Sja zal ook wel erg per regio/instelling verschillen, maar ze moeten het met hetzelfde geld doenquote:Op donderdag 3 december 2015 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat er daarnaast ook niet een hoop wantoestanden kunnen plaatsvinden in - met name - de thuiszorg toch?
Onzin. De koopkracht van hen komt linea recta weer terecht bij het MKB.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Uitkeringen verhogen is gewoon schadelijk voor de economie. Ze hebben nog nooit gehoord van een concurrerende economie bij de SP.
Ja maar als ze 1 minuut te lang bij een cliënt zijn krijgen ze op hun flikker.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
''Ze moeten inklokken, te gek voor woorden!''
Hoezo, eigenlijk? Die mensen doen hun werk, daar kan een prikklok ook bij horen.
Ik.quote:
De hoge heren bij de Aldi en de Gal&Gal wrijven al in hun handjes.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Uitkeringen verhogen is gewoon schadelijk voor de economie. Ze hebben nog nooit gehoord van een concurrerende economie bij de SP.
Dan heb je een slechte chef. Maar het is toch logisch dat er geklokt wordt? Een medewerker kan zich er ook met een Jantje van Leiden vanaf maken, of veel te lang met een cliënt bezig zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja maar als ze 1 minuut te lang bij een cliënt zijn krijgen ze op hun flikker.
An sich is er ook niets mis mee, maar het wordt misbruikt tot een puur productiewerk.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte chef. Maar het is toch logisch dat er geklokt wordt? Een medewerker kan zich er ook met een Jantje van Leiden vanaf maken, of veel te lang met een cliënt bezig zijn.
Dat dacht ik ook, tot bleek dat ze wel iets normaals kon zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:15 schreef schoolstudent het volgende:
Oh, ik dacht dat die vrouw naast Roemer gehandicapt was.
Een prikklok is misschien begrijpelijk maar al die bureaucratie die het metingfetisjisme tegenwoordig verlangt is natuurlijk van de zotte.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte chef. Maar het is toch logisch dat er geklokt wordt? Een medewerker kan zich er ook met een Jantje van Leiden vanaf maken, of veel te lang met een cliënt bezig zijn.
Getsie.quote:
Een tomaat kan niet pompenquote:Op donderdag 3 december 2015 23:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een tomaat misschien of de vriendin van zanger Rinus
DIKKE BMW PogChampquote:
Zal wel één of andere aandoening hebben. Je krijgt tegenwoordig echt niet zomaar huishoudelijke hulp, zoals inmiddels wel bekend.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Tattoomeneer met sik heeft een uitkering en ook nog huishoudelijke hulp. Wel praatjes aan tafel, maar zelfs te lui om zijn eigen huis op te ruimen.
Wat is dit nou voor redenering?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Tattoomeneer met sik heeft een uitkering en ook nog huishoudelijke hulp. Wel praatjes aan tafel, maar zelfs te lui om zijn eigen huis op te ruimen.
Zodra ie ingestudeerde grapjes maakt, valt ie door de mandquote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Heufd het volgende:
Ik mag die Martijn wel, met z'n slap geouwehoer.
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor redenering?
Omdat hij bijdehand is zal hij wel lui zijn?
Kromme redenering inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor redenering?
Omdat hij bijdehand is zal hij wel lui zijn?
Jij hebt de expertise om daarover te oordelen?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.
Je moet dan ook geen conclusies trekken op basis van een indruk van misschien 10 minuten.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |