Zal Arjuna binnenkort wel weer binnenkomen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ze hebben wel een hele goede klik samen .
Dat werd gisteren ook al geopperd .quote:Op donderdag 3 december 2015 10:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zal Arjuna binnenkort wel weer binnenkomen.
Omdat Nicole haar ook leuk vind.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ze hebben wel een hele goede klik samen .
Gabriella heeft toch wel een eigen mening ? Of kan zij alleen maar op Nicole leunen?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Omdat Nicole haar ook leuk vind.
Wie is moorkopje?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:34 schreef renevanlaaren het volgende:
moorkopje is wakker gemaakt,blijft nog ff lekker liggen
Godsammequote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:14 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Is het verstandig, om nog een dame met dergelijk taalgebruik erbij te hebben?
Nopequote:Op donderdag 3 december 2015 10:14 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
verstandig en utopia?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:14 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij dit voor zijn nominatie ook altijdquote:Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim loopt naar de keuken waar Ramona ook staat.
Wim:Zo even mijn rondje gemaakt en dan vind je weer van alles(bekers etc)
Mark:Ja jij ziet dat
Wim naar buiten naar Ivan:Zo heb even de werkschuur opgeruimd teringbende hoor.
Normaliter doet ie dat toch ook, maar dan verteld ie het er niet bijquote:Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nu gaat hij het benoemen , in de hoop dat Ramona hem er in houd .quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter doet ie dat toch ook, maar dan verteld ie het er niet bij
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij dit voor zijn nominatie ook altijd
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij dit voor zijn nominatie ook altijd
Naar het rookbankje lopen is een rondje makenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Vroten en praten, praten, praten.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:28 schreef Cir het volgende:
GM
val met mn neus in de boter
Ramona ..eet
zie dr alleen maar vroten steeds ?
Koffiezetten in je eigen mok is opruimenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Naar het rookbankje lopen is een rondje maken
Morgen gaat ze afvallenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:28 schreef Cir het volgende:
GM
val met mn neus in de boter
Ramona ..eet
zie dr alleen maar vroten steeds ?
Hij was afgedanktquote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Arjuna komt terug? Heeft ie weer geld nodig?
Het was cynisch bedoeld , morgen wordt dan weer morgen. Vandaar dezequote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:36 schreef DKUp het volgende:
King EIvan haat even de stallen inspecteren.
Eerder dat de bewoners geld teveel hebbenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat echt met m'n capvinger in de aanslag, had al wat gemaakt maar deze was het mooistequote:Op donderdag 3 december 2015 10:41 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Jij krijgt het weer voorelkaar om zo'n cap te maken,
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zat echt met m'n capvinger in de aanslag, had al wat gemaakt maar deze was het mooiste![]()
Gm Daantje
King EIvan zei daarnet: Straksquote:Op donderdag 3 december 2015 10:44 schreef snetje het volgende:
Wim is geloof ik nog niet ingelicht ..die denkt dat de buren vanmiddag komen ..ik meende dat Nicole zei dat het pas maandag werd?
Vorig jaar klopten die iig aardig met de uiteindelijke stemming hequote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was dat een poll op de site van Utopia?
De uitkomsten van de wekelijkse popipolls zeggen mij genoeg.
Dat was volgens mij die schildercursus van haar, had ze en mail voor gekregen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:44 schreef snetje het volgende:
Wim is geloof ik nog niet ingelicht ..die denkt dat de buren vanmiddag komen ..ik meende dat Nicole zei dat het pas maandag werd?
gaan ze namaken ?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dit nog even vluchtig, die mooie loungebank van Wim gaat nu naar de buren? ( waar Ivan en Nicole op zitten)
Dan zal Wim wel niet wegmogen, of is dit de smoes daarvoorquote:Op donderdag 3 december 2015 10:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Nieuwe werkschuur moet voor de 12e af zijn.
Dit moetje van de febo moet toch zeker wel zijn oprot shine moment zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan zal Wim wel niet wegmogen, of is dit de smoes daarvoor
Wimpie gaat gewoon weg hoor, Ivan en Mark kunnen ook bouwen daar hebben ze Wimpie niet voor nodigquote:Op donderdag 3 december 2015 10:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan zal Wim wel niet wegmogen, of is dit de smoes daarvoor
Ook Stef zei net dat ze wel wilde bouwen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wimpie gaat gewoon weg hoor, Ivan en Mark kunnen ook bouwen daar hebben ze Wimpie niet voor nodig
Yep, de laatste stuiptrekkingen van Wimpie.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit moetje van de febo moet toch zeker wel zijn oprot shine moment zijn.
uitgestreken smoel van die kereltquote:Op donderdag 3 december 2015 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het leger is weer binnen....
[ afbeelding ]
WIe is jou dinnetje?quote:
Hij wilde graag het Leger inquote:
Ja die kan er ook wat van, en Bas ook dus Winpie mag opzoutenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook Stef zei net dat ze wel wilde bouwen.
Lets hope soquote:Op donderdag 3 december 2015 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit moetje van de febo moet toch zeker wel zijn oprot shine moment zijn.
Zy die zo van Eten Houdquote:
Ramonaquote:Op donderdag 3 december 2015 11:02 schreef Cir het volgende:
[..]
Zy die zo van Eten Houd
zy die wil afvallen,
zy die geen idee heeft hoe je moet afvassen
zy die waarschijnlijk een heule grote snavelt heeft
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik moet steeds aan zanger rinus met ramona denken
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:03 schreef Cir het volgende:
are we looking to utopia ingliesch Cos
we have to get a coersoes
mooost of the kiekers are not so goed at Inglisch
..
betaal voor nederlandsche streams jah
hij heeft in Schotland gestudeerd toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:04 schreef rowan634 het volgende:
Ivan spreekt beter Engels dan Nederlands
A< die nieuwe hoe heet ze ook weer geen Angela maar..........................ja, diequote:Op donderdag 3 december 2015 11:02 schreef Cir het volgende:
[..]
Zy die zo van Eten Houd
zy die wil afvallen,
zy die geen idee heeft hoe je moet afvassen
zy die waarschijnlijk een heule grote snavelt heeft
Zal vast niet gaan over 'n pistoletje met gerookte ribeyequote:Op donderdag 3 december 2015 11:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ramona is in gesprek met Armanda.
jaquote:Op donderdag 3 december 2015 11:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij heeft in Schotland gestudeerd toch?
Nee, ze had het over haar ex-vriend en Armado.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:10 schreef Cir het volgende:
Groenteschijf ...door Hem ben ik dieren leuk gaan vinden
dat ik ze echt aai enzow![]()
gaat over Bas...?
ReetMona ; verteld iets..
SL...
stop met praten over aaien te veel info
oke Thnxsquote:Op donderdag 3 december 2015 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze had het over haar ex-vriend en Armado.
Godver Cir, verslik me bijna in m'n broodje Filetquote:Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Cir het volgende:
[..]
oke Thnxs
moppie is echt niet goed in dr kop hoor
liegt alles aan elkaar vast
heeft in N"Gein op het Cals gezeten..vriendjes gehad ..
..Amandel was zeer likbaar![]()
aaibaar ook
jeetje wat grof, Reetmona ook alquote:Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Cir het volgende:
[..]
oke Thnxs
moppie is echt niet goed in dr kop hoor
liegt alles aan elkaar vast
heeft in N"Gein op het Cals gezeten..vriendjes gehad ..
..Amandel was zeer likbaar![]()
aaibaar ook
Is ze d'r tas pakken? Gaat ze terug naar Dodewaard??quote:Op donderdag 3 december 2015 11:19 schreef snetje het volgende:
Gnoom is nog steeds met die tassen bezig?
Reetmonaquote:Op donderdag 3 december 2015 11:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jeetje wat grof, Reetmona ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |