is primaquote:Op zondag 6 december 2015 00:46 schreef Shakkara het volgende:
Hmmm ik kan waarschijnlijk wel een top 100 bij elkaar schrapen, kan ik m'n lijstje nog aanpassen of heb je de scores al verwerkt?
Lijst ziet er keurig uit, zou je alleen hier nog eentje kunnen wegstrepen? De spellen werden los van elkaar verkocht geloof ik. Red en Ruby zijn volgens mij wel exact dezelfde in de basis, apart van de grafische update. Die kunnen wel verenigd worden in de eindlijst.quote:Op zondag 6 december 2015 00:38 schreef Baszh het volgende:
Heb er maar even een paar op een rijtje gezet
89. Pokemon Red/Blue (GB)
Donequote:Op zondag 6 december 2015 01:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lijst ziet er keurig uit, zou je alleen hier nog eentje kunnen wegstrepen? De spellen werden los van elkaar verkocht geloof ik. Red en Ruby zijn volgens mij wel exact dezelfde in de basis, apart de grafische update. Die kunnen wel verenigd worden in de eindlijst.
Mijn eerste RTS, ontzettend veel mee aangekloot, altijd voor de Big Bertha gaanquote:Op zondag 6 december 2015 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Yeah, super! Zijn nog wat top 100's bijgekomenRespect als je dat lukt
Voor mij wel opvallend dat Beyond good & evil nog meermalen genoemd wordt. Dacht altijd dat het vrij onbekend was.
En gelukkig zijn er meer die Total Annihilation niet vergeten zijn (ik speel het tegenwoordig nog steeds, maar dan met de springengine).
Big Berthaquote:Op zondag 6 december 2015 01:29 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mijn eerste RTS, ontzettend veel mee aangekloot, altijd voor de Big Bertha gaan
MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉHHHHH...quote:Op zondag 6 december 2015 00:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Fijn lijstje, en ik begrijp je motivatie. Helaas moet ik over deze ff moeilijk doen.. Zou je er eentje kunnen kiezen?Ik koppel series los van elkaar als ze los van elkaar worden gekoppeld door ontwikkelaar. Zo is LOTR eigenlijk een geheel als film, maar in diverse filmlijstjes worden ze los van elkaar beoordeeld en in het begin ook los van elkaar verkocht.
Oops ja idd de 2 vergetenquote:Is dit The Settlers 2: 10th Anniversary ?
Die zijn gewoon hetzelfde alleen krijgt de ene versie een paar andere pokemon dan de andere versie zodat ze moeten ruilen.quote:Op zondag 6 december 2015 01:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lijst ziet er keurig uit, zou je alleen hier nog eentje kunnen wegstrepen? De spellen werden los van elkaar verkocht geloof ik. Red en Ruby zijn volgens mij wel exact dezelfde in de basis, apart van de grafische update. Die kunnen wel verenigd worden in de eindlijst.
Ben tot 50 gekomen. Kan er nog wel een paar bij doen, maar 50 is een mooi rond aantal.quote:Op zondag 6 december 2015 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Yeah, super! Zijn nog wat top 100's bijgekomenRespect als je dat lukt
Voor mij wel opvallend dat Beyond good & evil nog meermalen genoemd wordt. Dacht altijd dat het vrij onbekend was.
En gelukkig zijn er meer die Total Annihilation niet vergeten zijn (ik speel het tegenwoordig nog steeds, maar dan met de springengine).
Aangevuldquote:Op donderdag 3 december 2015 13:05 schreef Gruisman het volgende:
1. Company of Heroes - PC
2. Mass Effect 2 - PS3
3. Assassin's Creed 2 - PS3
4. Red Dead Redemption - PS3
5. Mass Effect 3 - PS3
6. Assassin's Creed Brotherhood - PS3
7. Call of Duty 2 - PC
8. Medieval 2 : Total War - PC
9. Call of Duty 1 + UO - PC
10. Brothers in Arms: Road to Hill 30 - PC
11. Rome: Total War - PC
12. Counter Strike Source - PC
13. Left 4 Dead - PC
14. Far Cry - PC
15. The Last of Us - PS3
16. God of War 1 - PS3
17. Mario Kart - DS
18. Battlefield : Bad Company 2 - PS3
19. AC Black Flag - PS3
20. Rise of the Argonauts - PS3
Vul hem vanavond nog verder aan.
Men of Valorquote:Op zondag 6 december 2015 17:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
1. Far Cry (PC)
2. Mafia (PC)
3. Grand Theft Auto: San Andreas (PC)
4. Grand Theft Auto: Vice City (PC)
5. Return To Castle Wolfenstein (PC)
6. Civilization 2 (PC)
7. Commandos: Behind Enemy Lines (PC)
8. SimCity 4 (PC)
9. RollerCoaster Tycoon 2 (PC)
10. Grand Prix 2 (PC)
11. Men of Valor (PC)
12. Vietcong (PC)
13. Hitman: Blood Money (PC)
14. Far Cry 3 (PC)
15. Hospital Tycoon (PC)
16. Crysis (PC)
17. Call of Duty (PC)
18. Captain Claw (PC)
19. Prisoner Of War (PC)
20. Pitfall: The Mayan Adventure (PC)
Je kunt 'm toevoegenquote:Op zondag 6 december 2015 21:39 schreef Elvi het volgende:
Oh shit ik ben helemaal Saints Row vergetenterwijl ik dat echt n hele leuke serie vind.
Zou je nog een keuze kunnen maken tussen Saints Row 3 en 4?quote:Op zondag 6 december 2015 23:36 schreef Elvi het volgende:
Toch even mn lijstje veranderd. Commander Keen is eruit
Sorry hoor, maar een top 100 zonder Total Annihilation kan echt nietquote:Op maandag 7 december 2015 03:32 schreef Beathoven het volgende:
Tot zover erg gevarieerde lijsten gezien, aardige mix tussen oud en nieuw. Hoop dat er nog velen zullen volgen. Zie dat het in Nederland inmiddels al weer nacht is, hier een late avond-post
Mijn Top 100 voor dit jaar:
Dit soort weetjes zijn altijd wel leuk.quote:Broken Sword gold volgens mij als inspiratie voor het boek en de Film 'The Da Vinci Code'.
Zoals Monkey Island model stond voor Pirates of the Caribbean
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:45 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
1. World of Warcraft - PC
2. Warcraft 2 - PC
3. Baldur's Gate - PC
4. Half-life - PC
5. Dune 2 - PC
6. Doom 2 - PC
7. Diablo - PC
8. The Incredible Machine 2 - PC
9. Command & Conquer (1) - PC
10. Starcraft - PC
11. Syndicate - PC (1993 versie)
12. Warcraft 3
13. Red Alert - PC
14. Deus Ex - PC
15. Warcraft - PC
16. Stunts - PC
17. Wolfenstein 3D - PC
18. Dragon Age: Origins - PC
19. Duke Nukem 3D - PC
20. Hearthstone - PC
21. Left4Dead - PC
22. Baldur's Gate II - PC
23. Portal 2 - PC
24. Diablo 2 - PC
25. Half-Life 2 - PC
26. GTA - PC
27. Strife - PC
28. Blood - PC
29. GTA: San Andreas - PC
30. Monkey Island 3 - PC
Ik mis veel klassiekers waarschijnlijk, ik heb TA nog nooit gespeeldquote:Op maandag 7 december 2015 07:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een top 100 zonder Total Annihilation kan echt niet
Thanks. Stunts was mooi vanwege de track editor, er was een soortgelijk spel genaamd Race Drive'in, maar die was minder vanwege het gebrek aan edit-opties.quote:Nee hoor, hele mooie lijst heb je(kan ook niet anders met een game als Stunts erin
)
Ik had je lijst al verwerktquote:Op maandag 7 december 2015 09:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Up to date top 100 (uit vorige post zodat ik deze nog kan editen).
Verwerktquote:Op maandag 7 december 2015 09:02 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Kan mn vorige post niet wijzigen, dus bij deze aanpassingen:
[..]
Kort en krachtigquote:Op maandag 7 december 2015 14:43 schreef WRH het volgende:
1. Skyrim (PS)
2. Elder Scrolls Oblivion (PS)
3 Assasins Creed Brotherhood (PS)
4. Zelda Twilight Princess (WII)
5. Prince of Persia Sands of Time (PS)
6. Blade Runner (PC)
7. Lands of Lore Guardians of Destiny (PC)
8. Journey (PS)
9. Limbo (PS)
10. Age of Empires Conquerors (PC)
Zou je nog een keuze willen maken voor "anno"? Series kan ik helaas niet meenemen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:38 schreef Roellie80 het volgende:
1. Lord of the Rings MMO - PC
2. Dune 2 - PC
3. Anno (series) - PC
5. Doom2 -PC
6. Quake 3 - PC
7. Fallout 2 - PC
8. Simcity 2000 - PC
9. Half-life 2 - PC
10. Transport Tycoon - PC
Anno 1404 toch wel de bestequote:Op maandag 7 december 2015 15:21 schreef Beathoven het volgende:
Zou je nog een keuze willen maken voor "anno"? Series kan ik helaas niet meenemen.
't is eeeecht een klassieker!quote:Op maandag 7 december 2015 13:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik mis veel klassiekers waarschijnlijk, ik heb TA nog nooit gespeeld
En dan had je nog die soort-van-cheat dat je extra opties kreeg zoals het leggen van heuvels, echt geniaal!quote:[..]
Thanks. Stunts was mooi vanwege de track editor, er was een soortgelijk spel genaamd Race Drive'in, maar die was minder vanwege het gebrek aan edit-opties.
Daar zal ik dan rekening mee houdenquote:[..]
Ik had je lijst al verwerkt![]()
Mocht je wijzigingen hebben, zou je dan in deze lijst de wijzigingen kunnen doorgeven? Welke eruit gaat, en welke erin.. oid. Scheelt veel uitzoekwerk.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2015 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't is eeeecht een klassieker!
Wel een beetje gedateerd, maar het was o.a. mijn eerste voorproeving van muziek gemaakt door een klassiek orkest
Alle posts op dit forum zijn tot een dag of max 2 erna te editen geloof ik, dus deze zal vermoedelijk ook niet lang aan te passen zijn.. Als het ergens tegen 't eind december of begin januari sluit dan kondig ik 't nog wel een week van te voren aan. Last minutes kunnen altijd nog per stuk worden doorgegevenquote:Daar zal ik dan rekening mee houden
De lijst is feitelijk ook al af, maar tis meer voor als ik een favo spel straal vergeten was
Thanks!
top, je hebt trouwens een top 9, er kan nog eentje bij.quote:
Volgens mij is dit niet meer het gevalquote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef WRH het volgende:
Kort en krachtig vanuit het 'oudjes' topic hiernaartoe gekomen![]()
Bedacht mij dat als Myst ergens staat, eigenlijk stiekem ook Riven ergens tussen moet maar dat klopt dan weer niet met wat ik het meeste gespeeld heb en echt het gaafste vond.
Zijn er trouwens meer vrouwen zoals ik? Volgens mij is gamen vooral een heren-feestje...
Stunts heb ik zelfs nog een jaartje of 5 geleden gespeeld (al speelde ik het niet erg lang).quote:Op maandag 7 december 2015 15:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad.
Spellen als Sensible Soccer en Mario blijven tijdloos, ik zou ze nu niet meer spelen maar dat zijn wel degenen die nu nog zo leuk zijn als toen. De meeste primaire "3D" spellen overleven de tijd helaas niet, stunts is daar eentje van. Na verwend te zijn met spellen als Gran Turismo voor de laatste consoles zijn oude racespellen bijna niet meer te doen. Misschien is Microprose F1 een uitzondering, dat was de eerste echte F1 simulatie. en de turn-based rondes die je met twee spelers kon rijden waren geweldig.
Qua muziek moest ik het in het begin doen met de PC-speaker. Voor betere muziek had je een ad-lib kaart nodig of een Amiga.
[..]
Alle posts op dit forum zijn tot een dag of max 2 erna te editen geloof ik, dus deze zal vermoedelijk ook niet lang aan te passen zijn.. Als het ergens tegen 't eind december of begin januari sluit dan kondig ik 't nog wel een week van te voren aan. Last minutes kunnen altijd nog per stuk worden doorgegeven
Ik heb eigenlijk alleen maar spellen erin staan die ik zelf meerdere malen heb gespeeld. M.u.v. pong, waarvan ik eigenlijk alleen de klonen heb gespeeld, maar dat is een icoon en die kasten zijn redelijk zeldzaam volgens mij. Veel over gelezen, ooit zelf eens een kloon in flash gemaakt en de hele arcade kast nagemaakt, maar dan in "breedbeeld" incl muziek en sfx Zag er nog wel goed uit ook. Moest alleen gedebugged worden.quote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef WRH het volgende:
Kort en krachtig vanuit het 'oudjes' topic hiernaartoe gekomen![]()
Bedacht mij dat als Myst ergens staat, eigenlijk stiekem ook Riven ergens tussen moet maar dat klopt dan weer niet met wat ik het meeste gespeeld heb en echt het gaafste vond.
Denk 't wel, een goede vriendin verslijt alle nieuwe spellen en hier zitten ook nog wel wat users vermoedelijk. Ik ben zelf al jaren uit de games, ben er wel gezond verslaafd aan geweest, maar mijn tijden zijn voorbijquote:Zijn er trouwens meer vrouwen zoals ik? Volgens mij is gamen vooral een heren-feestje...
Nee, je bent uniek. De enige gamende vrouw ter wereld.quote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef WRH het volgende:
Zijn er trouwens meer vrouwen zoals ik? Volgens mij is gamen vooral een heren-feestje...
dough, doe eens niet zo lelijk. ik bedoelde hier op fok.quote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je bent uniek. De enige gamende vrouw ter wereld.
Volgens mij hebben er ook een paar andere vrouwen in dit topic gepost.quote:Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef WRH het volgende:
[..]
dough, doe eens niet zo lelijk. ik bedoelde hier op fok.
Dat zijn mannen, die zich zo voordoen, enthousiasme tonen en zo hopen op gratis spullen. Vrouwen gamen niet. Dat weet iedereen onderhand toch wel?quote:Op maandag 7 december 2015 19:14 schreef Beathoven het volgende:
Volgens mij hebben er ook een paar andere vrouwen in dit topic gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |