter niet dat hij TS verkiest boven zijn vrouw. Lees post #204, dat is echt niet de enige keer dat het zo ging.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]Alsof een weekendtas niks zegt. Ben je nou werkelijk zo blind of hoe zit het?
Die man staat voor de deur met een weekendtas, nadat alles op de tafel is gekomen en je ervan weet dat je vrouw zwanger is van je kind. Ja, dan ga je zeker met je weekendtas voor de deur van je scharrel staan.
Houd toch op zeg.
dus óf get werkt en hij vertelt het, óf je vertelt het zelf alsnog. Hoe dan ook, ze móet t weten.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dreigen met het zelf vertellen of om het rond te bazuinen.
Als die gast zijn huwelijk nog wil redden dan kiest ie wel eieren voor zijn geld en gaat ie het opbiechten.
Als hij dat niet doet, dan geeft ie dus geen reet om zijn vrouw.
En dan mislukt het hoe dan ook.
Yepquote:Op donderdag 3 december 2015 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus óf get werkt en hij vertelt het, óf je vertelt het zelf alsnog. Hoe dan ook, ze móet t weten.
Ik zou hem zeggen dat ik bij hem wil zijn, dan kan hij alles eerlijk tegen zijn vrouw vertellen, hoort ze het van hem en als hij daarmee klaar is zeggen dat je je toch hebt bedacht.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij stond op mijn stoep met zijn spullen. Zegt natuurlijk niets want hij had daarna nog kunnen teruggaan. Als ik hem binnen had gelaten dan.
Tsja ik gun gewoon iedereen zo'n ding:quote:Op donderdag 3 december 2015 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat die vrouw volgens jou geen eigenwaarde heeft, doet natuurlijk niet bijster veel af aan t feit dat ze t niet wil weten...
Mwah er zijn mensen die beseffen dat er ook zoiets als relatietherapie is.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:14 schreef FlyDutchMan het volgende:
Dát is dus precies waarom een deel van de mensen het liever nooit uitgesproken heeft. Want als dat wel zo is kijken er gelijk mensen op je neer, als je je partner niet verlaat.
wat heb jij n vertrouwen in mensen!quote:Op donderdag 3 december 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]Alsof een weekendtas niks zegt. Ben je nou werkelijk zo blind of hoe zit het?
Die man staat voor de deur met een weekendtas, nadat alles op de tafel is gekomen en hij ervan weet dat zijn vrouw zwanger is van zijn kind. Ja, dan ga je zeker met je weekendtas voor de deur van je scharrel staan.
Houd toch op zeg.
'iets zal doen', daaronder versta ik iets onschuldigs, maar zeker niet met een weekendtas voor de deur staan.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoelde daarmee aan te geven dat zeggen dat je iets zal doen, niet hetzelfde is als het ook daadwerkelijk doen...
Dus dan is het maar normaal dat de man zijn vrouw al 3 maanden belazert? En geloof je echt dat hij terug bij haar gaat nu ze zwanger is van hem? Ook nadat hij achterkwam dat ze zwanger is van hem? Een man met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel had allang; 1) de waarheid verteld en verdergegaan met het huwelijk, of; 2) de waarheid niet verteld en verdergegaan met het huwelijk (wat een échte man zou doen, laten we in het midden). Van de beide gevallen is er geen sprake van, want de man blijft bezig met TS.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:34 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Het zegt dat hij TS voorlopig niet kwijt wil. Het zegt echter niet dat hij TS verkiest boven zijn vrouw. Lees post #204, dat is echt niet de enige keer dat het zo ging.
Omdat je het iedereen gunt om te weten dat zijn of haar partner een zwakke loser is, zodat hij of zij hem of haar kan ditchenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom is het zo belangrijk dat een persoon die je totaal niet kent en eigenlijk een vreemde voor je is moet weten dat haar man vreemd gaat? Dat vraag ik mij eigenlijk af. Puur moraalridder dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |