SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En het was70km wil je Goeddomme wel even me de credits geven waar ik recht op heb!
Ja, ik geloof dat ze toch ook op het lijstje komen. Maar hoe kom je erbij dat er een record naaf in zit? Volgens mij zit er exact dezelfde naaf als mn huidige FR4's in, met industrielagers.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
Maar wel 40mm hoog, ideale beneluxhoogte, ook mooi om mee te klimmen in de Chouffe of 3Ballons bijvoorbeeld. Record naaf met oversized alu holle as. 24mm brede velg en U profiel. Diamant coating op het remoppervlak, 1550 gram set en binnen budget dankzij die dozenschuiver?
Je hebt gewoon meer dan een etmaal stilgestaan dit jaarquote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef Patroon het volgende:
Mooi weer vandaag. Net 2,5u gepeddeld.
We hadden het laatst over year to date toch?
Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Als ik na het fietsen meteen bier ga drinken, en pas na 3 weissen bedenk. "Oh ja ff op stop drukken en ritje opslaan" dan lukt dat welquote:Op donderdag 3 december 2015 18:22 schreef Patroon het volgende:
Ja ziek eigenlijk, is dat bij anderen ook zo?
Ik twijfel nu maar dacht dat die FR4 carbons dezelfde naaf hebben als zonda, bullet ultra en shamal, bora etc. En das een (record) cupconus naaf met allooy holle oversized as. Lijkt me ook niet vreemd met dat gewicht en prijsklasse. Ze gebruiken maar 2 typen naven in alle wielen qua techniek, wel iets ander uiterlijk en naafbody, maar qua lagering niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ze toch ook op het lijstje komen. Maar hoe kom je erbij dat er een record naaf in zit? Volgens mij zit er exact dezelfde naaf als mn huidige FR4's in, met industrielagers.
ik schrik vooral af door het full carbon. Zoals gezegd, zodra ik me ten zuiden van de heuvelrug bevindt ben ik geen held in rem-techniek. Durf niet al te hard naar beneden, zeker steile stukken niet.
Liever jij dan ik!quote:
ik liever ook niet hoor.. zag het op strava voorbijkomen.quote:
GC overschat time moving. Strava doet dat beter.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef Patroon het volgende:
Mooi weer vandaag. Net 2,5u gepeddeld.
We hadden het laatst over year to date toch?
Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Dus jij zegt dat ik in werkelijkheid nog langer stil heb gestaan..quote:Op donderdag 3 december 2015 21:33 schreef Carb het volgende:
[..]
GC overschat time moving. Strava doet dat beter.
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:01 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik sleep ze eigenlijk altijd gewoon in windows naar het mapje "NEW" (?) op de SD-card.
Dank dit zocht ik dus. Kan beter bestand exporteren en dan bestand in de map slepen, zo kan je er meerdere tegelijk doen en hij slaat ze ook nog op. Scheelt veel werk.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb geen Edge(jij hebt een 800 ofzo?) maar een Etrex, dus misschien ligt het bij jou anders, maar zo doe ik het:
- maak route
- exporteer naar gpx file op je harde schijf
- kopieer file(s) naar de correcte folder op de Garmin, of de SD kaart.
Ben zelf ook pas een jaartje er mee beig, dus geen expert, maar dit werkt voor mij, ook voor meerdere tracks tegelijk! Ook voor gpx files die ik vanaf internet haal.
Paar jaar geleden een MTB tocht op 5 december gereden, kwam ik ook 3 gasten op crossers tegen, verkleed als Sint en twee Pietenquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:02 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasplankje zijn Collega's gespot![]()
Ja, althans dat doe die bij mij.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik in werkelijkheid nog langer stil heb gestaan..
Maar GC doet het in werkelijkheid beter dan Strava. GC rekent namelijk het vermogen dat je stil staat (gedeeltelijk) mee met je avg power. Zij zijn namelijk van mening dat je avg vermogen naar beneden bij gesteld moet worden als je stil staat aangezien dat bijdraagt aan je herstel. Waar natuurlijk wat van te zeggen is. Daarom is mijn avg power met GC vaak zo'n 3w lager dan wat de powermeter aangeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |