abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157988295
Drie maanden terug leerde ik een jongeman (31) kennen met wie ik ging daten. Naar zijn zeggen was hij gescheiden van de moeder van zijn kind. Gaandeweg kreeg ik hier steeds meer vraagtekens bij en deze bleken gegrond. Twee weken terug gaf hij toe dat hij inderdaad nog getrouwd was, waarop ik aangaf niks met hem te maken te hebben. Hij kwam met een cliche verhaal over sleur in de relatie, passieloos huwelijk, gevoelens voor mij, bla bla bla. Heb toen voet bij stuk gehouden. Ik kreeg wel buikpijn bij de gedachte aan zijn vrouw; zo een kwal van een man wens je niemand toe. Bovendien lijkt ze mij erg lief en onwetend. Ik ken haar niet persoonlijk maar we hebben wel gemeenschappelijke kennissen.

Nou blijkt zijn vrouw dus (zeer kort) zwanger! Vind het nu nog rotter voor haar dat hij zo onbetrouwbaar is.
Wat zouden jullie doen: haar inlichten of niet?
pi_157988411
Zeg of je verteld het zelf of anders doe ik het.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 3 december 2015 @ 15:31:24 #3
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_157988418
Lastig, maar het is niet aan jou om haar in te lichten. Dat moet hij zelf doen.

Vind je de situatie ondraaglijk, dan kun je hem een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
pi_157988443
Ik zou me verre houden van hun problemen. Daarin wil je niet meegesleurd worden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157988472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef clixplicity het volgende:
een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
Dit doen.
pi_157988491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:33 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Dit doen.
Wel niet tijdens de periode ;(
pi_157988597
Lastig dit. Je loopt wel een risico dat je straks zelf de gebeten hond bent terwijl zij weer lekker de happy family spelen. En sowieso is het natuurlijk niet fijn om zoiets te vertellen.
pi_157988723
quote:

Vind je de situatie ondraaglijk, dan kun je hem een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
Maar hoe controleer je dat?
pi_157988754
quote:

je spreekt jezelf wel een beetje tegen he :P
maar idd gewoon een ultimatum geven dat die zelf opbiecht en anders idd zelf vertellen, het zal anders vast niet de laatste x zijn.
pi_157988767
Je kunt je afvragen wat je ermee opschiet. Ik kan goed voorstellen dat je met wraakgevoelens zit, hij heeft jou immers bedonderd. Alleen zou zo'n wraakactie niet alleen nadelig voor hem zijn, maar ook zijn zwangere vrouw.
pi_157988778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt je afvragen wat je ermee opschiet. Ik kan goed voorstellen dat je met wraakgevoelens zit, hij heeft jou immers bedonderd. Alleen zou zo'n wraakactie niet alleen nadelig voor hem zijn, maar ook zijn zwangere vrouw.
Erger nog: voor hun kinderen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157988790
Er zijn ook maar 3 opties

- Je laat het hem opbiechten
- Je verteld het zelf
- Je verbreekt het contact en laat het verder voor wat het is.

pick one :)
pi_157988814
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:47 schreef kree het volgende:
Er zijn ook maar 3 opties

- Je laat het hem opbiechten
- Je verteld het zelf
- Je verbreekt het contact en laat het verder voor wat het is.

pick one :)
Met de eerste twee opties bereikt ze eigenlijk hetzelfde als met de derde optie. Tenminste, ik ga er vanuit dat TS ook niet meer verder wilt met deze man.
pi_157988836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Met de eerste twee opties bereikt ze eigenlijk hetzelfde als met de derde optie. Tenminste, ik ga er vanuit dat TS ook niet meer verder wilt met deze man.
Het bereikt hetzelfde ja, maar toch zijn het wel twee heel verschillende dingen.
Ik zou zeggen het beste is dat hij het opbiecht en vervolgens het contact helemaal verbreken.
pi_157988864
quote:
Ik zou als ik die vrouw was wel willen weten dat mijn partner een onbetrouwbare vreemdganger is. Dus je kunt jezelf afvragen of het wel zo nadelig is, of dat je haar er uiteindelijk een plezier meedoet. De kans is groot dat hij haar vaker heeft belazerd of nog vaker gaat doen. Door het haar te vertellen kan ze tenminste de keuze maken dat ze wel op zoek gaat naar iemand die haar wel trouw blijft. Nu heeft ze door haar onwetendheid die optie niet.
pi_157988872
quote:
Ik snap de gedachte maar heb geen rancuneuze gevoelens. Ik schiet er niks eme op maar vind het gewoon kut voor haar.
pi_157988907
Stel er staat op een dag een vreemde voor de deur die beweerd dat je partner met hem/haar vreemd gaat. Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?
pi_157988912
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Lastig dit. Je loopt wel een risico dat je straks zelf de gebeten hond bent terwijl zij weer lekker de happy family spelen. En sowieso is het natuurlijk niet fijn om zoiets te vertellen.
Ik zou het niet erg vinden als ze de happy family spelen. De uitkomst maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dan mijn "plicht" gedaan al is het dus de vraag of het mijn plicht wel is..
pi_157988927
"Hoi, je man gaat vreemd."
-"Hoe weet je dat?"
"Nou, ik heb hem geneukt."

Conversation set to backfire.
pi_157988933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:52 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik zou als ik die vrouw was wel willen weten dat mijn partner een onbetrouwbare vreemdganger is. Dus je kunt jezelf afvragen of het wel zo nadelig is, of dat je haar er uiteindelijk een plezier meedoet. De kans is groot dat hij haar vaker heeft belazerd of nog vaker gaat doen. Door het haar te vertellen kan ze tenminste de keuze maken dat ze wel op zoek gaat naar iemand die haar wel trouw blijft. Nu heeft ze door haar onwetendheid die optie niet.
Je moet niet vergeten dat die vrouw zwanger is en je zo wel haar (schijn)geluk afpakt.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik snap de gedachte maar heb geen rancuneuze gevoelens. Ik schiet er niks eme op maar vind het gewoon kut voor haar.
Kan ik mij voorstellen. In dat geval zou ik mij bedenken of jij het als zwangere vrouw fijn zou vinden om dit te horen te krijgen. Heeft hij veel spijt van actie?
pi_157988934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden als ze de happy family spelen. De uitkomst maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dan mijn "plicht" gedaan al is het dus de vraag of het mijn plicht wel is..
Ik bedoel dat je moet oppassen dat het jou geen shit gaat opleveren.
pi_157988937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk dat als je die gozer een limiet gaat stellen dat hij het zelf wel opbiecht.
Tenminste dat zou voor hem het minst schadelijke zijn.
Als hij tenminste nog door wil met haar, dat is ook maar de vraag, hoe dan ook zou ik het balletje eerst bij hem neerleggen.
pi_157988938
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Stel er staat op een dag een vreemde voor de deur die beweerd dat je partner met hem/haar vreemd gaat. Wie zou dat zomaar voor waar aannemen?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou ja, ik heb heel evident bewijs.
pi_157988993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, ik heb heel evident bewijs.
Je moet niet vergeten dat je voor haar wel 'de ander' in dit hele verhaal bent. Ze zal jou ook het en en ander kwalijk kunnen nemen.
pi_157989054
Ik zou die vent voor van alles en nog wat uitmaken en zeggen dat ik vind dat hij het tegen zijn vrouw moet zeggen, en dan heel snel het contact afkappen. En dan:
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou me verre houden van hun problemen. Daarin wil je niet meegesleurd worden.
pi_157989067
iedereen bedankt voor de reacties.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat die vrouw zwanger is en je zo wel haar (schijn)geluk afpakt.

[..]

Kan ik mij voorstellen. In dat geval zou ik mij bedenken of jij het als zwangere vrouw fijn zou vinden om dit te horen te krijgen. Heeft hij veel spijt van actie?
Lastige vraag. Hij zegt veel spijt te hebben, maar dan vooral naar mij toe. Ook zegt hij dat hij met mij verder wil en meer van die cliches. Maar hij heeft zoveel gelogen dat ik dat niet meteen aanneem. En voor mij maakt het niet uit want met hem ben ik klaar.
pi_157989086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Lastige vraag. Hij zegt veel spijt te hebben, maar dan vooral naar mij toe. Ook zegt hij dat hij met mij verder wil en meer van die cliches. Maar hij heeft zoveel gelogen dat ik dat niet meteen aanneem. En voor mij maakt het niet uit want met hem ben ik klaar.
Berouw komt na de zonde :P
pi_157989094
quote:
Daarom moet je het ook niet zo aanpakken. Stuur de vrouw op Facebook een bericht met alle bewijsstukken die je hebt en blokkeer haar en hem vervolgens. Dan kunnen ze het zelf lekker uitzoeken en word jij er niet in mee gesleurd.
pi_157989099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat je voor haar wel 'de ander' in dit hele verhaal bent. Ze zal jou ook het en en ander kwalijk kunnen nemen.
Ja precies.
pi_157989109
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik kan theoretisch ook aantonen dat ik niks wist van hun relatie. Maar je hebt gelijk; ze kan haar boosheid ook naar mij richten al is die niet terecht.
pi_157989134
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik kan theoretisch ook aantonen dat ik niks wist van hun relatie. Maar je hebt gelijk; ze kan haar boosheid ook naar mij richten al is die niet terecht.
Logisch redeneren is dan vaak ver weg.
pi_157989160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daarom moet je het ook niet zo aanpakken. Stuur de vrouw op Facebook een bericht met alle bewijsstukken die je hebt en blokkeer haar en hem vervolgens. Dan kunnen ze het zelf lekker uitzoeken en word jij er niet in mee gesleurd.
Ja, als ik het zou doen, pak ik het zo aan. Hoef er verder niks meer over te horen dan en dan is het hun probleem.
pi_157989174
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja, als ik het zou doen, pak ik het zo aan. Hoef er verder niks meer over te horen dan en dan is het hun probleem.
Met gemeenschappelijke kennissen krijg je het vroeger of later toch te horen.
  donderdag 3 december 2015 @ 16:06:42 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157989183
bemoei je niet met andermans huwelijk.

grote kans dat mevrouw je toch niet geloofd en vanaf dat moment wordt er een verschrikkelijke haatcampagne gestart waar je niet zonder reputatieschade uit gaat komen.

En je maakt mij niet wijs dat je het stiekem echt niet wist gezien je gezamenlijke kennissen hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157989205
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met gemeenschappelijke kennissen krijg je het vroeger of later toch te horen.
Klopt, maar dat zou me verder niet uitmaken.
pi_157989244
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:06 schreef fathank het volgende:

grote kans dat mevrouw je toch niet geloofd en vanaf dat moment wordt er een verschrikkelijke haatcampagne gestart waar je niet zonder reputatieschade uit gaat komen.
Die kans zit er inderdaad in. Maar ik heb bewijs waar ze echt niet omheen zou kunnen.
pi_157989246
quote:

En je maakt mij niet wijs dat je het stiekem echt niet wist gezien je gezamenlijke kennissen hebt.
Hmm, het zou best kunnen dat ze dat echt niet zou weten, maar bekijk het van de andere kant: hoe krijg je het in godsnaam verborgen als je toch elke keer verplichtingen hebt met je vrouw waarvan je een kind hebt en ook nog eens zwanger is. Dus het zou in ieder geval een beetje kunnen opvallen.
pi_157989284
quote:

Van mij hoef je dat niet te geloven. Maar heb enkele van zijn vrienden ontmoet en die hebben hun mond tegen me gehouden. Verder ben ik er pas later, toen ik haar naam wist, achtergekomen dat we gemeenschapelijke kennissen hadden. Voorheen was ze vor mij "de ex" uit zijn verhalen.
pi_157989301
Er is ook nog de optie dat ze zo'n vrouw is die het wel weet, maar niet wil weten en hem dus eigenlijk min of meer een vrijbrief geeft, als ze er maar niet mee geconfronteerd wordt.
Die zijn er meer dan je zou denken.

en dan kom jij en ben jij dus de boosdoener, want jij confronteert haar ermee,
compact en kleverig.
pi_157989308
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Van mij hoef je dat niet te geloven. Maar heb enkele van zijn vrienden ontmoet en die hebben hun mond tegen me gehouden. Verder ben ik er pas later, toen ik haar naam wist, achtergekomen dat we gemeenschapelijke kennissen hadden. Voorheen was ze vor mij "de ex" uit zijn verhalen.
Toch geef je aan dat je al een tijdje met vraagtekens zat. Wat hield dat dan in?
pi_157989316
Dit soort dingen doet me altijd denken aan eenzelfde situatie waarin je ex een nieuwe vriend/vriendin heeft en je daar de nadelige kanten van gaat belichten bij de nieuwe partner, terwijl je daar ook niets mee te maken hebt.
pi_157989319
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou die vent voor van alles en nog wat uitmaken en zeggen dat ik vind dat hij het tegen zijn vrouw moet zeggen, en dan heel snel het contact afkappen. En dan:

[..]

Ik denk dat dit het meest verstandige is inderdaad.
pi_157989333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is ook nog de optie dat ze zo'n vrouw is die het wel weet, maar niet wil weten en hem dus eigenlijk min of meer een vrijbrief geeft, als ze er maar niet mee geconfronteerd wordt.
Die zijn er meer dan je zou denken.
Die zijn er heel veel. En aangezien deze vrouw zwanger is heb je al helemaal de kans dat ze het gaat ontkennen omdat ze eigenlijk in de gelukkigste fase van haar leven moet zitten.
pi_157989335
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:12 schreef HulkHeld het volgende:
Dit soort dingen doet me altijd denken aan eenzelfde situatie waarin je ex een nieuwe vriend/vriendin heeft en je daar de nadelige kanten van gaat belichten bij de nieuwe partner, terwijl je daar ook niets mee te maken hebt.
Hoe de neuk is dat een zelfde situatie? :')
compact en kleverig.
pi_157989356
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hoe de neuk is dat een zelfde situatie? :')
Niet exact gelijk, maar dezelfde dingen. Alsof je de ander moet waarschuwen over dingen die 'de nieuwe' in dat geval niet weet.
pi_157989357
Nee natuurlijk licht jij haar niet in. Een beetje gaan stoken in andermans huwelijk. Wat bereik jij ermee als hun relatie daardoor kapot gaat? Helemaal niets. Het is zijn huwelijk en niet die van jou.
pi_157989370
Hou gewoon je mond.

Al die mensen hier die dat gezin kapot willen maken :r
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157989382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:09 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Hmm, het zou best kunnen dat ze dat echt niet zou weten, maar bekijk het van de andere kant: hoe krijg je het in godsnaam verborgen als je toch elke keer verplichtingen hebt met je vrouw waarvan je een kind hebt en ook nog eens zwanger is. Dus het zou in ieder geval een beetje kunnen opvallen.
Zoals ik al zei, kreeg ik steeds meer vermoedens. Drie maanden geleden leerden we elkaar kennen en enkele weken daarna spraken we af. In het begin spreek ik sowieso niet bij iemand thuis af. Na een tijdje kreeg ik wel vrmoedens maar ook weer signalen die het tegenspraken. namelijk het feit dat ik zijn vriednen had ontmoet en hij wel in zijn woonplaats met mij rondliep.

De vermoedens bleken toch gegrond.
pi_157989394
Ik zou het in alle toonaarden ontkennen.
pi_157989414
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef DerekB het volgende:
Ik zou het in alle toonaarden ontkennen.
It wasn't me. ^O^
compact en kleverig.
pi_157989438
Ik zou het gewoon niet doen. Je probeert de heldin uit te hangen, maar dat ben je op zo'n moment echt verre van.
pi_157989480
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Toch geef je aan dat je al een tijdje met vraagtekens zat. Wat hield dat dan in?
Zijn terughoudendheid om bij hem thuis af te spreken.
pi_157989510
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:17 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen. Je probeert de heldin uit te hangen, maar dat ben je op zo'n moment echt verre van.
Ik probeer totaal niet de heldin uit te hangen :') Wat een aannames. Je hebt je oordeel al lekker klaar. Er is niks heldhaftigs aan deze situatie en mijn positie. Of ik het nou wel of niet vertel.
pi_157989574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik probeer totaal niet de heldin uit te hangen :') Wat een aannames. Je hebt je oordeel al lekker klaar. Er is niks heldhaftigs aan deze situatie en mijn positie. Of ik het nou wel of niet vertel.
Je zegt net dat je het twijfelt om het te doen omdat je het min of meer als je plicht ziet. Dan miszeg ik toch niets?
pi_157989609
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Drie maanden terug leerde ik een jongeman (31) kennen met wie ik ging daten. Naar zijn zeggen was hij gescheiden van de moeder van zijn kind. Gaandeweg kreeg ik hier steeds meer vraagtekens bij en deze bleken gegrond. Twee weken terug gaf hij toe dat hij inderdaad nog getrouwd was, waarop ik aangaf niks met hem te maken te hebben. Hij kwam met een cliche verhaal over sleur in de relatie, passieloos huwelijk, gevoelens voor mij, bla bla bla. Heb toen voet bij stuk gehouden. Ik kreeg wel buikpijn bij de gedachte aan zijn vrouw; zo een kwal van een man wens je niemand toe. Bovendien lijkt ze mij erg lief en onwetend. Ik ken haar niet persoonlijk maar we hebben wel gemeenschappelijke kennissen.

Nou blijkt zijn vrouw dus (zeer kort) zwanger! Vind het nu nog rotter voor haar dat hij zo onbetrouwbaar is.
Wat heb jij dan nog met hem te maken.

Dat hij vreemdgaat is zijn probleem niet het jouwe. En je kent die vrouw verder ook niet persoonlijk.

Gewoon om je wraak te uiten? Dat is kinderachtig.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_157989650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:22 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je zegt net dat je het twijfelt om het te doen omdat je het min of meer als je plicht ziet. Dan miszeg ik toch niets?
Plicht tussen aanhalingstekens. Ik wist ook niet hoe het anders te omschrijven. Ook zei ik dat het de vraag is of het mijn "plicht" wel is. Je hebt je oordeel lekker klaar op basis van zeer selectief lezen. En al zou ik het zo hebben omschreven; het uitvoeren van je plicht is niet per se heldhaftig.
pi_157989659
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je hebt je er gewoon niet mee te bemoeien. Klaar
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157989670
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dat hij vreemdgaat is zijn probleem niet het jouwe. En je kent die vrouw verder ook niet persoonlijk.

Zoals ik al zei; heb geen rancuneuze gevoelens.
pi_157989694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:25 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; heb geen rancuneuze gevoelens.
Dan gewoon laten voor wat het is. Het is niet jouw zaak. Uiteindelijk komt de aap wel uit de mouw en zullen ze gaan scheiden, waarschijnlijk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_157989701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Nou wat heeft ze met hem te maken, dat zij gebruikt wordt door hem he.
pi_157989717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

gebruikt wordt?
pi_157989720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ze is och gekapt met die jongen? Dan heeft ze toch niks meer te maken met die vent en zijn vrouw?
pi_157989772
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

gebruikt wordt?
Ik vind dat wel een bepaalde mate van gebruiken ja. Net als dat hij zijn vrouw gebruikt/misbruikt. Hij kan kijken of het lukt met haar en als het niet lukt, gaat hij weer lekker terug naar zijn zwangere vrouwtje, laat hij haar met een complex achter. Leuk is dat.
pi_157989796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een bepaalde mate van gebruiken ja. Net als dat hij zijn vrouw gebruikt/misbruikt. Hij kan kijken of het lukt met haar en als het niet lukt, gaat hij weer lekker terug naar zijn zwangere vrouwtje, laat hij haar met een complex achter. Leuk is dat.
Jaja, ik snap alleen de tegenwoordige tijd niet.
pi_157989830
Ik zou vooral bang zijn dat ik haar zou 'vernederen' door het haar te vertellen als zij de instelling heeft dat hij t vooral moet doen, maar dat zij het niet wil weten.
Op zo'n moment ben jij degene die haar confronteert met een waarheid waarvoor zij haar kop in het zand wil steken en ben jij degene die haar dwingt naar die waarheid te kijken en oordelen terwijl zij het zo prima vond.
compact en kleverig.
pi_157989836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Plicht tussen aanhalingstekens. Ik wist ook niet hoe het anders te omschrijven. Ook zei ik dat het de vraag is of het mijn "plicht" wel is. Je hebt je oordeel lekker klaar op basis van zeer selectief lezen. En al zou ik het zo hebben omschreven; het uitvoeren van je plicht is niet per se heldhaftig.
Om eerlijk te zijn zie ik je op dit moment als een moraalridder die dit puur doet omdat het zogenaamd politiek-correct is ja. Echt een goede reden om het wél te vertellen geef je niet echt. Je zegt dat je niet met wraakgevoelens zit en niks meer met hem te maken wil hebben, dan heb je in principe je antwoord toch al?
pi_157989860
Ja joh stuur even lekker vier levens in de war, omdat je je genaaid voelt door iemand die nog getrouwd is en jezelf nu wijs wil maken dat jij heel nobel bent.
  Vis een optie? donderdag 3 december 2015 @ 16:37:54 #68
70532 loveli
N
pi_157989951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Spijt dat hij is betrapt.

Niet aan hem overlaten om zijn vrouw in te lichten, hij zal doen wat hij de hele tijd doet: liegen. Zijn vrouw heeft het recht om zelf op basis van de juiste info te beslissen hoe ze haar toekomst ziet. Als hij niet wil dat ze gekwetst wordt omdat hij vreemdging, had jij het niet moeten doen. Nu wil hij zelf de gevolgen niet dragen van z'n laffe acties.
crap in = crap out
pi_157989963
Niet doen, je kent haar namelijk niet.
pi_157990107
Nee, ik bemoei me nooit met andermans leven. Het zou mij niets kunnen schelen dat hij zijn vrouw ontrouw is. Moet ie zelf weten.
pi_157990125
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn zie ik je op dit moment als een moraalridder die dit puur doet omdat het zogenaamd politiek-correct is ja. Echt een goede reden om het wél te vertellen geef je niet echt. Je zegt dat je niet met wraakgevoelens zit en niks meer met hem te maken wil hebben, dan heb je in principe je antwoord toch al?
Dit ga je vast niet geloven omdat je al zo'n heftig oordeel over me hebt, maar ik vind het gewoon erg voor haar. Nu ga je waarschijnlijk beweren dat ik me dus de held wil voelen, vals sentiment ofzo, maar dat is geenszins het geval. Een held ben ik sowieso niet.
pi_157990135
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:31 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ja joh stuur even lekker vier levens in de war, omdat je je genaaid voelt door iemand die nog getrouwd is en jezelf nu wijs wil maken dat jij heel nobel bent.
Ik voel me niet genaaid en ook niet nobel.
pi_157990141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dit ga je vast niet geloven omdat je al zo'n heftig oordeel over me hebt, maar ik vind het gewoon erg voor haar. Nu ga je waarschijnlijk beweren dat ik me dus de held wil voelen, vals sentiment ofzo, maar dat is geenszins het geval. Een held ben ik sowieso niet.
Tuurlijk, iedereen had het erg gevonden. Maar je weet niet hoe zijn vrouw is, en ze hebben ook kinderen samen.
Beter niet mee bemoeien, voor je het weet krijg jij shit over je heen. Want jij bent en blijft een buitenstaander, zij blijven hoe dan ook een familie.
pi_157990149
Bedankt iedereen voor de reacties. Ik ben eruit; zal hem nog in een laatste bericht aanraden om het zelf op te biechten, voordat een ander dat doet. En nee, die ander ben ik niet zelf.
pi_157990218
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik voel me niet genaaid en ook niet nobel.
Waarom dan überhaupt overwegen het te vertellen? Ja, jij vindt het zo erg voor haar, maar eigenlijk is er voor haar helemaal niks aan de hand. Als jij het vertelt stort haar wereld in: niet alleen ging hij vreemd, ze moest het ook nog van een ander horen.

Misschien krijgt hij echt berouw en vertelt het haar, dan kunnen zij van daaruit kijken hoe nu verder. Misschien heeft zij ooit wel eens aangegeven dat ze liever niet wil weten als hij zoiets doet. Misschien komt ze er nooit achter, maar betert hij zijn leven en komt het helemaal goed. Of niet, maar in ieder geval sta jij er compleet buiten.
pi_157990393
quote:
een ultimatum stellen: je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
pi_157990396
quote:
je vertelt het haar voor het einde van de maand, anders doe ik het.
Dit.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 17:11:14 ]
pi_157990440
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:01 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Waarom dan überhaupt overwegen het te vertellen? Ja, jij vindt het zo erg voor haar, maar eigenlijk is er voor haar helemaal niks aan de hand. Als jij het vertelt stort haar wereld in: niet alleen ging hij vreemd, ze moest het ook nog van een ander horen.

Misschien krijgt hij echt berouw en vertelt het haar, dan kunnen zij van daaruit kijken hoe nu verder. Misschien heeft zij ooit wel eens aangegeven dat ze liever niet wil weten als hij zoiets doet. Misschien komt ze er nooit achter, maar betert hij zijn leven en komt het helemaal goed. Of niet, maar in ieder geval sta jij er compleet buiten.
Vond het zelf wel "fijn" toen ik ingelicht werd. Dat is natuurlijk voor iedereen anders.
pi_157990450
wel benieuwd hoe dit afloopt, hou je ons even op de hoogte TS?
pi_157990511
quote:
12s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:14 schreef kree het volgende:
wel benieuwd hoe dit afloopt, hou je ons even op de hoogte TS?
Hier al een update: heb hem een bericht gestuurd dat hij het beste eerlijk kan zijn aangezien de kans groot is dat een ander het vertelt. En die ander ben ik niet.
pi_157990546
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hier al een update: heb hem een bericht gestuurd dat hij het beste eerlijk kan zijn aangezien de kans groot is dat een ander het vertelt. En die ander ben ik niet.
Wat zei hij daar op?
pi_157990585
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:19 schreef kree het volgende:

[..]

Wat zei hij daar op?
Hij zegt dat het hem niet uitmaakt en is vooral bezig mij terug te winnen.
pi_157990594
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

:')
pi_157990735
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

huhuh of te wel hij hoopt dat je het erbij laat zitten.
Rare gast hoor, zeker als hij een zwangere vriendin heeft.

Verantwoordelijkheidsgevoel = 0,0 in ieder geval dan
pi_157990760
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:30 schreef kree het volgende:

[..]

huhuh of te wel hij hoopt dat je het erbij laat zitten.
Rare gast hoor, zeker als hij een zwangere vriendin heeft.

Verantwoordelijkheidsgevoel = 0,0 in ieder geval dan
Zeker rare gast; nadat ik achter de waarheid kwam stond hij met een weekendtas voor mijn deur :')
pi_157990850
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bedankt iedereen voor de reacties. Ik ben eruit; zal hem nog in een laatste bericht aanraden om het zelf op te biechten, voordat een ander dat doet. En nee, die ander ben ik niet zelf.
Ik zou het verhaal aan één van die gezamenlijke kennissen vertellen. Moet je eens kijken hoe snel ze het weet. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 3 december 2015 @ 17:36:40 #87
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157990851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
.

Ga je schamen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157990864
quote:

[..]

Wáág het eens hè!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 3 december 2015 @ 17:38:56 #89
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_157990899
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ga je schamen.
Waarom zou TS zich moeten schamen? Die man is toch vreemdgegaan?

In elk geval, een goede beslissing die je genomen hebt, TS. Laat het ze zelf uitzoeken.
Helemaal super.
pi_157990913
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zeker rare gast; nadat ik achter de waarheid kwam stond hij met een weekendtas voor mijn deur :')
Zeg anders dat hij moet gaan scheiden zodat hij bij jou kan zijn, ff kijken wat hij doet.
pi_157990921
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Waarom zou TS zich moeten schamen? Die man is toch vreemdgegaan?

In elk geval, een goede beslissing die je genomen hebt, TS. Laat het ze zelf uitzoeken.
Dat ze het de partner wil vertellen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157991009
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zeg anders dat hij moet gaan scheiden zodat hij bij jou kan zijn, ff kijken wat hij doet.
_O-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:52:08 #93
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157991125
quote:
Ja want dat gebeurt nog wel eens ja :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 3 december 2015 @ 17:52:51 #94
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157991133
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Gewoon vertellen aan die vrouw. Het is een vuile lul van een gozer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_157991177
quote:

[..]

Maar wat is het dan precies waar je naar op zoek bent? :') Je vindt het erg voor haar, dat is logisch. Maar denk je dat dat gevoel minder wordt wanneer zij de waarheid kent?
pi_157991318
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ga je schamen.
Waarvoor moet ik mij schamen?
pi_157991324
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja want dat gebeurt nog wel eens ja :')
Ik zei STEL dat het zou gebeuren. En TS dacht er over om het te vertellen, dus ja... :')
pi_157991432
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat ze het de partner wil vertellen
Anders lees je even goed. Ik overwoog het licht en ga het niet vertellen.
pi_157991451
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik zei STEL dat het zou gebeuren. En TS dacht er over om het te vertellen, dus ja... :')
Maar niet door voor de deur te staan :')
  donderdag 3 december 2015 @ 18:16:14 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157991536
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Anders lees je even goed. Ik overwoog het licht en ga het niet vertellen.
Maar ondertussen wel iemand anders voor je karretje spannen zeker :').

'Ik ga het niet vertellen maar iemand anders wel'.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')