Dit doen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef clixplicity het volgende:
een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
Maar hoe controleer je dat?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef clixplicity het volgende:
Lastig, maar het is niet aan jou om haar in te lichten. Dat moet hij zelf doen.
Vind je de situatie ondraaglijk, dan kun je hem een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
je spreekt jezelf wel een beetje tegen hequote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef clixplicity het volgende:
Lastig, maar het is niet aan jou om haar in te lichten. Dat moet hij zelf doen.
Vind je de situatie ondraaglijk, dan kun je hem een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
Erger nog: voor hun kinderen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt je afvragen wat je ermee opschiet. Ik kan goed voorstellen dat je met wraakgevoelens zit, hij heeft jou immers bedonderd. Alleen zou zo'n wraakactie niet alleen nadelig voor hem zijn, maar ook zijn zwangere vrouw.
Met de eerste twee opties bereikt ze eigenlijk hetzelfde als met de derde optie. Tenminste, ik ga er vanuit dat TS ook niet meer verder wilt met deze man.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:47 schreef kree het volgende:
Er zijn ook maar 3 opties
- Je laat het hem opbiechten
- Je verteld het zelf
- Je verbreekt het contact en laat het verder voor wat het is.
pick one
Het bereikt hetzelfde ja, maar toch zijn het wel twee heel verschillende dingen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Met de eerste twee opties bereikt ze eigenlijk hetzelfde als met de derde optie. Tenminste, ik ga er vanuit dat TS ook niet meer verder wilt met deze man.
Ik zou als ik die vrouw was wel willen weten dat mijn partner een onbetrouwbare vreemdganger is. Dus je kunt jezelf afvragen of het wel zo nadelig is, of dat je haar er uiteindelijk een plezier meedoet. De kans is groot dat hij haar vaker heeft belazerd of nog vaker gaat doen. Door het haar te vertellen kan ze tenminste de keuze maken dat ze wel op zoek gaat naar iemand die haar wel trouw blijft. Nu heeft ze door haar onwetendheid die optie niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt je afvragen wat je ermee opschiet. Ik kan goed voorstellen dat je met wraakgevoelens zit, hij heeft jou immers bedonderd. Alleen zou zo'n wraakactie niet alleen nadelig voor hem zijn, maar ook zijn zwangere vrouw.
Ik snap de gedachte maar heb geen rancuneuze gevoelens. Ik schiet er niks eme op maar vind het gewoon kut voor haar.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als ze de happy family spelen. De uitkomst maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dan mijn "plicht" gedaan al is het dus de vraag of het mijn plicht wel is..quote:Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Lastig dit. Je loopt wel een risico dat je straks zelf de gebeten hond bent terwijl zij weer lekker de happy family spelen. En sowieso is het natuurlijk niet fijn om zoiets te vertellen.
Je moet niet vergeten dat die vrouw zwanger is en je zo wel haar (schijn)geluk afpakt.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:52 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zou als ik die vrouw was wel willen weten dat mijn partner een onbetrouwbare vreemdganger is. Dus je kunt jezelf afvragen of het wel zo nadelig is, of dat je haar er uiteindelijk een plezier meedoet. De kans is groot dat hij haar vaker heeft belazerd of nog vaker gaat doen. Door het haar te vertellen kan ze tenminste de keuze maken dat ze wel op zoek gaat naar iemand die haar wel trouw blijft. Nu heeft ze door haar onwetendheid die optie niet.
Kan ik mij voorstellen. In dat geval zou ik mij bedenken of jij het als zwangere vrouw fijn zou vinden om dit te horen te krijgen. Heeft hij veel spijt van actie?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte maar heb geen rancuneuze gevoelens. Ik schiet er niks eme op maar vind het gewoon kut voor haar.
Ik bedoel dat je moet oppassen dat het jou geen shit gaat opleveren.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ze de happy family spelen. De uitkomst maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dan mijn "plicht" gedaan al is het dus de vraag of het mijn plicht wel is..
Ik denk dat als je die gozer een limiet gaat stellen dat hij het zelf wel opbiecht.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ze de happy family spelen. De uitkomst maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dan mijn "plicht" gedaan al is het dus de vraag of het mijn plicht wel is..
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Stel er staat op een dag een vreemde voor de deur die beweerd dat je partner met hem/haar vreemd gaat. Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?
Nou ja, ik heb heel evident bewijs.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Stel er staat op een dag een vreemde voor de deur die beweerd dat je partner met hem/haar vreemd gaat. Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?
Je moet niet vergeten dat je voor haar wel 'de ander' in dit hele verhaal bent. Ze zal jou ook het en en ander kwalijk kunnen nemen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik heb heel evident bewijs.
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou me verre houden van hun problemen. Daarin wil je niet meegesleurd worden.
Lastige vraag. Hij zegt veel spijt te hebben, maar dan vooral naar mij toe. Ook zegt hij dat hij met mij verder wil en meer van die cliches. Maar hij heeft zoveel gelogen dat ik dat niet meteen aanneem. En voor mij maakt het niet uit want met hem ben ik klaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat die vrouw zwanger is en je zo wel haar (schijn)geluk afpakt.
[..]
Kan ik mij voorstellen. In dat geval zou ik mij bedenken of jij het als zwangere vrouw fijn zou vinden om dit te horen te krijgen. Heeft hij veel spijt van actie?
Berouw komt na de zondequote:Op donderdag 3 december 2015 16:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
iedereen bedankt voor de reacties.
[..]
Lastige vraag. Hij zegt veel spijt te hebben, maar dan vooral naar mij toe. Ook zegt hij dat hij met mij verder wil en meer van die cliches. Maar hij heeft zoveel gelogen dat ik dat niet meteen aanneem. En voor mij maakt het niet uit want met hem ben ik klaar.
Daarom moet je het ook niet zo aanpakken. Stuur de vrouw op Facebook een bericht met alle bewijsstukken die je hebt en blokkeer haar en hem vervolgens. Dan kunnen ze het zelf lekker uitzoeken en word jij er niet in mee gesleurd.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ja precies.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat je voor haar wel 'de ander' in dit hele verhaal bent. Ze zal jou ook het en en ander kwalijk kunnen nemen.
Ik kan theoretisch ook aantonen dat ik niks wist van hun relatie. Maar je hebt gelijk; ze kan haar boosheid ook naar mij richten al is die niet terecht.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat je voor haar wel 'de ander' in dit hele verhaal bent. Ze zal jou ook het en en ander kwalijk kunnen nemen.
Logisch redeneren is dan vaak ver weg.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik kan theoretisch ook aantonen dat ik niks wist van hun relatie. Maar je hebt gelijk; ze kan haar boosheid ook naar mij richten al is die niet terecht.
Ja, als ik het zou doen, pak ik het zo aan. Hoef er verder niks meer over te horen dan en dan is het hun probleem.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook niet zo aanpakken. Stuur de vrouw op Facebook een bericht met alle bewijsstukken die je hebt en blokkeer haar en hem vervolgens. Dan kunnen ze het zelf lekker uitzoeken en word jij er niet in mee gesleurd.
Met gemeenschappelijke kennissen krijg je het vroeger of later toch te horen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, als ik het zou doen, pak ik het zo aan. Hoef er verder niks meer over te horen dan en dan is het hun probleem.
Klopt, maar dat zou me verder niet uitmaken.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met gemeenschappelijke kennissen krijg je het vroeger of later toch te horen.
Die kans zit er inderdaad in. Maar ik heb bewijs waar ze echt niet omheen zou kunnen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:06 schreef fathank het volgende:
bemoei je niet met andermans huwelijk.
grote kans dat mevrouw je toch niet geloofd en vanaf dat moment wordt er een verschrikkelijke haatcampagne gestart waar je niet zonder reputatieschade uit gaat komen.
Hmm, het zou best kunnen dat ze dat echt niet zou weten, maar bekijk het van de andere kant: hoe krijg je het in godsnaam verborgen als je toch elke keer verplichtingen hebt met je vrouw waarvan je een kind hebt en ook nog eens zwanger is. Dus het zou in ieder geval een beetje kunnen opvallen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:06 schreef fathank het volgende:
grote kans dat mevrouw je toch niet geloofd en vanaf dat moment wordt er een verschrikkelijke haatcampagne gestart waar je niet zonder reputatieschade uit gaat komen.
En je maakt mij niet wijs dat je het stiekem echt niet wist gezien je gezamenlijke kennissen hebt.
Van mij hoef je dat niet te geloven. Maar heb enkele van zijn vrienden ontmoet en die hebben hun mond tegen me gehouden. Verder ben ik er pas later, toen ik haar naam wist, achtergekomen dat we gemeenschapelijke kennissen hadden. Voorheen was ze vor mij "de ex" uit zijn verhalen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:06 schreef fathank het volgende:
En je maakt mij niet wijs dat je het stiekem echt niet wist gezien je gezamenlijke kennissen hebt.
Toch geef je aan dat je al een tijdje met vraagtekens zat. Wat hield dat dan in?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Van mij hoef je dat niet te geloven. Maar heb enkele van zijn vrienden ontmoet en die hebben hun mond tegen me gehouden. Verder ben ik er pas later, toen ik haar naam wist, achtergekomen dat we gemeenschapelijke kennissen hadden. Voorheen was ze vor mij "de ex" uit zijn verhalen.
Ik denk dat dit het meest verstandige is inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou die vent voor van alles en nog wat uitmaken en zeggen dat ik vind dat hij het tegen zijn vrouw moet zeggen, en dan heel snel het contact afkappen. En dan:
[..]
Die zijn er heel veel. En aangezien deze vrouw zwanger is heb je al helemaal de kans dat ze het gaat ontkennen omdat ze eigenlijk in de gelukkigste fase van haar leven moet zitten.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is ook nog de optie dat ze zo'n vrouw is die het wel weet, maar niet wil weten en hem dus eigenlijk min of meer een vrijbrief geeft, als ze er maar niet mee geconfronteerd wordt.
Die zijn er meer dan je zou denken.
Hoe de neuk is dat een zelfde situatie?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:12 schreef HulkHeld het volgende:
Dit soort dingen doet me altijd denken aan eenzelfde situatie waarin je ex een nieuwe vriend/vriendin heeft en je daar de nadelige kanten van gaat belichten bij de nieuwe partner, terwijl je daar ook niets mee te maken hebt.
Niet exact gelijk, maar dezelfde dingen. Alsof je de ander moet waarschuwen over dingen die 'de nieuwe' in dat geval niet weet.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe de neuk is dat een zelfde situatie?
Zoals ik al zei, kreeg ik steeds meer vermoedens. Drie maanden geleden leerden we elkaar kennen en enkele weken daarna spraken we af. In het begin spreek ik sowieso niet bij iemand thuis af. Na een tijdje kreeg ik wel vrmoedens maar ook weer signalen die het tegenspraken. namelijk het feit dat ik zijn vriednen had ontmoet en hij wel in zijn woonplaats met mij rondliep.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hmm, het zou best kunnen dat ze dat echt niet zou weten, maar bekijk het van de andere kant: hoe krijg je het in godsnaam verborgen als je toch elke keer verplichtingen hebt met je vrouw waarvan je een kind hebt en ook nog eens zwanger is. Dus het zou in ieder geval een beetje kunnen opvallen.
It wasn't me.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef DerekB het volgende:
Ik zou het in alle toonaarden ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |