Dan moet er toch wel op z'n minst een top 25 inzitten hoorquote:Op maandag 14 december 2015 18:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Iemand die games speelt en ze waardeert voor wat ze zijn.
preciesquote:Op maandag 14 december 2015 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel op z'n minst een top 25 inzitten hoor
En dat ben jij niet?quote:Op maandag 14 december 2015 18:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Iemand die games speelt en ze waardeert voor wat ze zijn.
Ah joh, iedereen mag toch zelf een lijst uitpoepen?quote:
Ik weet dat hij een (P&C) adventure-fan is en dat 'ie er zeker wat meer uit kan poepen dan 10.quote:Op maandag 14 december 2015 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ah joh, iedereen mag toch zelf een lijst uitpoepen?
Wat maakt jou het nou uit dat iemand niet verder dan 10 stuks komt?
Tis toch allang al leuk dat ze meedoen?
Geef het nog een maandje, tot die tijd is dit topic toch nog wel openquote:Op maandag 14 december 2015 20:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik weet dat hij een adventure-fan is en dat 'ie er zeker wat meer uit kan poepen dan 10.
nopequote:
quote:Op maandag 14 december 2015 21:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je doet maar alsof?
GAM / FOK! Adventure Games IV "The adventure game effect"
Hmm, nee. Dat kan niet kloppen. Als iemand echt deed alsof, dan had zo iemand wel een top 100 neergezet om geloofwaardiger over te komen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 21:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hmm, nee. Dat kan niet kloppen. Als iemand echt deed alsof, dan had zo iemand wel een top 100 neergezet om geloofwaardiger over te komen.
Ach, je moet het zo zien: hoe meer games je in je lijstje zet, des te meer punten je top 10 krijgt. Je nummer 10 krijgt nu maar 10 punten. Maak er een top 25 van, dan wordt dat 64 punten.quote:Op maandag 14 december 2015 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geef toe ik speel wel eens een adventure of 2
Niemand zit te wachten op 50 adventures in de eindlijstquote:Op maandag 14 december 2015 21:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ach, je moet het zo zien: hoe meer games je in je lijstje zet, des te meer punten je top 10 krijgt. Je nummer 10 krijgt nu maar 10 punten. Maak er een top 25 van, dan wordt dat 64 punten.
Nee inderdaad, liever 50 J-(S)RPG'squote:Op maandag 14 december 2015 21:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op 50 adventures in de eindlijst
Ik zeg het ook alleen maar omdat ik Psychonauts in de eindlijst wil Bosbeetle te bescheiden is.quote:Op maandag 14 december 2015 21:54 schreef Anoonumos het volgende:
Niemand zit te wachten op 50 adventures in de eindlijst
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2015 21:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik zeg het ook alleen maar omdat ik Psychonauts in de eindlijst wil Bosbeetle te bescheiden is.
Je weet wel met ons mannen, je moet een beetje uitdagen om ons zo ver te krijgen. Laten zien hoe diegene ervan kan profiteren. Of anders de ego gaan strelen. Maar dat heeft kennelijk allemaal geen effect op 'm. Hem steekpenningen aanbieden, heeft geen zin, want dan wordt ik gebanned. Dus het enige wat me nog resteert, is gaan smeken.quote:Op maandag 14 december 2015 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hahaha
Wat een politiek genie ben jij ook he?![]()
Bedanktquote:Op maandag 14 december 2015 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat je er zo over denkt!
Hulde!Dit topic had geen betere TS kunnen hebben
(en dat zegt nogal wat voor iemand zoals ik, no ..uhm...dinges
![]()
).
De grenzen worden dan nogal arbitrair, maar als je zelf zo'n lijst maakt met de totale hoeveelheid punten erbij, dan kunnen anderen altijd nog zelf een lijst maken.
In technische zin stelt het niets voor, maar er staan de genoemde games in.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor zover ik weet ik 2009 de laatste geweest.
Ik wil wel een blik werpen op die sheets btw.
Dat durf ik nu nog niet te zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In technische zin stelt het niets voor, maar er staan de genoemde games in.
zou je 2016 willen doen?
ik heb de lijst van 2009 er even naast gehouden gisteren en m'n idee bijgesteld. Toch maar besloten red/blue bijelkaar te voegen net als gold/silver. Voor de rest ben ik geen verschillen tegengekomen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat durf ik nu nog niet te zeggen
De opgegeven games lijken me wel interessant, want ik zie hier toch games vermeld die hetzelfde zijn maar mogelijk apart geteld worden vanwege het platform.
Pokemon komt bijvoorbeeld altijd in tweevoud (Red/Blue zijn hetzelfde om maar iets te noemen) en met remakes en ports heb je soms cross-gen dezelfde games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |