abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157994546
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:23 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Voor iemand die zo cynisch is ben je ook wel erg naïef. Wat heeft de beste man gedaan om daadwerkelijk te laten zien dat hij voor TS wil gaan?

[..]

Nee hoor, maar er is ook wat tussen een heel topic door de plee spoelen en allerlei overtrokken aannames doen. Niemand van ons weet wat er zich afspeelt tussen de muren van hun huis, door TS weten we een klein stukje van erbuiten.
Hij stond op mijn stoep met zijn spullen. Zegt natuurlijk niets want hij had daarna nog kunnen teruggaan. Als ik hem binnen had gelaten dan.
pi_157994565
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Die mooie periode is zo mooi niet als haar vent achter haar rug om anderen neukt. Ze verdient het dat te weten en die loser de deur te wijzen
Het gaat er niet om of ze het moet weten of niet. Het gaat er om of jij die ene persoon wilt zijn die het haar vertelt.
pi_157994599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ze het moet weten of niet. Het gaat er om of jij die ene persoon wilt zijn die het haar vertelt.
Daarom moet ze die gast ook dwingen het zelf te vertellen.
Do what you love, love what you do!
pi_157994604
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

[..]

Iets in mij zegt dat de man toch echt voor TS wilt gaan, want hij weet dat zijn vrouw zwanger is en het interesseert hem geen ene ruk, zolang hij zijn stijve maar in andermans kut kan steken.
Mijn ex ging ook steeds vreemd als z'n vriendin zwanger was, vertelde de ander ook dat hij voor hen wilde gaan en dat hij zijn vrouw zou dumpen. Alledrie de keren is hij bij zijn zwangere vrouw gebleven.
Dus zegt idd niets. Vreemdgangers hebben mooie praatjes, alle kanten op.
compact en kleverig.
pi_157994611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat zou ik willen zijn. Gewoon om die vent z'n leven goed te verzieken hopelijk.
pi_157994619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

[..]

Iets in mij zegt dat de man toch echt voor TS wilt gaan, want hij weet dat zijn vrouw zwanger is en het interesseert hem geen ene ruk, zolang hij zijn stijve maar in andermans kut kan steken.
Weekendtas ja. :D "Ik zou zeggen: Kom maar terug met een koffer en scheidingspapieren."

Een beetje vechten voor je minnares is één ding, maar haar daadwerkelijk promoten naar de eerste plaats is zeldzamer.
pi_157994628
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mijn ex ging ook steeds vreemd als z'n vriendin zwanger was, vertelde de ander ook dat hij voor hen wilde gaan en dat hij zijn vrouw zou dumpen. Alledrie de keren is hij bij zijn zwangere vrouw gebleven.
laat me raden. jij was de zwangere vrouw in dit verhaal.
pi_157994629
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is dan ook niet aan de man om te beslissen wat hij wilt, dat is aan de vrouw want zij is diegene die wordt/is gekwetst en wordt belazerd.

Maar dat is normaal voor jou. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 20:30:14 ]
pi_157994639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:23 schreef -supergirl- het volgende:
Als je voor financiën maar bij een vreemdgaande man blijft, dan is het wel heel triest met je gesteld.
Bij dit soort posts hoop ik stiekem toch dat je zelf eens voor de situatie komt te staan dat je man en vader van twee kinderen vreemd blijkt te gaan en je het niet over je hart kunt verkrijgen het allemaal weg te gooien, voor een mindere periode.
pi_157994641
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef kree het volgende:

[..]

Daarom moet ze die gast ook dwingen het zelf te vertellen.
hoe dwing je iemand?
compact en kleverig.
pi_157994647
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hoe dwing je iemand?
chanteren "als jij het niet doet, dan doe ik het"
pi_157994664
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:30 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Bij dit soort posts hoop ik stiekem toch dat je zelf eens voor de situatie komt te staan dat je man en vader van twee kinderen vreemd blijkt te gaan en je het niet over je hart kunt verkrijgen het allemaal weg te gooien, voor een mindere periode.
Ik wil geen kinderen en wil ook niet trouwen :') dus daar gaat je hoop
pi_157994670
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hoe dwing je iemand?
Dreigen met het zelf vertellen of om het rond te bazuinen.

Als die gast zijn huwelijk nog wil redden dan kiest ie wel eieren voor zijn geld en gaat ie het opbiechten.
Als hij dat niet doet, dan geeft ie dus geen reet om zijn vrouw.
En dan mislukt het hoe dan ook.
pi_157994692
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:29 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Weekendtas ja. :D "Ik zou zeggen: Kom maar terug met een koffer en scheidingspapieren."

Een beetje vechten voor je minnares is één ding, maar haar daadwerkelijk promoten naar de eerste plaats is zeldzamer.
:') Alsof een weekendtas niks zegt. Ben je nou werkelijk zo blind of hoe zit het?
Die man staat voor de deur met een weekendtas, nadat alles op de tafel is gekomen en hij ervan weet dat zijn vrouw zwanger is van zijn kind. Ja, dan ga je zeker met je weekendtas voor de deur van je scharrel staan.

Houd toch op zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 20:33:08 ]
pi_157994695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het is dan ook niet aan de man om te beslissen wat hij wilt, dat is aan de vrouw want zij is diegene die wordt/is gekwetst en wordt belazerd.

Maar dat is normaal voor jou. :*
ik bedoelde daarmee aan te geven dat zeggen dat je iets zal doen, niet hetzelfde is als het ook daadwerkelijk doen...
compact en kleverig.
pi_157994699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik wil geen kinderen en wil ook niet trouwen :') dus daar gaat je hoop
Ook een mooie zin die vele getrouwde mensen met kinderen ooit hebben uitgesproken.
pi_157994741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') Alsof een weekendtas niks zegt. Ben je nou werkelijk zo blind of hoe zit het?
Die man staat voor de deur met een weekendtas, nadat alles op de tafel is gekomen en je ervan weet dat je vrouw zwanger is van je kind. Ja, dan ga je zeker met je weekendtas voor de deur van je scharrel staan.

Houd toch op zeg.
Het zegt dat hij TS voorlopig niet kwijt wil. Het zegt echter niet dat hij TS verkiest boven zijn vrouw. Lees post #204, dat is echt niet de enige keer dat het zo ging.
pi_157994745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef kree het volgende:

[..]

Dreigen met het zelf vertellen of om het rond te bazuinen.

Als die gast zijn huwelijk nog wil redden dan kiest ie wel eieren voor zijn geld en gaat ie het opbiechten.
Als hij dat niet doet, dan geeft ie dus geen reet om zijn vrouw.
En dan mislukt het hoe dan ook.
dus óf get werkt en hij vertelt het, óf je vertelt het zelf alsnog. Hoe dan ook, ze móet t weten.
compact en kleverig.
pi_157994769
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus óf get werkt en hij vertelt het, óf je vertelt het zelf alsnog. Hoe dan ook, ze móet t weten.
Yep
  donderdag 3 december 2015 @ 20:36:04 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157994801
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hij stond op mijn stoep met zijn spullen. Zegt natuurlijk niets want hij had daarna nog kunnen teruggaan. Als ik hem binnen had gelaten dan.
Ik zou hem zeggen dat ik bij hem wil zijn, dan kan hij alles eerlijk tegen zijn vrouw vertellen, hoort ze het van hem en als hij daarmee klaar is zeggen dat je je toch hebt bedacht.

Of is dat gemeen? :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 december 2015 @ 20:36:47 #221
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157994824
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat die vrouw volgens jou geen eigenwaarde heeft, doet natuurlijk niet bijster veel af aan t feit dat ze t niet wil weten...
Tsja ik gun gewoon iedereen zo'n ding:
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:14 schreef FlyDutchMan het volgende:
Dát is dus precies waarom een deel van de mensen het liever nooit uitgesproken heeft. Want als dat wel zo is kijken er gelijk mensen op je neer, als je je partner niet verlaat.
Mwah er zijn mensen die beseffen dat er ook zoiets als relatietherapie is.
Als de dingen blijven zoals ze waren hoef je immers geen andere uitkomst te verwachten.
Samen er aan werken kan ik meer respect voor opbrengen dan blijven omdat scheiden zo'n gedoe is. Maar goed dan moet de bedrogene dat wel weten.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157994843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Die man staat voor de deur met een weekendtas, nadat alles op de tafel is gekomen en hij ervan weet dat zijn vrouw zwanger is van zijn kind. Ja, dan ga je zeker met je weekendtas voor de deur van je scharrel staan.

Houd toch op zeg.
wat heb jij n vertrouwen in mensen!
Natuurlijk doen mensen die vreemdgaan dat, of ze nou de intentie hebben om weg te gaan of niet, liegen en bedriegen hoort nl bij het hele vreemdgaan.

natuurlijk gaat t in de meeste gevallen niet zo ver, maar het gebeurt wel degelijk.
compact en kleverig.
pi_157994853
Waarom is het zo belangrijk dat een persoon die je totaal niet kent en eigenlijk een vreemde voor je is moet weten dat haar man vreemd gaat? Dat vraag ik mij eigenlijk af. Puur moraalridder dit.
pi_157994854
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik bedoelde daarmee aan te geven dat zeggen dat je iets zal doen, niet hetzelfde is als het ook daadwerkelijk doen...
'iets zal doen', daaronder versta ik iets onschuldigs, maar zeker niet met een weekendtas voor de deur staan.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:34 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Het zegt dat hij TS voorlopig niet kwijt wil. Het zegt echter niet dat hij TS verkiest boven zijn vrouw. Lees post #204, dat is echt niet de enige keer dat het zo ging.
Dus dan is het maar normaal dat de man zijn vrouw al 3 maanden belazert? En geloof je echt dat hij terug bij haar gaat nu ze zwanger is van hem? Ook nadat hij achterkwam dat ze zwanger is van hem? Een man met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel had allang; 1) de waarheid verteld en verdergegaan met het huwelijk, of; 2) de waarheid niet verteld en verdergegaan met het huwelijk (wat een échte man zou doen, laten we in het midden). Van de beide gevallen is er geen sprake van, want de man blijft bezig met TS.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 20:39:16 ]
pi_157994903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom is het zo belangrijk dat een persoon die je totaal niet kent en eigenlijk een vreemde voor je is moet weten dat haar man vreemd gaat? Dat vraag ik mij eigenlijk af. Puur moraalridder dit.
Omdat je het iedereen gunt om te weten dat zijn of haar partner een zwakke loser is, zodat hij of zij hem of haar kan ditchen
  donderdag 3 december 2015 @ 20:40:12 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157994924
Overigens voor de mensen die zeggen dat het zielig is voor zijn kinderen mocht TS het vertellen, ik ben opgegroeid met een vader die vreemd ging, en meerdere in mijn omgeving die het wisten, mijn moeder was zo'n vrouw die bij hem bleef om de kinderen ondanks dat hij iedere keer een ander had .
Ik (en ook mijn broer) hadden gewild dat ze hem meteen had gedumpt, het is niet leuk voor een kind om op te groeien met een ouder die vreemd gaat, ook al is er geen ruzie er is wel spanning, en je hoort verhalen van anderen, zelfs nu ik volwassen ben hoor ik nog wel eens wat van er allemaal is gebeurd van derden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157994974
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Omdat je het iedereen gunt om te weten dat zijn of haar partner een zwakke loser is, zodat hij of zij hem of haar kan ditchen
Dan sta ik daar denk ik anders in, want zo zou het mij helemaal niks kunnen schelen of jou partner vreemd ging of niet. Als het om een vriend of vriendin ging, natuurlijk. Maar lekker boeiend of mensen die je niet kent vreemd gaan of niet.
pi_157994989
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat heb jij n vertrouwen in mensen!
Natuurlijk doen mensen die vreemdgaan dat, of ze nou de intentie hebben om weg te gaan of niet, liegen en bedriegen hoort nl bij het hele vreemdgaan.

natuurlijk gaat t in de meeste gevallen niet zo ver, maar het gebeurt wel degelijk.
Stel je eens voor: je heeft een heerlijke, leuke, spontane vent gescoord. Je bent zielsgelukkig met hem. Tot je vent besluit om 3 maanden lang vreemd te gaan, en jou zwanger maakt.

Zou je hem nog vertrouwen?
pi_157995012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dan sta ik daar denk ik anders in, want zo zou het mij helemaal niks kunnen schelen of jou partner vreemd ging of niet. Als het om een vriend of vriendin ging, natuurlijk. Maar lekker boeiend of mensen die je niet kent vreemd gaan of niet.
Dat weet je dan denk ik wanneer je zelf te maken hebt gehad met een vreemdganger. Dat gun je gewoon niemand.
pi_157995032
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:36 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Tsja ik gun gewoon iedereen zo'n ding: [ afbeelding ]

[..]

Mwah er zijn mensen die beseffen dat er ook zoiets als relatietherapie is.
Als de dingen blijven zoals ze waren hoef je immers geen andere uitkomst te verwachten.
Samen er aan werken kan ik meer respect voor opbrengen dan blijven omdat scheiden zo'n gedoe is. Maar goed dan moet de bedrogene dat wel weten.
Er zijn meer redenen dan dat het een gedoe is (zoals het feit dat het de liefde van je leven is) en ook zonder relatietherapie kan er best verbetering komen. Het hoeft niet eens per se uit te komen, maar dan moet de beste man natuurlijk wel spijt hebben. Daar lijkt het niet op, maar wat niet is kan nog komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

'iets zal doen', daaronder versta ik iets onschuldigs, maar zeker niet met een weekendtas voor de deur staan.

[..]

Dus dan is het maar normaal dat de man zijn vrouw al 3 maanden belazert? En geloof je echt dat hij terug bij haar gaat nu ze zwanger is van hem? Ook nadat hij achterkomt dat ze zwanger is van hem? Een man met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel had allang; 1) de waarheid verteld en verdergegaan met het huwelijk, of; 2) de waarheid niet verteld en verdergegaan met het huwelijk (wat een échte man zou doen, laten we in het midden). Van de beide gevallen is er geen sprake van, want de man blijft bezig met TS.
'Normaal' is zo'n misbruikte term. Statistisch gezien is het best normaal, goed is het niet. Hoe nu verder? Dat is tussen hem en zijn vrouw, ook al handelt deze mogelijk op basis van incomplete informatie.
  donderdag 3 december 2015 @ 20:43:52 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157995041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik zou het wel willen weten en ik zou het waarderen dat de andere persoon (ook al ken ik haar niet) de ballen heeft gehad om het tegen mij te vertellen.
pi_157995054
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zou het wel willen weten en ik zou het waarderen dat de andere persoon (ook al ken ik haar niet) de ballen heeft gehad om het tegen mij te vertellen.
Precies dit.
pi_157995057
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dat weet je dan denk ik wanneer je zelf te maken hebt gehad met een vreemdganger. Dat gun je gewoon niemand.
Dat klopt, ik heb er nog nooit mee te maken gehad. Misschien dat ik er daarom zo nuchter in sta.
pi_157995064
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef snakelady het volgende:
Overigens voor de mensen die zeggen dat het zielig is voor zijn kinderen mocht TS het vertellen, ik ben opgegroeid met een vader die vreemd ging, en meerdere in mijn omgeving die het wisten, mijn moeder was zo'n vrouw die bij hem bleef om de kinderen ondanks dat hij iedere keer een ander had .
Ik (en ook mijn broer) hadden gewild dat ze hem meteen had gedumpt, het is niet leuk voor een kind om op te groeien met een ouder die vreemd gaat, ook al is er geen ruzie er is wel spanning, en je hoort verhalen van anderen, zelfs nu ik volwassen ben hoor ik nog wel eens wat van er allemaal is gebeurd van derden.
Mijn ouders zijn allebei vreemdgegaan. En het heeft nog min of meer 7 jaar geduurd voordat ze ophielden met elkaar beschuldigen want de waarheid was niet boven de tafel.

Daarom ben ik voor de waarheid vertellen.
pi_157995072
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

Dus dan is het maar normaal dat de man zijn vrouw al 3 maanden belazert? En geloof je echt dat hij terug bij haar gaat nu ze zwanger is van hem? Ook nadat hij achterkwam dat ze zwanger is van hem? Een man met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel had allang; 1) de waarheid verteld en verdergegaan met het huwelijk, of; 2) de waarheid niet verteld en verdergegaan met het huwelijk (wat een échte man zou doen, laten we in het midden). Van de beide gevallen is er geen sprake van, want de man blijft bezig met TS.
ik was 7 maanden zwanger toen mijn vriend raar begon te doen, hij bleek wat te hebben met de zus van z'n schoonzus. Ik over de pis, hij haar wijsmaken dat hij bij haar wilde zijn en bij mij weg zou gaan, op een gegeven moment gíng hij ook echt, twee nachten, en toen stond hij weer voor m'n deur.

Is n veel langer en ingewikkelder verhaal overigens, waar ik hier en nu niet op in wil gaan :P
Het gaat er me om dat mensen vanalles zeggen en doen als ze willen dat je ze gelooft.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed of ik geloof dat zij t niet gemerkt heeft en van helemaal niets weet als hij met n weekendtas voor TS d'r deur stond. :@
compact en kleverig.
pi_157995095
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is niet echt een kwestie van durven of niet. Eerder of je er mee wilt bemoeien.
pi_157995121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

'Normaal' is zo'n misbruikte term. Statistisch gezien is het best normaal, goed is het niet. Hoe nu verder? Dat is tussen hem en zijn vrouw, ook al handelt deze mogelijk op basis van incomplete informatie.
Dat is het zeker, aangezien TS nu heeft besloten om het niet te vertellen. Haar keuze, prima toch?

Ik had het zelf anders gedaan.
pi_157995142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef snakelady het volgende:
mijn vader ging vreemd en ik heb nooit iets van spanning gemerkt, voor mijn ouders werkte hun 'afspraak' dat ze t niet wilde weten.
Ik vond t verschrikkelijk toen ze uit elkaar gingen.
compact en kleverig.
pi_157995165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Stel je eens voor: je heeft een heerlijke, leuke, spontane vent gescoord. Je bent zielsgelukkig met hem. Tot je vent besluit om 3 maanden lang vreemd te gaan, en jou zwanger maakt.

Zou je hem nog vertrouwen?
ehh, ja dus. Duurde even, maar daarin heb ik t vertrouwen wel weer teruggekregen. Het waren andere dingen waarom het mis ging.
compact en kleverig.
pi_157995181
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het is niet echt een kwestie van durven of niet. Eerder of je er mee wilt bemoeien.
Ik heb zelf een keer aan de kant gestaan van dat ik de persoon was met wie de man vreemdging en heb het toen tegen zijn vriendin verteld. Zij wilde liever een p;ank voor de kop houden en doen alsof het nooit was gebeurd, zelfs nadat ik alle bewijzen had verstuurd. Domme doos :')
Maar ik sta er nog steeds 100% achter om zoiets te vertellen, want dat zou ik zelf ook graag willen
pi_157995191
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mijn vader ging vreemd en ik heb nooit iets van spanning gemerkt, voor mijn ouders werkte hun 'afspraak' dat ze t niet wilde weten.
Je zegt het zelf. Je vond het verschrikkelijk dat ze uit elkaar gingen. Die man heeft nu al bewezen dat hij met dit soort situaties niet kan omgaan. Met niks zeggen wordt het kind sowieso de dupe.
pi_157995237
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:48 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik heb zelf een keer aan de kant gestaan van dat ik de persoon was met wie de man vreemdging en heb het toen tegen zijn vriendin verteld. Zij wilde liever een p;ank voor de kop houden en doen alsof het nooit was gebeurd, zelfs nadat ik alle bewijzen had verstuurd. Domme doos :')
Maar ik sta er nog steeds 100% achter om zoiets te vertellen, want dat zou ik zelf ook graag willen
Ik ben zelf een keer naar bed geweest met iemand terwijl hij een relatie had met iemand anders, maar tegen mij zei dat het uit was.
Paar weken later uiteindelijk opgebiecht. Diegene en ik hebben even sarcastische gesprekken gehad, maar nu kunnen we normaal tegen elkaar praten want hij weet dat; 1) het niet mijn fout was; 2) ik niet beter wist, en; 3) hij was blij dat ik het vertelde (dat zei die de volgende ochtend nog).

Het verbaast me echt hoe de sommige FOK!kers hier erover denken en liever een plaat voor hun kop hebben en op hun roze wolkje blijven zitten.
  donderdag 3 december 2015 @ 20:51:55 #243
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157995253
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mijn moeder was het er overduidelijk niet mee eens maar werd er toch steeds mee geconfronteerd met heftige stress migraine als gevolg.
Mijn moeder was een zielig hoopje mens in die tijd, tot ze ging scheiden, toen veranderde ze in een zelfstandige vrouw vol zelfvertrouwen en vrolijkheid die ze tot op de dag van vandaag nog steeds is, ik ben ontzettend dankbaar dat ik niet geheel ben opgegroeid met hoe ze eerst was ( een vrouw die over zich heen liet lopen en haar kop in het zand probeerde te steken) maar de belangrijkste tijd in mijn leven (als puber) ben opgegroeid met die vrolijke zelfstandige moeder.
pi_157995272
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je zegt het zelf. Je vond het verschrikkelijk dat ze uit elkaar gingen. Die man heeft nu al bewezen dat hij met dit soort situaties niet kan omgaan. Met niks zeggen wordt het kind sowieso de dupe.
:D dan neem je aan dat ze uit elkaar gingen omdat hij vreemdging, maar dat is niet zo.
Mijn vader maakte die keus omdat hij niet meer op de juiste manier van mijn moeder hield. mijn moeder wilde samen blijven en mijn vader had in dat geval prima vreemd kunnen blijven gaan.

Waarom willen mensen niet aannemen dat dat ook gewoon kan.
compact en kleverig.
pi_157995308
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:48 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dus je houdt jezelf voor het te doen, omdat je het beste met haar voor hebt, maar als zij jouw positie niet deelt neem je het haar kwalijk?
pi_157995309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ben zelf een keer naar bed geweest met iemand terwijl hij een relatie had met iemand anders, maar tegen mij zei dat het uit was.
Paar weken later uiteindelijk opgebiecht. Diegene en ik hebben even sarcastische gesprekken gehad, maar nu kunnen we normaal tegen elkaar praten want hij weet dat; 1) het niet mijn fout was; 2) ik niet beter wist, en; 3) hij was blij dat ik het vertelde (dat zei die de volgende ochtend nog).

Het verbaast me echt hoe de sommige FOK!kers hier erover denken en liever een plaat voor hun kop hebben en op hun roze wolkje blijven zitten.
en het verbaast mij hoe sommige mensen niet willen accepteren dat dat óók het maken van een keuze is.
compact en kleverig.
pi_157995313
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:D dan neem je aan dat ze uit elkaar gingen omdat hij vreemdging, maar dat is niet zo.
Omdat zij het niet weet, doh.

Als ze daadwerkelijk van hem houdt, blijft ze toch lekker bij hem, maar het recht op de waarheid heeft ze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 20:54:19 ]
pi_157995336
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mijn vader maakte die keus omdat hij niet meer op de juiste manier van mijn moeder hield. mijn moeder wilde samen blijven en mijn vader had in dat geval prima vreemd kunnen blijven gaan.

Waarom willen mensen niet aannemen dat dat ook gewoon kan.
Ik zou me kapot schamen voor mijn moeder als ze zou accepteren dat mijn vader vreemdgaat en maar vrolijk doorgaat alsof er niets aan de hand is lol :')
pi_157995360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn moeder was het er overduidelijk niet mee eens maar werd er toch steeds mee geconfronteerd met heftige stress migraine als gevolg.
Mijn moeder was een zielig hoopje mens in die tijd, tot ze ging scheiden, toen veranderde ze in een zelfstandige vrouw vol zelfvertrouwen en vrolijkheid die ze tot op de dag van vandaag nog steeds is, ik ben ontzettend dankbaar dat ik niet geheel ben opgegroeid met hoe ze eerst was ( een vrouw die over zich heen liet lopen en haar kop in het zand probeerde te steken) maar de belangrijkste tijd in mijn leven (als puber) ben opgegroeid met die vrolijke zelfstandige moeder.
dat kan, maar dat maakt mijn ervaring niet minder waar natuurlijk.
Mijn moeder was altijd een vrolijke, vriendelijke, betrokken vrouw en moeder, mijn ouders hebben, voor zover ik me herinner in mijn jeugd 1x ruzie gehad en ik voelde me ontzettend gewild en geliefd door beiden.
compact en kleverig.
pi_157995367
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:53 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Dus je houdt jezelf voor het te doen, omdat je het beste met haar voor hebt, maar als zij jouw positie niet deelt neem je het haar kwalijk?
Nee, moet ze zelf weten. Ik wist van tevoren niet dat ze liever voor de gek gehouden wordt. Maar begrijpen kan ik het niet nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')